Sain viestin palstalla: Keskustelu on ilmoitettu. Saat tiedot käsittelyn etenemisestä sähköpostiisi.
Ei ole sähköpostissa vielä mitään tietoa asian etenemisestä, mihin ilmoittaa?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, itse otin kymmenittäin ruutukaappauksia aiheista eritteet, kehitysvammaisille lapsiin sekaantuminen ja naisen sukuelimiin liittyvät tulehdussairaudet. Laitoin ne poliisin vinkkipalveluun. Viharikos on rikos.
Nyt on ollut hiljaista jo reilun kuukauden ajan :)
Haista 👵🏻huora hiivainen 👵🏻vittu
No niin, menee tämäkin samaan osoitteeseen :)
Tuki 👵🏻huora se hiivainen 👵🏻vittusi ja suihinottoläpesi!
Kiitos, tämäkin menee nettipoliisille :)
Siis onko sulla netinulkopuolista elämää? Itse en tuollaisia lyriikoita ikinä käytä mutta jos joku käyttää niin en ulvo poliisia tai kaiva hajusuolaa esiliinan rimpsuista.
Itse osaan automaattisesti suodattaa ääliöhömpän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Vakavampaa on, jos aitojen ihmisten aitoja mielipiteitä aletaan poisteleen. Itse näen tuollaiset vammaiset aivopierut lähinnä sananvapauden lieveilmiöinä ja mielelläni kestän ne kunhan sananvapaus säilyy. Sananvapaus on demokratian kulmakivi. Ilman sananvapautta ei ole demokratiaa vaan f' sismi joka on verhottu näennäisdemokratian kaapuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne löydä ihmisten sähköpostiosoitteita.
Onko aloitus edes totta.
Samaa mietin, mutta jos on totta: mitä ihmisen pitää tälle keskustelupalstalle kirjoittaa, että joutuu moisiin vaikeuksiin?
Itse en ainakaan yhtään rumaa sanaa kirjoittanut.
Voi kun olet hieno ihminen. Kyse ei kuitenkaan ole rumista sanoista vaan ihan tavallisista sanoista, esim maa han muutta ja. Sori välit. Tätä ei tosiaan saa täällä kirjoittaa. Suomen "sananvapaus" on pelkkä harhainen muisto.
Kai siihen saa laittaa sähköpostiosoitteensa, niin saa tiedon asian etenemisestä.
Ette kai te nyt ole kirjautuneena tähän kökköpalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te nyt ole kirjautuneena tähän kökköpalstalle.
Aivan sama...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli sama viesti, vauvapalsta ei tiedä minun sähköpostiosoitettani. Ihme kyttäämistä, siinähän lähettävät vaikka bittiavaruuteen mutta mun sähköpostiosoitetta eivät tiedä.
Tietävät ip-osoitteesi eli saavat kyllä sähköpostinkin tietoon halutessaan
Vauva-palstalla ei taida olla mitään poliisin oikeuksia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli sama viesti, vauvapalsta ei tiedä minun sähköpostiosoitettani. Ihme kyttäämistä, siinähän lähettävät vaikka bittiavaruuteen mutta mun sähköpostiosoitetta eivät tiedä.
Ihan hirveästi nyt pelottaa 🤭 Saa sanoma ja nettipoliisi lisätä aika paljon lisää väkeä kun aletaan etsimään hiivamummopillun sanojaa. Täällä käy kuitenkin 30 000 ihmistä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, itse otin kymmenittäin ruutukaappauksia aiheista eritteet, kehitysvammaisille lapsiin sekaantuminen ja naisen sukuelimiin liittyvät tulehdussairaudet. Laitoin ne poliisin vinkkipalveluun. Viharikos on rikos.
Kiitos, tämäkin menee nettipoliisille :)Luuletko sinä ä ä liö, että ketään nettipoliisia kiinnostaa sinun mitättömät ilmoitukset ihan yhtään? Katso hi
En luule mitään. Tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tämäkin menee nettipoliisille :)Siis onko sulla netinulkopuolista elämää? Itse en tuollaisia lyriikoita ikinä käytä mutta jos joku käyttää niin e
Ok, boomer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi voi määrätä palstan luovuttamaan ip-osoitteen jos epäilee rikosta arvon vammainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tämäkin menee nettipoliisille :)Luuletko sinä ä ä liö, että ketään nettipoliisia kiinnostaa sinun mitättömät ilmoitukset ihan yhtään? Katso hi
On se nyt SAATANA!
Itsehän sain tuon ilmoituksen, kun kommentoin Joensuun lapsitapausta. Jos sanomisistani joutuisin vastuuseen, mitään en peruisi, päinvastoin. Ja jos jollakin instanssilla on aikaa tutkia nettifoorumin sanomisia, niin pakko todeta, etten enää yhtään ihmettele, miksi Suomen oikeuskäytäntö on niin lepsua. Eihän täällä ole kellään aikaa tutkia todellisia rikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sain tuon ilmoituksen, kun kommentoin Joensuun lapsitapausta. Jos sanomisistani joutuisin vastuuseen, mitään en peruisi, päinvastoin. Ja jos jollakin instanssilla on aikaa tutkia nettifoorumin sanomisia, niin pakko todeta, etten enää yhtään ihmettele, miksi Suomen oikeuskäytäntö on niin lepsua. Eihän täällä ole kellään aikaa tutkia todellisia rikoksia.
Tämä!!!
Vierailija kirjoitti:
Samasta keskustelusta sain tuon ilmoituksen. En käyttänyt rumia ilmaisuja, vaan pikemminkin pohdin tulevaa tuomiota. Ehkä kommenttini oli liian asiallinen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen pelleilyä tämäkin on??
Vihavasemmiston tavanomaista hassuttelua vain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!!
Michelle Murphy-Kaulanen puhui samasta asiasta instastoorissaan; joku oli tehnyt aiheettoman rikosilmoituksen hänestä ja pohti siinä, kuinka paljon aikaa sen tutkimiseen, kirjaamiseen jne oli mennyt aikaa. Aikaa, jonka olisi voinut käyttää ihan oikeankin rikoksen tutkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta keskustelusta sain tuon ilmoituksen. En käyttänyt rumia ilmaisuja, vaan pikemminkin pohdin tulevaa tuomiota. Ehkä kommenttini oli liian asiallinen?
Minä puolestani pohdin omassani sitä, lieneekö tekijöillä mitään muuta diagnoosia kuin julmuus..
Minä hirttäisin itseni, jos nimeni olisi Michelle Murphy-Kaulanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi voi määrätä palstan luovuttamaan ip-osoitteen jos epäilee rikosta arvon vammainen
Kuka hullu täällä nyt Illman turvatoimia enää mitään kirjoittelisi!?
Suomessahan sananvapaus ja oikeuslaitoksen toiminta on tätänykyä demlaantunut huonommalle tolalle kuin putinistanissa!
Jahas ylilauta ottanut haltuun tämän ketjun