"Lakoilla on kansan enemmistön tuki" häääh? Voisiko joku tukija kertoa miksi?
Mikä siellä hallituksen toimissa on niin epäoikeudemukaista, että Suomessa ei voi niin toimia, vaikka Ruotsissa nää muutokset ajettiin läpi jo ajat sitten ja IMF kertoi terkkuja että "hyvä alku mutta ei riitä, senkin pikavippikansa?"
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Tänään Hesarissa: lakoilla on 49% kannatus, eli edes puolet ei kannata tätä älytöntä lakkoilua!
Ei löydy tuollaista uutista. Luulet, että valehtelu edistää asiaasi? Pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Iso osa lakkoilijoista ei taida edes tietää mitä muutoksia hallitus on tekemässä. Suurta osaa ei edes ne koske Uskotaan vaan sokeasti liittojen valheita ja pelottelua. Sopulit. Ottakaa asioista selvää.
Siirryit olkiukosta projisointiin?
Ei, kukaan muu ei ole yhtä tyhmä ja tietämätön kun sinä, sun valheilla sirpaloitu itsetunto valehtelee sulle et muut ois yhtä surkeita kun sinä kosks et enää kestä kohdata todellisuutta, kun olet pelkuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei pidä.paikkaansa. Hallitus haluaa Suomen kansan köyhyyteen ja eliitin rahat veroparatiiseihin. Kokoomus hajottaa maan talouden aina ollessaan pääministeripuolue. Joka kerta.
Meinaatko, että vihervasemmiston syömävelalla olisi tulevaisuutta :D Otetaan miljardeja velkaa, että voidaan maksaa kotona loisiville tuottamattomille heidän vaatimansa tuet. Ja ylipäätään mihinkään tuottavaan ei saada panostettua. Tässä on nyt tulos. Olemme Euroopan 7:ksi velkaantunein maa. Ilman talouskasvua edelleen.
OrPon hallitus ottaa saman verran velkaa (vaikkei ole edes koronaa), ajaa ihmiset lakkoilemaan työelämäuudistusesityksillä, joilla ei ole mitään parantavaa vaikutusta työllisyyteen ja edistää 5 miljardin ratahanketta, jolle ei löydy perusteluita. Mutta kaikki tämä on sinusta kehitystä, kos
Mistä sitten leikataan lisää, jos kiellät velan ottamisen? Teistä irtoaa kyllä rääkynää, mutta ei ehdotuksia talouden kohentamiseksi.
Jos tehdään kysely, kuka kannattaa verojen laskua ja palkkojen korotusta niin mikä mahtaisi olla tulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on konservatiiveja. Tähän sisältyy se, että uskotaan auktoriteettiin, perusteluja ei tarvita, henkilökultti riittää. Lisäksi uskotaan rangaistuksiin ja valvontaan. Tämä tarkoittaa myös sitä, että köyhiä pidetään laiskoina, joita kuuluu kepittää oikeaan suuntaan. Samaan kuuluu myös kotiväkivaltaa, lasten kurittaminen kotona ja koulussa..
Kun täällä lukee kommentteja, kyllä ne ovat lakon kannattajat jotka eivät tarjoa mitään perusteluja, korkeintaan persuviha perusteena. (Tässä aloituksessa ei ole kyse persuista.)
Höpö höpö. Minäkin olen sulle linkittänyt varmaan kymmenen kertaa työnteijäliittojen tekemiä listauksia heikennyksistä, joita hallitus nyt ajaa läpi. ja YLEn juttuja, vaan kun sulle pitäis varmaan olla jokin persukielellä ja tavuviivoin väännetty selkokieliversio.
<
Yle on täysin vihervasukkien ja ay-liikkeen äänitorvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos AP, kun ihmiset loppujen lopuksi tykkäävät asuakin jossain ja syödä joka päivä se sijaan, että paasaisivat ja uhraisivat itsensä jollekin poliittisille opinkappaleille.
Tavalliset ihmiset asuvat mukavasti ja syövär ravitsevaa ruokaa, vain työtä tekemättömät ja silti keskiluokkaisen elämäntyylin haluavat vastustavat hallitusta.
Lakoilla ajetaan sitä, että tulevaisuudessakin tavallisia ihmisillä.on säällinen toimeentulo ja työehdot.
Työelämän uudistuksilla ajetaan sitä, että meillä olisi tulevaisuudessa töitä ja veronmaksajia, emmekä olisi Euroopan velkaantunein ja köyhin kansa.
Riikka
Jaa että perussuomalaisten velka on sitä parempaa velkaa? No kuule Googlaa SDPn varjobudjetti. Paljon ja monta hyvää ideaa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronavirus ja Ukrainan sota, k, u, s, i, p, ää. Korona ja Ukrainan sota.
Mikä sua vaivaa? Ihme haukkumista. Nyt pitää sopeuttaa taloutta. Usko se. Eikä asiaa helpota yhtään se, että suuret ikäluokat alkaa olla aina vain vanhempia ja tarvitsevat entistä enemmän hoitoa seuraavat vuodet.
Niin pitää, miksi hallitus ei tee niin vaan todistetusti pahentaa ongelmaa? Idealismi kuittaa puutteet logiikassa? Mitä ihmeen menkkafiilistely politiikkaa se on?
Feels before reals? Persut on muuttunu teini-ikäsiks twitter fenimisteiks.
Anna hallituksen tehdä työnsä ja lopeta valitus.
Kiitos kun väistit kaiken mitä mä sanoin lapsellisest
Toteemieläimestä länkyttäminen on kulttuurista omimista. Ota edes kulttisi opinkappaleet haltuun.
"Yle on täysin vihervasukkien ja ay-liikkeen äänitorvi"
Kerros nyt sitte ihan ttu itse mitkä lähteet sulle kelpaa?
Rt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole enemmistön tukea. Lakot veks.
Paljollako myit itsesi EKn kätyriksi v, i, t, u, n kansanpetturi?
tun lakkopelle, mene töihin.
Eläpä hauku. Olen 27 vuotta ollut metallialalla. En hyväksy että minun ekä muiden työoloja haikennetää muiden leikkausten lisäksi.. Kyllä olen lakkojen kannalla niin kauan kun sopimusta hierotaan meidän ja työnantajan kanssa naamatusten... Erosin juuri persuista koska vaaliohjelma valehdeltiin.. 👿👿👿
Kuka oikeasti uskoo, että tällä vasukilla on koskaan ollut persujen jäsenkirja? Kuka uskoo, että kuusikymppinen metallimies rinkirunkkaa vasukkien kanssa vauvalla 👿👿👿
"Toteemieläimestä länkyttäminen on kulttuurista omimista. Ota edes kulttisi opinkappaleet haltuun."
Taas sä vaan valehtelet, en minä ole vihervassari, minä oon vaan yksilö joka vihaa valehtelijoita ja narsisteja, mulle tää sun nöyryyttämien on rakas harrastus josta nautin erittäin paljon. : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläpä hauku. Olen 27 vuotta ollut metallialalla. En hyväksy että minun ekä muiden työoloja haikennetää muiden leikkausten lisäksi.. Kyllä olen lakkojen kannalla niin kauan kun sopimusta hierotaan meidän ja työnantajan kanssa naamatusten... Erosin juuri persuista koska vaaliohjelma valehdeltiin.. 👿👿👿
Kuka oikeasti uskoo, että tällä vasukilla on koskaan ollut persujen jäsenkirja? Kuka uskoo, että kuusikymppinen metallimies rinkirunkkaa vasukkien kanssa vauvalla 👿👿👿
Öyh öyh öyh...
Eiks sulla ole enää hitustakaan itsekunnoitusta? : DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halveksit siis itseäsi. Eipä siinä mitään, syytä onkin.
Vierailija kirjoitti:
"Toteemieläimestä länkyttäminen on kulttuurista omimista. Ota edes kulttisi opinkappaleet haltuun."
Taas sä vaan valehtelet, en minä ole vihervassari, minä oon vaan yksilö joka vihaa valehtelijoita ja narsisteja, mulle tää sun nöyryyttämien on rakas harrastus josta nautin erittäin paljon. : )
Ai. Itsesihän sinä olet vain häpäissyt öyhöttämällä. Onko sun nimi Pirjo?
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistossa nyt sanotaan että vaalit on varastettu koska kaikista pakollisista leikkauksista ei kerrottu ennen vaaleja. Miten oltaisiin voitu kertoa kun sannan hallitus kulutti kaikki rahat ja pimitti talouden tilan.
Persuli siinä keksii taas omiaan. Missään ei ole vasemmiston puolesta puhuttu varastetuista vaaleista. Sellaisia sanoja käytetään vain persujen puolella, idolinaan kun teillä on Puten kaveri Atlantin toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistossa nyt sanotaan että vaalit on varastettu koska kaikista pakollisista leikkauksista ei kerrottu ennen vaaleja. Miten oltaisiin voitu kertoa kun sannan hallitus kulutti kaikki rahat ja pimitti talouden tilan.
Persuli siinä keksii taas omiaan. Missään ei ole vasemmiston puolesta puhuttu varastetuista vaaleista. Sellaisia sanoja käytetään vain persujen puolella, idolinaan kun teillä on Puten kaveri Atlantin toisella puolella.
Vihervasukki senkun jatkaa öyhötystä ja itsensä häpäisemistä. Sellaista se on, kun pahantahtoisuus yhdistyy kapeaan kaistanleveyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos AP, kun ihmiset loppujen lopuksi tykkäävät asuakin jossain ja syödä joka päivä se sijaan, että paasaisivat ja uhraisivat itsensä jollekin poliittisille opinkappaleille.
TÖIHIN SIITÄ SAATANA
Minä tulen sinun työpaikallesi.
Vitsi vitsi, kukapa persujen trollitehtaalle haluaisi töihin. Sehän on tämän maan rajojen itäpuolellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Itsesihän sinä olet vain häpäissyt öyhöttämällä. Onko sun nimi Pirjo?
Sulla on pakko olla joku muistisairaus, sähän olet ihan pihalla todellisuudesta. Ô____o
En ole pirjo, älä nyt ala projisoimaan viattomiin sitä et oot mulle silmittömän raivostunu.
Tässä meillä on petturi ja kansanvihollinen.