Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajattelee, että se on aina miehessä vika jos nainen ei saa orgasmia?

Vierailija
13.02.2024 |

Mun mielestä kummallinen ajattelutapa joillakin. Ei hyväksytä sitä, että vika voi olla myös naisessa. Ei se voi olla vain miehestä kiinni laukeaako nainen. Luulisi aikuisten ihmisten nykypäivänä tietävän, että naisen orgasmi ei ole niin yksinkertainen asia. Monella naisella ongelmia saada orgasmia ja se on ihan fakta. 

Itse olen saanut yhden miehen kanssa kolme kertaa orgasmin kun mies pani takaapäin ja itse hieroin klitorista. On ollut useampi mies ja hyvät taidot ollut monella. Kyllä se vika on silloin mussa, ei näissä miehissä. 

Vika on siinä, että mä jotenkin jännitän toisen seuraa vaikka nautinkin paljon ja olen ollut monesti lähellä laukeamista. En vain pääse sen rajan yli. Yksin ollessa laukean kuitenkin helposti. Nautin kuitenkin vakipanon antamasta suuseksistä, sormettamisesta ja itse yhdynnästä. Himoitsen miestä ja haluan seksiä hänen kanssaan. En mä todellakaan suostuisi seksiin kenenkään kanssa jos en siitä nauttisi vaikka en orgasmia saakaan.

Mulla ei ole mitään traumoja enkä tarvitse mitään terapiaa. Ei tämä ole mulle mikään ongelma. Vakipano on tehnyt paljon sen eteen, että laukeaisin. Ei voi miestä yrityksen puutteesta syyttää. Seuraavaksi pitää koittaa josko laukeaisin lelun avulla kun mies on vieressä. 

En vain voi käsittää, että miksi joillekin tuntuu olevan kamala ongelma, että kaikki naiset ei saa orgasmia toisen ihmisen seurassa. En myöskään käsitä sitä, että miten nämä jotkut ei usko, että silti voi nauttia seksistä ja haluta sitä. En käsitä myöskään sitä, että tällä palstalla tyrmätään naisten omat kokemukset, tunteet ja tuntemukset eikä uskota niitä. 

Tulee tunne, että mä en saisi edes harrastaa seksiä joidenkin mielestä kun en kerran saa orgasmia miehen kanssa. 

Kommentit (242)

Vierailija
181/242 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuka keksinyt että naisen aivot ovat sukupuolielimet!  Onko ne miehelläkin aivot? Ri . kullä ne on ihan ne genitaalit, ainakin mulla. Kun mies niitä kiihoittaa tulee kyllä orgasmi. Tosin miehen on oltava osaava.

Rakastan seksiä.

No eihän se mies voi selvin päin kovinkaan osaava olla, kun sun läskistä kroppaa katselee!

Vierailija
182/242 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä olisi vakavampi parisuhde ja nainen olisi sitä mieltä, että orgasmittomuus ei johdu mitenkään minusta, niin toivoisin naisen hakevan apua gynekologilta tai terapeutilta. Seksisuhteessa nyt ei ole niin väliä, mutta kun puhutaan parhaimmillaan vuosikymmenien aktiivista seksielämästä saman kumppanin kanssa... Pitäisin silloin suurena riskinä, että nainen joko a) kyllästyy seksiin tai b) lähtee etsimää orgasmia jonkun toisen kanssa. 

Sinäkö miehenä tyytyiset siihen, ettet pystyisi tyydyttämään naistasi. Itse olisi etsinyt vikaa itsestäni ja olettanut, ettei kyvyt hänen tyydyttämiseen riitä tai ei olla toisilllemme sopivia. Olisin lähtenyt suhteesta, vaikka se olisikin riipinyt sieluani. En olisi halunnut pilata hänen tulevaisuuttaan, enkä omaani. Joskus on vain myönnettävä itselle, ettei omat taidot riitä. Itsellä niin iso ego, että se olis

Olen nainen itsekin. Kirjoitinkin tilanteesta, jossa nainen on sitä mieltä, että orgasmittomuus on täysin hänestä eikä minusta johtuvaa. Näinhän ap kertoo asian olevan. Toki lähtökohtaisesti ajattelisin orgasmittomuuden johtuvan omista taidoistani, mutta niin ei ap:n mukaan heillä ole. Eli minusta siis ap:n kaltaisissa tapauksessa ei pidä vain tyytyä siihen, että asia vain on näin, vaan etsiä ratkaisuita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/242 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä olisi vakavampi parisuhde ja nainen olisi sitä mieltä, että orgasmittomuus ei johdu mitenkään minusta, niin toivoisin naisen hakevan apua gynekologilta tai terapeutilta. Seksisuhteessa nyt ei ole niin väliä, mutta kun puhutaan parhaimmillaan vuosikymmenien aktiivista seksielämästä saman kumppanin kanssa... Pitäisin silloin suurena riskinä, että nainen joko a) kyllästyy seksiin tai b) lähtee etsimää orgasmia jonkun toisen kanssa. 

Sinäkö miehenä tyytyiset siihen, ettet pystyisi tyydyttämään naistasi. Itse olisi etsinyt vikaa itsestäni ja olettanut, ettei kyvyt hänen tyydyttämiseen riitä tai ei olla toisilllemme sopivia. Olisin lähtenyt suhteesta, vaikka se olisikin riipinyt sieluani. En olisi halunnut pilata hänen tulevaisuuttaan, enkä omaani. Joskus on vain myönnettävä itselle, ettei omat

Huoh. Kun ratkaisuja on kyllä etsitty ja etsitään edelleen! Mä en hvetti vieköön harrasta seksiä vain miesten tyydytyksen takia vaan haluan saada seksiä itsekin! Nautin vaikka en saisi orgasmia. Väkisin orgasmin yrittäminen ei todellakaan toimi, ei orgasmi väkisin tule. 

Ei ole miesten kohdalla ollut kyse siitä, että eivät olisi yrittäneet. Enkä todellakaan anna sellaista kuvaa, että mun nautinnolla ei ole väliä. Se vain on niin, että jos mies yrittää ja yrittää väkisin saada mulle orgasmia, niin se saa vain turhautumaan mut ja sitten ei ainakaan tule orgasmia. Ei kiitos mitään väkisin yrittämistä. 

Miksi on niin vaikea tajuta, että nautin silti seksistä ja vakipanon kanssa se on parasta ikinä. Ei ole teidän ongelma mun seksielämä. Ihmeen skitsoilua ja stressaamista asiasta joka ei kosketa teitä mitenkään.

Teette typeriä ja lapsellisia oletuksia, laitatte sanoja mun suuhun ja ties mitä. Sitten vedätte kilarit kun en suostu alistumaan teidän tahtoon vaan mulla on täysin oma tahto. Mä päätän asioistani itse, ette te. Te ette tiedä läheskään kaikkea mun seksielämästä joten pitäkää päänne kiinni. 

Teidän pölvästien viestit on se syy miksi tämän aloituksen tein ja te vain vahvistatte sitä kuvaa mikä mulla teistä on eli olette todella tietämättömiä ja luulette tietävänne kaikkien asiat, mielipiteet, ajatukset ja teot. Ette millään suostu hyväksymään sitä, että se ei todellakaan ole aina miehen vika jos nainen ei saa orgasmia. Vain typerys ajattelee, että naisessa itsessä ei voi olla mitään vikaa. 

Te ette myöskään päätä sitä onko mulla ja vakipanolla hyvää seksiä vai ei. Sen päätän mä ja mies itse. Ei ole kyse siitä etteikö mies yrittäisi saada mua laukeamaan, ei todellakaan. Mä myös himoitsen tuota miestä aivan valtavasti ja kostun jo siitä, että ajattelen meidän seksiä. Mitään vinkkejä en ole teiltä kysellyt. 

Ihan turha teille kuitenkaan on mitään takoa päähän koska ette mitään suostu tajuamaan, vääristelette mun sanoja ja haluatte määrätä jopa mun ajatuksista.

Ap

Vierailija
184/242 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap kyllä tämän aloituksen ja kirjoittamiesi viestien perusteella vaikuta olevan ihan sinut asian kanssa. Jos mitään ongelmaa ei ole, miksi tästä aiheesta pitää keskustella 10 sivua? Mutta jos olet kuitenkin oikeasti tyytyväinen tilanteeseen niin sehän on hienoa ja voit jatkaa kuten tähänkin asti, ja me muut jatkamme omalla tavallamme. 

Vierailija
185/242 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, AP! Pidä pintasi! Tämä on veikeä tilanne: AP, nainen, ei suostu tuohon iänikuiseen "miehet on kaikkeen syyllisiä" - jollotukseen.

Minä, mies, puolustan AP:n periaatetta siitä että hän itse tietää tuntemuksensa parhaiten, vaikka inkvisitio täällä vääntämällä vääntää että "kyllä sinulla on ihan varmasti iso ongelma".

AP kuulostaa olevan sinut asian kanssa. Miksi tämä on näille muille niin kovin vaikeaa?

Vierailija
186/242 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ap kyllä tämän aloituksen ja kirjoittamiesi viestien perusteella vaikuta olevan ihan sinut asian kanssa. Jos mitään ongelmaa ei ole, miksi tästä aiheesta pitää keskustella 10 sivua? Mutta jos olet kuitenkin oikeasti tyytyväinen tilanteeseen niin sehän on hienoa ja voit jatkaa kuten tähänkin asti, ja me muut jatkamme omalla tavallamme. 

Taas lisää typeriä oletuksia ja kuvitelmia mun ajatuksista. Mä olen sinut asian kanssa enkä jaksa siitä stressata, orgasmi tulee jos tulee. Ei se stressaamalla ja väkisin tule. Te itse tässä väännätte ja suorastaan valehtelette siitä mitä mä teen ja tunnen. Olen koittanut takoa teidän päähän sitä, että ei se vika aina ole miehissä jos nainen ei saa orgasmia. Ei vain näytä menevän jakeluun vaan haluatte vain solvata mua. Olette kyllä uskomattomia tapauksia. Sairasta suoraan sanottuna tuollainen, että kuvittelette tietävänne mun ajatuksetkin.

Olenko missään väittänyt, että tekisin kuten te haluatte ja määräätte? Olenko jossakin väittänyt, että kaikkien pitää tehdä kuten mä sanon? Mä olen kirjoittanut omasta näkökulmasta ja siitä miten mä teen. En ole väittänyt missään kohtaa, että kaikkien pitää tehdä samoin, ajatella samoin jne. Peräänkuulutan nyt sitä, että aikuisten ihmisten pitäisi hyväksyä se, että vika voi aivan hyvin olla naisessa. Peräänkuulutan myös sitä, että mä saan itse ajatella mitä haluan eikä sitä kukaan muu päätä mun puolesta.

Todella ärsyttävää kun koko ajan yritetään päälle päsmäröidä ja sanella mun tekemisiä, sanomisia, ajatuksia. Suurempi ongelma tämä tuntuu teille olevan ettekä hyväksy sitä, että mä en jaksa asialla stressata ja tiedän vian olevan mussa itsessä.

Ap

Vierailija
187/242 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitten jankkaat palstalla, kun olet asian kanssa ok? Mikä pointti tässä keskustelussa edes on?

Vierailija
188/242 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten jankkaat palstalla, kun olet asian kanssa ok? Mikä pointti tässä keskustelussa edes on?

Lue otsikko jos se yhtään avaisi sulle aihetta. En voi mitään sille, että et ymmärrä.

Ap

Vierailija
189/242 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan ole väittänyt, että orgasmi tulisi väkisin tai stressaamalla, ihan täysin päinvastoin.

Ap:na miettisin sitä, miksi jännität toisen seuraa. Seksin pitäisi olla minusta ihanaa ja rentouttavaa, ei mitään suoritettavaa ja jännitettävää, vaikka himoa olisikin vaikka muille jakaa. Etkö tunne oloasi turvalliseksi miehen seurassa tai oletko epävarma itsestäsi, vai mitä jännität? 

Orgasmivaikeuksiin - erityisesti niistä itsestä johtuviin - on saatavissa paljon ammattilaisten apua, jos sitä haluaa. Jos ei halua niin ei tietenkään ole pakko. 

Vierailija
190/242 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain keskustelun avauksen. Minua vaivasi koko ajan, että kirjoittaja vaikuttaa enemmän mieheltä kuin naiselta.

Vierailija
191/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parrua perceeseen niin kyllä laukeaa

Totakin vois kyllä kokeilla.

Ap

Sä voit aivan vapaasti ottaa jos haluat. Mä oikea ap en estä sua.

Ap

Mullakin on vakipano. Naimisissa oleva nainen. Sekään ei koskaan ennen ollut saanut orkkua naidessa.

Eikä halunnut että anukseen edes kosketaan. No kerran sitä takaapäin pannessani painoin peukaloni sen perseeseen kaikista kielloista huolimatta. Kyyneleet vaan valuivat sen silmistä orkun päätyttyä. Nykyään suorastaan vaatii kullia perseeseensä.

Joten älä yhtään aliarvio anuksen voimaa.

Vierailija
192/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä totuus on, että jos nainen saa yksikseen räpläämällä orgasmit muttei miehen kanssa, niin mies on väärä tai epäpätevä tai molemmat.  Osaava mies vie naisen nirvanaan. Miksi naiset aina syyttää itseään, vaikka vika on miehessä. 

Vika on kylläkin naisen päässä tällaisessa tapauksessa.

Vierailija
193/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö miehenä tyytyiset siihen, ettet pystyisi tyydyttämään naistasi. Itse olisi etsinyt vikaa itsestäni ja olettanut, ettei kyvyt hänen tyydyttämiseen riitä tai ei olla toisilllemme sopivia. Olisin lähtenyt suhteesta, vaikka se olisikin riipinyt sieluani. En olisi halunnut pilata hänen tulevaisuuttaan, enkä omaani. Joskus on vain myönnettävä itselle, ettei omat taidot riitä. Itsellä niin iso ego, että se olis

No sinä olet totaalisesti kadottanut taidot, kun pillu ei enää kostu. Kyllä pillu kertoo totuuden. Teilläkin!

Vierailija
194/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule AP, jos tänne jotain kirjoittaa, voi olettaa että siihen vastataan. Mutta sinä nyt haukut vastaajat ja silti jauhat ja jauhat samaa angstia.

Minä kuten joku muukin nyt ajattelee, että oletko mies, ja se jankuttajamies kenties.

Jos et ole, niin lopeta itse ensin, jollet halua vastauksiakaan.

Vierailija
195/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö miehenä tyytyiset siihen, ettet pystyisi tyydyttämään naistasi. Itse olisi etsinyt vikaa itsestäni ja olettanut, ettei kyvyt hänen tyydyttämiseen riitä tai ei olla toisilllemme sopivia. Olisin lähtenyt suhteesta, vaikka se olisikin riipinyt sieluani. En olisi halunnut pilata hänen tulevaisuuttaan, enkä omaan

Pyydän anteeksi sitä, että raivostuin ja menetin malttini äsken. Olen vaan niin turhautunut, kun en saa panon aikana orgasmia. Olen alkanut jo äksyilemään vakipanollekin. Jaksaakohan se vielä pitkään tätä tilannetta?

Yritän opetella käyttäytymään paremmin enkä enää kirjoita kaikkea, mitä sylki suuhun tuo. Yritän varsinkin lopettaa toisten haukkumisen. Minun on vaan niin kovin vaikeaa ottaa vastaan palautetta ja kuunnella muita.

Anteeksi

Ap

Vierailija
196/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule AP, jos tänne jotain kirjoittaa, voi olettaa että siihen vastataan. Mutta sinä nyt haukut vastaajat ja silti jauhat ja jauhat samaa angstia.

Minä kuten joku muukin nyt ajattelee, että oletko mies, ja se jankuttajamies kenties.

Jos et ole, niin lopeta itse ensin, jollet halua vastauksiakaan.

Kuka on tää jankuttajamies?

Pano Pate, KH ja tämä ap on kyllä jo tullut tutuksi.

Vierailija
197/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi sitä, että raivostuin ja menetin malttini äsken. Olen vaan niin turhautunut, kun en saa panon aikana orgasmia. Olen alkanut jo äksyilemään vakipanollekin. Jaksaakohan se vielä pitkään tätä tilannetta?

Yritän opetella käyttäytymään paremmin enkä enää kirjoita kaikkea, mitä sylki suuhun tuo. Yritän varsinkin lopettaa toisten haukkumisen. Minun on vaan niin kovin vaikeaa ottaa vastaan palautetta ja kuunnella muita.

Anteeksi

Ap

Kuinka lapsellinen pitää ihmisen olla, että esittää mua oikeata ap:ta??

Mä en todellakaan pyydä yhtään mitään anteeksi. Enkä todellakaan ole turhautunut enkä äksyile vakipanolle. Mä nautin meidän seksistä ja orgasmi tulee jos tulee.

Ap

Vierailija
198/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi

Ap

Mä en todellakaan pyydä yhtään mitään anteeksi. Enkä todellakaan ole turhautunut enkä äksyile vakipanolle. Mä nautin meidän seksistä ja orgasmi tulee jos tulee.

Ap

Tiedetään tiedetään, että sua ei kiinnosta etkä pyytele anteeksi.

Mee nauttimaan seksistä, äläkä jumita täällä kun ei neuvot ja vinkin sulle kerran kelpaa. Jatka vaan samalla vanhalla kaavalla. Tulos jo tiedetäänkin 35 miehen jälkeen.

Vierailija
199/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi

Ap

Ap

Orgasm ei tule jos sitä vain odottelee. Se pitää tehdä.

Vierailija
200/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi

Ap

Ap

Orgasm ei tule jos sitä vain odottelee. Se pitää tehdä.

&

Voi pyhä yksinkertaisuus. Kirjoitinko, että sitä vain odotetaan. Siis voi luoja teidän aivoituksia. Mulle soitatte suutanne vaikka itse olette ihan pihalla ja teette taas typeriä oletuksia ettekä osaa lukea mitä olen kirjoittanut. 

Ratakiskosta: vakipano on tehnyt paljon sen eteen, että laukeaisin. Olen itsekin tehnyt. En silti jaksa stressata asiaa ja se orgasmi tulee sitten joskus jollakin keinolla. 

Menikö jo jakeluun? Tuskin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi