Asioita joita Tinderkeskustelussa on sinulle sanottu, ja on mennyt fiilis välittömästi?
Lupaavasti alkanut viestittely jonkun kanssa, ja sitten hän on sanonut jotakin mistä sun liinat meni kerrasta kiinni. Minkälaisia kokemuksia?
Kommentit (366)
"Minulla ikärajaus loppuu 40 vuoteen ja olen ihmetellyt miten jotkut miehet pysyy nuoren näköisinä ja toiset taas rupsahtaa pahasti ennen aikojaan. Ehkä ne rupsahtajat valehtele ikänsä? Toivottavasti ei koska sitten niitä on tosi paljon."
No naisilla se rupsahtaminen vasta heitteleekin, samanikäinen voi olla solakka ja tyylikäs milf tai sitten jo ihan mummoutunut.
Geenilotossa jotkut voittavat ja toiset häviävät ja toki elämäntavoillakin on vaikutusta.
"Sama kokemus. Jos menet yhtä vähällä efortilla, niin keskustelu tyrehtyy täysin. Samalla vaivalla voi vain jättää vastaamatta."
Jos laitan moi ja nainen vastaa moi, niin sittenhän se menee niin kuin pitääkin. Se on merkki, että varsinainen keskustelu voidaan aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus on sattunut käymään niin, että nainen on aloittanut keskustelun, niin kyllä se on aina se "moi, mitä kuuluu?" En ole kuitenkaan niin tyly, että tuo takia ketään hylkäisin. Eka viesti on vaikea laittaa, eikä sillä ole ainakaan mulle mitään merkitystä.
Aika vähän on kukaan sanonut mitään sellaista, että olisi mennyt fiilis. Yleensä keskustelut vain hiljalleen kuolee alkuinnostuksen jälkeen. No, kerran yhdeltä lupaavan oloiselta naiselta kyselin millaisen parisuhteen haluaisi. Vastasi, ettei jaksa työnsä takia jutella kotona mitään, joten haluaisi miehen, joka vain olisi vieressä hiljaa kun lukisi kirjaa. Sanoin, ettei olla asiassa ihan samoilla aaltopituuksilla. Toivoteltiin toisillemme hyvät jatkot ja poistin matchin. Eipä siinä mitään, ihmiset on erilaisia. Ei tarvi olla tyly ihmisille tai ghostata.
Naiset tuntuvat kiinnittävän hirveästi huomiota ihan muotoseikkoihin, eivät näe ns. metsää puilta.
Se Tinder on vain kömpelö väline, se ei ole sama kuin se ihminen siellä toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta hylkään kaikki "satisfaieri naiset". Pimppa pilattu tunnottomaksi.
Olen miettinyt tuota, että jos tarvitsee sellaisen jytyyttimen lauetakseen, niin onko siinä ihmiskumppanilal mitään mahdollisuuksia?
Juttukaverina 54v tavallinen suomalaismies, kahden aikuisen lapsen isä.l Mä olen 46v, mulla yks lapsi joka tyttö 18v. Mies vaikutti kaikin puolin normaalilta kunnes kysäisi eräänä lauantaiyönä onko mun tyttö 'hottis' ja onko kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Juttukaverina 54v tavallinen suomalaismies, kahden aikuisen lapsen isä.l Mä olen 46v, mulla yks lapsi joka tyttö 18v. Mies vaikutti kaikin puolin normaalilta kunnes kysäisi eräänä lauantaiyönä onko mun tyttö 'hottis' ja onko kuvaa.
Tsiisus. Joiltakin normaalius katoaa lauantaiyönä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja treffeillä tunnelman tappaa aika tehokkaasti kun mies jää kiinni valehtelusta. Se on kerrasta poikki, jos esim ikä on ilmoitettu profiilissa väärin. Siinä ei mitkään selitykset auta.
Miksi kukaan laittaisi ikäänsä väärin? Siitä ei ole hyötyä vaan enemmänkin haittaa jos vääristelee liikaa. Joku 1 vuoden heitto voi olla ihan aplikaation oma ongelma mutta 10 vuoden vääristely on tyhmää. Olen 40 niin mitä hyötyä olisi sanoa että ole 30 tai 50.
Näitä on tullut yllättävän usein vastaan. Aina se todellinen ikä on ollut joku kahdesta neljään vuotta enemmän. Tätä harrastavat ihan koulutetutkin ihmiset. Eivät halua olla yli 40-vuotiaita tinderissä. Sit jäis vissiin ne vajaa kolmekymppiset misukat saamatta. Mitään muuta selitystä tuohon typeryy
Valehtelevat ihan reilusti. Itsellä ikäskaala asetettu 30-50, ja vastaan tulee Todella paljon miehiä jotka aivan selkeästi ovat vähintään 55, mutta iäksi on laitettu 45 tai jopa alle. Kukaan ei voi olla niin tupsahtanut että näyttää reilu 40 vuotiaana lähes eläkeikäiseltä.
Samoin tosi paljon on niitä joilla on esim 5 selvästi tosi vanhaa kuvaa (esim 45v miehellä täysin tummat tuuheat hiukset ja naama näyttää 30v, ja kuva on otettu jollain perunalla tai pahimmillaan kuva on otettu vanhasta valokuvasta!), Ja viimeisenä pakassa on ilmeisesti uudempi jossa se tumma komistus onkin lähes kalju ja harmaantunut sekä lihonut 20 kiloa. Mikä ihmeen järki tässä on? Joskus myös se "nykyversio" olisi ihan mukiinmenevä, mutta vasemmalle menee noiden ihme historiallisten kuvien takia. Eli nämä tyypit menettää myös ne potentiaaliset matchit jotka pitäisivät heidän ulkonäöstään, sillä, että yrittävät johtaa harhaan 15-20v vanhoilla kuvilla.
Disclaimer: en väitä että VAIN miehet tekevät tätä, mutta heteronaisena näen vain miesten profiileja ja tämä on erittäin yleistä, varmaan yli puolet profiileista tekee jompaa kumpaa. Itselläni kaikki kuvat on vuoden sisään ja ilman filtteriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus on sattunut käymään niin, että nainen on aloittanut keskustelun, niin kyllä se on aina se "moi, mitä kuuluu?" En ole kuitenkaan niin tyly, että tuo takia ketään hylkäisin. Eka viesti on vaikea laittaa, eikä sillä ole ainakaan mulle mitään merkitystä.
Aika vähän on kukaan sanonut mitään sellaista, että olisi mennyt fiilis. Yleensä keskustelut vain hiljalleen kuolee alkuinnostuksen jälkeen. No, kerran yhdeltä lupaavan oloiselta naiselta kyselin millaisen parisuhteen haluaisi. Vastasi, ettei jaksa työnsä takia jutella kotona mitään, joten haluaisi miehen, joka vain olisi vieressä hiljaa kun lukisi kirjaa. Sanoin, ettei olla asiassa ihan samoilla aaltopituuksilla. Toivoteltiin toisillemme hyvät jatkot ja poistin matchin. Eipä siinä mitään, ihmiset on erilaisia. Ei tarvi olla tyly ihmisille tai ghostata.
Naiset tuntuvat kiinnittävän hirveä
En ole vielä koskaan saanut aikaan oikeaa keskustelua näiden moimitäkuuluu-miesten kanssa. En kertaakaan, ja olen yrittänyt oikeasti varmaan sadan kanssa. He eivät osaa keskustella kuin tosi pinnallisista asioista "mitä teit tänään eilen kesällä / mitä aiot tehdä illalla viikonloppuna kesällä / mitä harrastat kuuntelet syöt jne jne". Keskustelutaidot on alakoululaisen ystäväkirjan asteella. Kaikki yritykset yhtään mielenkiintoisemmista aiheista menee heiltä ihan yli, enintään saa "haha entä mitäs elokuvia oot nähnyt"?
Ei kiitos.
Mies sanoi, että 33-vuotiaana minulla ei ole enää juurikaan varaa nirsoilla, ja saan olla tyytyväinen jos joku minut huolii. Hän ilmaisi armollisesti huolivansa ja olevansa valmis pelastamaan minut uhkaavalta vanhapiikuudelta. En jatkanut keskustelua.
En ole vielä koskaan saanut aikaan oikeaa keskustelua näiden moimitäkuuluu-miesten kanssa. En kertaakaan, ja olen yrittänyt oikeasti varmaan sadan kanssa. He eivät osaa keskustella kuin tosi pinnallisista asioista "mitä teit tänään eilen kesällä / mitä aiot tehdä illalla viikonloppuna kesällä / mitä harrastat kuuntelet syöt jne jne". Keskustelutaidot on alakoululaisen ystäväkirjan asteella. Kaikki yritykset yhtään mielenkiintoisemmista aiheista menee heiltä ihan yli, enintään saa "haha entä mitäs elokuvia oot nähnyt"?
Ei kiitos.
Nuohan kuulostaavat ihan normaaleilta aiheilta tuossa vaiheessa, kun ollaan vielä Tinderissä ja haetaan sitä perustuntumaa että kenen kanssa tässä jutellaan. Mitä ihmeen syvällisiä siinä kohtaa pitäisi ventovieraan kanssa alkaa pohtia? Varmasti näitä kavereita on hämmentänyt sinun "mielenkiintoiset aiheesi" tuossa vaiheessa tutustumista. Jos edes nähtäisiin kerran ensin.
Sitä paitsi kokemukseni mukaan eikannata liikaa innostua siitä chättäilystä vaikka se tuntuisi menevän kuinka upeasti. Sitten kun livenä tavataan ja ei kemiat kohtaakaan, se on sitä suurempi pettymys.
Perusasiat yksinkertaisesti ja sitten mahdollisimman pian treffeille. Muu on ajanhukkaa. Syvälliset asiat tulevat sitten mukaan jos ja kun niiden aika on.
Olen nelikymppinen nainen mutta ilmeisesti hyvin säilynyt koska ulkonäköä kehutaan ja pidetään paljon nuorempana. Olen hoikka ja urheilullinen.
Usein sitten n.50v miehet mua kehuessaan alkavat haukkua miten monet omanikäiset ovat tanttoja, lihavia ja täti-ihmisiä. Lopetan yleensä jutun silloin heti, en pidä ulkonäkökeskeisyydestä ja olen täti-ihminen itsekin!
Toinen ehdoton ei on isot riidat lähipiirissä, jos miehellä on oikeustaisteluja exän tai sukulaisen kanssa. Ei kiitos! Fiksut ihmiset yleensä voi ne välttää vaikka syy olisikin toisessa.
Kivaa juttua melko rauhalliselta ja maltilliselta vaikuttavan miehen kanssa. Sit yhtäkkiä yhteen aiheeseen hänen mielipiteen vahvistukseksi 🤬🤬🤬 -emojit ja huutomerkkejä. Koitti pehmentää mut meni jo..
Mies sanoi että haluaisi sitoa minut ja tehdä mitä huvittaa enkä mä voisi sille yhtään mitään.
Rikokset kohdistuivat 10-15-vuotiaisiin tyttöihin. Epäillyt ovat ulkomaalaistaustaisia nuoria miehiä. Suurimpaan osaan tapauksista liittyy yhteydenottaminen sosiaalisessa mediassa.
Epäillyt: Abdullah Ibrahim, Salamon Muhmed, Muhammed Ibrahim, Mulamah Ähläm....
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eb3d9ab4-69f7-428a-8559-6d8f282ea46f
Suomalaisten naisten liitto: On rasismia syyttää maa han muuttajia, kyllä suomalaisetkin raískaavat pikkutyttöjä joukolla ja 85 vuotiaita mummeleita
Poikkeuksellinen rikos tapahtui oululaisessa kerrostalossa 14.10.2019.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006399565.html
Uhriksi joutui nainen, joka oli tapahtumien aikaan 85-vuotias.
Nahom Hagos kohtasi uhrinsa kerrostalon pyykkituvassa, jossa hän otti veitsen esiin. Teräaseella uhaten mies pakotti vanhuksen kuivaushuoneeseen. Mies piti kättään naisen suun edessä.
Mies kaatoi naisen maahan, riisui tämän housut, kosketteli käsillään haarojen välistä sekä pakotti naisen suojaamattomaan yhdyntään.
Teossa on käytetty teräasetta ja raiskaus on kokonaisuutena arvostellen törkeä, koska asianomistaja on ollut puolustuskyvyttömässä asemassa. Teko on tapahtunut paikassa, minkä tulisi kuulua i
M A TU oli koko suhteen ajan kärttänyt ANAALISEKSIÄ, mutta tapahtumapäivän aikana M A TU NE EKERI OLI ILMOITTANUT SUOMINAISELLE ETTÄ TÄNÄÄN OLISI PEPPUREIKÄSEKSIN AIKA JA RAÌSKASI SUOMINAISTA PERÄAUKKOON 45 MINUUTTIA
Rikokset kohdistuivat 10-15-vuotiaisiin tyttöihin. Epäillyt ovat ulkomaalaistaustaisia nuoria miehiä. Suurimpaan osaan tapauksista liittyy yhteydenottaminen sosiaalisessa mediassa.
Suomalaisten naisten liitto: On rasismia syyttää maa han muuttajia, kyllä suomalaisetkin raískaavat pikkutyttöjä joukolla ja 85 vuotiaita mummeleita
Nahom Hagos kohtasi uhrinsa kerrostalon pyykkituvassa, jossa hän otti veitsen esiin. Teräaseella uhaten mies pakotti vanhuksen kuivaushuoneeseen. Mies piti kättään naisen suun edessä.
Mies kaatoi naisen maahan, riisui tämän housut, kosketteli käsillään haarojen välistä sekä pakotti naisen suojaamattomaan yhdyntään.
Teossa on käytetty teräasetta ja raiskaus on kokonaisuutena arvostellen törkeä, koska asianomistaja on ollut puolustuskyvyttömässä asemassa. Teko on tapahtunut paikassa, minkä tulisi kuulua i
M A TU oli koko suhteen ajan kärttänyt ANAALISEKSIÄ, mutta tapahtumapäivän aikana M A TU NE EKERI OLI ILMOITTANUT SUOMINAISELLE ETTÄ TÄNÄÄN OLISI PEPPUREIKÄSEKSIN AIKA JA RAÌSKASI SUOMINAISTA PERÄAUKKOON 45 MINUUTTIA
No olitpa hätäinen sinäkin. Olisit ottanut huumorilla, mistä tietää vaikka meni elämäsi mies ohi tuossa.