"Lakoilla on kansan enemmistön tuki" häääh? Voisiko joku tukija kertoa miksi?
Mikä siellä hallituksen toimissa on niin epäoikeudemukaista, että Suomessa ei voi niin toimia, vaikka Ruotsissa nää muutokset ajettiin läpi jo ajat sitten ja IMF kertoi terkkuja että "hyvä alku mutta ei riitä, senkin pikavippikansa?"
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistossa nyt sanotaan että vaalit on varastettu koska kaikista pakollisista leikkauksista ei kerrottu ennen vaaleja. Miten oltaisiin voitu kertoa kun sannan hallitus kulutti kaikki rahat ja pimitti talouden tilan.
Persuli siinä keksii taas omiaan. Missään ei ole vasemmiston puolesta puhuttu varastetuista vaaleista. Sellaisia sanoja käytetään vain persujen puolella, idolinaan kun teillä on Puten kaveri Atlantin toisella puolella.
Vihervasukki senkun jatkaa öyhötystä ja itsensä häpäisemistä. Sellaista se on, kun pahantahtoisuus yhdistyy kapeaan kaistanleveyteen.
Sä vaan kuvailet itseäs ja juttujas ja teeskentelet kovaan ääneen et kuinka vihervassarit on kamalia kun ne tekee samaa kun sinä sun mielikuvituksessa.
Oisko aika ihan oikeasti suunnata lääkäriin ja saada se pää kuvatuks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toteemieläimestä länkyttäminen on kulttuurista omimista. Ota edes kulttisi opinkappaleet haltuun."
Taas sä vaan valehtelet, en minä ole vihervassari, minä oon vaan yksilö joka vihaa valehtelijoita ja narsisteja, mulle tää sun nöyryyttämien on rakas harrastus josta nautin erittäin paljon. : )
Ai. Itsesihän sinä olet vain häpäissyt öyhöttämällä. Onko sun nimi Pirjo?
Sulla on pakko olla joku muistisairaus, sähän olet ihan pihalla todellisuudesta. Ô____o
En ole pirjo, älä nyt ala projisoimaan viattomiin sitä et oot mulle silmittömän raivostunu.
Mua säälittää toi Pirjo, ilmeisesti se joutuu olemaan tän tyypin kanssa tekemisissä oikeassa elämässä.
Vassareiden mielestä kaikki viime vaalit kansa on äänestänyt väärin. Haaviston piti voittaa ja nykyinen hallituskin väärä eikä kansan tahdon mukainen.
Muuttaisivat muualle, meillä täällä Suomess on demokratia.
Kyse loppupeleissä siitä että persut petti koko kansan.
Vierailija kirjoitti:
Vassareiden mielestä kaikki viime vaalit kansa on äänestänyt väärin. Haaviston piti voittaa ja nykyinen hallituskin väärä eikä kansan tahdon mukainen.
Hei mä olen persu itsekkin ja näiden muutosten kannalla mutta minäkin huomaan et sinulla ei nyt vedä kaikki hissit ullakolle asti, osa muumeista on karannu laaksosta.
Ihan kaikella rakkaudella sun ajattelu ja retoriikka on nyt niin luokattoman surkeaa että sinä yksin omin pikku kätösin tuhoat koko kaiken uskottavuuden mitä persut on yrittänyt työstää viime vuosien aikana, voisitko lakata sabotoimasta meitä ja mennä lääkäriin, toi sun touhu ihan oikeasti on ihan sekopäistä ja valheellista.
Olen aina lakkojen puolella jos niissä puolustetaan työttömiä ja perus duunareiden oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mä olen persu itsekkin ja näiden muutosten kannalla mutta minäkin huomaan et sinulla ei nyt vedä kaikki hissit ullakolle asti, osa muumeista on karannu laaksosta.
Ihan kaikella rakkaudella sun ajattelu ja retoriikka on nyt niin luokattoman surkeaa että sinä yksin omin pikku kätösin tuhoat koko kaiken uskottavuuden mitä persut on yrittänyt työstää viime vuosien aikana, voisitko lakata sabotoimasta meitä ja mennä lääkäriin, toi sun touhu ihan oikeasti on ihan sekopäistä ja valheellista.
Tirks, edes persut ei halua sua enää perskokkare. : D
Vierailija kirjoitti:
Kyse loppupeleissä siitä että persut petti koko kansan.
Lainasivat sivun Kepun pelikirjasta. Sen jossa petetään aina. Entisiä kepulaisia meni persuihin, tauti varmaan siirtyi mukana.
Ihan on pikkuinen kutina, ettei Ap ymmärtäisi vaikka rautalangasta vääntäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Riikka tarvitse tuon olmin apua persujen uskottavuuden tuhoamiseen. Riikan ryhmä teki sen aivan itse omin avuin.
Ap, Ruotsin työelämää uudistettiin yhteistyössä työntekijäpuolen kanssa. Heikennykset olivat lievempiä kuin Suomessa ja vastineeksi tuli myös työntekijää hyödyttäviä uudistuksia.
IMF voi vetää handuun. On suosituksillaan ja toimillaan tuhonnut monet taloudet. Palstatrollit yrittää esittää lakkoilijoita tottelevaisina lampaina vaikka samaan aikaan oma suhtautumisensa työnantajiin ja IMF:n roistoihin on täysin kritiikitöntä😂
Jos osa kansasta on elänyt yli varojensa niin siitä ei tarvi rankaista niitä jotka maha kurnien rämpivät työmarkkinoiden pohjalla.
Kas, Kallion ilmaisutaidon lukiolaiset ovat taas aloittaneet öyhötyksen :D
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kuulostaa, että persut olisivat oikeasti toivoneet Haaviston voittoa, jotta olisivat päässeet huutelemaan "vääristä vaaleista". Nyt heidän pitää yrittää uskotella itselleen, että vasemmisto väittää tuota. Voi raukkoja. Jäi tilaisuus käyttämättä, kun piti äänestääkin Stubbia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt turhaan yrität toista persua puolustella. Itse olet samassa joukossa. Olet kaiken aikaa tiennyt, että puolueesi on vuosikausia vetänyt puoleensä erittäin ala-arvoista kieltä ja väkivaltaa kannattavia ryhmiä. Persut eivät olisi lainkaan näin suosittuja ilman äärioikeistolaisia kannattajia. Jos he puhuisvat kunnioittavasti muista ihmisistä, kaikki ne äänet jäisivät vaaleissa saamatta ja kannatus olisi parin prosentin luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt turhaan yrität toista persua puolustella. Itse olet samassa joukossa. Olet
Nyt on kaikki nähty: vihervasukki länkyttämässä persujen ala-arvoisesta kielenkäytöstä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kuulostaa, että persut olisivat oikeasti toivoneet Haaviston voittoa, jotta olisivat päässeet huutelemaan "vääristä vaaleista". Nyt heidän pitää yrittää uskotella itselleen, että vasemmisto väittää tuota. Voi raukkoja. Jäi tilaisuus käyttämättä, kun piti äänestääkin Stubbia.
Miten kauan olet ollut sukupuoleltasi moninainen? Innostuitko transhommiin TikTok-videosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasukit dumppasivat omat naisehdokkaansa Kokoomuksen puisto-osaston edustajan takia ja kuinkas kävikään :D Jutta neljä prosenttia, Li viisi ja Stubb pressana. Hienosti pelattu!
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt turhaan yrität toista persua puolustella. Itse olet samassa joukossa. Olet kaiken aikaa tiennyt, että puolueesi on vuosikausia vetänyt puoleensä erittäin ala-arvoista kieltä ja väkivaltaa kannattavia ryhmiä. Persut eivät olisi lainkaan näin suosittuja ilman äärioikeistolaisia kannattajia. Jos he puhuisvat kunnioittavasti muista ihmisistä, kaikki ne äänet jäisivät vaaleissa saamatta ja kannatus olisi parin prosentin luokkaa.
Onhan toi teidän huumehörhöjen öyhötys nyt ihan luokatonta. Haukutte hallitusta, tulevaa presidenttiä ja jopa veronmaksajiakin, minkä kerkeätte. Sitten kehtaatte vielä väittää muiden puhuvan epäkunnioittavasti. Olisit nyt oikeasti hiljaa, kun et näistä asioista tarpeeksi ymmärrä, vaan räksytät tyhjänpäiväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Katsos AP, kun ihmiset loppujen lopuksi tykkäävät asuakin jossain ja syödä joka päivä se sijaan, että paasaisivat ja uhraisivat itsensä jollekin poliittisille opinkappaleille.
Kukaan ei kiellä asumasta ja syömöstä jatkossakaan,se on vasureiden propagandaa.
Eli tukia ei leikatakaan? Hieno uutinen. Onneksi sinä jaksat vielä maksaa veroja meidän kaikkien hyväksi.