Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajattelee, että se on aina miehessä vika jos nainen ei saa orgasmia?

Vierailija
13.02.2024 |

Mun mielestä kummallinen ajattelutapa joillakin. Ei hyväksytä sitä, että vika voi olla myös naisessa. Ei se voi olla vain miehestä kiinni laukeaako nainen. Luulisi aikuisten ihmisten nykypäivänä tietävän, että naisen orgasmi ei ole niin yksinkertainen asia. Monella naisella ongelmia saada orgasmia ja se on ihan fakta. 

Itse olen saanut yhden miehen kanssa kolme kertaa orgasmin kun mies pani takaapäin ja itse hieroin klitorista. On ollut useampi mies ja hyvät taidot ollut monella. Kyllä se vika on silloin mussa, ei näissä miehissä. 

Vika on siinä, että mä jotenkin jännitän toisen seuraa vaikka nautinkin paljon ja olen ollut monesti lähellä laukeamista. En vain pääse sen rajan yli. Yksin ollessa laukean kuitenkin helposti. Nautin kuitenkin vakipanon antamasta suuseksistä, sormettamisesta ja itse yhdynnästä. Himoitsen miestä ja haluan seksiä hänen kanssaan. En mä todellakaan suostuisi seksiin kenenkään kanssa jos en siitä nauttisi vaikka en orgasmia saakaan.

Mulla ei ole mitään traumoja enkä tarvitse mitään terapiaa. Ei tämä ole mulle mikään ongelma. Vakipano on tehnyt paljon sen eteen, että laukeaisin. Ei voi miestä yrityksen puutteesta syyttää. Seuraavaksi pitää koittaa josko laukeaisin lelun avulla kun mies on vieressä. 

En vain voi käsittää, että miksi joillekin tuntuu olevan kamala ongelma, että kaikki naiset ei saa orgasmia toisen ihmisen seurassa. En myöskään käsitä sitä, että miten nämä jotkut ei usko, että silti voi nauttia seksistä ja haluta sitä. En käsitä myöskään sitä, että tällä palstalla tyrmätään naisten omat kokemukset, tunteet ja tuntemukset eikä uskota niitä. 

Tulee tunne, että mä en saisi edes harrastaa seksiä joidenkin mielestä kun en kerran saa orgasmia miehen kanssa. 

Kommentit (242)

Vierailija
201/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin raskasta lukea näitä lainaus lainaus öainaus jne..miksi pitää vetää perässä kaikkea? Eikö vain voi lainata sitä kohtaa mitä haluaa kommentoida, olis helpompi seurata.

Muutenkin just tämä ketju tajuton.

Vierailija
202/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydän anteeksi sitä, että raivostuin ja menetin malttini äsken. Olen vaan niin turhautunut, kun en saa panon aikana orgasmia. Olen alkanut jo äksyilemään vakipanollekin. Jaksaakohan se vielä pitkään tätä tilannetta?

Yritän opetella käyttäytymään paremmin enkä enää kirjoita kaikkea, mitä sylki suuhun tuo. Yritän varsinkin lopettaa toisten haukkumisen. Minun on vaan niin kovin vaikeaa ottaa vastaan palautetta ja kuunnella muita.

Anteeksi

Ap

Kuinka lapsellinen pitää ihmisen olla, että esittää mua oikeata ap:ta??

Mä en todellakaan pyydä yhtään mitään anteeksi. Enkä todellakaan ole turhautunut enkä äksyile vakipanolle. Mä nautin meidän seksistä ja orgasmi tulee jos tulee.

Ap

Sä runkkaat ihan liikaa. Siksi et saa oikeassa seksissä. Näinhän se menee miestenkin kanssa, niin miksi ei sunkin kanssasi.

Orgasm ei tule jos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä runkkaat ihan liikaa. Siksi et saa oikeassa seksissä. Näinhän se menee miestenkin kanssa, niin miksi ei sunkin kanssasi.

Voi luoja mitä typerää olettamista jälleen kerran. Ei, en todellakaan masturboi liikaa. Mikä hvetti vaivaa ihmistä joka keksii omasta päästä tuntemattomasta ihmisestä ties mitä?! Oletko aina noin harhainen??

Ap

Vierailija
204/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä olisi vakavampi parisuhde ja nainen olisi sitä mieltä, että orgasmittomuus ei johdu mitenkään minusta, niin toivoisin naisen hakevan apua gynekologilta tai terapeutilta. Seksisuhteessa nyt ei ole niin väliä, mutta kun puhutaan parhaimmillaan vuosikymmenien aktiivista seksielämästä saman kumppanin kanssa... Pitäisin silloin suurena riskinä, että nainen joko a) kyllästyy seksiin tai b) lähtee etsimää orgasmia jonkun toisen kanssa. 

Sinäkö miehenä tyytyiset siihen, ettet pystyisi tyydyttämään naistasi. Itse olisi etsinyt vikaa itsestäni ja olettanut, ettei kyvyt hänen tyydyttämiseen riitä tai ei olla toisilllemme sopivia. Olisin lähtenyt suhteesta, vaikka se olisikin riipinyt sieluani. En olisi halunnut pilata hänen tulevaisuuttaan, enkä omaan

Te ette myöskään päätä sitä onko mulla ja vakipanolla hyvää seksiä vai ei. Sen päätän mä ja mies itse. Ei ole kyse siitä etteikö mies yrittäisi saada mua laukeamaan, ei todellakaan. Mä myös himoitsen tuota miestä aivan valtavasti ja kostun jo siitä, että ajattelen meidän seksiä. Mitään vinkkejä en ole teiltä kysellyt. 

Ihan turha teille kuitenkaan on mitään takoa päähän koska ette mitään suostu tajuamaan, vääristelette mun sanoja ja haluatte määrätä jopa mun ajatuksista.

Ap

Eli sulla on maailman parasta seksiä, etkä laukea? 

Onko sinulla vapaa olo? Voitteko koskea toisianne mihin tahansa? Pystytkö olemaan estoton? Hän haluaisi varmasti myös sinun saavan orgasmin, mutta miten hän sen ilmaisee? Vai haluaako sinun saavan? 

Menettekö sänkyyn suihkun kautta? Sanoit, että sait jonkun kusipään kanssa. Biologiaa voi avittaa myös sillä, että on karvat eikä käy suihkussa ennen seksiä. (Lue feromoneista). 

Vierailija
205/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi jauhat samaa, mutta jauha jos se jotenkin auttaa.

Vierailija
206/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi jotkut ajattelee, että se on aina miehessä vika jos nainen ei saa orgasmia?"

Koska useimmiten näin on. Toki harvoissa tapauksessi kyse voi olla naisen henkisistä ongelmista. Niihin auttaa terapia.

Silloinkin lisäksi usein miehen vaihtaminen. 

Itsessäni on naisena sen verran vikaa, että en saa (voin saada mekaanisesti, mutten nautinnollisesti), jos mies ei suoraan ilmaise siitä, että hän nauttii orgasmistani. 

Vierailija
207/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä, että mä jotenkin jännitän toisen seuraa vaikka nautinkin paljon ja olen ollut monesti lähellä laukeamista.

Tuossa ap:n lauseessa se syy tuli, miksi se vika on miehessä. Toiset miehet saa naisen rentoutumaan ja tuntemaan olonsa seksikkääksi. Laukeaminen tapahtuu vain, jos on sopiva mielentila, ja jotkut miehet osaavat viedä naisen sellaiseen mielentilaan.

Toiset miehet eivät joko ota riittävästi kontaktia ollenkaan, tai ovat muuten arvostelevan oloisia tai suhteessa muuten jotenkin negatiivisia tms., jolloin on täysin mahdotonta päästä sellaiseen mielentilaan, jossa voisi saada orgasmin.

Heti, jos olen epävarma suhteesta muuten, ei orgasmia tule. Jos kaikki on kunnossa ja intohimo käsin kosketeltavissa, ei mitään ongelmaa saada orgasmi.

En ole ap mutta olen jännittäjä. Jännitän joka ikistä ihmistä, mukaanlukien  siis myös vanhempani sekä mieheni. Seksikkääksi en ole tuntenut itseäni ikinä eikä kukaan saa minua tuntemaan niin. Orgasmin saan vain yksin. Ei tämä mukava juttu ole mutta koska näin on ollut aina, niin siihen on tottunut.

Vierailija
208/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä, että mä jotenkin jännitän toisen seuraa vaikka nautinkin paljon ja olen ollut monesti lähellä laukeamista.

Tuossa ap:n lauseessa se syy tuli, miksi se vika on miehessä. Toiset miehet saa naisen rentoutumaan ja tuntemaan olonsa seksikkääksi. Laukeaminen tapahtuu vain, jos on sopiva mielentila, ja jotkut miehet osaavat viedä naisen sellaiseen mielentilaan.

Toiset miehet eivät joko ota riittävästi kontaktia ollenkaan, tai ovat muuten arvostelevan oloisia tai suhteessa muuten jotenkin negatiivisia tms., jolloin on täysin mahdotonta päästä sellaiseen mielentilaan, jossa voisi saada orgasmin.

Heti, jos olen epävarma suhteesta muuten, ei orgasmia tule. Jos kaikki on kunnossa ja intohimo käsin kosketeltavissa, ei mitään ongelmaa saada orgasmi.

En ole ap mutta olen jännittäjä. Jännitän joka ikistä ihmistä, mukaanlukien  siis myös vanhemp

Minulla ihan samat tuntemukset. Ja ihan samalla tavalla olen ajan kanssa tottunut siihen että näin se vain menee, kai olen päässyt jo aika pitkälle sen hyväksymisessäkin vaikka välillä harmittaa niin vietävästi.

Vierailija
209/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. En saa ikinä yhdynnässä. Itsetyydytyksenkin kanssa on todella tarkkaa, mitään häiriötekijöitä (esim.  ryppy peitossa selän alla) ei saa olla ja ajoitus on sekunnintarkkaa kosketuksen kanssa. Ei siihen voi pystyä kukaan mies, että osaisi tehdä juuri oikeat asiat juuri oikealla sekunnilla.

Mulla on sama ongelma, en saa ikinä miehen kanssa. Itse tyydyttämällä saan usein, mutta en aina ja se vaatii paljon keskittymistä, eikä ne orgasmit ole mitään sellasia räjähtäviä tai tyydyttäviä, mitä muut kuvailee. Se on enemmänkin vaan fyysinen suorite. Itselläni on jonkinlainen kiltin tytön syndrooma taustalla, en saisi olla seksuaalinen, niin mut on kasvatettu. Tästä on vaikea oppia pois.

Ihan sama kuin hyvä mies olisi sängyssä, en vaan saa. Moni on jaksanut yrittää kauankin ja olen nauttinut näistä, koska seksi tuntuu muuten hyvältä.

Oisi kiva jos tästä asiasta voisi käydä täällä tai jossain järkeviä keskustelua ilman näitä trollaajia.

Vierailija
210/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos jännittää niin, ettei saa orgasmia, niin todellakin on terapian tarpeessa.

Ja monesti naisen orgasmittomuus johtuu sitä, että mies ei nuole tarpeeksi, ei sormeta tarpeeksi, ei pane riittävän pitkään tai penis on vääränkokoinen kyseiselle naiselle.

Nainen ei arvosta omaa orgasmiaan jos suostuu seksiin kerta toisensa jälkeen laukeamatta.

Mikäs keittiöpsyko se siellä suoltaa?

Miten vaikea se on uskoa että ihmiset on erilaisia? Sä ehkä saat helposti mutta kaikki ei ole kuin sinä. Ja kaikki jotka eivät ole kuin sinä vaan ovat erilaisia, ovat ihan yhtä lailla arvokkaita ja normaaleja kuin sinäkin.

Vierailija
211/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnelman luominen on molempien "vastuulla". Se ei ole ihan helppoa mutta sanoisin että se lähtee omien tuntojen suorasta kertomisesta, että minun tekisi mieli tätä ja tuntuu tältä. Usein toinenkin liittyy mukaan.

Orgasmin saaminen on joillekin naisille tutkitusti vaikeaa. Ei se ole naisenkaan "vika". Orgasmihan on tunnetusti tila joka ei ainakaan yrittämällä tule. Jotain meditointityyppisiä harjoituksia voi tietysti kokeilla jossa tietoisesti sukellat nautintoon, et orgasmiin. 

Tuo, ettei orgasmia kannattaisi alkaa metsästämään, on myytti. Siinäkin oikeasti tavoitteellinen toiminta johtaa lopputulokseen. Jos naisen orgasmia ei arvosteta, eikä sen eteen tehdä työtä, ei ihme, ettei se tule. Ja sen metsästäminenhän on jo itsessään nautinnollista. Voi kokeilla erilaisia suuseksitekniikoita, panotyylejä, eri kokoisia dildoja ja miehiä, erilaisa leluja.

Naisille orgasmin saaminen ei ole vaikeaa, naisella on tuhansia hermopäätteitä alapäässä.

Tulet tänne siis mitätöimään useamman naisen kirjoitukset, jotka sanovat, että orgasmin saaminen on vaikeaa tai mahdotonta.

Kuinka monen naisen kokemuksella puhut? Olet joko yksi nainen ja vain oman kokemuksesi varasssa, tai mies ja tietosi on mutuilua.

Vierailija
212/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ap kyllä tämän aloituksen ja kirjoittamiesi viestien perusteella vaikuta olevan ihan sinut asian kanssa. Jos mitään ongelmaa ei ole, miksi tästä aiheesta pitää keskustella 10 sivua? Mutta jos olet kuitenkin oikeasti tyytyväinen tilanteeseen niin sehän on hienoa ja voit jatkaa kuten tähänkin asti, ja me muut jatkamme omalla tavallamme. 

Onhan ap:la ongelma! Siksi hän tänne kirjoittaa. On itse sanonut niin. Ja on myös kirjoittanut, että on yrittänyt ratkaista ongelmaansa ja saa nykyään jo orgasmeja helposti itse jollain lelulla. Ei hän ole siis ole ollut tilanteeseen tyytyväinen tai  aio tyytyä siihen. Ja olen ymmärtänyt, että tämän nyky vakipanon kanssa ongelma saattaisi painua historiaankin. Ap pn toiveikas.

Hän on kirjottanut, että tietää että se ns vika on hänessä itsessään eikä kumppaneissa. Hän itse hyväksyy vian olleen hänessä. Ihmettelen vaan, miksi tässä ketjussa muut ei pysty hyväksymään sitä? Vai onko vikaa sisälukutaidossa tai ymmärtämisessä?

Vierailija
213/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten jankkaat palstalla, kun olet asian kanssa ok? Mikä pointti tässä keskustelussa edes on?

Mitä sä itse jankaat?

Musta on hyvä että tästä asiasta puhutaan. EI kaikki naiset saa orgasmia helposti tai lainkaan.  Miksi et halua että tästä puhutaan?

Vierailija
214/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ap kyllä tämän aloituksen ja kirjoittamiesi viestien perusteella vaikuta olevan ihan sinut asian kanssa. Jos mitään ongelmaa ei ole, miksi tästä aiheesta pitää keskustella 10 sivua? Mutta jos olet kuitenkin oikeasti tyytyväinen tilanteeseen niin sehän on hienoa ja voit jatkaa kuten tähänkin asti, ja me muut jatkamme omalla tavallamme. 

Onhan ap:la ongelma! Siksi hän tänne kirjoittaa. On itse sanonut niin. Ja on myös kirjoittanut, että on yrittänyt ratkaista ongelmaansa ja saa nykyään jo orgasmeja helposti itse jollain lelulla. Ei hän ole siis ole ollut tilanteeseen tyytyväinen tai  aio tyytyä siihen. Ja olen ymmärtänyt, että tämän nyky vakipanon kanssa ongelma saattaisi painua historiaankin. Ap pn toiveikas.

Hän on kirjottanut, että tietää että se ns vika on hänessä itsessään eikä kumppaneissa. Hän itse hyväksyy vian olleen hänessä. I

Mulla ei ole kyllä koskaan ollut ongelmia saada orgasmeja yksin ollessa ja siihen on riittänyt ihan omat sormet. 

Ap

Vierailija
215/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kyllä koskaan ollut ongelmia saada orgasmeja yksin ollessa ja siihen on riittänyt ihan omat sormet. 

Ap

Sähän kirjotit että vasta äsken löysit lelun millä saat orgasmin vihdoin. Vai sekoitanko toiseen kirjottajaan?

Vierailija
216/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten jankkaat palstalla, kun olet asian kanssa ok? Mikä pointti tässä keskustelussa edes on?

Mitä sä itse jankaat?

Musta on hyvä että tästä asiasta puhutaan. EI kaikki naiset saa orgasmia helposti tai lainkaan.  Miksi et halua että tästä puhutaan?

Saa puhua, mutta keskustelu kanssasi on hiukan raskasta. Kaikki, mitä asiasta on sanottu, menee mielestäsi päin persettä.

Vierailija
217/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. En saa ikinä yhdynnässä. Itsetyydytyksenkin kanssa on todella tarkkaa, mitään häiriötekijöitä (esim.  ryppy peitossa selän alla) ei saa olla ja ajoitus on sekunnintarkkaa kosketuksen kanssa. Ei siihen voi pystyä kukaan mies, että osaisi tehdä juuri oikeat asiat juuri oikealla sekunnilla.

Mulla on sama ongelma, en saa ikinä miehen kanssa. Itse tyydyttämällä saan usein, mutta en aina ja se vaatii paljon keskittymistä, eikä ne orgasmit ole mitään sellasia räjähtäviä tai tyydyttäviä, mitä muut kuvailee. Se on enemmänkin vaan fyysinen suorite. Itselläni on jonkinlainen kiltin tytön syndrooma taustalla, en saisi olla seksuaalinen, niin mut on kasvatettu. Tästä on vaikea oppia pois.

Ihan sama kuin hyvä mies olisi sängyssä, en vaan saa. Moni on jaksanut yrittää kauankin ja olen nauttinut näistä, koska seksi tuntuu muuten hyvältä.

Oisi kiv

Niin olisi, terveisin toinen hyvin samanlainen. Oletan että meitä on lisääkin ja vertaistuki olisi kiva, mutta täällä kaikki menee aina samojen ihmisten riitelyksi. Missähän tällaista keskustelua voisi käydä asiallisesti?

Vierailija
218/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kuin hyvä mies olisi sängyssä, en vaan saa. Moni on jaksanut yrittää kauankin ja olen nauttinut näistä, kos

Terapiassa.

Vierailija
219/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kuin hyvä mies olisi sängyssä, en vaan saa. Moni on jaksanu

Terapiassa ollaan tietääkseni terapeutin kanssa eikä se kiinnosta minua. Haluaisin keskustella samanlaisten ihmisten kanssa ja jakaa kokemuksia. Vertaistukea kuten jo sanoin. Ja vaikka olisi jotain ryhmäterapiaistuntoja niin en ole sinne yhtään sen kiinnostuneempi menemään omalla naamalla.

Vierailija
220/242 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä itse jankaat?

Saa puhua, mutta keskustelu kanssasi on hiukan raskasta. Kaikki, mitä asiasta on sanottu, menee mielestäsi päin persettä.

Kuvittelitko vastaavasti mulle eli ap:lle? Ei tuo mun viesti ollut. Anteeksi nyt vain, mutta kyllä se vain ärsyttää aivan helvetisti kun ei suostuta tajuamaan mitään mitä mä kirjoitan vaan intetään vain vastaan ja kuvitellaan tietävänsä mun asiat paremmin kuin mä itse. 

Jos ei ole tästä omakohtaista kokemusta, niin ei ole pätevä sanomaan miten pitää tehdä, olla jne. Tämä ei ole mulle ongelma, mutta tuntuu teille olevan. Mä nautin seksistä, mutta sitäkään te ette suostu tajuamaan. Kuinka vähäjärkinen pitää ihmisen oikeasti olla jos kuvittelee mun suostuvan seksiin vain miesten mieliksi. Jos en nauttisi seksistä ja haluaisi sitä, niin en mä todellakaan sitä harrastaisi. Mulla niin helvetisti omaa tahtoa, että mä en tuollaiseen altistuisi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi