Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selänne ärsyttää niin paljon, että äänestän periaatteesta nyt Haavistoa

Vierailija
07.02.2024 |

Inhoan Selännettä ja hänen mölöytyksiään, pidän häntä tosi yksinkertaisena tyyppinä. Nyt ärsyttää tuo ikäeromöläytys niin paljon, että ihan vaan sen takia äänestä Haavistoa. Olin vielä eilen kahden vaiheilla, kun Stubb ja Haavisto kumpikin olisivat varmaan ihan ok presidenttejä. Mutta jos tuo marsun älykkyysosamäärällä varustettu, palvottu lätkäjäbä tukee kerran Stubbia, niin mun ääni menee Haavistolle.

Kommentit (418)

Vierailija
121/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selänne ja se kasipallomainostaja eivät kyllä tee mitään muuta kuin hallaa Stubbin kampanjalle :D

Tämäpä. Puntaroin jo ensimmäisellä kierroksella Haaviston ja Stubbin välillä. Päädyin tsemppiääneen Pekalle, koska olin varma Stubbin pääsystä toiselle kierrokselle. Olen jonkinlainen Nato-haukka ja tekisi mieli äänestää pitkään Natoa kannattanutta ehdokasta. Nämä ääliökannattajat vain tekevät sen hyvin vaikeaksi. Ehkä jään vain kotiin. Ensimmäisen kierroksen tulos oli jo mieluisa.

Vierailija
122/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju auttoi minua tekemään päätökseni. Ensimmäisestä kierroksesta poiketen äänestä Stubbia. En halua samaistua porukkaan joka perustelee poliittisia valintojaan entisen jääkiekkoilijan kommenteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, minä nautin kun Stubb voittaa sunnuntaina!

Vierailija
124/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Pirkko sano Stubbia ihan tyhmäksi, niin nyt äänestänkin Stubbia, vaikka ensin meinasin Haavistoa

Vierailija
125/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin jo päättänyt, että en äänestä toisella kierroksella ollenkaan, kun kumpikaan ehdokkaista ei erityisesti miellytä. Olin Rehnin kannattaja ekalla kierroksella. 

Nyt päätin kumminkin, että menen sunnuntaina äänestämään ja äänestän Haavistoa. Ei tämä Stubbin taustalla möykkäävä porukka vakuuta nyt yhtään, en halua heidän leiriinsä kuulua. Joten tavallaan protestiääni Haavistolle.

Stubbilla ei ole mitään tekemistä Selänteen kommenttien kanssa.

Niin, samoin kuin Haavistolla ei ole mitään tekemistä Halla-ahon huonoon äänisaaliiseen eduskunnan puhemiehenä. Epäreilua, eikö olekin? Selänne varmaan aivopierunsa kirjoittaessaan kuvitteli, että se sataisi Stubbin laariin. Selänne kun mielellään kuvittelee olev

Näinhän sen pitäisi olla mutta en voi sille mitään, että tietyt julkkikset vain aiheuttavat minussa kylmiä väreitä. Ilkeä ja hölmö Selänne on yksi heistä ja valitettavasti asetti Stubbin nyt kyseenalaiseen valoon asettumalla niin näkyvästi hänen kannattajakseen. Eikä siinä vielä mitään, mutta tällainen vastaehdokkaan ala-arvoinen kiusaaminen on sieltä ja syvältä. Samalla tavalla se Fundun juttu sai miettimään, millaiset tyypit Stubbin oikein haluaa pressaksi. Rikkaat ainakin.

Vierailija
126/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb voisi edes poistaa selänteen kuvan viralliselta sivultaan

Vierailija
127/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaviston puolison vauva haaveet ihmetyttää että mistä se vauva miesparille sitten tulee.

Ihme viidakon suhari se Antonio ja ostiko Haavisto sille parturi liikkeen jotta se asettuisi aloilleen vaalien alla.

Antonio sanoi farmi ohjelmassa etteivät he välttämättä näe edes toisiaan pitkään aikaan kun siellä tehtävänä oli kirjoittaa rakkauskirje puolisolle ja se oli vaikeeta.

Haluaako kansa noin outoa miesparia presidentiksi niin se on nähtävä ensi sunnuntaina.

Vierailija
128/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia ovat molemmat ehdokkaat.

Selänteellä ei ole mitään merkitystä. Stubbia on minun "PAKKO" äänestää, koska Haavisto on pohjimmiltaan kommunisti, joka aikoinaan laukkasi tiuhaan silloisessa Neuvostoliitossa luomassa suhteita ja saamassa käskyjä.

Koko sairas vihreä aate on luotu kommunistisessa Itä-Saksassa, tarkoitus oli vihreän aatteen kautta tuhota länsimaat sisältä päin.

Tihutöitään on Suomessa Pekka saanut tehtyä jo pitkään. Al-holin naisterroristien Suomeen tuomisesta koko vihreään siirtymään.

Vierailija
129/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Pirkko sano Stubbia ihan tyhmäksi, niin nyt äänestänkin Stubbia, vaikka ensin meinasin Haavistoa

Eri asia, Selänne komeilee Stubbi tukijoukoissa tämän virallisella sivulla.

Vierailija
130/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin jo päättänyt, että en äänestä toisella kierroksella ollenkaan, kun kumpikaan ehdokkaista ei erityisesti miellytä. Olin Rehnin kannattaja ekalla kierroksella. 

Nyt päätin kumminkin, että menen sunnuntaina äänestämään ja äänestän Haavistoa. Ei tämä Stubbin taustalla möykkäävä porukka vakuuta nyt yhtään, en halua heidän leiriinsä kuulua. Joten tavallaan protestiääni Haavistolle.

Stubbilla ei ole mitään tekemistä Selänteen kommenttien kanssa.

Niin, samoin kuin Haavistolla ei ole mitään tekemistä Halla-ahon huonoon äänisaaliiseen eduskunnan puhemiehenä. Epäreilua, eikö olekin? Selänne varmaan aivopierunsa kirjoittaessaan kuvitteli, että se sataisi Stubbin laariin. Selänne kun mielellään kuvittelee olev

Jep, samaa mieltä. Itse äänestän Haavistoa siksi, että hän on kokeneempi ja parempi poliitikko eikä hän suunnittele tuovansa ydinaseita Venäjän rajalle.

Vierailija
131/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mua ärsyttää tämä haavistolaisten harrastama jatkuva mussutus ja toistuva ihmisten maalittaminen niin, että käyn sunnuntaina äänestämässä stubbia vaikka meinasin jättää väliin koko vaalit.

P T H Y I !!!

Aivan vapaasti

Harjoittele kotona piirtämään kahdeksikkoa, että varmasti osaat.

Se on helppoa, kun siinä ei tarvitse nostaa kynää paperista. Zemppiä.

Vierailija
132/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju auttoi minua tekemään päätökseni. Ensimmäisestä kierroksesta poiketen äänestä Stubbia. En halua samaistua porukkaan joka perustelee poliittisia valintojaan entisen jääkiekkoilijan kommenteilla.

Entäpä porukkaan, jonka mielestä homoa ei sovi äänestää?

Vierailija
133/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt mitenkään Stubbin vika ole, jos Selänne ei tajua asioista ja on idiootti. Juu, Stubbilla on puutteensa ja heikkoutensa, mutta tähän asiaan hän on syytön.

Siinä tapauksessa hän irtisanoutuu välittömästi Selänteen ulostulosta.

Selänne on kuitenkin Stubbin virallisilla sivuilla julkisena tukijana. 

Vierailija
134/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat kyllä etovan suvaitsemattomia. Onko teillä tuomitsijoilla itsellänne niin ankeaa makuukammarissa, että pitää paheksua toisten parisuhdetta?

En tiedä mitään typerämpää kuin toisten ihmisten rakkauselämästä jauhaminen. Kertoo minulle kyllä kaiken tarpeellisen siitä ihmisestä.

Minua hämmästyttää eniten tämä, että aikuiset ihmiset ihan tosissaan kertovat kuinka homoseksuaali olisi meille epäedustava presidentti ulkomailla. Ihan kuin ulkomailla ei olisi lainkaan homoja, ja ulkomaalaiset kauhistuisivat tajutessaan vierailulle tulevan presidentin olevan homo. Ihan kuin useammassa maassa ei olisi tälläkin hetkellä homoseksuaaleja presidentteinä ja pääministereinä, ilman minkäänlaista ongelmaa.

Suomessa elää kammottavan takapajuista sakkia, joilla ei ole nykymaailman menosta mitään käsitystä. 

Vierailija
135/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu voisi puhuasiitä mitä osaa siis lätkän peluusta. Teemun  kiekot osu maaliin vaan lätkässä häneltä.Politiikassa ei niinkään.

Vierailija
136/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskakohan se Selänne ymmärtäisi olla vaan ihan hiljaa asioista, joista ei ymmärrä mitään?

Miksi annat näin älyttömän arvon Selänteen sanomisille? Yksi ihminen, yksi mielipide. 

Vierailija
137/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on valitettavasti valkoisen lihaa syövien heteromiesten ajatusmaailma mitä teemukin edustaa. Siksi ei koskaan mitää huomioo valkoisille heteromiehille, afrikkalaiset ja arabimiehet ovat parhaita.

Pekka kuuluu sateenkaariväkeen joten häntä tottakai arvostan.

Sinä edustat asiaasi erittäin huonosti.

1. Olet tavallista suimalaista miestä halveksiva ja leimaava.

2. Stubb on enemmän sateenkaariviheraktivisti kuin Haavisto

3. Oikeastaan juttusi on niin älystä vapaa että oletkin luultavammin poteroitunut flamettajatrolli joka on Stubbin puolella ymmärtämättä mitä Stubbikin todellisuudessa on.

Naisena en ymmärrä tätä, että heteromiehellä ei saisi enää edes mielipidettä olla. Aivan sairaaksi mennyt. Teemu edustaa mitä suuremmassa määrin juuri valkoista lihaa syövää

"Naisenapa" "naisena", jep.

Vierailija
138/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit ottaa kaiken niin tosissaan. Relatkaa nyt vähän.

Toivottavasti pääsette yli sunnuntaista kun Stubb voittaa.

Vierailija
139/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hölmömpää pitkään aikaa lukenut. 

Vierailija
140/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äänestyspäätökseeni vaikuttaa koulutus. Jos koulutuksella ei ole enää mitään merkitystä niin voisi ihan siivoojankin koulutuksella hakea ihan mihinkä tahansa presidentin virkaan kunhan on kokemusta. Ennen päästiin ihan kokemuksella vaikka kuinka pitkälle.