Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi YH on mielestäsi huono ihminen?

Vierailija
09.02.2024 |

Toki olen samaa mieltä, että pitäisi pysyä sen miehen kanssa jonka kanssa lapsia tekee, mutta usein on myös niin että mies lähtee. 

Kommentit (219)

Vierailija
101/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

U l i l a u d a n  porukka täällä rölläämässä :D  Pojut täällä kärsivät kroonisesta naisenpuutteesta ja sen takia vittuilevat kaikille naisille...Oma äiti kun on ainoa nainen kehen nämä on olleet kontaktissa

Vierailija
102/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli sovinisti ja samaa mieltä kuin palstamiehet täällä että jos nainen nalkuttaa niin on ok antaa turpaan. Minusta kasvoikin sitten itsenäinen feministi joka pärjää loistavasti ilman miehiä ja sekös niitä ärsyttää...

Parempi yksin kuin hullun ja väkivaltaisen miehen kanssa. Suomi on Euroopan toiseksi väkivaltaisin maa naisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

U l i l a u d a n  porukka täällä rölläämässä :D  Pojut täällä kärsivät kroonisesta naisenpuutteesta ja sen takia vittuilevat kaikille naisille...Oma äiti kun on ainoa nainen kehen nämä on olleet kontaktissa

Niin ja isän mallia ei ole saatu. Ressukat.

Vierailija
104/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli sovinisti ja samaa mieltä kuin palstamiehet täällä että jos nainen nalkuttaa niin on ok antaa turpaan. Minusta kasvoikin sitten itsenäinen feministi joka pärjää loistavasti ilman miehiä ja sekös niitä ärsyttää...

Parempi yksin kuin hullun ja väkivaltaisen miehen kanssa. Suomi on Euroopan toiseksi väkivaltaisin maa naisille

Muuten olen samaa mieltä, mutta tilasto ei varmasti pidä paikkansa, mieti etelänmaita joissa naisetkin hakkaa laspia yms

Vierailija
105/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen n.40v yhteishuoltaja nainen. Kun olin tinderissä jossain vaiheessa, niin oli kyllä vaikka kuinka paljon sellaisia lapsettomiakin miehiä, ketkä oli ihan intopinkeenä selittämässä kuinka hyviä he ovat lasten kanssa ja kuinka ihan hyvin voisivat toimia isäpuolena ja toki he sitten halusivat vielä lisää lapsia (eli oman biologisenkin). Ei näyttänyt kukaan halveksivan tai pitävän huonona. Nämä oli myös enemmän sellaista tavallista insinöörityyppiä jne., etten usko, että mitään pelimiehiä olisivat olleet. Itsellä on kuitenkin lapsiluku jo täynnä, ettei ihan sitten natsannut noiden kanssa.

Sen sijaan olen nyt parisuhteessa miehen kanssa, joka on myös eronnut ja jolla on edellisestä suhteesta samanikäiset lapset kuin minulla. Ymmärretään hyvin toistemme elämänmenoa, eikä kumpikaan halua lisää lapsia. Näitäkin miehiä on tarjolla aika paljon.

Ei yh (ainakaan näin yhteishuoltajan näkökulmasta) ole mitenkään huonona pidetty.

Itse toki olen erittäin hyvin tienaava korkeakoulutettu nainen, ja varmasti juuri sopivan hyvännäköinen vakavaan suhteeseen (ei mikään ylilaitettu instabeibe, vaan ihan nätti ilman tatuointeja ja lävistyksiä, ja on pitkät, luonnolliset hiukset, normaalipainoinen). Mutta että ihan noita menestyneitä, mukavannäköisiä, korkeakoulutettuja miehiä oli kyllä tarjolla parisuhteeseen. Nykyisen miesystävän kanssa kaikki klikkasi hyvin yhteen.

Vierailija
106/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JA KUKAHAN / KETKÄHÄN OLI NE, jotka kiisti poikien elämästä ne isät?????

Ei saaatana että  ä m m ä t olette tyhmiä :D  Puhutte itsennen pussiin ja haukutte itseänne :D :D :D

Vierailija
107/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh enkä aio koskaan enää olla miehen kanssa suhteessa. Mielummin yksin. Hoitakoon lapsettomat nuoret naiset sinkkumiehet, minä olen jo osuuteni tehnyt.

Vierailija
108/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin hommataan lapsia jonkun jännittävän hakkaajan kanssa, ja sitten yritetään etsiä joku cuck niitä elättämään.

tai sitten tyydytään elämään tuilla, jotka on riistetty palkansaajien kukkaroista veroilla

Jotkut sentään tekee lapsia

niitä tässä ylikansoitetussa maailmassa on muutenkin liikaa.

Vierailija
109/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saaatana että  ä m m ä t olette tyhmiä :D  Puhutte itsennen pussiin ja haukutte itseänne :D :D :D

Vai olitko itse niin hankala lapsi ettei isäsi halunnut tavata? Niitäkin löytyy ja paljon. Jos on erityislapsi isät häipyvät usein eivätkä halua pitää yhteyttä, näitä on nähty paljon.

Vierailija
110/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH -mammoilla on yleensä kiire saada tehtyä jokaiselle uudelle kumppanille ipana, jotta saadaan mieheen kiinnitys ja sitä myötä elättäjä. Sitten onkin Jessicalla, Tiannalla, Cecilialla, Jeremyllä ja Jimmyllä jokaisella ihka oma isukki.

Vierailija
111/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa että ole tylsiä provovastauksia tänään, yrittäisitte edes!

En jaksanut edes naurahtaa

Vierailija
112/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YH -mammoilla on yleensä kiire saada tehtyä jokaiselle uudelle kumppanille ipana, jotta saadaan mieheen kiinnitys ja sitä myötä elättäjä. Sitten onkin Jessicalla, Tiannalla, Cecilialla, Jeremyllä ja Jimmyllä jokaisella ihka oma isukki.

Ja miehet antaa mulk kua näille naisille into piukeana :D  Kannattaisiko miestenkin miettiä ketä nussii ja kannattaako vedellä paljaalla...Katsokaas pojat kun ei se nainen itsestään tule raskaaksi

Vierailija
113/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yh enkä aio koskaan enää olla miehen kanssa suhteessa. Mielummin yksin. Hoitakoon lapsettomat nuoret naiset sinkkumiehet, minä olen jo osuuteni tehnyt.

Noin minäkin sanoin, ja pysyinkin sinkkuna n. 3 vuotta (vaikka kaikenlaista pyrkijää niihin vuosiin mahtui, mm. ex-työkaveri otti yhteyttä jne.). Mutta sitten tapasin nykyisen miesystäväni, kumpikaan ei etsinyt mitään parisuhdetta, vaan ryhdyimme ihan muuten vain keskustelemaan elämäntilanteistamme, keskustelu syveni ja niin meillä vaan kehittyi sellaista vetoa toisiimme, ettei sitä voinut vastustaa. :D Never say never.

Vierailija
114/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inkkeli siellä katkerana kadehtii yh-mammoja kun itse ei ole päässyt edes poikuudstaan eroon...

Vierailija
115/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ihan syytön tähän siirtämiseen? Naiset salaavat edellisen suhteen lapset ja esittävät lapsetonta ja kun raskautuvat ottavat lapset esiin ja lällättävät miehelle ja eikun seuraavaa kohti.

Vierailija
116/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinisti-isä kasvattaa usein feministityttären eli sitä saa mitä tilaa :) 

Vierailija
117/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en halveksi, mutta ihmiset ovat aika armottomia huonojen valintojen suhteen. Eli jos nainen on yh (eikä leski), se kertoo, että naisella on ollut huono, harkitsematon miesmaku. 

Mutta ei sanaakaan miehen osuudesta asiaan? 

Vierailija
118/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yh äideillä on suuri vaikutus ja pystymme vaikuttamaan katkerien miesten elämään mutta he eivät voi vaikuttaa meihin mitenkään. Miksi annatte meidän vaikuttaa itseenne niin paljon vaikka vihaatte meitä? 

Vierailija
119/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin täällä Helsingissä yh t ovat todella suurella profentilla työttöminä ja nostavat keskimäärin huomattavasti suurempia sos.tukia kuin muut ryhmät, joten ei näitä nyt oikein kovin hyvälläkään voi katsoa, kun tekevät meistä kaikista köyhiä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e8620778-97f7-4a61-94f0-aae2ddc5776c

ja siirtää köyhyyden lapsilleen.

Vierailija
120/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH on joko nainen jota mies ei ole jostain syystä jaksanut katsella, tai sitten nainen jolla on niin huono arviointikyky, että on tehnyt lapsia kusipään kanssa.

Jos on leski, niin sille ei voi tietenkään mitään.