Miksi jotkut ajattelee, että se on aina miehessä vika jos nainen ei saa orgasmia?
Mun mielestä kummallinen ajattelutapa joillakin. Ei hyväksytä sitä, että vika voi olla myös naisessa. Ei se voi olla vain miehestä kiinni laukeaako nainen. Luulisi aikuisten ihmisten nykypäivänä tietävän, että naisen orgasmi ei ole niin yksinkertainen asia. Monella naisella ongelmia saada orgasmia ja se on ihan fakta.
Itse olen saanut yhden miehen kanssa kolme kertaa orgasmin kun mies pani takaapäin ja itse hieroin klitorista. On ollut useampi mies ja hyvät taidot ollut monella. Kyllä se vika on silloin mussa, ei näissä miehissä.
Vika on siinä, että mä jotenkin jännitän toisen seuraa vaikka nautinkin paljon ja olen ollut monesti lähellä laukeamista. En vain pääse sen rajan yli. Yksin ollessa laukean kuitenkin helposti. Nautin kuitenkin vakipanon antamasta suuseksistä, sormettamisesta ja itse yhdynnästä. Himoitsen miestä ja haluan seksiä hänen kanssaan. En mä todellakaan suostuisi seksiin kenenkään kanssa jos en siitä nauttisi vaikka en orgasmia saakaan.
Mulla ei ole mitään traumoja enkä tarvitse mitään terapiaa. Ei tämä ole mulle mikään ongelma. Vakipano on tehnyt paljon sen eteen, että laukeaisin. Ei voi miestä yrityksen puutteesta syyttää. Seuraavaksi pitää koittaa josko laukeaisin lelun avulla kun mies on vieressä.
En vain voi käsittää, että miksi joillekin tuntuu olevan kamala ongelma, että kaikki naiset ei saa orgasmia toisen ihmisen seurassa. En myöskään käsitä sitä, että miten nämä jotkut ei usko, että silti voi nauttia seksistä ja haluta sitä. En käsitä myöskään sitä, että tällä palstalla tyrmätään naisten omat kokemukset, tunteet ja tuntemukset eikä uskota niitä.
Tulee tunne, että mä en saisi edes harrastaa seksiä joidenkin mielestä kun en kerran saa orgasmia miehen kanssa.
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten jankkaat palstalla, kun olet asian kanssa ok? Mikä pointti tässä keskustelussa edes on?
Mitä sä itse jankaat?
Musta on hyvä että tästä asiasta puhutaan. EI kaikki naiset saa orgasmia helposti tai lainkaan. Miksi et halua että tästä puhutaan?
Saa puhua, mutta keskustelu kanssasi on hiukan raskasta. Kaikki, mitä asiasta on sanottu, menee mielestäsi päin persettä.
Kuvittelitko vastaavasti mulle eli ap:lle? Ei tuo mun viesti ollut. Anteeksi nyt vain, mutta kyllä se vain ärsyttää aivan helvetisti kun ei suostuta tajuamaan mitään mitä mä kirjoitan vaan intetään vain vastaan ja kuvitellaan tietävänsä mun asiat paremmin kuin mä itse.
Jos ei ole tästä omakohtaista kokemusta, niin ei ole
Jos kerran noin hyvin tiedät asiasi, niin miksi ongelmaa on edes olemassa. Tää on ihan kummallista jankkaamista.
Ei mulla ole ongelmaa, mutta orkkuja en ole saanut. No on sulla jonkin asteinen ongelma orkkujen kanssa. Ja se ongelma on nimen omaan sulla, koska useasta yrityksestä huolimatta olet jäänyt ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. En saa ikinä yhdynnässä. Itsetyydytyksenkin kanssa on todella tarkkaa, mitään häiriötekijöitä (esim. ryppy peitossa selän alla) ei saa olla ja ajoitus on sekunnintarkkaa kosketuksen kanssa. Ei siihen voi pystyä kukaan mies, että osaisi tehdä juuri oikeat asiat juuri oikealla sekunnilla.
Mulla on sama ongelma, en saa ikinä miehen kanssa. Itse tyydyttämällä saan usein, mutta en aina ja se vaatii paljon keskittymistä, eikä ne orgasmit ole mitään sellasia räjähtäviä tai tyydyttäviä, mitä muut kuvailee. Se on enemmänkin vaan fyysinen suorite. Itselläni on jonkinlainen kiltin tytön syndrooma taustalla, en saisi olla seksuaalinen, niin mut on kasvatettu. Tästä
Kolmannen kerran: kaipaan vertaistukea, en sitä minkä sinä määrittelet oikeaksi avuksi. Juuri tällaisten ihmisten takia täällä ei voi keskustella mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. En saa ikinä yhdynnässä. Itsetyydytyksenkin kanssa on todella tarkkaa, mitään häiriötekijöitä (esim. ryppy peitossa selän alla) ei saa olla ja ajoitus on sekunnintarkkaa kosketuksen kanssa. Ei siihen voi pystyä kukaan mies, että osaisi tehdä juuri oikeat asiat juuri oikealla sekunnilla.
Mulla on sama ongelma, en saa ikinä miehen kanssa. Itse tyydyttämällä saan usein, mutta en aina ja se vaatii paljon keskittymistä, eikä ne orgasmit ole mitään sellasia räjähtäviä tai tyydyttäviä, mitä muut kuvailee. Se on enemmänkin vaan fyysinen suorite. Itselläni on jonkinlainen kiltin tytön syndrooma taustalla, en saisi
Ja sunlaisten ihmisten takia terapeuteilla riittää työsarkaa. Ehkä sun pitäisikin kokeilla naista. Jospa se ratkaisisi ongelman.
Voin olla vara, että vertaistuki ei sulle orkkuja tule tuottamaan. Mutta omapa on asiasi.
Mäkin kaipaisin tähän asiaan vertaistukea.
Tunteista ja tarpeista pitää voida kommunikoida keskenään avoimesti suhteessa luottamuksella. Jännityksen poistoon auttaa kommunikointi ja matalan kynnyksen kosketukset ja huomiointi arjessa. Kiltin tytön syndroomasta kärsiville vastapainoksi jotain sellaista oman naisellisen seksuaalisuuden ja sen tarpeiden korostavaa matskua: fiilistele ja fantasioi itsesi valtiattareksi jolla on täysi suvereeniuus ja jonka ei täydy ajatella muiden mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
No, toisaalta kyllä miehissä ON eroja. Itse osaan ottaa omani miehestä riippumatta joten ilman en jää mutta onhan se kaikkein nautinnollisinta jos mut viedään orgasmiin. Kaikki ei siihen ole pystyneet.
Oma kokemukseni. Ei tarvitse loukkaantua.
Hmmm Tuo on kaikki sinun subjektiivista kokemusta, eikä sinänsä kerro kuvailemiesi miesten taidoista tai kyvyistä mitään. Sitä pitäisi kysyä aika monelta muultakin naiselta.
Eli oikea apu ei sulle kelpaa. Kärvistele sitten tilanteesi kanssa.
Missä mä muka kysyin apua? En yhtään missään. Miksi ei voi ihan ajatuksella lukea mun aloitusta ja vieläpä ymmärtää lukemansa. Yhtään missään en pyydä apua. En mä mitään kärvistele ja teen asioiden eteen jotakin ihan ilman teitäkin. En edelleenkään jaksa stressata tällä asialla ja orgasmi tulee sitten kun tulee. Sellaisten jotka saa orgasmin helposti miehen kanssa on ihan turha tulla viisastelemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä mä muka kysyin apua? En yhtään missään. Miksi ei voi ihan ajatuksella lukea mun aloitusta ja vieläpä ymmärtää lukemansa. Yhtään missään en pyydä apua. En mä mitään kärvistele ja teen asioiden eteen jotakin ihan ilman teitäkin. En edelleenkään jaksa stressata tällä asialla ja orgasmi tulee sitten kun tulee. Sellaisten jotka saa orgasmin helposti miehen kanssa on ihan turha tulla viisastelemaan.
Ap
En mä sulle vastannutkaan. Joten tuki suusi ja ole hiljaa.
Kaikki vastaukset eivät suinkaan ole tarkoitettu sulle.
Vierailija kirjoitti:
Ap
"En edelleenkään jaksa stressata tällä asialla ja orgasmi tulee sitten kun tulee. "
Silti kiukuttelet täällä koko ajan. Kyllä se nyt jostain kertoo.
Miksi aloitit ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kaipaisin tähän asiaan vertaistukea.
Itse ajattelisin, että se saattaisi aueta myös normaalin tunnetyöskentelyn kautta. Joku ei pysty itkemään, joku nauramaan, joku saamaan orgasmia. Että ensin edes tuo pohja pitää olla kunnossa. Sitten voi alkaa miettiä, saako sen juuri henkilön x kanssa ja jos ei niin miksi.
Oma orgasmini on sellainen, että jonkun kanssa saan helposti, toisen kanssa en millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"En edelleenkään jaksa stressata tällä asialla ja orgasmi tulee sitten kun tulee. "
Silti kiukuttelet täällä koko ajan. Kyllä se nyt jostain kertoo.
Miksi aloitit ketjun?
Oletko oikeasti noin yksinkertainen? Ei voi olla todellista! Mulle soitatte suutanne ja itse ette tajua mistään mitään.
Tein aloituksen siltä pohjalta, että täältä olen monesti lukenut olevan aina miesten syytä jos nainen ei saa orgasmia. Halusin teitä puusilmiä herätellä, että kyllä se vika voi olla myös naisessa. Ette vain suostu tajuamaan tätä.
Mä kiukuttelen sitä, että te laitatte sanoja mun näppikselle, väitätte tietävänne mitä mä ajattelen, tunnen ja teen. Te luulette voivanne määrätä mun tekemisiä. Se tässä ärsyttää eikä todellakaan se, että en saa orgasmia miehen kanssa. Nautin seksistä enkä stressaa orgasmin puuttumista. Sitäkään te ette halua hyväksyä. Suorastaan valehtelette musta ja teette typeriä oletuksia.
Ap
Mutta olihan ap:lla mies jonka kanssa sai orgasmeja,eli vika on miehissä. Se on sitten toinen juttu, jos se mies oli muuten mulpero. Toisaalta, jos ap:n orgasmit onkin siitä kiinni, että mies ottaa eikä kysele. Jotkut naiset ovat niin kontrollifriikkejä, ettei osaa päästää irti ja pilaavat itse orgasminsa tulemisen. Sellaisilta miehen pitää pystyä viemään kontrolli ja viemään nirvanaan. Joten saada nainen luovuttamaan ja antautumaan täysin, kun ei muuta voi. Itsellä yksi kontrollfriikki kotona, joka kesytetty sängyssä. Kyllä sitten myös lähtee....
Vierailija kirjoitti:
Mutta olihan ap:lla mies jonka kanssa sai orgasmeja,eli vika on miehissä. Se on sitten toinen juttu, jos se mies oli muuten mulpero. Toisaalta, jos ap:n orgasmit onkin siitä kiinni, että mies ottaa eikä kysele. Jotkut naiset ovat niin kontrollifriikkejä, ettei osaa päästää irti ja pilaavat itse orgasminsa tulemisen. Sellaisilta miehen pitää pystyä viemään kontrolli ja viemään nirvanaan. Joten saada nainen luovuttamaan ja antautumaan täysin, kun ei muuta voi. Itsellä yksi kontrollfriikki kotona, joka kesytetty sängyssä. Kyllä sitten myös lähtee....
Ja vaikka väkisin vasten tahtoaan.
Kyllä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
EI, VIKA EI OLE MIEHISSÄ. Koita va j a k k i tajuta. Mä sain sen yhden miehen kanssa KOLME kertaa, siis VAIN kolme kertaa. Seksiä oli useamman kerran. Sain kun hieroin itse klitorista miehen pannessa takaapäin.
Vakipano todellakin tietää mitä tekee ja paljon tehnyt sen eteen, että mä laukeaisin. Ei todellakaan ole siitä kiinni. Typerää vänkyttää muuta kun ette edes tunne meitä ja tiedä mitä olemme tehneet. Vakipano ei ole mikään vikisevä luuseri joka ei uskalla naista ottaa vaan päinvastoin. Varmat otteet ja panee kunnolla eikä hipsuttele. Seksi hänen kanssaan parempaa kuin kenenkään muun kanssa, siitäkin huolimatta että sen yhden kanssa laukesin sen vaivaiset kolme kertaa. Vakipano saa kielellä ja sormilla mut lähemmäs orgasmia kuin kukaan muu aiemmin. Eikä ole kyse siitä ettenkö luottaisi mieheen.
Lopettakaa jo nuo teidän typerät ja lapselliset olettamiset.
Ap
Hyvin usein vika onkin juuri miehessä, varsinkin niissä ns panomiehissä, jotka ovat vain itsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI, VIKA EI OLE MIEHISSÄ. Koita va j a k k i tajuta. Mä sain sen yhden miehen kanssa KOLME kertaa, siis VAIN kolme kertaa. Seksiä oli useamman kerran. Sain kun hieroin itse klitorista miehen pannessa takaapäin.
Vakipano todellakin tietää mitä tekee ja paljon tehnyt se
Voi luoja ihmisten yksinkertaisuutta. Ensinnäkin mä en ole se vajaaälyinen KH. Toiseksi mua veetuttaa tässsä te, ei se seksi mitä mulla on. Mua veetuttaa teidän käytös mua kohtaan. Suorastaan valehtelette musta, luulette tietävänne jopa mun ajatukset, yritätte määrätä mitä saan tehdä, tuntea ja sanoa. Mun pitäisi vain kiltisti hyväksyä kaikki sonta mitä te kaadatte mun niskaan. Juu ei mene niin. Kolmanneksi tämän aloituksen tarkoitus oli herätellä teitä puusilmiä tajuamaan, että vika ei todellakaan ole aina miehissä vaan vika voi olla myös naisissa. Ei näytä menevän jakeluun, ei sitten millään.
Mene muualle vinkumaan jos tämä aloitus sua häiritsee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvin usein vika onkin juuri miehessä, varsinkin niissä ns panomiehissä, jotka ovat vain itsekkäitä.
Mitäs menet antamaan niille.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni niistä on sua pannut?
Sulla on ollut vain vääriä kumppaneita. Orgasmi lähtee kuitenkin sieltä korvien välistä ja sopivan kumppanin kanssa seksi ja orgasmit tulee ihan luonnostaan.