Miksi mä vedän puoleeni vähän reppanoita miehiä?
Olen deittaillut tässä jonkin aikaa. Ja on nyt sellainen kaava, että yksi mies toisensa jälkeen osoittautuu jotenkin sellaiseksi henkisesti kannateltavaksi reppanaksi. Mun hoivavietti herää ensireaktiona, sit treffien jälkeen tulee olo että en mä enää sellaista jaksa. Ihan töissäkäyviä ja aikuisia miehiä, mut se että tulee tunne että pitäisi ottaa syliin ja silittää päätä ja sanoa että kyllä sä kuule riität ja olet just hyvä. Niin sitten en enää ole kiinnostunut näkemään uudelleen.
Profiilien perusteella mikään ei viittaa reppanuuteen, eikä munkaan biossa pitäisi mitään sellaista olla että olisin jokin ihmeellinen turvasatama.
En etsi mitään mistään hetkahtamatonta ihmemiestä, mut jotenkin tää nyt hämmentää että ekoilla treffeillä jo tuollainen tilanne. Onko se niin yleistä vai miten mä mahdan viestittää heille että tulkaa tänne, mä hoidan? En mä hoida 🙁
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on POIKALAPSIHULLUN tekemä. POIKALAPSIHULLU on poliittinen mädättäjä.
Tuputtaa joka päivä mies-/lapsivihaa...
Se vihaa miehiä, naisia ja lapsia. Täysin mahdoton tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä vedä puoleesi reppanoita miehiä, sinä ihan itse valitset heitä. Asia ratkeaa vain sillä että ymmärrät oman osuutesi asiasta etkä ulkoista vastuuta näille miehille.
Mutta sinä ja nämä miehet eivät ole kykeneviä samaan, eli olemaan vastuullisia aikuisia?
Parisuhde syntyy vain jos molemmat valitsevat jotain. Joten jokainen on ihan itse vastuussa siitä mitä valitsee. Myös se joka omasta mielestään vain mystisesti "vetää puoleensa reppanoita" ilman että hänellä itsellään on osaa tai arpaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Joko reppanoita, jotka kaipaavat äitihahmoa, tai toksisia yltiömaskuliinisia pelimiehiä. Kumpikaan ei kiinnosta. Tasavertainen, aikuismaisesti käyttäytyvä mies olisi toiveissa.
Eihän niitä ole vapaana. Minulla on nepsy-magneetti ollut koko ikäni. Nyt uusiosinkkuna vedän puoleeni eronneita nepsyjä. Olkootkin hyviä isiä lapsilleen ym, tottunut silmäni ja korvani erottaa kyllä.
Toisaalta moni keski-ikäinen on yksin ja vailla läheisyyttä. Kun pääsee jonkun viereen, siinä hakeutuu estottomasti toisen lämpöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tämä ketju kuvaa omia havaintoja. Empaattiselle vaikuttavat naiset ovat harvoin oikeasti empaattisia, vaan ainoastaan haluavat luoda tuollaisen mielikuvan
t. hyvän itseluottamuksen omaava, omilla jaloillaan seisova mies joka arvostaa ihmisissä empaattisuutta
Mitä sinä höpötät? Ongelma on juuri se liika empaattisuus ja kiltteys, jolloin hyväksikäyttäjät takertuvat kiinni. Ne, jotka kaipaavat sitä ilmaista terapeuttia.
Ap:n ongelma on hänen empaattinen olemuksensa, ei empaattisuus todellakaan. Ymmärrätkö eron?
Mistä olet tehnyt päätelmän, että ap ei ole empaattinen? En ole nähnyt mitään viitteitä sellaisesta.
Aloituksesta. Esimerkiksi itselleni ei tulisi mieleenkään kirjoittaa tuollaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Joko reppanoita, jotka kaipaavat äitihahmoa, tai toksisia yltiömaskuliinisia pelimiehiä. Kumpikaan ei kiinnosta. Tasavertainen, aikuismaisesti käyttäytyvä mies olisi toiveissa.
Eihän niitä ole vapaana. Minulla on nepsy-magneetti ollut koko ikäni. Nyt uusiosinkkuna vedän puoleeni eronneita nepsyjä. Olkootkin hyviä isiä lapsilleen ym, tottunut silmäni ja korvani erottaa kyllä.
Toisaalta moni keski-ikäinen on yksin ja vailla läheisyyttä. Kun pääsee jonkun viereen, siinä hakeutuu estottomasti toisen lämpöön.
Olet nepsymagneetti ihan syystä. Vedät puoleesi sen, mitä ansaitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on POIKALAPSIHULLUN tekemä. POIKALAPSIHULLU on poliittinen mädättäjä.
Tuputtaa joka päivä mies-/lapsivihaa...
Parempi nimi POIKALAPSIHULLULLE olisikin MÄDÄTTÄJÄ.
Joku uusi harry potter hahmo?
Mun teoria on, että sellaisia miehiä vain on paljon ja sitä alkaa luulemaan, että itsessään on jotain vikaa. Edes päällisin puolin tasapainoiset ja huomaavaiset miehet ovat äärimmäisen harvinaisia.
No, on vikaa toki eli itse en suoraan koe tällaisia miehiä epämiellyttävinä, vaan alkaa tsemppaamaan ja jonkinlainen hoiva.
Eihän se kannettu vesi kaivossa pysy ja jossain vaiheessa alkaa vähintään henkinen väkivalta, kun se mies kokee olevansa alakynnessä [omien traumojen vankina]. Tämä on tietenkin naisen vika, joka pitää vetää samaan masennukseen.
Tämäkin keskustelu on tavallaan miesvihaa. Reppana on periaattessa haukkumasana heikolle miehelle. Naiset ovat mestareita kiertoilmauksien käyttämisessä, suorastana hienosteltua päin naamaa valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Mun teoria on, että sellaisia miehiä vain on paljon ja sitä alkaa luulemaan, että itsessään on jotain vikaa. Edes päällisin puolin tasapainoiset ja huomaavaiset miehet ovat äärimmäisen harvinaisia.
No, on vikaa toki eli itse en suoraan koe tällaisia miehiä epämiellyttävinä, vaan alkaa tsemppaamaan ja jonkinlainen hoiva.
Eihän se kannettu vesi kaivossa pysy ja jossain vaiheessa alkaa vähintään henkinen väkivalta, kun se mies kokee olevansa alakynnessä [omien traumojen vankina]. Tämä on tietenkin naisen vika, joka pitää vetää samaan masennukseen.
Hyvät miehet ovat äärimmäisen harvinaisia naisille, joiden taso ei riitä näihin miehiin. Saat, mitä ansaitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ilmiön. Jotkut etsivät tinderistä suhteen sijaan ilmaista terapeuttia. Jos olet empaattinen ihminen ja hyvä kuuntelija, kynnys avautua on matala. Ammattilaisen apuahan nämä miehet tarvitsisivat ennemmin kuin parisuhdetta.
Miestenkin on tärkeää osata puhua tunteista tai näyttää heikkoutta parisuhteessa. Mutta riippakivet ja pallot jalassa eivät viehätä. Ymmärrättekös miehet näiden eron? Jos ette, teillä on vielä tunnetaidoissa kehitettävää.
Yritätkö väittää että naiset eivät avaudu omista tunteistaan miehille? Tuota kyllä tapahtuu moninkertaisesti.
Sivusta, voin kertoa että avautuvat joillekin miehille, mutta eivät kaikille. Yhdet treffit olivat sellaiset että jälkikäteen hävetti niin pirusti mitä kaikkea tuli avauduttua miehelle. Jokin hänessä oli sellaista että lähes kaikki tuli ulos ilman filtteriä. Olisi pitänyt sanoa että suosittelen psykologin uraa jos jopa minut saa tuolla tavoin avautumaan, olen nimittäin aiemmin kuullut olevani sulkeutunut eikä mun todellakaan ole helppoa avautua siihen malliin heti, jos koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tämä ketju kuvaa omia havaintoja. Empaattiselle vaikuttavat naiset ovat harvoin oikeasti empaattisia, vaan ainoastaan haluavat luoda tuollaisen mielikuvan
t. hyvän itseluottamuksen omaava, omilla jaloillaan seisova mies joka arvostaa ihmisissä empaattisuutta
Mitä sinä höpötät? Ongelma on juuri se liika empaattisuus ja kiltteys, jolloin hyväksikäyttäjät takertuvat kiinni. Ne, jotka kaipaavat sitä ilmaista terapeuttia.
Ap:n ongelma on hänen empaattinen olemuksensa, ei empaattisuus todellakaan. Ymmärrätkö eron?
Mistä olet tehnyt päätelmän, että ap ei ole empaattinen? En ole nähnyt mitään viitteitä sellaisesta.
Viestin ID:ssä yhdistyy laitetunnus ja kellonaika. Haarukointi on triviaalia. Tunnistettu poikalapsihulluksi.
Jotkut esittävät reppanaa. Reppana on oikeastaan se sana joka minunkin ex-miesystävästäni tulisi mieleen, kun näin esim. viestit joita hän oli jollekin naiselle lähetellyt. Suhteemme aikana siis. Minua solvasi, ilkeili ja käytti kaikkea kertomaani ja tekemääni minua vastaan. Oli myös väkivaltainen.
Toisinaan kyllä onnistui esittämään hyvin hellää ja rakastavaa, mutta jos häntä mistään kritisoi tai yritti keskustella näistä ikävistä jutuista niin...
No, reppana kai se on väkivaltainen muiden naisten perässä juokseva alkkiskin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain tilastollisena faktana. Naisilla viskaa keskimäärin enemmän päästä. Eli miesten pitää elää kaikenlaisten mt-ongelmallisten kanssa useammin, vaikka omat asiat olisivat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia miehet eivät näytä tunteitaan naisille koska se aiheuttaa "hyi helvetti" reaktion naisissa.
Katsokaa Ismo Leikolan parisuhde 2,siinä alussa on tämä miesten tunteista puhuminen hyvin kerrottu.
Ap, millä perusteella valitset miehet treffeille? Rehellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain tilastollisena faktana. Naisilla viskaa keskimäärin enemmän päästä. Eli miesten pitää elää kaikenlaisten mt-ongelmallisten kanssa useammin, vaikka omat asiat olisivat kunnossa.
Tilastollisena faktana, että miehissä on enemmän huonosti pärjääviä ja hyvin pärjääviä kuin naisissa. Sellaiset keskitien kulkijat ovat harvassa, joita taas naisista on suurin osa. Naisilla on enemmän "mt-ongelmia", koska hoitavat itseään ja päätyvät tilastoihin. Moni mies tarvitsisi apua, mutta ei koskaan hakeudu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani mt-ongelmaiset miehet ovat ongelmallisia monella tapaa. On työttömyyttä, päihdeongelmaa, peliriippuvuutta jne. Moni mt-ongelmainen nainen sen sijaan elää normaalia perhe-elämää, on korkeasti koulutettu ja mt-ongelma näkyy vain päivittäisenä pillerin popsimisena. Mt-ongelmia on naisilla varmaan enemmän mutta luulisin että ne ovat lievempiä.
Voisiko tässä olla myös miesten puolelta treffeihin liittyvää jännitystä mukana? Jos vaikka aiempi suhde on päättynyt siihen, että kumppani on kertonut, ettei mies osannut riittävän avoimesti puhua tunteista, ja nyt sitä puolta yritetään korostaa?
Itse ainakin jännittäisin kovasti tapaamista, jos kumppania etsisin. Ja kun jännittää on helppo astua johonkin rooliin, jonka itselleen haluaa antaa. Parisuhdetta etsivien kohdalla tämä rooli luonnollisesti lienee jokin kuviteltu toisen arvostaman ihmisen rooli.
Ehkä siis kyse ei ole niinkään takertumaan taipuvien miesten prevalenssista vaan enemmänkin siitä, mitä nuo miehet olettavat sinun etsivän. Tämän takia voisi kuvitella, että yhtä useampi tapaaminen saattaisi paljastaa toisenlaisen ihmisen, jos siis muuten voisit kuvitella ko. miehet kumppaneiksi.
M43
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tässä olla myös miesten puolelta treffeihin liittyvää jännitystä mukana? Jos vaikka aiempi suhde on päättynyt siihen, että kumppani on kertonut, ettei mies osannut riittävän avoimesti puhua tunteista, ja nyt sitä puolta yritetään korostaa?
Itse ainakin jännittäisin kovasti tapaamista, jos kumppania etsisin. Ja kun jännittää on helppo astua johonkin rooliin, jonka itselleen haluaa antaa. Parisuhdetta etsivien kohdalla tämä rooli luonnollisesti lienee jokin kuviteltu toisen arvostaman ihmisen rooli.
Ehkä siis kyse ei ole niinkään takertumaan taipuvien miesten prevalenssista vaan enemmänkin siitä, mitä nuo miehet olettavat sinun etsivän. Tämän takia voisi kuvitella, että yhtä useampi tapaaminen saattaisi paljastaa toisenlaisen ihmisen, jos siis muuten voisit kuvitella ko. miehet kumppaneiksi.
M43
Naiset odottavat Tindertreffeiltä valmista pakettia ja täydellisessä mentaalisessa/fyysisessä kunnossa olevaa miestä. Ja jos ei odota, niin siihen on syynsä, miksi nainen haluaa jotain vaatimattomampaa.