Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain viestin palstalla: Keskustelu on ilmoitettu. Saat tiedot käsittelyn etenemisestä sähköpostiisi.

Vierailija
17.02.2024 |

Ei ole sähköpostissa vielä mitään tietoa asian etenemisestä, mihin ilmoittaa?

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteydenotto tulee poliisilta sähköpostitse 14 päivän kuluessa. Jos sähköpostiin ei vastata, tulee kirjattu kirje ja/tai puhelinsoitto.

Vierailija
2/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sama viesti, vauvapalsta ei tiedä minun sähköpostiosoitettani. Ihme kyttäämistä, siinähän lähettävät vaikka bittiavaruuteen mutta mun sähköpostiosoitetta eivät tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen pelleilyä tämäkin on?? 

Vierailija
4/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla on erikoisreitti hakea tietopyynnöllä operaattorisi kautta henkilötietosi ja sitä kautta saavat sähköpostisisi.

Vierailija
5/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanomalla on erikoisreitti hakea tietopyynnöllä operaattorisi kautta henkilötietosi ja sitä kautta saavat sähköpostisisi.

Operaattori ei tiedä sähköpostiosoitettani.

Vierailija
6/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bullshit

Vierailija
7/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne voi hankkia erikoisluvalla puhelinnumerosi ja soittaa sinulle ja vaatia että kerrot heille sähköpostiosoitteesi.

Vierailija
8/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bullshit

Mistä se sen tietäisi?

Sitä ei tiedä edes viranomaiset, koska en käytä sähköpostia virallisesti mihinkään.

Vierailija
9/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne löydä ihmisten sähköpostiosoitteita. 

Onko aloitus edes totta.

Vierailija
10/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne voi hankkia erikoisluvalla puhelinnumerosi ja soittaa sinulle ja vaatia että kerrot heille sähköpostiosoitteesi.

Sähköpostiosoite ei ole pakollinen. Mulla ei yksinkertaisesti ole sellaista.

Vierailija
11/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne löydä ihmisten sähköpostiosoitteita. 

Onko aloitus edes totta.

Voin kuitata todeksi.

Vierailija
12/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Ei siis kannata enää osallistua vauva av keskusteluihin. No olkoon minun puolestani ja adjöö. 

Vierailija
13/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

bullshit

Mistä se sen tietäisi?

Sitä ei tiedä edes viranomaiset, koska en käytä sähköpostia virallisesti mihinkään.

Helkkarin typerä idea alkaa kommunikoimaan viranomaisten kanssa digitaalisesti. Se on kuin talutusnuora, kun kerran aloitat sinun oletetaan saavan kaikki viestit aina samalla sekunnilla ja reagoivan aina samalla sekunnilla, kun viranomainen painaa lähetä nappulaa.

Vierailija
14/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes viranomaiset eivät tiedä puhelinnumeroani eikä minulla edes ole virallista puhelinnumeroa. Ainoastaa työnumero, johon vältän sekoittamasta yksityispuolen juttuja.

Vierailija
15/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes viranomaiset eivät tiedä puhelinnumeroani eikä minulla edes ole virallista puhelinnumeroa. Ainoastaa työnumero, johon vältän sekoittamasta yksityispuolen juttuja.

Kyllä viranomaiset pystyy minkä tahansa puhelinnumeron hankkimaan tuomioistuimen päätöksellä.

Jopa prepaidin pystyvät hankkimaan, mutta se vaatii sen verran ison työn heiltä, että silloin pitää olla jo kyseessä jonkun tosi törkeän rikoksen selvittely, että lähtevät sitä tekemään.

Vierailija
16/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä viranomaiset pystyy minkä tahansa puhelinnumeron hankkimaan tuomioistuimen päätöksellä.

Jopa prepaidin pystyvät hankkimaan, mutta se vaatii sen verran ison työn heiltä, että silloin pitää olla

Mulla ei ole virallista puhelinnumeroa.

Vierailija
17/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoita sp -osoitettani enkä nimeäni niille varattuihin kenttiin.

Tämä "uudistus" on kyllä tasan tarkkaan sieltä niin.

Vierailija
18/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VASIKKA, HÄPEÄ!!!

Vierailija
19/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sähköpostios. oli Venäjälle, en kyllä vastaisi/läh.mitään tietoa sinne.

Vierailija
20/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Ei siis kannata enää osallistua vauva av keskusteluihin. No olkoon minun puolestani ja adjöö. 

Sitä samaa olen ajatellut, eihän täällä edes ole keskustelua. Jaanaamista, jankaamista, jahkaamista, nimittelyä, valehtelua ja tietämättömyyttä, niitä riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän