Oletteko säilyttäneet nuoruudestanne mitään?
Vanhoja puhelimia tai jotain krääsää? Päiväkirjoja? Jotain ? Vaatteita? Jotain hupparia minkä otitte ensimmäiseltä kumppaniltanne lainaa? Valokuvia?
Mä tajusin et mul ei oo mitää :D
Kommentit (230)
Päiväkirjat hävitin. Luin ne läpi ja päätin että kauheaa saissea säästettäväksi.
Sen sijaan lapsuuden ajan leluja ja kirjoja löytyy, kiiltokuvia, tarroja, ystäväkirjoja, musiikkikasetteja ja tietysti valokuvia. Onpa jotkut ala-asteella neulotut villasukat ja säärystimetkin tallella, vaikka ei ole tullut käytettyä. Barbie ja My little poni ovat ihan esilläkin hyllyllä istumassa.
Näköjään kommentoitu jo ne mitä itseltänikin on jäänyt taskuun tuolta ajalta.
Ensimmäisen miljoonani ja isoisältäni rippilahjaksi saamani sijoitusasunnon.
Vierailija kirjoitti:
Pippelini<3
Eikö se vieläkään ole tulitikkuaskia suurempi?
Demi kalenterin ja kiinnostukseen videopelihahmoon. N30
Valokuvia ja pari hyvää ystävää.
Vrmuuden porvareiden itsekkyydestä ja epärehellisyydesta.
Löytyy päiväkirjoja, kirjeitä, koulussa lähetettyjä lappusia, Yksi laatikko New Kids on the Block-krääsää.
Päiväkirjoja lukiessa saa nauraa ja saa kokea myötähäpeää :D
Oi kultainen ysäri
Tyttöystäväni <3 53 vuotta olemme säilyttäneet toisemme...
Kaiken muun paitsi käytetyt wc ja talouspaperit.
2 dl juomalasi, USSR-valmistama.
Klassikkokirjoja on korkea pino. Waltari, Tolstoi ja Hugo. Tuskinpa niitä kolmatta kertaa luen. Eikä natiaisia kiinnosta kuin näplätä lasten leluja. Roskiin menee.
Lähinnä typeryyden ja nulikkamaisen 'huumorin' viljelyn. M84
Päiväkirjat, valokuvat, en kai muuta
Nuoruuden rakkauteni, 18-vuotiaana löydetty ja 49 vuotta säilytetty!
Nallen jonka sain joululahjaksi 3 vuotiaana.On jo 59 vuotias ja aika nuhjuinen.🤗
Kirjan, jonka isä antoi mulle, kun olin 12-vuotias. Kaapista löytyy myös lapaset, jotka sain 14-vuotiaana, ja ne on ihan ehjät ja hyväkuntoiset, kun ne oli mun mielestä niin kauniit, etten raaskinut käyttää niitä. Sain ne 70-luvulla. Päiväkirja on myös tallessa. Viimeinen merkintä siinä on vuodelta 1980. Samoin muistovihko ja Koulukaverini-kirja on tallessa, ne on ihan lapsuusmuistoja 60-luvulta.