Miksi jotkut ajattelee, että se on aina miehessä vika jos nainen ei saa orgasmia?
Mun mielestä kummallinen ajattelutapa joillakin. Ei hyväksytä sitä, että vika voi olla myös naisessa. Ei se voi olla vain miehestä kiinni laukeaako nainen. Luulisi aikuisten ihmisten nykypäivänä tietävän, että naisen orgasmi ei ole niin yksinkertainen asia. Monella naisella ongelmia saada orgasmia ja se on ihan fakta.
Itse olen saanut yhden miehen kanssa kolme kertaa orgasmin kun mies pani takaapäin ja itse hieroin klitorista. On ollut useampi mies ja hyvät taidot ollut monella. Kyllä se vika on silloin mussa, ei näissä miehissä.
Vika on siinä, että mä jotenkin jännitän toisen seuraa vaikka nautinkin paljon ja olen ollut monesti lähellä laukeamista. En vain pääse sen rajan yli. Yksin ollessa laukean kuitenkin helposti. Nautin kuitenkin vakipanon antamasta suuseksistä, sormettamisesta ja itse yhdynnästä. Himoitsen miestä ja haluan seksiä hänen kanssaan. En mä todellakaan suostuisi seksiin kenenkään kanssa jos en siitä nauttisi vaikka en orgasmia saakaan.
Mulla ei ole mitään traumoja enkä tarvitse mitään terapiaa. Ei tämä ole mulle mikään ongelma. Vakipano on tehnyt paljon sen eteen, että laukeaisin. Ei voi miestä yrityksen puutteesta syyttää. Seuraavaksi pitää koittaa josko laukeaisin lelun avulla kun mies on vieressä.
En vain voi käsittää, että miksi joillekin tuntuu olevan kamala ongelma, että kaikki naiset ei saa orgasmia toisen ihmisen seurassa. En myöskään käsitä sitä, että miten nämä jotkut ei usko, että silti voi nauttia seksistä ja haluta sitä. En käsitä myöskään sitä, että tällä palstalla tyrmätään naisten omat kokemukset, tunteet ja tuntemukset eikä uskota niitä.
Tulee tunne, että mä en saisi edes harrastaa seksiä joidenkin mielestä kun en kerran saa orgasmia miehen kanssa.
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täällä nyt ei keskustella, vaan intetään omaa kantaa. väittelyn osapuolet eivät kysy toiselta rakentavasti, eivätkä voi myöntää olevansa edes osittain väärässä. ketjuja poistetaan ihan summittaisesti. lisäksi jotkut aiheet, kuten hepeneet ja isot rinnat ovat niin kipeitä ketjuja täällä, vaikka pysyisivät asiallisena niin ne poistetaan. rääväsuuketjut saavat jäädä. panopate ja klitoriskirjoittelija ovat läsnä joka ketjussa ja heidän tekstejään ei poisteta. tämä on lasten hiekkalaatikko. lisäksi täällä tullaan ketjuihin ilmoittamaan hyi yök. jos ketju ei kiinnosta, kannattaa olla lukematta. ja väärät faktat anaaliseksistä noin esimerkkinä toistuvat ja toistuvat. ja sitten on näitä "meillä tehdään vaikka mitä"-kirjoittelijoita, jotka suuttuvat, kun he harrastavatkin pelkkää peiton
Tuo ei ole vastaus. Kierrät ja kaarrat. Mitä kaikkea teet miehen eteen? Yksi kysymys on esitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täällä nyt ei keskustella, vaan intetään omaa kantaa. väittelyn osapuolet eivät kysy toiselta rakentavasti, eivätkä voi myöntää olevansa edes osittain väärässä. ketjuja poistetaan ihan summittaisesti. lisäksi jotkut aiheet, kuten hepeneet ja isot rinnat ovat niin kipeitä ketjuja täällä, vaikka pysyisivät asiallisena niin ne poistetaan. rääväsuuketjut saavat jäädä. panopate ja klitoriskirjoittelija ovat läsnä joka ketjussa ja heidän tekstejään ei poisteta. tämä on lasten hiekkalaatikko. lisäksi täällä tullaan ketjuihin ilmoittamaan hyi yök. jos ketju ei kiinnosta, kannattaa olla lukematta. ja väärät faktat anaaliseksistä noin esimerkkinä toistuvat ja toistuvat. ja sitten on näitä "meillä tehdään vaikka mitä"-kirjoittelijoita, jotka suuttuvat, kun he harrastavatkin pelkkää peiton alla pimeässä.
Ss sinun
Ei se IKINÄ vastaa yhteenkään kysymykseen. Ei kuulu sen keskustelukulttuuriin.
Voin vastata kh puolesta, kun hänkin aina kertoilee muiden puolesta asioita. Hän on kertonut, että on kuulemma taitava hyväilemään miestään kädellä ja suulla. Lisäksi antaa panna. Siinä ne.
No jos jännittää niin, ettei saa orgasmia, niin todellakin on terapian tarpeessa.
Ja monesti naisen orgasmittomuus johtuu sitä, että mies ei nuole tarpeeksi, ei sormeta tarpeeksi, ei pane riittävän pitkään tai penis on vääränkokoinen kyseiselle naiselle.
Nainen ei arvosta omaa orgasmiaan jos suostuu seksiin kerta toisensa jälkeen laukeamatta.
Jos seksi jännittää niin ettei saa orgasmia, ei ehkä ole valmis vielä seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnelman luominen on molempien "vastuulla". Se ei ole ihan helppoa mutta sanoisin että se lähtee omien tuntojen suorasta kertomisesta, että minun tekisi mieli tätä ja tuntuu tältä. Usein toinenkin liittyy mukaan.
Orgasmin saaminen on joillekin naisille tutkitusti vaikeaa. Ei se ole naisenkaan "vika". Orgasmihan on tunnetusti tila joka ei ainakaan yrittämällä tule. Jotain meditointityyppisiä harjoituksia voi tietysti kokeilla jossa tietoisesti sukellat nautintoon, et orgasmiin.
Tuo, ettei orgasmia kannattaisi alkaa metsästämään, on myytti. Siinäkin oikeasti tavoitteellinen toiminta johtaa lopputulokseen. Jos naisen orgasmia ei arvosteta, eikä sen eteen tehdä työtä, ei ihme, ettei se tule. Ja sen metsästäminenhän on jo itsessään nautinnollista. Voi kokeilla erilaisia suuseksitekniikoita, panotyylejä, eri kokoisia dildoja ja miehiä, erilaisa leluja.
Naisille orgasmin saaminen ei ole vaikeaa, naisella on tuhansia hermopäätteitä alapäässä.
"Miksi jotkut ajattelee, että se on aina miehessä vika jos nainen ei saa orgasmia?"
Koska useimmiten näin on. Toki harvoissa tapauksessi kyse voi olla naisen henkisistä ongelmista. Niihin auttaa terapia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei arvosta omaa orgasmiaan jos suostuu seksiin kerta toisensa jälkeen laukeamatta.
Eli jos ei saa orgasmia, ei voi suostua seksiin? Tuolla logiikalla se ainakin jää saamatta. Vai millä muulla tavalla sen sitten saisi, jos ei seksiä harrastamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnelman luominen on molempien "vastuulla". Se ei ole ihan helppoa mutta sanoisin että se lähtee omien tuntojen suorasta kertomisesta, että minun tekisi mieli tätä ja tuntuu tältä. Usein toinenkin liittyy mukaan.
Orgasmin saaminen on joillekin naisille tutkitusti vaikeaa. Ei se ole naisenkaan "vika". Orgasmihan on tunnetusti tila joka ei ainakaan yrittämällä tule. Jotain meditointityyppisiä harjoituksia voi tietysti kokeilla jossa tietoisesti sukellat nautintoon, et orgasmiin.
Tuo, ettei orgasmia kannattaisi alkaa metsästämään, on myytti. Siinäkin oikeasti tavoitteellinen toiminta johtaa lopputulokseen. Jos naisen orgasmia ei arvosteta, eikä sen eteen tehdä työtä, ei ihme, ettei se tule. Ja sen metsästäminenhän on jo itsessään nautinnollista. Voi kokeilla erilaisia suuseksitekniikoita, panotyylejä, eri kokoisia dil
Olen ehdottommasti samaa mieltä. Jos en olisi alusta lähtinen alkanut metsästää vaimon orgasmeja ja jos hän ei alusta lähtien olisi antanut minulle vapaat kädet niiden metsästämiseen, ei hän olisi saanut joka kerta orgasmeja kun meillä ollut seksiä. Niiden saamiseen olen joutunut panostamaan kaiken osaamiseni ja naisenlukemistaitoni. Pitkässä parisuhteessa ja useiden synnytysten jälkeen vaimon orgasmien saanti ollut jatkuvassa muutostilassa, joten on pitänyt sopeutua koko ajan tilanteisiin. Vaatimukset orgasmien tuloon on toisinaan vaihdelleet päivittäin, vuosittain ja vuosikymmenittäin. Joku voi nyt sanoa, että suorituskeskeistä. Niin on, vaimon vaatimuksesta, koska hän ei ole koskaan suostunut olemaan vapaaehtoisesti ilman orgasmiaan. Itselleni vaimoni orgasmit olleet positiivinen haaste ja pitäneet mielenkiinnon yllä. Rakastanut aina vaimoni orgasmeja.
Ei se välttämättä aina ole kumppanin syy, vaikka monesti onkin. Pysyvämmässä suhteessa ihmettelisin, miksi joku haluaa harrastaa seksiä sellaisen kumppanin kanssa, jonka kanssa ei pysty rentoutumaan riittävästi. Ensimmäisillä kerroilla uuden kumppaninen kanssa jännittäminen on tietysti luonnollista.
Jos taas syynä ovat jotkut omat mielen lukot, aiemmat huonot kokemukset tai muu, mistä ei pääse yli yksinään tai rakastavan kumppanin avulla, niin suosittelen seksuaaliterapeutin tapaamista.
Tätähän minä jo ounastelin....
AP, aloituksesi oli kuin Don Quijoten urhoollinen yritys tuulimyllyjä vastaan. Kuitenkin, täällä nyt vain tiedetään kaikki paremmin. Sinun orgasmiesi taso ja saatavuus, sinun henkinen tilasi ja terapian tarve, vakipanosi kyvykkyys miehenä, teidän seksinne tyydyttävyys yleensä, kaikki. Ihan kaikki.
Tiedetään, koska panopapan vaimo ja klitorishullun ihanaaseksiäihanjokapäivä. Tiedetään, koska mitään eri ihmis- yksilöitten välistä eroavaisuutta seksissä tai seksuaalisuudessa yleensä ei kertakaikkiaan voi olla olemassa. Koska papan vaimo ja ihanaaseksiäihanjokapäivä.
En lukenut koko väittelyketjua, mutta minä pitäisin itseäni huonona rakastajana ja muutoinkin epäsopivana kumppanina, jos vakituinen naisystäväni olisi niin jännittynyt, ettei hän sen vuoksi saisi orgasmia.
N45
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka keksinyt että naisen aivot ovat sukupuolielimet! Onko ne miehelläkin aivot? Ri . kullä ne on ihan ne genitaalit, ainakin mulla. Kun mies niitä kiihoittaa tulee kyllä orgasmi. Tosin miehen on oltava osaava.
Rakastan seksiä.
Ihan joka ikisen miehen kanssa sä haluat seksiä ja laukeat?
Minäkin rakastan seksiä, mutta aivot ovat mulle kyllä tärkein sukupuolielin. Niissä syntyy halu ja niillä myös kiihotan itseni tilaan, jossa laukean hetkessä. Mulle se ihmisten välinen kemia on nimenomaan aivoissa, ri sukupuolielimissä. Kiihotun ennen kuin muhun edes kosketaan ha kyllä se kiihottuminen tapahtuu myös aivoissa.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän minä jo ounastelin....
AP, aloituksesi oli kuin Don Quijoten urhoollinen yritys tuulimyllyjä vastaan. Kuitenkin, täällä nyt vain tiedetään kaikki paremmin. Sinun orgasmiesi taso ja saatavuus, sinun henkinen tilasi ja terapian tarve, vakipanosi kyvykkyys miehenä, teidän seksinne tyydyttävyys yleensä, kaikki. Ihan kaikki.
Tiedetään, koska panopapan vaimo ja klitorishullun ihanaaseksiäihanjokapäivä. Tiedetään, koska mitään eri ihmis- yksilöitten välistä eroavaisuutta seksissä tai seksuaalisuudessa yleensä ei kertakaikkiaan voi olla olemassa. Koska papan vaimo ja ihanaaseksiäihanjokapäivä.
Tiedetään, että sulla ei ole kaikki muumit laaksossa, kun kerran noita yhdistät. Joku katkeruus joka vaivaa pahasti tai lääkkeet ottamatta, vai yksinkö joudut runkkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä mulla tullut vastaan yhtäkään miestä joka ei olisi halunnut klitorista koskea sormilla tai suulla. Silti haluan myös itse yhdyntää koska sen kanssa seksi tuntuu täydeltä. On ollut 35 petikumppania elämän aikana.
Ap
35 petikumppania, etkä kenenkään kanssa ole saanut orgasmia? Kyllä nyt on aika ruveta saamaan. Omaan orgasmiin kannattaa panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä miettisin tuota kontrollipuolta ja siitä vapautumista. Esimerkiksi sitominen, että ns. vapautuu vastuusta, tai silmien peittäminen, tms.
Esimerkiksi juuri silmien peittäminen jollain huivilla tms ja hidas, aistillinen eteneminen, hierontaa, pitkä lämmittely ja herättely...
Miehenä samaa mieltä, että miehen pitäisi jollakin keinoa murtaa tai saada nainen rentoutumaan niin, että luovuttaa täyden kontrollin miehelle. Vaimoltani voitin tuon jo heti suhteen alussa viemällä hänet orgasmiin asti. Siitä lähtien luovutti koko tyydytysvastuun minulle luottaen, että pystyn sen hoitamaan. Helpotti huomattavasto omaa tekemistä, kun vaimo ei enää ole jännittänyt orgasmejaan. Jos joskus jäi naimalla saamatta hoidin seuraavalla kerralla varman päälle sormettaen ja nuolemalla, ettei jäänyt jumiin ja alkanut jännittämään. Mitä pidemmälle
No näinhän sen pitäisi mennä, eikä niin, että nainen jätetään vuosiksi tyydyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikäli minusta on naurettavaa väittää että se on naisen omista korvien välistä kiinni, kiihottuuko vai ei. Ei yksikään nainen kiihotu aivan vääränlaisen miehen kanssa, että bullshit.
No kyllä se nyt vain on korvien välistä kiinni laukeaako vai ei. Kyllä mä kiihotun ja paljon, mutta en vain saa lauettua miesten seurassa. Yksin laukean helposti. Jos en kiihottuisi, niin en mä silloin seksiä harrastaisi.
Ap
Tai sitten et edelleenkään ole kohdannut sellaista miestä, jolle voit antautua täysia ja luottaa täydellisesti. Vakipanot kun ei ole samaa kuin oikea kumppani parisuhteessa.
HÚOH!!!!! Mikä hvetti teitä vaivaa kun ette tajua yhtään mitään lukemastanne????
En ole saa
No jos ongelma on sinussa, niin miksi et työstä sitä pois ja ala saamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä mulla tullut vastaan yhtäkään miestä joka ei olisi halunnut klitorista koskea sormilla tai suulla. Silti haluan myös itse yhdyntää koska sen kanssa seksi tuntuu täydeltä. On ollut 35 petikumppania elämän aikana.
Ap
35 petikumppania, etkä kenenkään kanssa ole saanut orgasmia? Kyllä nyt on aika ruveta saamaan. Omaan orgasmiin kannattaa panostaa.
Yhden kanssa sain kolme kertaa. Se mies vain oli kusipää ja suhde loppui sen vuoksi nopeasti. Ja täytyy sanoa, että seksi on silti parempaa vakipanon kanssa kuin tuon yhden kanssa. Vakipano panostaa myös mun nautintoon ja haluaisi mun laukeavan.
Ap
Tietyllä tasolla ymmärrän ap:ta, koska olin itsekin ennen orgasmiongelmainen. Seksissä on toki muutakin nautintoa kuin orgasmi. Sitten kun aloin saamaan, en todellakaan olisi yhtään seksikertaa ilman orgasmia... Eli ajattelu muuttui täysin.
Pahinta on, jos ap opettaa miehet ajattelemaan, ettei naisen orgasmilla ole väliä, että se on vain bonus. Niinhän tuossa helposti käy, kun ei saa. Annetaan miehelle orgasmi ja jäädään itse ilman, koska "ei se kuitenkaan tule".
Joo kyllä jokainen normaali välittävä nainen ottaa perseestä suuhun, sehän on kauneinta mitä nainen voi tarjota ja joka mies siitä unelmoi. Ne jotka ei tee sitä on itsekkäitä vauvanaisia jotka käyttää laamapaitaakin vain miesten kiusaksi eikös?