Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla taisi jäädä tipaton päälle

Vierailija
10.02.2024 |

En ole edes ajatellut alkoholia tänä vuonna.

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on krapula viikonlopun jälkeen mutta en ottanut krapulajuomaa koska olen päättänyt että tänään alkaa tipaton aika. Taistellaan päivä kerrallaan eteenpäin.

Vierailija
42/128 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele. Olin eilisen päivän kokonaan ilman alkoholia. Tänä aamuna herätessä olo oli epätodellinen. Eikä ole edes yhtä olutta jääkaapissa.

Vierailija
44/128 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaksi päivää takana ilman alkoholia. Aamulla kun heräsin niin tuntui kuin olisi vanhan kaljan maku suussa ja olo kuin krapulaisella vaikka ei ole juonut alkoholia. Vierotusoireita?

Vierailija
45/128 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA - kerho on siis siirtynyt Vauva-palstalle..

Vierailija
46/128 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt loppu tipaton maaliskuu ennen kun se edes alkoi eli alkossa käytiin ja nyt juhlitaan Suomen Huuhkajien voittoa valesista. ROK!

Vierailija
47/128 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä jäänyt tipaton päälle. Tempaisin eilen kunnon kännin ja nyt aamulla nautin tasoittavan lonkeron. Kyllä lähtee!

Vierailija
48/128 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 krt oon juonut tänä vuonna, 4.s tulee pääsiäisenä. Kerran kk on ihan ok

Vierailija
49/128 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas, kun huomasin ketjun.Edelleen tilanne että kolme annosta alkoholia koko vuonna. Pääsiäisenä ajattelin kyllä punaviiniä vähän ottaa. 

Painokin on muuten tipahtanut muutaman kilon alkuvuoden aikana, kun on tullut muutenkin elettyä terveellisemmin.

Vierailija
50/128 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes👍 Nyt on viikonloppu dokattu oikein kunnolla ja alkoi tipaton huhtikuu. Vappuna seuraavan kerran viinaa. Krapula on kyllä neljän päivän jälkeen aika karmea. Saa nähdä kestänkö sen ilman muutamaa tasoittavaa🤔

Vierailija
51/128 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin hiihtämisen. 

Vierailija
52/128 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tipaton kestänyt jo yli kuusi vuotta. Saa jatkua vielä.

Vierailija
53/128 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä onneksi ehtii ratketa ryyppäämään.

Vierailija
54/128 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes👍 Nyt on viikonloppu dokattu oikein kunnolla ja alkoi tipaton huhtikuu. Vappuna seuraavan kerran viinaa. Krapula on kyllä neljän päivän jälkeen aika karmea. Saa nähdä kestänkö sen ilman muutamaa tasoittavaa🤔

Kyllä tämä taitaa onnistua, ei vieläkään ole otettu loiventavaa👍

Vierailija
55/128 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaihdoin oluen juonnin vuoden vaihteessa pilveen. On kyllä 100 kertaa parempi vaihtoehto omalla kohdallani.

On todellakin. Mä join pääsiäisenä sandelsia ja paska lensi seuraavana päivänä kuudesti. Piti kesken autonpesunkin juosta vessaan. Kamalaa skeidaa toi suomalainen markettibisse.

Voisin myös siirtyä pelkästään kannabiksen pariin. Eikös ne siellä Saksassa laillistanutkin sen tänään? Fiksuja kun ovat. Siitä ei tule sentään sairauksia ja ihminen ei käyttäydy niin pöljästi kuin kännissä. Taas aukesi nimittäin käsi -.-

Vierailija
56/128 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen alkoholia usein vaikka olen ollut 2 vuotta tipattomalla. Veriarvot viittaa siihen, että puolikin lasia punaviiniä voisi olla joskus paikallaan.

En ole silti vielä testannut, miten puoli lasia punkkia esim 1-3 kertaa viikossa vaikuttaisi sokeriarvoihin, kolesteroliin ja verenpaineeseen. Maksa-arvot ovat aina olleet hyvän, kun en ole koskaan ollut suurkuluttaja.

Kardiologit tuota pu kauan tyrkyttää. Onko muille kehotettu käyttämään pienissä määrin?

Vierailija
57/128 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu aloittanut huikatonta huhtikuuta pääsiäispyhien jälkeen? Toinen päivä alkaa ja hieno fiilis!!!

Vierailija
58/128 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu aloittanut huikatonta huhtikuuta pääsiäispyhien jälkeen? Toinen päivä alkaa ja hieno fiilis!!!

Nyt mä ainakin aloitan. Nyt loppu ryyppääminen!!!

Vierailija
59/128 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää ilman alkoholia, hyvin menee!!!

Vierailija
60/128 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas alkaa uusi tipaton viikko👌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän