Tuli muuten mieleen tosta aloituksesta, missä joku sanoi, että ihmisestä pystyy lukemaan todella paljon
Sehän on just näin. Älkää koskaan antako teidän elämäntilanteen määrittää sitä, miltä te näytätte ulospäin
Sehän ei tarkoita, jos elää todella vähävaraista elämää ja on huono elämäntilanne, että pitää samantien myös näyttää spurgulta ulospäin.
Kantakaa itseänne aina kuin te olisitte kuningas tai kuningatar, ihan sama mikä elämäntilanne.
Nyt älkää käsittäkö tätä alotusta väärin, tämä ei tarkoita sitä, että ulkonäkö on tärkein. Tämä tarkoittaa sitä, että Matrixissa on välillä pelattava Matrixin säännöin, jotta saa mitä haluaa. Ei täällä saa kunnioitusta, jos näyttää spurgulta. Niin se vaan menee.
Kommentit (13)
Ja minä teen sinun kunnioituksella mitä?
Mielestäni on järkevämpää näyttää spurgulta. Saa olla rauhassa
Kuule ap. Tosiasia on se, että harva saa mitä haluaa pelasi millä säännöillä tahansa. Ellei sitten opi haluamaan sitä, minkä saa.
Vähän aiheen vierestä, mutta itse olen pystynyt rakastumaan palavasti vain sellaisiin miehiin, joita äiti on alistanut lapsuudessa. Tämähän ei ole sellainen asia, mitä kumppanille - tai potentiaaliselle sellaiselle kerrotaan heti ekoilla treffeillä. Jotenkin tuo asia kuitenkin *huutaa* näistä miehistä. En tiedä, miksi minulla on näin.
Ai vähän niinku "Fake it 'till you make it"?
Meillä on erilaisia arvoja. Osalle muiden mielipiteellä on paljon merkitystä, osalle ei ollenkaan. Mitään yleispätevää oikeaa tai väärää tässä ei ole.
Tutkimusten mukaan menestymiseen vaikuttaa ulkoisista ominaisuuksista naisilla eniten paino ja miehillä pituus. Vaikka kuinka larppaisit rikasta, mutta olet lihava nainen tai lyhyt mies, et saa muiden arvostusta yhtälailla. Niinpä ne omat ulkoiset keinot ovat vain rajallisia.
Sen sijaan aito, ystävällinen, hyvätapainen ja muita kuunteleva & kunnioittava ihminen koetaan varmasti miellyttäväksi. Itse kyllä astuisin Matrixiin mieluummin niillä avuilla.
Minä näytän kyllä melko spurgulta vaikka elämäntilanne on ihan hyvä ja rahaakin riittäisi laittautumiseen. Ei vain kiinnosta hienostella.
Tykkään näyttää enempi spurgulta, niin saan olla kaupungilla rauhassa. En kiinnosta ryöstäjiä enkä iskemishaluisia miehiä.
Me nähdään muissa, mikä on meille tärkeää. Homo bongaa toisen homon, nörtti toisen nörtin. Hyväksikäyttäjä uhrin jne.
Mä en halua alistua Matrixin säännöille ja olen minkä näköinen olen, kunhan olen puhdas. Jos jotain ei miellytä niin sen ihmisen miellyttäminen ei ole mulle tärkeää. Samanhenkiset eivät arvostele luonnollista ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Ai vähän niinku "Fake it 'till you make it"?
Meillä on erilaisia arvoja. Osalle muiden mielipiteellä on paljon merkitystä, osalle ei ollenkaan. Mitään yleispätevää oikeaa tai väärää tässä ei ole.
Tutkimusten mukaan menestymiseen vaikuttaa ulkoisista ominaisuuksista naisilla eniten paino ja miehillä pituus. Vaikka kuinka larppaisit rikasta, mutta olet lihava nainen tai lyhyt mies, et saa muiden arvostusta yhtälailla. Niinpä ne omat ulkoiset keinot ovat vain rajallisia.
Sen sijaan aito, ystävällinen, hyvätapainen ja muita kuunteleva & kunnioittava ihminen koetaan varmasti miellyttäväksi. Itse kyllä astuisin Matrixiin mieluummin niillä avuilla.
Mutta voi saada vuokra-asunnon, jos viitsii laittaa jakun päälle ja sen lisäksi osaa käyttäytyä fiksusti, sen sijaan ettei kiinnitä huomiota ulkonäköönsä tavatessaan sen potentiaalisen vuookranantajan. Näyttää ihmiseltä joka hoitaa asiansa, eli maksaa vuokransa. Varmuutta siitä ei vuokranantja voi saada, mutta on se jonkinlaista osviittaa.
jep