Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo haluaa joka päivä kertoa työpäivästään, mutta minua ei kiinnosta

Vierailija
18.02.2024 |

Hänellä on ihme vimma kertoa päivittäin, tai ainakin sen viisi kertaa viikossa työpäivänsä tapahtumat. Siinä tulee puolen tunnin selostus jota minä sitten kuuntelen parhaani mukaan, vaikka täytyy myöntää että ajatukseni ovat usein jossain muualla. Minä en aina edes ymmärrä niitä juttuja ja sanastoja, koska olen itse ihan eri alalla töissä. Ei hänkään ymmärtäisi niitä juttuja, jos minä kertoisin omista töistäni ja siellä tehtävistä prosesseista.

Sen vain tiedän, että sanoa tästä en voi, koska hän on varsin herkkä ihminen ja tämä selonteko tuntuu olevan hänelle tärkeää. Hän alkaisi todennäköisesti itkemään. On vain aika hiton raskasta pitkän päälle kuunnella joka päivä sitä pakkoselostusta. Kai se on vain hammasta purtava.

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet parisuhteessa, jos sinua ei kiinnosta puolison asiat?

Koska miehille se ei ole henkinen suhde kuten naisille.

Vierailija
62/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa mammoista triggeröityi heti raivoon ja solvaamaan aloittajaa. Surkeaa.

Tämä! Täällä on oikeasti yhtään trollaamatta ihan hiton paljon sellaisia äärifeministisiä naisia, jotka saa heti hirveän raivon päälle, jos jotain naista vähääkään arvostellaan, vaikka kannanotto olisi täysin aiheellinenkin. Näiden ihmisten mieli on käytännössä sairas.

No jospa trollaisit vähemmän ja päästäisiin oikeasti keskustelemaankin välillä. Mutta ei, niittinaamaläskituttua tässäkään ketjussa sinä et ole näkevinäsi samaan aikaan kun pöyhistelet siinä haukkumassa muita sairaiksi. Niin käyttäytyville on muitakin nimiä kuin trolli, eivätkä nekään imartele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee tismalleen samaa ja mua ei kiinnosta pätkääkään sen työprojektit.

Vierailija
64/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin sinun vaimoasi kun on ottanut noin tyhmän miehen.

Naismaisia miehiä kiinnostaa naisten jutut,ei muita.

Vierailija
65/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehille se ei ole henkinen suhde kuten naisille.

Vaan hyötysuhde? Kuka olikaan lokki? Sen puoli tuntia voi kuunnella samalla kun tehdään ruokaa ja siivoillaan.

Vierailija
66/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuten menee ihan hyvin, mutta nuo sepostukset minua ei kiinnosta, kun en niistä edes aina kaikkea ymmärrä.

Ajattele itse, että sinun pitäisi joka päivä kuunnella vaikka selostusta kumppaniltasi puolalaisen traktorin toiminnasta (oletan että aihe ei sinua kiinnosta), niin väitätkö ettei tuosta tulisi JOKA PÄIVÄ kuunneltuna sinulle ajansaatossa raskas tapahtuma,vaikka kumppani muuten olisikin hyvä.

Ap

Luulisi, että jos joka päivä kuuntelee sitä selostusta puolalaisen traktorin toinnasta, alkaisi vähitellen ymmärtää sitä. 

Mikset itse kerro vastavuoroisesti omia kuulumisiasi? Voit myös sanoa, jos et ymmärrä.

Jos et aidosti ajatuksella kuuntele, niin ei siinä mitään mieleen jää. Ihmisen on aika vaikeaa pakottaa itsensä kiinnostumaan asioista, jotka eivät vaan kiinnosta.

Vierailija
67/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai se tarkoita, että raportoi suullisesti läpi työpäivän joka päivä?

Vierailija
68/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita sellainen kumppani että kokee etuoikeudekseen saada olla niin tärkeässä roolissa hänen elämässään, että juuri sinä olet se jolle hän haluaa kertoa päivästään.

Olisihan se vähän kurjaa jos ei voisi edes puolisolleen kertoa itselle tärkeistä asioista tai tämä ajattelisi että haluaisi olla missä vaan muualla.

Ei ole ihan tuosta kyse, jos toinen selostaa jokaisen työpäivän tapahtumat yksityiskohtaisesti. Vaikka kuinka rakastaa, niin onhan tuo todella puuduttavaa.

On varmasti puuduttavaa. En myöskään ymmärrä ihmistä, joka edes jaksaa ja viitsii tuoda työasioita kotiin, näköjään kyse on jostain suorittavasta työstä, josta voi paasata kuinka Liisa siivosi huonommin kuin minä ja Matti myöhästyi taas viisi minuuttia. Itselläni on työ, josta ei todellakaan puhuta missään, ei edes kotona ja tämä ymmärretään. Jotain ympäripyöreää voi sanoa ja kyllähän ne työt päässä kulkee mukana, mutta kotona keskustellaan ihan muista asioista ja niin sen pitää ollakin. Jaksaa taas seuraavana päivänä.

Vierailija
69/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuten menee ihan hyvin, mutta nuo sepostukset minua ei kiinnosta, kun en niistä edes aina kaikkea ymmärrä.

Ajattele itse, että sinun pitäisi joka päivä kuunnella vaikka selostusta kumppaniltasi puolalaisen traktorin toiminnasta (oletan että aihe ei sinua kiinnosta), niin väitätkö ettei tuosta tulisi JOKA PÄIVÄ kuunneltuna sinulle ajansaatossa raskas tapahtuma,vaikka kumppani muuten olisikin hyvä.

Ap

Töissä ollaan kuitenkin aika paljon ajallisesti. Minusta olisi outoa, että en tietäisi mitä mieheni tekee joka päivä 8 tuntia. Että en kyllä ymmärrä sinua. 

Ai mitä mies tekee? Voi voi,kun ne päivät on yleensä kaikki täysin samanlaisia niin miksi sitä pitäisi naisille selostaa joka päivä samat jutut uudestaan?

Vierailija
70/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa kuunnella toisten työjuttuja,joten ymmärrän aloittajaa ( ja olen nainen).

Minä myös ymmärrän Ap:ta. Olen aivan kyllästynyt mieheni työjuttuhin. Ei yksinkertaisesti kiinnosta kuunnella niitä joka hemmetin päivä. 

Vierailija
71/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa mammoista triggeröityi heti raivoon ja solvaamaan aloittajaa. Surkeaa.

Tämä! Täällä on oikeasti yhtään trollaamatta ihan hiton paljon sellaisia äärifeministisiä naisia, jotka saa heti hirveän raivon päälle, jos jotain naista vähääkään arvostellaan, vaikka kannanotto olisi täysin aiheellinenkin. Näiden ihmisten mieli on käytännössä sairas.

No jospa trollaisit vähemmän ja päästäisiin oikeasti keskustelemaankin välillä. Mutta ei, niittinaamaläskituttua tässäkään ketjussa sinä et ole näkevinäsi samaan aikaan kun pöyhistelet siinä haukkumassa muita sairaiksi. Niin käyttäytyville on muitakin nimiä kuin trolli, eivätkä nekään imartele.

Ap kirjoittaa ihan aiheesta ja heti alkuunsa hän sai naisilta paskaa niskaan ilman että kukaan oli mitään vittuilua naisista kirjoittanut.

Vierailija
72/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkäävät puhua itsestään. Jätä se sika.

Vierailija
73/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tekee tismalleen samaa ja mua ei kiinnosta pätkääkään sen työprojektit.

Mene muualle senkin kana! Annat ap:lle ja samalla miehille ymmärrystä. Tuollaista ei täällä kaivata!

T:femakkoemakko

Vierailija
74/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisosi prosessoi työpäivän asiat tuolla tapaa puhumalla ne sinulle. Toki voit sanoa, että hänen käyttämänsä terminologia ei ole sinulla tiedossa.

Teen tuota itsekin, mutta ensin kysyn mieheltäni kuinka hänen päivänsä on mennyt. Käytöstavat on hyvä muistaa avioliitossakin.

No älä sitten kysy mieheltä miten päivä meni.Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa selostaa samaa tarinaa joka päivä heti kun ovesta pääsee sisälle.

Vierailija
75/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nyt muistaa että naiset eivät ole mikään yksi iso yhteisö kuten ei miehetkään vaan kaikki ihmiset ovat yksilöitä. Jos tulee tällainen aloitus niin älä ajattele että juuri sinua on loukattu koska olet samaa sukupuolta. 

Tälle palstalle on kaikki tervetulleita.

Vierailija
76/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen hänen kanssa vain tuheron takia

-ap

Pääsisitkö helpommalla jos olisit fwb-suhteessa parisuhteen sijaan?

Noita löytyy naisille,ei miehille.

Vierailija
77/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Ei kai kukaan nyt puoli tuntia päivässä selitä, että miten meni työpäivä? 

Vierailija
78/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla provo. Ei kai kukaan nyt puoli tuntia päivässä selitä, että miten meni työpäivä? 

No kertoohan naiset myös 15min. asiaa jonka voisi sanoa parilla sanalla.

Vierailija
79/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luulisi, että jos joka päivä kuuntelee sitä selostusta puolalaisen traktorin toinnasta, alkaisi vähitellen ymmärtää sitä. 

Mikset itse kerro vastavuoroisesti omia kuulumisiasi? Voit myös sanoa, jos et ymmärrä.

Jos et aidosti ajatuksella kuuntele, niin ei siinä mitään mieleen jää. Ihmisen on aika vaikeaa pakottaa itsensä kiinnostumaan asioista, jotka eivät vaan kiinnosta.

Ihminen ei motivoidu kiinnostumaan asioista, joiden kokee olevan oman arvonsa alapuolella. 

Vierailija
80/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä jauhoi niin paljon työasioista, että itsekin aloin masentua hänen töidensä takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi