Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku jaksaa pelata jotain videopelejä ammatikseen?

Vierailija
03.01.2024 |

Ehkä älyttömin duuni mitä olen tähän mennessä kuullut olevan olemassa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä älyttömin avaus mitä olen tähän mennessä nähnyt olevan.

Vierailija
2/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sit paljoa vissiin kuullut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tekee jotain mistä saa fyrkkaa nii parempi kö sossutuilla eläminen kummiski...

Vierailija
4/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt höpsi, minä keksin useamman vielä älyttömämmän:

-tubettaja

-Onlyfans-tekijä

-palkkamurhaaja

-huumemyyjä

Vierailija
5/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotku pelaa yhtä paljon kuin ammattilaiset harrastuksenaan, eivät saa edes palkkaa.

Ai niin, pelasinhan minäkin tänään 8 h kun ei ollut muuta tekemistä.

Vierailija
6/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska menet taas kouluun? 

Vierailija
7/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse esm. Resident Evil- ja Devil May Cry-sarjoista. Ei niiden pelaaminen ammattini olekkaan, vaan viihdykettä työpäivän päätteeksi. Toimistotyötä teen.

Mies 35v

Vierailija
8/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt höpsi, minä keksin useamman vielä älyttömämmän:

-tubettaja

-Onlyfans-tekijä

-palkkamurhaaja

-huumemyyjä

Tubettaja sentään voi tarjota vaikka elämänohjeita muille ihmisille, mikäli hän esimerkiksi käsittele videossaan jotain vakavaa aihetta. Todellakin väitän, että esim. Roni Backin videoiden katsomisesta saa enemmän vaikka ahaa-elämyksiä, kuin jonkun pelin pelaamisesta.

Onlyfans-tuottaja myöskin saa itse päättää, mitä tekee, ja mut sitten maksavat kysynnän mukaan.. Plus se, että Onlyfansin kautta on huomattavasti varmempaa saada rahaa, kuin peliä pelaamalla. Väitän, että enemmän on Onlyfansilla tienaavia ihmisiä, kuin esim. E-urheilijoita.

Palkkamurhaajasta ja huumemyyjästä olen toki samaa mieltä.

ap.

Vierailija
9/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pelaat korkeimmalla tasolla niin se on verrattavissa huippu-urheiluun. Ihmiset haluavat nähdä kun parhaat ihmiset pelaavat samoja pelejä. Voit ostaa samat tietokoneen osat kuin näillä ammattipelaajilla. Kannattaa monelta osin. Et vain itse pärjää edes keskitasoisille pelaajille.

Vierailija
10/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tuossa on? Onko jotenkin kiva muistella vanhana että paukutin leikkikonetta ja elin mielikuvitusmaailmassa parhaimmat vuoteni?

Vierailija
11/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä ja tienaa sillä satojatuhansia tai miljoonan vuodessa niin älytöntä touhua? 

Vierailija
12/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä tuossa on? Onko jotenkin kiva muistella vanhana että paukutin leikkikonetta ja elin mielikuvitusmaailmassa parhaimmat vuoteni?

MIelummin paukutan "leikkikonetta", kuin olen Onlyfansissa tai tubetan tyhjänpäväisyyksiä puhellen.

Vierailija
13/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noiden hommat mitään helppoa rahaa ole. Ensinnäkin täytyy päästä huipulle ja jaksaa striimata päivästä toiseen vähintään normaalin työpäivän verran. Kyllä se työstä käy.

Vierailija
14/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. 

Vierailija
15/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama se on missä tahansa työssä eli kuka tykkää ja jaksaa mitäkin. Joku soittaa päivästä toiseen samaa instrumenttia, toinen sitten pelaa, joku moppaa, toinen laskee ja suunnittelee ja kuka mitäkin. Ei kovin kummallista ainakaan aikuisen ymmärtää. 

Vierailija
16/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa tehdä jotain videoita Youtubeen ammatikseen?

Ehkä älyttömin duuni mitä olen tähän mennessä kuullut olevan olemassa.

Vierailija
17/17 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaankin kun elelee tuon harrastuksesta tekemänsä työn ansiosta omistamiensa osakkeiden osingoilla. Kyllä siinä saa naureskella kun sinä makaat vanhainkodissa ilman hoitoa ja pelaaja sen kuin porskuttaa yksityishoitajansa hoivissa Filippiineillä drinkkejä juoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi