Oletteko säilyttäneet nuoruudestanne mitään?
Vanhoja puhelimia tai jotain krääsää? Päiväkirjoja? Jotain ? Vaatteita? Jotain hupparia minkä otitte ensimmäiseltä kumppaniltanne lainaa? Valokuvia?
Mä tajusin et mul ei oo mitää :D
Kommentit (230)
Paljonkin, joskin nyt olen jo luopunut isosta osasta. Leluja, teinikalentereita, päiväkirjoja, kortteja, kirjeitä yms. sälää.Vanhin lienee mekko jota pidin 2-vuotiaana. Nyt olen 64v.
Aika vähän olen säästänyt, kiitos useiden muuttojen. Kahta piirrostani en hävitä, toisen olen piirtänyt ihan pienenä, nimessäni yksi kirjainkin väärinpäin, eli joskus 5-6 vuotiaana, toinen on keskikoulun ajalta, siis n.50v sitten.
Ikävuosilta 20-30 on vielä jokunen vaate kaapissa.
Ystäviä <3, harrastuksia ja valokuvia on edelleen nuoruusvuosilta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilu 600 LP-levyä.
B&W kaiuttimet.
CD-soitin, joka toimii ja on käytössä.
Kaksi taskulaskinta, jotka toimii.
Rippilahjaksi saatu rannekello, joka toimii.
Puolenkymmentä valokuva-albumia.
Pappa-Tunturi.
Vesisukset.
5hv Terhi perämoottori.
Lasikuituinen tasaperäinen avovene.
Ekat kengät, joilla kävelin.
Neljä pahvilaatikollista tietokonekrääsää. Varmaan niistä saisi yhden toimivan 486:sen rakennettua...
Kitara.
Kuulostat maalais-inceliltä.
Heh. Huomaa ettet ole Savosta. Tuolla setillä on kaadettu naista -85-95.
Yo-lakkia säästelin pitkään, mutta oli jo niin kärsinyt, että päästin tuskistaan.
Koruja, päiväkirjoja, valokuvia lähinnä. Olisin säästänyt muutakin mutta äitini meni kaapilleni ja heittti muistojen laatikon roskiin kun olin n.15v.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Useamman muuton jälkeen on pikkuhiljaa lähtenyt roskiin tavaraa sieltä vanhimmasta päästä ja nyt olen siinä pisteessä, että mitään nuoruusmuistoja ei enäö ole tallella. Valokuvatkin hävitetty. N61
Hullu!
Minulla on vieläkin tallessa vesikelkka jolla mummo työnsi minua kun paettii tampereelta valkoisten lähestyessä kaupumnkia vuanna 1918.