Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo haluaa joka päivä kertoa työpäivästään, mutta minua ei kiinnosta

Vierailija
18.02.2024 |

Hänellä on ihme vimma kertoa päivittäin, tai ainakin sen viisi kertaa viikossa työpäivänsä tapahtumat. Siinä tulee puolen tunnin selostus jota minä sitten kuuntelen parhaani mukaan, vaikka täytyy myöntää että ajatukseni ovat usein jossain muualla. Minä en aina edes ymmärrä niitä juttuja ja sanastoja, koska olen itse ihan eri alalla töissä. Ei hänkään ymmärtäisi niitä juttuja, jos minä kertoisin omista töistäni ja siellä tehtävistä prosesseista.

Sen vain tiedän, että sanoa tästä en voi, koska hän on varsin herkkä ihminen ja tämä selonteko tuntuu olevan hänelle tärkeää. Hän alkaisi todennäköisesti itkemään. On vain aika hiton raskasta pitkän päälle kuunnella joka päivä sitä pakkoselostusta. Kai se on vain hammasta purtava.

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se hinta mikä sun pitää maksaa saadaksesi tuheroa. 

Vierailija
2/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet parisuhteessa, jos sinua ei kiinnosta puolison asiat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet oikein kun kuuntelet, jatka vaan sitkeästi. Sellaista rakkaus joskus on noin käytännön tasolla.

Vierailija
4/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvalla menee, mut toisaalta ei löysästä paljon enempää viitsisikään kuunella.

Vierailija
5/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita sellainen kumppani että kokee etuoikeudekseen saada olla niin tärkeässä roolissa hänen elämässään, että juuri sinä olet se jolle hän haluaa kertoa päivästään.

Olisihan se vähän kurjaa jos ei voisi edes puolisolleen kertoa itselle tärkeistä asioista tai tämä ajattelisi että haluaisi olla missä vaan muualla.

Vierailija
6/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muuten menee ihan hyvin, mutta nuo sepostukset minua ei kiinnosta, kun en niistä edes aina kaikkea ymmärrä.

Ajattele itse, että sinun pitäisi joka päivä kuunnella vaikka selostusta kumppaniltasi puolalaisen traktorin toiminnasta (oletan että aihe ei sinua kiinnosta), niin väitätkö ettei tuosta tulisi JOKA PÄIVÄ kuunneltuna sinulle ajansaatossa raskas tapahtuma,vaikka kumppani muuten olisikin hyvä.

Ap

Vierailija
7/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sun vaimos löytää paremman. Kuunteleppa sitten tyhjiä seiniä ja kätes lotinaa.

Vierailija
8/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minuakaan mieheni työjutut kiinnosta 😂😂 Pakko vaan kestää kun en halua loukatakaan 

Vierailija
9/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, tuo oli todella rasittavaa.

Vierailija
10/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä loppupeleissä aika pieni hinta. Itse joudun kuuntelemaan työjaaritusten lisäksi narinaa milloin mistäkin maailman asiasta joka olisi pitänyt tehdä toisin. Lisäksi pitää ravata vähän väliä anoppilassa kuuntelemassa anopilta samat narinat maailman asioista.

Vierailija
11/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma, että vaimokin venyy tekemään aloittajan puolesta asioita, jotka ei häntä pahemmin huvittaisi. Se vähän niin kuin kuuluu pakettiin, jos haluaa olla suhteessa.

Vierailija
12/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kuuntelen puolison selostusta työpäivästä vaikka osa menee yli hilseen. Kun hänelle on tärkeää ne asiat puhua.

Vierailija
13/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sinun vaimoasi kun on ottanut noin tyhmän miehen.

Vierailija
14/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työasiat eivät kiinnosta, niin ei kai se tarkoita ettei yleensä ole puolisosta kiinnostunut? 

Vierailija
15/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sun vaimos löytää paremman. Kuunteleppa sitten tyhjiä seiniä ja kätes lotinaa.

Menikö femarilla asiallinen keskustelu tunteisiin? Tais mennä 🤭

Vierailija
16/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuten menee ihan hyvin, mutta nuo sepostukset minua ei kiinnosta, kun en niistä edes aina kaikkea ymmärrä.

Ajattele itse, että sinun pitäisi joka päivä kuunnella vaikka selostusta kumppaniltasi puolalaisen traktorin toiminnasta (oletan että aihe ei sinua kiinnosta), niin väitätkö ettei tuosta tulisi JOKA PÄIVÄ kuunneltuna sinulle ajansaatossa raskas tapahtuma,vaikka kumppani muuten olisikin hyvä.

Ap

Töissä ollaan kuitenkin aika paljon ajallisesti. Minusta olisi outoa, että en tietäisi mitä mieheni tekee joka päivä 8 tuntia. Että en kyllä ymmärrä sinua. 

Vierailija
17/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työasiat eivät kiinnosta, niin ei kai se tarkoita ettei yleensä ole puolisosta kiinnostunut? 

Yritäpä tämä saada kaaliin näille femareille. Heidän mielestään on sataprosenttinen naisvihaaja, jos ei kaikki naisen sepostukset kiinnosta.

Vierailija
18/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen hänen kanssa vain tuheron takia

-ap

Vierailija
19/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Töissä ollaan kuitenkin aika paljon ajallisesti. Minusta olisi outoa, että en tietäisi mitä mieheni tekee joka päivä 8 tuntia. Että en kyllä ymmärrä sinua. 

Jos ukkosi kertoisi sinulle joka päivä yksityiskohtaisesti asioita joista et mitään ymmärrä, niin olisiko se oikeastikaan  sinulle enää muuta kuin rasittavaa?

Vierailija
20/140 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi prosessoi työpäivän asiat tuolla tapaa puhumalla ne sinulle. Toki voit sanoa, että hänen käyttämänsä terminologia ei ole sinulla tiedossa.

Teen tuota itsekin, mutta ensin kysyn mieheltäni kuinka hänen päivänsä on mennyt. Käytöstavat on hyvä muistaa avioliitossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi