Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajattelee, että se on aina miehessä vika jos nainen ei saa orgasmia?

Vierailija
13.02.2024 |

Mun mielestä kummallinen ajattelutapa joillakin. Ei hyväksytä sitä, että vika voi olla myös naisessa. Ei se voi olla vain miehestä kiinni laukeaako nainen. Luulisi aikuisten ihmisten nykypäivänä tietävän, että naisen orgasmi ei ole niin yksinkertainen asia. Monella naisella ongelmia saada orgasmia ja se on ihan fakta. 

Itse olen saanut yhden miehen kanssa kolme kertaa orgasmin kun mies pani takaapäin ja itse hieroin klitorista. On ollut useampi mies ja hyvät taidot ollut monella. Kyllä se vika on silloin mussa, ei näissä miehissä. 

Vika on siinä, että mä jotenkin jännitän toisen seuraa vaikka nautinkin paljon ja olen ollut monesti lähellä laukeamista. En vain pääse sen rajan yli. Yksin ollessa laukean kuitenkin helposti. Nautin kuitenkin vakipanon antamasta suuseksistä, sormettamisesta ja itse yhdynnästä. Himoitsen miestä ja haluan seksiä hänen kanssaan. En mä todellakaan suostuisi seksiin kenenkään kanssa jos en siitä nauttisi vaikka en orgasmia saakaan.

Mulla ei ole mitään traumoja enkä tarvitse mitään terapiaa. Ei tämä ole mulle mikään ongelma. Vakipano on tehnyt paljon sen eteen, että laukeaisin. Ei voi miestä yrityksen puutteesta syyttää. Seuraavaksi pitää koittaa josko laukeaisin lelun avulla kun mies on vieressä. 

En vain voi käsittää, että miksi joillekin tuntuu olevan kamala ongelma, että kaikki naiset ei saa orgasmia toisen ihmisen seurassa. En myöskään käsitä sitä, että miten nämä jotkut ei usko, että silti voi nauttia seksistä ja haluta sitä. En käsitä myöskään sitä, että tällä palstalla tyrmätään naisten omat kokemukset, tunteet ja tuntemukset eikä uskota niitä. 

Tulee tunne, että mä en saisi edes harrastaa seksiä joidenkin mielestä kun en kerran saa orgasmia miehen kanssa. 

Kommentit (242)

Vierailija
241/242 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olihan ap:lla mies jonka kanssa sai orgasmeja,eli vika on miehissä. Se on sitten toinen juttu, jos se mies oli muuten mulpero. Toisaalta, jos ap:n orgasmit onkin siitä kiinni, että mies ottaa eikä kysele. Jotkut naiset ovat niin kontrollifriikkejä, ettei osaa päästää irti ja pilaavat itse orgasminsa tulemisen. Sellaisilta miehen pitää pystyä viemään kontrolli ja viemään nirvanaan. Joten saada nainen luovuttamaan ja antautumaan täysin, kun ei muuta voi. Itsellä yksi kontrollfriikki kotona, joka kesytetty sängyssä. Kyllä sitten myös lähtee....

EI, VIKA EI OLE MIEHISSÄ. Koita va j a k k i tajuta. Mä sain sen yhden miehen kanssa KOLME kertaa, siis VAIN kolme kertaa. Seksiä oli useamman kerran. Sain kun hieroin itse klitorista miehen pannessa takaapäin. 

Vakipano

Kuka on väittänyt sun olevan KH? Sun käytöstäsi verrattiin KH:n raivoamiseen. Ja se todellakin on hyvin saman suuntaista. Pieni anger management tekisi sulle ihan hyvää.

Aloituksessa ei ollut mitään vikaa, mutta sun käytöksessäsi sitäkin enemmän. Toiset eivät vaan pysty netissä keskustelemaan normaalisti vaan pitää heti olla solvaamassa ja haukkumassa. Ja sitten uhriutua päälle.

Raskasta, hyvin raskasta.

Vierailija
242/242 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ollut vain vääriä kumppaneita. Orgasmi lähtee kuitenkin sieltä korvien välistä ja sopivan kumppanin kanssa seksi ja orgasmit tulee ihan luonnostaan. 

Nyt melkein sanoit, että ap:llä on ongelmia korvien välissä. Auts!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi