Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain viestin palstalla: Keskustelu on ilmoitettu. Saat tiedot käsittelyn etenemisestä sähköpostiisi.

Vierailija
17.02.2024 |

Ei ole sähköpostissa vielä mitään tietoa asian etenemisestä, mihin ilmoittaa?

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne löydä ihmisten sähköpostiosoitteita. 

Onko aloitus edes totta.

Mulle tuli sama ilmoitus eli aloitus on totta. Tuskin mitään sähköpostia Silti tulee, koska ilmoitus on robotilta, joka noukkii tiettyjä sanoja viestistä.

Kohta loppuu anonyymi jänkkäys. Harmi sillä omalla nimelläni en aio kirjoittaa nettiin ikinä mitään.

Saatat päätyä 10v päästä ongelmiin vaikka hompsujen puolustamisesta tai venäläisvastaisuudesta. Kukaan ei tiedä ja netti ei unohda.

Ketään ihmistä ei kiinnosta toisten jonkunmielisyydet. Mutta uskon, että ne tiedot mitä google, facebook ja instagram esim kerää koko ajan voi olla joskus todella vaarallisia yksilölle. Tekoäly alkaa tuhoamaan omasta mielestään vääränlaisia ihmisiä.

Vierailija
42/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli myös tuo ilmoitus. Kyllä nyt jännittää!

Minne se muka tuli? Äläpä viitsi valehdella.

Kirjoitin "ir3k33n" toisinpäin ja sinne vihreään kenttään, joka ilmoittaa sanan olevan "sensuurilistalla" se tuli.

Uudet EU sensuuri säännöt painaa päälle ja palstalle on tulossa kirjautumispakko. Sääli tota ígorvájakkìa. Siltä katoaa elämältä kaikki sisältö kertalaakista. Pääsee varmaan iltapaskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloitus edes totta.

Samaa mietin, mutta jos on totta: mitä ihmisen pitää tälle keskustelupalstalle kirjoittaa, että joutuu moisiin vaikeuksiin?

Vierailija
44/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ihmistä ei kiinnosta toisten jonkunmielisyydet. Mutta uskon, että ne tiedot mitä google, facebook ja instagram esim kerää koko ajan voi olla joskus todella vaarallisia yksilölle. Tekoäly alkaa tuhoamaan omasta mielestään vääränlaisia ihmisiä.

No mistä se faistagramle päättää kuka on vääränlainen? No niistä omalla nimellä kirjoitetuista jutuista tietenkin.

Vierailija
45/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanomalla on erikoisreitti hakea tietopyynnöllä operaattorisi kautta henkilötietosi ja sitä kautta saavat sähköpostisisi.

Tulin kyllä ajatelleeksi että olen samaan aikaan kirjautuneena Sanoma-tilille... 

Tekeekö joku vielä omilla henkilötiedoillaan sanomatilin? Minulla on monta tiliä, yksi kiusaajani nimellä, yksi häiriköivän puhelinsoittajan tiedoilla ja yksi julkkiksen tiedoilla. Lälläspierut. 

Taidat olla niitä identiteettivarkaita...

En ole, koska en käytä kuin jotain osaa ihmisen identiteetistä. Esim puhelinhäirikön puhelinnumeroa ja keksittyä nimeä, esim Anu Saukkoa. Eli sanomalle tili sanoman puhelinhäirikön numerolla. Mitä väärää siinä voisi olla? Voivat soitella sitten sille häirikölle, että tilaatko meiltä lehtiä. Ja rakkaan koulukiusaajani nimi plus ja toisen puhelinhäirikön numero jne.

Ei ole identiteettivarkaus jos käytän minulle annettuja tietoja. Enkä ostele mitään tai ota lainoja toisen nimiin tms. Pelkällä toisen nimellä ja puhelinnumerolla et tee yhtään mitään varkautta ja nehän on julkista tietoa muutenkin.

Vierailija
46/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Ei siis kannata enää osallistua vauva av keskusteluihin. No olkoon minun puolestani ja adjöö. 

No voi hyvänen aika nää tyypit vitsailee kaikki ne ei muuta ole kuin vauvapalstan kirjoittajia.

Vierailija
47/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaan innostuu kun ne huomaa että joku uskoo niitten vitsit. Sitten voi kaiken aikaa panna paremmaksi... 

Vierailija
48/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aloitus edes totta.

Samaa mietin, mutta jos on totta: mitä ihmisen pitää tälle keskustelupalstalle kirjoittaa, että joutuu moisiin vaikeuksiin?

Itse en ainakaan yhtään rumaa sanaa kirjoittanut.

Vierailija
49/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aloitus edes totta.

Jos kirjoitat jonkun sanan, mikä on moderaattorikokouksissa sanomalla päätetty kielletyksi. Esim v a j a k k i. 

Vierailija
50/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kestohupi on esiintyä jonain vitsin moderaattorina eikä niitä edes ole täällä

Vierailija
51/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilautapoikia pelottaa kun ei voikaan enää raukkamaisesti pensaan suojasta vihata. Olisi vain oikein jos heidän tänne oksentamansa kura tulisi myös työnantajiensa ja perheidensä tietoon. Saattaisi aikuistuminenkin tulla ajankohtaiseksi häpeän kautta.

Vierailija
52/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aloitus edes totta.

Jos kirjoitat jonkun sanan, mikä on moderaattorikokouksissa sanomalla päätetty kielletyksi. Esim v a j a k k i. 

Yksi palstahullu (tiedätte kyllä) nimettiin liian osuvasti Ígorvajakíksi ja se sana sensuroitiin.

Vierailija
53/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli myös tuo ilmoitus. Kyllä nyt jännittää!

Minne se muka tuli? Äläpä viitsi valehdella.

Kirjoitin "ir3k33n" toisinpäin ja sinne vihreään kenttään, joka ilmoittaa sanan olevan "sensuurilistalla" se tuli.

Uudet EU sensuuri säännöt painaa päälle ja palstalle on tulossa kirjautumispakko. Sääli tota ígorvájakkìa. Siltä katoaa elämältä kaikki sisältö kertalaakista. Pääsee varmaan iltapaskaan.

Kokeillaas tämä: n**keri.

Joo, läpi meni ilman että joku pelle robotti tunnisti.

Kirjoita "ir3k33n" toisinpäin seuraavaan viestiin.

Joo, tulee tosiaan ilmoitus mutta tuohan tarkoittaa vain että on juuttunut sensuuriin ja mitään ilmoitusta mihinkään sähköpostiin ei koskaan tule.

Voi tosin enteillä kirjautumispakkoa myöhemmin täällä.

Vierailija
54/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilautapoikia pelottaa kun ei voikaan enää raukkamaisesti pensaan suojasta vihata. Olisi vain oikein jos heidän tänne oksentamansa kura tulisi myös työnantajiensa ja perheidensä tietoon. Saattaisi aikuistuminenkin tulla ajankohtaiseksi häpeän kautta.

Ainoastaan rakkaus on sallittua. Winstonkin oppi rakastamaan isoveljeä lopussa.

Vierailija
55/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun työnantajalle voi ihan vapaasti tehdä ilmoituksen, Putkiasennus Mattila OY. Perhettä ei ole, eli ei kannata vaivautua.

Vierailija
56/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, itse otin kymmenittäin ruutukaappauksia aiheista eritteet, kehitysvammaisille lapsiin sekaantuminen ja naisen sukuelimiin liittyvät tulehdussairaudet. Laitoin ne poliisin vinkkipalveluun. Viharikos on rikos.

Nyt on ollut hiljaista jo reilun kuukauden ajan :)

Haista 👵🏻huora hiivainen 👵🏻vittu

No niin, menee tämäkin samaan osoitteeseen :)

Tuki 👵🏻huora se hiivainen 👵🏻vittusi ja suihinottoläpesi!

Kiitos, tämäkin menee nettipoliisille :)

Luuletko sinä ä ä liö, että ketään nettipoliisia kiinnostaa sinun mitättömät ilmoitukset ihan yhtään? Katso hieman mikä tämän maan tilanne on. Poliiseilla on ihan liikaa hommaa muutenkin. Kaikki asiat vain venyy ja paukkuu kun poliiseilla on resurssipula. Jopa niillä nettipoliiseilla. Ne askartelee nyt tekoälyn aiheuttamien ongelmien kans. Ihmiset ovat menettäneet ihan hiljattain suuria summia rahaa ja sä vingut täällä jostain yhy y y kun joku sanoi hiivainen mummovittu.

Vierailija
57/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan rakkaus on sallittua. Winstonkin oppi rakastamaan isoveljeä lopussa.

Minäkin haluan että vihervassujen miehittämä rakkauden ministeriö ottaa minuun yhteyttä...

Vierailija
58/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli sama viesti, vauvapalsta ei tiedä minun sähköpostiosoitettani. Ihme kyttäämistä, siinähän lähettävät vaikka bittiavaruuteen mutta mun sähköpostiosoitetta eivät tiedä. 

Tietävät ip-osoitteesi eli saavat kyllä sähköpostinkin tietoon halutessaan

Vierailija
59/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun työnantajalle voi ihan vapaasti tehdä ilmoituksen, Putkiasennus Mattila OY. Perhettä ei ole, eli ei kannata vaivautua.

Sinulla ei ole isää, äitiä, isovanhempia, tätejä, setiä, serkkuja? Ilmankos olet niin mädäntynyt sisältä.

Vierailija
60/149 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan kolmenelosen työnantajaa? Ajattelin pistää ilmoituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi