Sain viestin palstalla: Keskustelu on ilmoitettu. Saat tiedot käsittelyn etenemisestä sähköpostiisi.
Ei ole sähköpostissa vielä mitään tietoa asian etenemisestä, mihin ilmoittaa?
Kommentit (149)
Heh, itse otin kymmenittäin ruutukaappauksia aiheista eritteet, kehitysvammaisille lapsiin sekaantuminen ja naisen sukuelimiin liittyvät tulehdussairaudet. Laitoin ne poliisin vinkkipalveluun. Viharikos on rikos.
Nyt on ollut hiljaista jo reilun kuukauden ajan :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viranomainen laittaa paperipostia kotiosoitteeseesi ellei se sähköpostiasi löydä, huoli pois.
Ja saa laittaa jatkossakin. Päätän sitten jaksanko avata.
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Ei siis kannata enää osallistua vauva av keskusteluihin. No olkoon minun puolestani ja adjöö.
Samaa mieltä, morjensta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanomalla on erikoisreitti hakea tietopyynnöllä operaattorisi kautta henkilötietosi ja sitä kautta saavat sähköpostisisi.
Tulin kyllä ajatelleeksi että olen samaan aikaan kirjautuneena Sanoma-tilille...
Monet purkavat lapsuudessa kokemansa kuritusväkivallan aikaan saamaa vihaa täällä vielä yli nelikymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, itse otin kymmenittäin ruutukaappauksia aiheista eritteet, kehitysvammaisille lapsiin sekaantuminen ja naisen sukuelimiin liittyvät tulehdussairaudet. Laitoin ne poliisin vinkkipalveluun. Viharikos on rikos.
Haista 👵🏻huora hiivainen 👵🏻vittu
No niin, menee tämäkin samaan osoitteeseen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pelle!
:)
Vierailija kirjoitti:
Mitä v*tun höpötystä tämä on??
Sanoma testannut kirjautumispakkohommia ja unohtanut uhkisviestin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne löydä ihmisten sähköpostiosoitteita.
Onko aloitus edes totta.
Mulle tuli sama ilmoitus eli aloitus on totta. Tuskin mitään sähköpostia Silti tulee, koska ilmoitus on robotilta, joka noukkii tiettyjä sanoja viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aloitus edes totta.
Mulle tuli sama ilmoitus eli aloitus on totta. Tuskin mitään sähköpostia Silti tulee, koska ilmoitus on robotilta, joka noukkii tiettyjä sanoja viestistä.
Robotit voi painua v*ttuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aloitus edes totta.
Kohta loppuu anonyymi jänkkäys. Harmi sillä omalla nimelläni en aio kirjoittaa nettiin ikinä mitään.
Saatat päätyä 10v päästä ongelmiin vaikka hompsujen puolustamisesta tai venäläisvastaisuudesta. Kukaan ei tiedä ja netti ei unohda.
Minulle tuli myös tuo ilmoitus. Kyllä nyt jännittää!
Vierailija kirjoitti:
Minne se muka tuli? Äläpä viitsi valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanomalla on erikoisreitti hakea tietopyynnöllä operaattorisi kautta henkilötietosi ja sitä kautta saavat sähköpostisisi.
Tulin kyllä ajatelleeksi että olen samaan aikaan kirjautuneena Sanoma-tilille...
Tekeekö joku vielä omilla henkilötiedoillaan sanomatilin? Minulla on monta tiliä, yksi kiusaajani nimellä, yksi häiriköivän puhelinsoittajan tiedoilla ja yksi julkkiksen tiedoilla. Lälläspierut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne se muka tuli? Äläpä viitsi valehdella.
Normaalisti tulee ilmoitus: viestisi on lähetetty. Nyt tuo ilmoitus lisäkaneetilla, että käsittelyssä on ruuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö joku vielä omilla henkilötiedoillaan sanomatilin? Minulla on monta tiliä, yksi kiusaajani nimellä, yksi häiriköivän puhelinsoittajan tiedoilla ja yksi julkkiksen tiedoilla. Lälläspierut.
Taidat olla niitä identiteettivarkaita...
Kyllä viranomainen laittaa paperipostia kotiosoitteeseesi ellei se sähköpostiasi löydä, huoli pois.