Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi YH on mielestäsi huono ihminen?

Vierailija
09.02.2024 |

Toki olen samaa mieltä, että pitäisi pysyä sen miehen kanssa jonka kanssa lapsia tekee, mutta usein on myös niin että mies lähtee. 

Kommentit (219)

Vierailija
21/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halveksi, mutta ihmiset ovat aika armottomia huonojen valintojen suhteen. Eli jos nainen on yh (eikä leski), se kertoo, että naisella on ollut huono, harkitsematon miesmaku. 

Vierailija
22/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh ei ole huono ihminen kuin tällä palstalla. Yksinhuoltaja-ihmiset ovat sitkeitä, luovia ja täyttävät kahden ihmisen paikan kiperissä tilanteissa. Maailmansodan jälkeen Eurooppa oli raunioina, pulaa oli kaikesta ja ilman äitejä (joista suuri osa hoiti lapset yksin) oltaisiinko tällä hyvinvoinnin tasolla? Hattua nostan!

YH äitien lasten isät ovat niitä, jotka eniten arvostelevat. Kuitenkin nämä äidit ovat niitä, jotka ne lapset hoitavat ja kaiken järjesteävät, jotta nämä luuserimiehet voivat jatkaa elämäänsä tekemättä mitään. Kuka siis oikeasti on säälittävä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti miehet haukkuu yksinhuoltajanaisia, mutta ymmärtääkseni käyttävät silti hyväksi heidän läheisyyden tarvettaan, eli seksiin kelpaavat hyvin.

Vierailija
24/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan viitsi kuluttaa aikaani tuonkaan asian miettimiseen. En halveksi ihmisiä yleensä koskaan, mitä mulle kuuluu kenenkään tekemiset. Kunnioitan kaikkia jotka kasvattavat jälkikasvunsa kunnollisiksi ihmisiksi. Hulttioita on aivan liikaa nykyään. 

Vierailija
25/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehnyt huonoja valintoja elämässä / ei ole suunnitellut elämäänsä ja elää denialismissa (ei sitä voi arvata jne).

Eli jos on tehnyt lapsen ja sitten aikanaa tulee ero niin lapsi oli huono valinta? Tässä kiteytyy miksi lapsia ei enää tehdä, ne nähdään jonain riippakivenä ja huonona valintana.

Vierailija
26/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en halveksi, mutta ihmiset ovat aika armottomia huonojen valintojen suhteen. Eli jos nainen on yh (eikä leski), se kertoo, että naisella on ollut huono, harkitsematon miesmaku. 

Onneksi maailman kaikilla ihmisillä on hyvät suhteet paitsi yh:lla. Logiikkasi vähän ontuu :) 

Vierailija
27/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehnyt huonoja valintoja elämässä / ei ole suunnitellut elämäänsä ja elää denialismissa (ei sitä voi arvata jne).

Onneksi sinä et ole eläissäsi siellä tynnyrissä tehnyt huonoja valintoja tai jättänyt suunnittelematta elämääsi. Denialismille on olemassa ihan suomenkielinen vastine, jonka varmaan ihan itsekin osaat netistä etsiä.

Vierailija
28/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän yh ole huono. Hänen entinen puolisonsa on.

Vierailija
29/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti miehet haukkuu yksinhuoltajanaisia, mutta ymmärtääkseni käyttävät silti hyväksi heidän läheisyyden tarvettaan, eli seksiin kelpaavat hyvin.

ei siinä ole mitään hyväksikäyttöä jos molemmat haluaa seksiä

Vierailija
30/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessa Diana teki huonon valinnan ollessaan Charlesin kanssa ja ssatuaan kaksi lasta, silti heidän suhde päättyi? Huono harkitsematon miesmaku Dianalla kun prinssin valitsi? Nyt vähän yritystä.

Vierailija
31/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jos esität tykkääväsi haluavasi suhteen, mutta oletkin vain seksin perässä.

Vierailija
32/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yh olisi huono ihminen? Jos parisuhteessa on jatkuvasti ongelmia ja on huono olla, on rohkea teko antaa molemmille uusi mahdollisuus. Lapsi kärsii eniten vanhempien jatkuvista riidoista tai mykkäkouluista. Sellaisenko esimerkin haluaa lapselleen antaa? Että ihan vaan sinun takiasi ollaan hampaat irvessä yhdessä, että sinulla on "ehyt" perhe. 

kaikki tilastot sanoo että yksinhuoltajan lapsena on paskin mahollinen tulevaisuus.

Miksi näin olisi  jos yksinhuoltajalla on hyvät tulot ja kannustaa lapsia huippulukioihin ja yliopistoon? 

Olisko alkuperäisellä syntyperällä osuutta tilastoihin.

Vierailija
33/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisenä epäilen hänen yksinhuoltajuuttaan. NIin harva nainen kuitenkin kun on yksinhuoltaja, vaan todellisuudessa kyseessä onkin yhteishuoltajuus.

En kauheasti jaksa yksinhuoltajia, koska heissä usein on jotain sellaista vikaa, miksi ne miehet lähtee. Esimerkiksi hankala luonne, jota kuvataan "temperamenttisuudeksi" tai "äkkikäänteiseksi" Jos miehessä on ollut selkeä vika, vaikka todistetusti väkivaltainen, niin sen jälkeen ei yksinhuoltajuudella ole juuri väliä.

Vierailija
34/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hullunkurista, että etenkin naiset halveksivat yh-äitejä mutta silti liputtavat niiden naisten puolesta jotka ovat itsenäisiä ja jopa hankkivat lapsia yksin. Ei ihan mene jakeluun.

MIEHET halveksivat yh-äitejä, eivät naiset.

Vierailija
35/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapseton on vapaamatkustaja.

Miksi yh on huonompi.

Miksi työtön on loinen.

Siivoustyössä joskus tunsin kuinka sitä ammattia halveksittiin samoin varmasti roskakuskin työtäkin. Ja mikään ei ilman näitä ammattilaisia toimisi ihmisten hukkuessa paskaan.

Miksi  ja miksi. Siksi että on aina oltava joku alempitasoinen jota halveksia tuntiessa itsensä paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
36/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ottaa turpiin ja antaa lasten ottaa turpiin,  kuin päätyä halveksittavaksi yh:ksi.

Parempi sulkea silmät toisilta naisilta ja näin opettaa lapsille parisuhteen pyhyydestä, kuin olla halveksittava yh.

Naisen vikaa on miehen vika, ovat vielä naisten kasvattamiakin.

Vierailija
37/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensimmäisenä epäilen hänen yksinhuoltajuuttaan. NIin harva nainen kuitenkin kun on yksinhuoltaja, vaan todellisuudessa kyseessä onkin yhteishuoltajuus.

En kauheasti jaksa yksinhuoltajia, koska heissä usein on jotain sellaista vikaa, miksi ne miehet lähtee. Esimerkiksi hankala luonne, jota kuvataan "temperamenttisuudeksi" tai "äkkikäänteiseksi" Jos miehessä on ollut selkeä vika, vaikka todistetusti väkivaltainen, niin sen jälkeen ei yksinhuoltajuudella ole juuri väliä.

Voihan lapsetonkin nainen olla tempperamenttinen ja äkkikäänteinen.

Vierailija
38/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon yh:sta. On varmasti paska tulevaisuus lapsella jos äiti yh ja lapsia viisi viiden eri isän kanssa....En nyt koe omalle pojalleni ihan huonoja lähtökohtia, itse olen työssäkäyvä yh, isovanemmista hyvä tukiverkko, lapsella kavereita ja harrastuksia (osassa itse mukana). Lapsi on eskarissa, osaa jo lukea ja kirjoittaa (tabletilla opetelle about itse kyllä, toki meillä luetaankin). No käytöksessä välillä kotioloissa toivomisen varaa. 

Vierailija
39/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mikäli mies ei väitä etsivänsä parisuhdetta.

Vierailija
40/219 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu niin paljon yh:sta. On varmasti paska tulevaisuus lapsella jos äiti yh ja lapsia viisi viiden eri isän kanssa....En nyt koe omalle pojalleni ihan huonoja lähtökohtia, itse olen työssäkäyvä yh, isovanemmista hyvä tukiverkko, lapsella kavereita ja harrastuksia (osassa itse mukana). Lapsi on eskarissa, osaa jo lukea ja kirjoittaa (tabletilla opetelle about itse kyllä, toki meillä luetaankin). No käytöksessä välillä kotioloissa toivomisen varaa. 

Nokkimisjärjestys yyhoodein kesken, anna mun kaikki  kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä