Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla taisi jäädä tipaton päälle

Vierailija
10.02.2024 |

En ole edes ajatellut alkoholia tänä vuonna.

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lomaviikko ja pientä tissuttelua takana. Nyt viettämään tipatonta loppulomaa eli huikatonta heinäkuuta.

Vierailija
102/128 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas herättyä lomalla ilman krapulaa. Tuleekohan tästä kohta jo tapa🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas alkaa tipaton viikko

Vierailija
104/128 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas alkaa tipaton viikko

Mä aloitan tipattoman huomenna kunhan korjailen oloa vielä tämän päivän.

Vierailija
105/128 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden alusta asti ollut tipatonta. Nyt lomalla on ollut välillä tylsiä hetkiä ja sellainen olo että olisi kiva tissutella. Päätin kuitenkin etukäteen, että vuoden loppuun asti mennään. En tiedä pystynkö koskaan käyttämään alkoholia kuten normaalit ihmiset eli kohtuudella, minkä vuoksi olisi varmaan parempi jatkaa loppuelämä. 

Vierailija
106/128 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä ilman alkoholia maistuu paremmalta.

Vierailija
107/128 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi ryyppy päälle mutta nyt päätin lopettaa kesätissuttelun.

Vierailija
108/128 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tänään tipattoman elokuun lopun, jo 8 tuntia tipatonta elämää takana. Miten muilla?

Vierailija
109/128 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi tipaton syyskuu. Jippii!

Vierailija
110/128 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kans kokeilla tipatonta syyskuuta. Viime kuussa tuli otettua 6 päivän putki, aiemmin vastaava maaliskuussa mutta muuten ollut alkoholin kanssa rauhallisempaa. Näköjään tuollainen 3-4 kuukauden völein olisi sopiva ottotahti itselleni.

Vierailija
111/128 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pitää Syyskuun tipatonta kun olen vuoden alusta pudottanut painoa muutaman kilon ja ajattelin laihdutuskuuria vauhdittaa. Se pienikin tissuttelu tahtoo aina suurentua niin paremi kai sitten se nollalinja. Eilen kävin selvinpäin paikallisessa kavereita moikkaamassa ja karaokea kuuntelemassa, tunnin jaksoin istua wissylasini kanssa ja omalla autolla kotiin, aamulla olin itseeni tyytyväinen:)

Vierailija
112/128 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä vuotta mennään. Asuntolainaa maksettu mukavasti näinä vuosina ja sijoitettu myös. 

Vierailija
113/128 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairauden vuoksi ollut muutaman viikon tipattomalla. Tosin lääkärit ym. eivät ole kieltäneet alkoholin käyttöä, mutta itsestä tuntuu paremmalta olla ilman. Aion jatkaa tätä ainakin muutaman viikon vielä, mutta pakko myöntää, että odotan kyllä ensimmäistä lasillista punaviiniä. Toivon, että se ei olisi odotuksen arvoista ja päättäisikin edelleen jatka viinitöntä elämää. Paino on tässä pudonnut muutaman kilon, tosin olen muutenkin parantanut elämäntapojani. 

Vierailija
114/128 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon korkeintaan 4 kertaa vuodessa nykyään. Ystävien kanssa, heidän ja omana syntymäpäivinä. Juomien määrä per kerta vähenee joka vuosi.

Teinistä kolmenkympin puoliväliin join mistä syystä vain, teininä ja parikymppisenä jopa neljä kertaa viikossa ja kolmenkympin jälkeen neljä kertaa kuussa. Suvussa ihan hyvät alkoholistigeenit. Ollaan lempeitä kännissä, ei rähistä 

Nyt nelikymppisenä ei enää jaksa krapulaa turhaan hankkia. Tsemppiä kaikille, tipattomille tai sitä harkitseville.

Vierailija
115/128 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...mutta pakko myöntää, että odotan kyllä ensimmäistä lasillista punaviiniä. Toivon, että se ei olisi odotuksen arvoista ja päättäisikin edelleen jatka viinitöntä elämää.

Kyllä se päivä joskus vielä tulee, kun otat huikan pitkän tauon jälkeen ja kehosi toteaa, mitä myrkkyä tämä on?! Mulle kävi näin aivan laadukkaan champagnen kanssa.Yksi huikka ja pullon sisältö viemäriin. Tsemppiä!

Vierailija
116/128 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on lähtenyt tipaton syyskuu käyntiin?

Vierailija
117/128 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on lähtenyt tipaton syyskuu käyntiin?

Kyllä vaan👍

Vierailija
118/128 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on siideritön syyskuu takana, jatketaanko lonkerottomalla lokakuulla?

Vierailija
119/128 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on siideritön syyskuu takana, jatketaanko lonkerottomalla lokakuulla?

Ja sitten maltaattomalla marraskuulla!

Vierailija
120/128 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kaksi viikkoa ilman alkoholin tipan tippaa. Pelottavaa. Tuleeko tästä uusi normaali😱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä