Minulla taisi jäädä tipaton päälle
Kommentit (128)
Mulla on varmaan jäänyt tipaton päälle. Jo kolmas päivä.
Olen ollut jo kolme päivää juomatta alkoholia. Hyvä minä!
Olen todella pahoillani puolestasi.
Luojan kiitos minulla ei ole tuollaista ongelmaa, kuin ap:llä.
Olisi hirveä tilanne, jos en pystyisi pitämään hauskaa ystävien ja rouvani kanssa, ja elämäni olisi todella kuivaa ja ankeata.
Jälleen tipanton viikko hyvin menossa👍
Aloitin tipattoman viime viikolla. Kiva kun on muitakin. En tiedä kauan olen ilman mutta toistaiseksi. Hyvältä tuntuu.
Vielä yksi tipaton viikonloppu edessä ja sitten on vappu ja skumppaa, olutta, viskiä🥳🍾🥂🍻🥃
Ja taas tipaton viikonloppu, mutta onneksi tulee wappu!!!
Mulla jäi vappu päälle, kauhea krapula taas, pitänee loiventaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä raportoi, kun huomasin, että joku oli nostanut aloittamani ketjun: Täysraittiusputki on katkennut, koska lasillisen viiniä olen ruuan ja hyvän seuran kanssa ottanut parina viime viikonloppuna ja kerran yksi saunaolut. Eli kolme annosta alkoholia koko vuonna. Tällä tahdilla taidan mennä jatkossakin.
Viini pilaa ruuan maun, paras ruokajuoma on vesi ja silloin ruuat maut tulevat oikein esiin.
Mullakin jäi tipaton päälle vuosi sitten.
Tai en aloittanut mitään tipatonta,ei vaan maistu enää.
En voi olla tipattomalla kun touhutippoja tulee solkenaan.
Huomenna aloitetaan tipaton toukokuu, kaikki mukaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ap tipaton on päällä ?
Ei enää täysin, mutta hyvin satunnaista on alkoholin kulutus. Paino muuten tippunut muutaman kilon alkuvuoden aikana, ja ihan varmasti tämä holittomuus auttanut, koska en ole juuri muita muutoksia tehnyt, tai no ehkä liikkunut vähän enemmän kuin aiemmin kyllä.
8-9 kk takana ilman alkoholia, milloin ne valtavat hyödyt alkavat näkyä?
Omassa olossani en ole havainnut minkäänlaista muutosta, mutta jatketaan nyt toiveikkain mielin.
Ei alkoholin käyttämisen lopetus hyviä asioita tuo tullessaan. Känni muutaman kerran viikossa helpottaa stressiä huomattavasti.
Meinaatteko tänään vetäistä keskiviikkokännit kun huomenna on vapaapäivä? Minä meinasin.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko tänään vetäistä keskiviikkokännit kun huomenna on vapaapäivä? Minä meinasin.
Vetäisitkö kännit?
Eilen join pullon viiniä, en leiki tipoilla.
Tällä viikolla taas lisää! Kippis!