Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teidän perheellä ollut aikoinaan varaa kuin yhteen lapseen?

Vierailija
17.02.2024 |

Miten on? Itselläni on neljä lasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En opiskellut itselleni kunnon ammattia ja vaimo jätti minut pojan ollessa pieni. En löytänyt uutta vaimoa ja oon nyt 67v.

Vierailija
2/6 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varaa viiteen, saatiin kolme ja näille sitten jaettiin kaikki se hyvä, mitä syntymättömiltä lapsilta jäi saamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille suotiin yksi ja hänetkin pitkän odotuksen jälkeen. Ei auta mikään rikkaus jos ei lapsia tule. 

Vierailija
4/6 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmyrkytys esikoisen kanssa jätti lapsiluvun yhteen, ei todella ollut mielenkiintoa toiseen. Ja ei ollut varaa vuokrakohtuun eli ap on mun kohdalla oikeassa.

Vierailija
5/6 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varaa kolmeen. Emme halunneet hankkia tila-autoa, joten se rajoitti lapsilukua.

Sisarellani on vain yksi lapsi ja mieslapsi, siksi heille ei tule lisää lapsia vaikka varmasti varaa olisi.

Vierailija
6/6 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis sitä mieltä, että kaikki vanhemmat ihan aidosti miettivät, minkälaisen elämän kykenevät lapsilleen tarjoamaan ja tekevät lapsia vastaavan lukumäärän? Näin köyhään perheeseen syntyneenä koen kyllä olevani elävä esimerkki siitä, että on vanhempia, jotka eivät koko asiaa oikeasti mieti yhtään, eivätkä silmät avaudu asian ongelmallisuudelle missään vaiheessa. En usko, että olen tässä mitenkään poikkeuksellinen. Hämmentävä keskustelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi