Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain viestin palstalla: Keskustelu on ilmoitettu. Saat tiedot käsittelyn etenemisestä sähköpostiisi.

Vierailija
17.02.2024 |

Ei ole sähköpostissa vielä mitään tietoa asian etenemisestä, mihin ilmoittaa?

Kommentit (149)

Vierailija
81/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilautapoikia pelottaa kun ei voikaan enää raukkamaisesti pensaan suojasta vihata. Olisi vain oikein jos heidän tänne oksentamansa kura tulisi myös työnantajiensa ja perheidensä tietoon. Saattaisi aikuistuminenkin tulla ajankohtaiseksi häpeän kautta.

Ylilauta on suorastaan uskomattoman asiallinen keskustelupalsta tähän mammaviemäriin verrattuna!

Vierailija
82/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli myös aiemmin tällä viikolla ilmoitus, että lähettävät minulle sähköpostia, kun kommenttini ei mennyt läpi seulasta. Ei ole tullut postia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hirttäisin itseni, jos nimeni olisi Michelle Murphy-Kaulanen.

No onko se mikään ihme, kun sinulla viiraa jo muutenkin päästä...

Vierailija
84/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli myös aiemmin tällä viikolla ilmoitus, että lähettävät minulle sähköpostia, kun kommenttini ei mennyt läpi seulasta. Ei ole tullut postia.

Taisin viestissäni ämmätellä erästä ministeriä. Seison sanojeni takana.

Vierailija
85/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Ei siis kannata enää osallistua vauva av keskusteluihin. No olkoon minun puolestani ja adjöö. 

Sitä samaa olen ajatellut, eihän täällä edes ole keskustelua. Jaanaamista, jankaamista, jahkaamista, nimittelyä, valehtelua ja tietämättömyyttä, niitä riittää.

Keskustelu tällä vassarilehden vassaripalstalla on mahdotonta, sillä kaikki asialliset viestit poistetaan täältä oitis!

Se on sitä DEMLAn ja vihavasemmiston sananvastuuta, nääs!

Vierailija
86/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasara on heilahtanut pienemmästäkin. Sanonpahan vaan.

Vierailija
87/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, itse otin kymmenittäin ruutukaappauksia aiheista eritteet, kehitysvammaisille lapsiin sekaantuminen ja naisen sukuelimiin liittyvät tulehdussairaudet. Laitoin ne poliisin vinkkipalveluun. Viharikos on rikos.

Nyt on ollut hiljaista jo reilun kuukauden ajan :)

Kutoisit vaikka sukkia lapsenlapsillesi mieluummin.

Vierailija
88/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanomalla on erikoisreitti hakea tietopyynnöllä operaattorisi kautta henkilötietosi ja sitä kautta saavat sähköpostisisi.

Operaattori ei tiedä sähköpostiosoitettani.

Ei ne tiedä edes sitä kuka kirjoitti tuon mitä kirjoitit. IP:stä näkevät kyllä kenen liittymästä se lähti.

Vierailija
89/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aloittaja on siis ollut kirjautunut kun heillä tiedossa meiliosoite?

Vierailija
90/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas aneemista trollausta. 

Vierailija
91/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin puhelimeni järveen hähähää minua ei vauvapalstan poliisit nappaa!!!

Vierailija
92/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aemmae ja äijähän tarkoittavat vain mummoa ja vaaria! Minusta on kunnia olla äijä enkä voi ymmärtää jonkun naisenpuolen pahastuvan tullessaan kutsttuksi lapsenlapsiinsa viittaavalla termillä!

Kappas! Sana aemmae kirjoitettuna tavanomaisemmassa muodossa toi minulle tuon saman Illmoituksen! Tämä mammaviemäri siis pitää sanan mummo synonyymiä haukkumasanana! Perverssiä!  

Vierailija
93/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Ei siis kannata enää osallistua vauva av keskusteluihin. No olkoon minun puolestani ja adjöö. 

Rus pelottelee. Kohta alkaa av-mammoja kadota salaperäisesti öisin. Voi periä  leiriltä siperiassa. 

Vierailija
94/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteydenotto tulee poliisilta sähköpostitse 14 päivän kuluessa. Jos sähköpostiin ei vastata, tulee kirjattu kirje ja/tai puhelinsoitto.

Poliisithan näitä kirjoitteleekin. Saavat varmaan jotain provikkaa kun saavat jonkun tietyn yksittäisen ihmisen tiettyyn työpaikkaan. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
95/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiseen ilmiantoon voi laittaa oman sähköpostiosoitteensa, jos haluaa.

Vierailija
96/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanomalla on erikoisreitti hakea tietopyynnöllä operaattorisi kautta henkilötietosi ja sitä kautta saavat sähköpostisisi.

Operaattori ei tiedä sähköpostiosoitettani.

Ne voi hankkia erikoisluvalla puhelinnumerosi ja soittaa sinulle ja vaatia että kerrot heille sähköpostiosoitteesi.

Saahan sitä vaatia vaikka per*että samalla :D. Sinäkö kertoisit henkilökohtaisia asioitasi jollekin tuntemattomalle, jos tuo vain kysyisi?

Vierailija
97/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli myös tuo ilmoitus. Kyllä nyt jännittää!

Minne se muka tuli? Äläpä viitsi valehdella.

Kirjoitin "ir3k33n" toisinpäin ja sinne vihreään kenttään, joka ilmoittaa sanan olevan "sensuurilistalla" se tuli.

Uudet EU sensuuri säännöt painaa päälle ja palstalle on tulossa kirjautumispakko. Sääli tota ígorvájakkìa. Siltä katoaa elämältä kaikki sisältö kertalaakista. Pääsee varmaan iltapaskaan.

Kokeillaas tämä: n**keri.

Muistanpa jutun Jaruzelskin ajan Puolasta:

Nuorimies jakoi kadulla lentolehtisiä kansalaisille, jotka ottivat niitä vastaan, hymyilivät pojalle ja panivat lehtiset taskuihinsa. Miliisi ryntäsi viivana paikalle, lennätti pojan käsivarsista porttikonkiin ja raastoi häneltä loput lentolehtiset - jotka osoittautuivat  kaikki tyhjiksi paperiarkeiksi!

Mutta kaikki ymmärsivät, mistä oli kysymys!

*

Meillä Suomessa aletaan jo olla samassa pisteessä!

Vierailija
98/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin "ir3k33n" toisinpäin ja sinne vihreään kenttään, joka ilmoittaa sanan olevan "sensuurilistalla" se tuli.

Uudet EU sensuuri säännöt painaa päälle ja palstalle on tulossa kirjautumispakko. Sääli tota ígorvájakkìa. Siltä katoaa elämältä kaikki sisältö kertalaakista. Pääsee varmaan iltapaskaan.

Pilluneekeri

Huoraneekeri

Ihmissyöjäneekeri menee läpi, mitta crack-sama aiheuttaa illmoituksen!

Sumeaa logiikkaa, sano! Alko-rytmi jutaa!

Vierailija
99/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyiseen ilmiantoon voi laittaa oman sähköpostiosoitteensa, jos haluaa.

Jaa, kehitys kehittyy. Kuka ihme tuotakin ominaisuutta on vaatinut? Ihan kuin täällä olisi ongelmana tietää että miten valituksien käsittely etenee, lol. 

Vierailija
100/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistanpa jutun Jaruzelskin ajan Puolasta:

Nuorimies jakoi kadulla lentolehtisiä kansalaisille, jotka ottivat niitä vastaan, hymyilivät pojalle ja panivat lehtiset taskuihinsa. Miliisi ryntäsi viivana paika

Miksi puolassa lopetettiin autojen vikatilastojen julkaisu lehdissä? Koska 95% tilastoon ilmoitetuista vioista oli: "vikaa puolan johdossa". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi