Miksi mä vedän puoleeni vähän reppanoita miehiä?
Olen deittaillut tässä jonkin aikaa. Ja on nyt sellainen kaava, että yksi mies toisensa jälkeen osoittautuu jotenkin sellaiseksi henkisesti kannateltavaksi reppanaksi. Mun hoivavietti herää ensireaktiona, sit treffien jälkeen tulee olo että en mä enää sellaista jaksa. Ihan töissäkäyviä ja aikuisia miehiä, mut se että tulee tunne että pitäisi ottaa syliin ja silittää päätä ja sanoa että kyllä sä kuule riität ja olet just hyvä. Niin sitten en enää ole kiinnostunut näkemään uudelleen.
Profiilien perusteella mikään ei viittaa reppanuuteen, eikä munkaan biossa pitäisi mitään sellaista olla että olisin jokin ihmeellinen turvasatama.
En etsi mitään mistään hetkahtamatonta ihmemiestä, mut jotenkin tää nyt hämmentää että ekoilla treffeillä jo tuollainen tilanne. Onko se niin yleistä vai miten mä mahdan viestittää heille että tulkaa tänne, mä hoidan? En mä hoida 🙁
Kommentit (210)
Aloitus on POIKALAPSIHULLUN tekemä. POIKALAPSIHULLU on poliittinen mädättäjä.
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä sulla herää hoivavietti kaikkien kanssa. Sä luulet, että miehet tarvii hoivaa? Se on sun oma luulo ja tapa toimia.
Näin luulen, koska mulla ei käy noin.
En ihan usko tuohon. Kaksi pitkää suhdetta jossa ei todellakaan herännyt hoivavietti kun ei ollut tarvetta.
Se on kyllä totta että mussa on varmaan jotain, mikä saa ihmiset helposti avautumaan. Mikä se piirre voisi olla? Jos vähän voisi rajoittaa🤔
Toisaalta tosiaan hyväkin, kuten joku yllä mainitsi. Jos se hoivavietti herää niin luultavasti ei kannata jatkaa.
Ap
"Profiilien perusteella mikään ei viittaa reppanuuteen,"
Ihminen näkee paljon sellaista jota ei tiedosta. Kyllä sinä noista sen reppanuuden jotenkin alitajuisesti havaitset, se ei vain ole tietoista.
Kannattaisi varmaan analysoida vähän tarkemmin että mitkä kaikki piirteet yhdistävät niitä miehiä joista kiinnostut.
Oikeasti tämä ketju kuvaa omia havaintoja. Empaattiselle vaikuttavat naiset ovat harvoin oikeasti empaattisia, vaan ainoastaan haluavat luoda tuollaisen mielikuvan
t. hyvän itseluottamuksen omaava, omilla jaloillaan seisova mies joka arvostaa ihmisissä empaattisuutta
Vierailija kirjoitti:
Tuputtaa joka päivä mies-/lapsivihaa...
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia miehet eivät näytä tunteitaan naisille koska se aiheuttaa "hyi helvetti" reaktion naisissa.
Nyt ei ollut kyse TUNTEISTA vaan käytöksestä. Taannuit pikkuvauvaksi kuten nuo miehet.
Voipi olla viite narsistisesta persoonasta. Narsistin sisällä on pieni, kaltoinkohdeltu lapsi, johon narsu ei saa kontaktia tietoisesti vaan ainoastaan defenssinä. Reaktiona toisen käytökseen.
Tiedän ilmiön. Jotkut etsivät tinderistä suhteen sijaan ilmaista terapeuttia. Jos olet empaattinen ihminen ja hyvä kuuntelija, kynnys avautua on matala. Ammattilaisen apuahan nämä miehet tarvitsisivat ennemmin kuin parisuhdetta.
Miestenkin on tärkeää osata puhua tunteista tai näyttää heikkoutta parisuhteessa. Mutta riippakivet ja pallot jalassa eivät viehätä. Ymmärrättekös miehet näiden eron? Jos ette, teillä on vielä tunnetaidoissa kehitettävää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun olemus ja ensivaikutelma on äidillinen ja hoivaava. Miehet sitten reagoi siihen noin. Jonkun toisen kanssa taas he saattavat olla erilaisia.
itse saan aina välinpitämättömiä miehiä. Minun olemukseni saattaa olla liian kylmä. Olen niin ujo ja varautunut aluksi. Miehet haluavat lämpöä. En vaan pysty siihen kovin nopeasti.
Minulla on juuri tuo, että välitän jotain äidillistä lempeää energiaa ympärilleni. Reppanamiesten lisäksi vedän puoleeni lapsia, eläimiä ja vanhuksia. Aina joku tuntematon haluaa jutella minulle elämästään. Pitäisi opetella varautuneemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuputtaa joka päivä mies-/lapsivihaa...
Parempi nimi POIKALAPSIHULLULLE olisikin MÄDÄTTÄJÄ.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä vedä puoleesi reppanoita miehiä, sinä ihan itse valitset heitä. Asia ratkeaa vain sillä että ymmärrät oman osuutesi asiasta etkä ulkoista vastuuta näille miehille.
Mutta sinä ja nämä miehet eivät ole kykeneviä samaan, eli olemaan vastuullisia aikuisia?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ilmiön. Jotkut etsivät tinderistä suhteen sijaan ilmaista terapeuttia. Jos olet empaattinen ihminen ja hyvä kuuntelija, kynnys avautua on matala. Ammattilaisen apuahan nämä miehet tarvitsisivat ennemmin kuin parisuhdetta.
Miestenkin on tärkeää osata puhua tunteista tai näyttää heikkoutta parisuhteessa. Mutta riippakivet ja pallot jalassa eivät viehätä. Ymmärrättekös miehet näiden eron? Jos ette, teillä on vielä tunnetaidoissa kehitettävää.
Yritätkö väittää että naiset eivät avaudu omista tunteistaan miehille? Tuota kyllä tapahtuu moninkertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tämä ketju kuvaa omia havaintoja. Empaattiselle vaikuttavat naiset ovat harvoin oikeasti empaattisia, vaan ainoastaan haluavat luoda tuollaisen mielikuvan
t. hyvän itseluottamuksen omaava, omilla jaloillaan seisova mies joka arvostaa ihmisissä empaattisuutta
Mitä sinä höpötät? Ongelma on juuri se liika empaattisuus ja kiltteys, jolloin hyväksikäyttäjät takertuvat kiinni. Ne, jotka kaipaavat sitä ilmaista terapeuttia.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä vedä puoleesi reppanoita miehiä, sinä ihan itse valitset heitä. Asia ratkeaa vain sillä että ymmärrät oman osuutesi asiasta etkä ulkoista vastuuta näille miehille.
Millä logiikalla vain nainen valitsee muttei ollenkaan se mies. Silläkö, että pidät miestä lähtökohtaisesti kyvyttömänä aikuisuuteen, vastuuseen, itseanalyysiin ja itsekritikkiin?
Projisoitko nyt omia ominaisuuksiasi ap:hen, kuten narsisteilla on tapana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö väittää että naiset eivät avaudu omista tunteistaan miehille? Tuota kyllä tapahtuu moninkertaisesti.
Enhän minä antanut tuossa olettaa mitään tuommoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä höpötät? Ongelma on juuri se liika empaattisuus ja kiltteys, jolloin hyväksikäyttäjät takertuvat kiinni. Ne, jotka kaipaavat sitä ilmaista terapeuttia.
Ap:n ongelma on hänen empaattinen olemuksensa, ei empaattisuus todellakaan. Ymmärrätkö eron?
Todennäköisesti olet jo aikuiseen ikään ehtinyt, ja jäljellä sinkkumarkkinoilla ovat ne reppanat. Ja sitten, kun etsit kuitenkin miestä netistä, niin tulos on tämä.
Kuvittelevat rassut varmaankin että sinulla olisi myötätuntoa ja ymmärrystä.
Eivät ole oppineet naisista vielä tarpeeksi,siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla vain nainen valitsee muttei ollenkaan se mies. Silläkö, että pidät miestä lähtökohtaisesti kyvyttömänä aikuisuuteen, vastuuseen, itseanalyysiin ja itsekritikkiin?
Projisoitko nyt omia ominaisuuksiasi ap:hen, kuten narsisteilla on tapana?
Koska nainen keskimääräisesti valitsee. Mies saa olla aikamoinen mies, että hän on valitsevassa asemassa, ellei valinta tapahdu jonkun ja yksinolon välillä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse käytökselläs aiheutat reppanoitumista.
Itse olen naisena hymyilevä, ystävällinen, kohtelias. En ole ollenkaan ilkeä ja kieroileva, kuten osa naisista. Siksi kai luokseni on helppo tulla. En anna pakkejakaan ilkeästi. Mutta en ole myöskään kynnysmatto. Mutta en vain ole onnistunut löytämään tasavertaista kumppania vielä.