Minulla taisi jäädä tipaton päälle
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Oisko huomenna hyvä aloittaa tipaton🤔???
Ei kannata enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata enää.
No ei näillä keleillä kukaan pysty olemaan tipattomalla.
Huomenna aloitan tipattoman viikon, tänään pitää vielä tasoitella oloa🍺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata enää.
No ei näillä keleillä kukaan pysty olemaan tipattomalla.
Pystyy 😀
Eilen oli tipaton päivä lähellä, en juonut kuin yhden oluen.
Olen juonut koko viikonlopun ja nyt aamulla on sellainen olo että pitää ottaa muutama tasoittava. Mutta huomenna aloitan tipattoman viikon. Tsemppiä minulle!!!
Valmistujaiset sun muut on juhlittu, aloitan tipattoman kesäkuun. Tuleeko joku mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Valmistujaiset sun muut on juhlittu, aloitan tipattoman kesäkuun. Tuleeko joku mukaan?
Mä tuun! Tai ehkä. En oo ihan varma🤔
Pystyykö kukaan olemaan tipattomalla kesälomalla?
Nyt loppuu tipaton sunnuntai. Vedän tänään kunnon kännin ja huomisaamuna käyn ruokakaupasta ostamassa 8% loiventavaa juomaa!
Mulla on ollut ryyppy päällä kuukauden verran. Mutta nyt lopetan juomisen. En ota tänään loiventavaa.
Mahtavaa! Tuo että alkoholi ei ole ajatuksissa, viittaa siihen että addiktio ei ole ollut kovinkaan vahva - tai sitä ei ole ollut ollenkaan. Alkoholin käyttö sosiaalisissa tilanteissa saattaa ollakin vain totuttu tapa viettää aikaa. Itse olen kokenut sen synkimmän puolen, eli olin vahvasti addiktoitunut ja vaati pitkäntien kulkemisen orjuudesta vapauteen. Voitin elämän takaisin itselleni.
Onnittelen ja toivotan hyvää jatkoa tipattomuuteen. Sinulla on itselläsi valinnan mahdollisuus.
Terveisin 24 vuotta sitten raitistunut, joka nyt viettää vanhuuttaan muiden vaivojen, vaan ei alkoholiongelmien kanssa. Aina kiitollinen!
Alkoholiton olut on hyvää. Ellei ota mitään säästyy rahat, terveys. Ei lihoa, vanhene nopeasti. nukkuu hyvin. Aamut mahtavaa. Autoilu helppoa.
Eikä tarvi turruttaa itseään vaikka nyt halutaan tuoda 8 pr kauppaan ja hiljentää kansa
Toivottavasti saat tuot poikki! Ota ihmeessä itsellesi apua jos et selviydy omin avuin.
Juhannusta juhlittu jo toista viikkoa, huomenna alkaa huikaton heinäkuu. Tänään otan vielä muutaman loiventavan.
Katson em-futista mökillä ja dokaan. Mutta vajaan neljän tunnin päästä alkaa huikaton heinäkuu😇
Huomisaamuna en ota krapulakaljaa vaan juon kivennäisvettä. Uusi elämä alkaa. Hyvä minä.
Kaikki muutkin juopot, aloitetaan alkoholiton elämä!
Vierailija kirjoitti:
Katson em-futista mökillä ja dokaan. Mutta vajaan neljän tunnin päästä alkaa huikaton heinäkuu😇
Huomisaamuna en ota krapulakaljaa vaan juon kivennäisvettä. Uusi elämä alkaa. Hyvä minä.
Kaikki muutkin juopot, aloitetaan alkoholiton elämä!
Vielä on puoli pulloa kossua ja kohta uusi futispeli. Ja kaksi tuntia aikaa huikattomaan heinäkuuhun!
Hyvin on alkanut huikaton heinäkuu. Ei ole vielä pisaraakaan alkoholia mennyt kurkusta alas.