Oletteko säilyttäneet nuoruudestanne mitään?
Vanhoja puhelimia tai jotain krääsää? Päiväkirjoja? Jotain ? Vaatteita? Jotain hupparia minkä otitte ensimmäiseltä kumppaniltanne lainaa? Valokuvia?
Mä tajusin et mul ei oo mitää :D
Kommentit (230)
Minä olen säilyttänyt valkoisen takkipuvun, joka oli rippipukuni. Lisäksi olen säilyttänyt leningin, jonka eka poikaystäväni osti minulle veljeni häihin. On kaunis ruskea, samettinen, hiukan kullalta kihtaava. Leikilläni olen kertonut, että kosin ja sain hameen enkä vain hamekangasta!
moi
Niin paljon, että joku voisi sanoa et haikailen lapsuuteen.
Teinikalenterit. En tosin oo vielä jaksanut lukea niitä uudelleen.
Valokuvia, muistoja, vinyylilevyjä.. seinäpuhelin kivan värinen. Myös c -kasetteja ;) hopeisia koruja, yksi kello joka maksoi uutena 450mk
Laatukiikarit. Sain 12v joulahjaksi.
Kaikkea pientä. Kuten myös edellisiltä sukupolvilta jäänyttä. Esim. Ilveksen kynsi riipuksena (tiedän kuulostaa kamalalta), metsästetty kuitenkin 1898.
Muutama kirja, valokuvia, koruja, koulun vuosikirjoja, julisteita, pari pehmolelua... Kengät on ollut ahkerassa käytössä viime vuosiin asti, paidan omi teini käyttöönsä, mutta takin, sen hyvän olen kai jo laittanut pois🤔 oli sen verran kulunut
Mamman kirje - 60 uvulta.,. Nalle.,
Yläasteen ja lukion äidinkielen kouluaineeni.
kultakellon syntymäpäivä lahjaksi kun täytin 18 v joskus 80 luvun alussa takuu paperitkin löytyy vielä jossa hinta 3700 mar kkaa. nykyään jo eläke mies. ja tietysti valokuvia omista rakkaista vanhemmista jotka poistuivat täältä 1975 paikkeilla
Vierailija kirjoitti:
En ole. Useamman muuton jälkeen on pikkuhiljaa lähtenyt roskiin tavaraa sieltä vanhimmasta päästä ja nyt olen siinä pisteessä, että mitään nuoruusmuistoja ei enäö ole tallella. Valokuvatkin hävitetty. N61
Kannattaisi nimenomaan laittaa roskiin tavaroita sieltä uudemmasta päästä. Nykyajan yltäkylläisessä tavarapaljoudessa ihmisille kertyy paljon kamaa. Sen tuoreimman roippeen joukosta löytyisi ne tavarat joilla ei ole niin väliä. Tai jos osoittautuu että onkin, hommaa tilalle uuden vastaavan jostai gigantista tai torista. Mistäs otat ~50 vuoden päästä ne nuoruusmuistot tai lapsuus valokuvat, no, et mistään.
Lähes kaiken muun, paitsi ulkonäön. Kummallinen läskiä kerännyt vanhus näkyy peilistä!
Impala..nyt alkoi 43 omistusvuosi.
Valokuvia, yhden bändin cd:t, viulut seinällä. Jotain kirjojakin on tullut säilytettyä.
Tavaraa mitä minulla on yhä ~30 vuoden jälkeen, mitä minulla oli teininä. Harrasteauto, työkaluja, kirjoja, lehtiä, CD ja vinyylilevyjä, kotistereot, valokuvia, rannekello, sekalaista pikkukamaa.
Minä en ymmärrä yhtään näitä ihmisiä, jotka muuttojen yhteydessä deletoi itseltään koko historian.
Kattila Hackman vuodelta -84, taulu kotoa, stereolaite vuodelta -80, micro v.92.
Toimivat hyvin kaikki tänäpäivänä. Ovat siis käytössä.
Postikortteja, cd:itä, sarjakuvia. En tosin ole koskenut vuosikymmeneen, kuin muuton yhteydessä. En muista tai muistele nuoruuttani juuri lainkaan.