Selänne ärsyttää niin paljon, että äänestän periaatteesta nyt Haavistoa
Inhoan Selännettä ja hänen mölöytyksiään, pidän häntä tosi yksinkertaisena tyyppinä. Nyt ärsyttää tuo ikäeromöläytys niin paljon, että ihan vaan sen takia äänestä Haavistoa. Olin vielä eilen kahden vaiheilla, kun Stubb ja Haavisto kumpikin olisivat varmaan ihan ok presidenttejä. Mutta jos tuo marsun älykkyysosamäärällä varustettu, palvottu lätkäjäbä tukee kerran Stubbia, niin mun ääni menee Haavistolle.
Kommentit (418)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen ja uhmakas tuo ap:n viesti. Miksi annat noin paljon painoarvoa yhden ihmisen, urheijan sanomisille, että äänestyspäätöksesi perustuu siihen. Tämä jos joku on älykkyyden puutetta. Olkaamme muut vastuullisempia ja ajatelkaa Suomen etua monilta kannoilta. Ei omia lapsellisia tunteita ehdokasta tai ehdokasta äänestäviä kohtaan.
Älykkyyden puutetta on antaa ääni viihdyttäjälle, jonka yleisivistys, harkitsevuus ja empatia loistavat poissaolollaan.
Sori siitä.
Kommenttisi osoittaa täydellistä tiedon puutetta. Stubb on korkeasti koulutettu tohtori, asunut useassa maassa, puhuu sujuvasti monia kieliä, sivistyksen taso on erinomainen. Armeijakin käyty. Pekka on ylioppilas eikä edes armeijaa käyty. Maailmalla tuo homouskaan ei ole etu. Minä äänestän Stubia ja sen mielikuvan perusteella, minkä itse olen saanut ehdokkaasta.
Vierailija kirjoitti:
Teet päätöksesi äänestämisestä sen perusteella, ärsyttääkö eläkkeelle jäänyt jääkiekon pelaaja sinua?
Aika erikoinen tapa tehdä päätöksiä, mutta mikä minä olen arvostelemaan.
Eikö manipulointi olekin helppoa.
YHYYYYY ON NIIN ITKUINEN OLO!
YHYYYYYYY PAHA SELÄNNE RÄSISMI YHYYYYYYY ULIUUUUU!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestän Stubbia kun ärsyttää tämän palstan mollaajat.
Älähän nyt. Tämähän on vain sitä kuuluisaa "homorummutusta". Ei omaa maailmankatsomusta ja mielipidettä tarvitse vihervassareilla hyväksyttää.
No, heterolle meni ääni täältäkin.
Jaa eka kierroksellako?
Nyt ei ole heteroa tällä kakkoskierroksella.
Väität, että Aleksander Subb on myös homo?
En väitä.
Hän on itse kertonut olevansa bi seksuaali.
Eikös istuvalla presidentillä ja hänen puolisollaan ole myös aika iso ikäero?
Ja mua ärsyttää tämä haavistolaisten harrastama jatkuva mussutus ja toistuva ihmisten maalittaminen niin, että käyn sunnuntaina äänestämässä stubbia vaikka meinasin jättää väliin koko vaalit.
P T H Y I !!!
WHITE LIVES MATTER <3
EI PEKKA" A L- H O L " HAAVISTOA PRESIDENTIKSI
JOKA TOI I S I S - AKAT JA HEIDÄN KAKARANSA SUOMEEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit keksivät aina hyvän syyn äänestää pedaripekkaa.
Mikä v*tun pedari? Ovat tavanneet kun Pekka oli 39, Antonio 20 vuotta nuorempi. Eli 19. Eli täysi-ikäinen.
Jotain rydmania höykytettiin kun oli seurustellut 25 vuotiaana 18 vuotiaan kanssa. Nyt sitten ei olekaan mitään väliä jos 40 v setämies iskee lapsia. Silä todellakin alle 20 vuotiaat ovat lapsia verrattuna nelikymppisiin. Ja sitten se toinen esimerkki 28 v ikäero, niin ei sovellu sekään mun arvoihin että mennään naimisiin omia lapsia nuoremman kanssa.
Tuo on ihan erin asia. Rydman oli Hesari mukaan toistuvasti nuoria tyttöjä ahdistelemassa. Haavisto on ollut jo 20 vuotta saman tyypin kanssa, ei ole kyse siitä että olisi aina nuoria iskemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä nuoria n. 18-23-vuotiaita pikkutyttöjä on nähty Selänteenkin kainalossa.
Jep. Olen kuullut juttuja tuon bileistä. Jyväskylärallista lennätetty helikopterilla humalaisia just ja just täysi-ikäisiä hänen bileisiinsä.
Miksi pikkutytöt saavat äänestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pointti on se että Haavisto oli nelikymppinen kun toi 19 v Antonion Suomeen. Jenni Haukio oli yli 30 kun tapasi Sauli Niinistön ja pysyi kotimaassaan eikä tarvinnut lähteä toiselle puolen maapalloa.
No mikä ongelma sulla tuosta on?
Kyllä 19 -vuotias on ihan aikuinen. Kotimaassa ikäerot sulle ok? Mutta osapuolet ei saa olla kotoisin eri maista?
Ja kuule, nykyään tulee yleistymään, että puoliso "haetaan" maapallon toiselta puolen, koska netti.
Oletko itse koskaan rakastunut, vai etkö ole kelvannut kenellekään?
Ikäero ei ole niitä ensimmäisiä mietteitä, kun rakkaus osuu kohdalle.
Turhaanpa sulle vastasinkaan, koska et ymmärrä/halua ymmärtää kuitenkaan.
Hah, ilmeisesti osu ja upposi kun piti henkilökohtaisesti alkaa nokittaan. Minulle ei ole ongelma vierasmaalaisuus eikä homous, tosiasiahan on että 19 v on aivan eri tasolla kuin kolmekymppinen onpa kyse asiasta kuin asiasta. Tässä vain on tuotu esille ikäero vaikka osa yhtä merkityksellistä on se missä vaiheessa ikäero on, onko se 19/40 vai 40/60, jos Haavisto olisi nyt tuonut kumppaninsa ei tuolla ikäerolla olisi merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo päättänyt, että en äänestä toisella kierroksella ollenkaan, kun kumpikaan ehdokkaista ei erityisesti miellytä. Olin Rehnin kannattaja ekalla kierroksella.
Nyt päätin kumminkin, että menen sunnuntaina äänestämään ja äänestän Haavistoa. Ei tämä Stubbin taustalla möykkäävä porukka vakuuta nyt yhtään, en halua heidän leiriinsä kuulua. Joten tavallaan protestiääni Haavistolle.
Stubbilla ei ole mitään tekemistä Selänteen kommenttien kanssa.
No sitten hän irtisanoutuisi niistä. Mutta eipä kuulu sellaista.
Jos ei ole ollutkaan koskaan tekemisissä, niin miksi niistä pitäisi irtisanoutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika yksinkertainen saa olla, jos Stubbia äänestää. :D
Homoudesta on tehty aivan naurettava lyömäase, kun oikeita argumentteja vaan ei ole.
Haaviston koko suosio perustuu homouteen. Hyvesignaloijat äänestävät vähemmistöseksuaalia ja onnittelevat itseään.
Tämä asiahan selvitettiin kyselyllä. Stubbia äänestävistä 40% mainitsi syyksi sen, että vastaehdokkaalla on väärä seksuaalinen suuntautuminen. Haavistoa äänestävistä 1%. Eli tuo prosentti Haaviston äänestäjistä haluaa äänestää nimenomaan homoa.
Kyselyssä ei kysytty tosin että onko homous kriteerinä Haaviston äänestämiselle.
Tämä katkaisi omankin kamelin selän. Olen seurannut koko viime viikon miten Haaviston parisuhdetta on riepoteltu mediassa, sitten tuli se Fundun fiasko (naiset eivät ole sopivia pressaksi sen Stubbia tukevan toimarin mielestä) ja nyt tämä Selänteen töräytys. Aion äänestää sunnuntaina Haavistoa.
Minäkin aioin äänestää Stubbia mutta joilei Stubb näyttävästi irtisanoudu Selänteen ym "tosi äijien" ulostuloista ääneni menee Haavistolle.
Eihän se nyt mitenkään Stubbin vika ole, jos Selänne ei tajua asioista ja on idiootti. Juu, Stubbilla on puutteensa ja heikkoutensa, mutta tähän asiaan hän on syytön.
Teemuhan kannatti Trumpiakin. Onhan hänkin nuoren ulkomaalaisen kanssa naimisissa. Missä eroavaisuus, kysyn vaan. Usein sellaiset henkilöt, jotka pelkäävät olevansa bi-seksuaaleja, vastustavat homoja eniten. Meille muille se on yksi ja sama, koska tiedämme mitä olemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo päättänyt, että en äänestä toisella kierroksella ollenkaan, kun kumpikaan ehdokkaista ei erityisesti miellytä. Olin Rehnin kannattaja ekalla kierroksella.
Nyt päätin kumminkin, että menen sunnuntaina äänestämään ja äänestän Haavistoa. Ei tämä Stubbin taustalla möykkäävä porukka vakuuta nyt yhtään, en halua heidän leiriinsä kuulua. Joten tavallaan protestiääni Haavistolle.
Niin, samoin kuin Haavistolla ei ole mitään tekemistä Halla-ahon huonoon äänisaaliiseen eduskunnan puhemiehenä. Epäreilua, eikö olekin? Selänne varmaan aivopierunsa kirjoittaessaan kuvitteli, että se sataisi Stubbin laariin. Selänne kun mielellään kuvittelee olevansa suurikin mielipidevaikuttaja eikä tajua, että
Selänne on 100% vastuussa omista sanomisistaan, ei siihen muita pidä alkaa sotkemaan. Muutenhan kuka vaan vois sanoo mitä vaan ja sitten sen toisen osapuolen pitäs todistella, että ei ole samaa mieltä.
Koskakohan se Selänne ymmärtäisi olla vaan ihan hiljaa asioista, joista ei ymmärrä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, samoin kuin Haavistolla ei ole mitään tekemistä Halla-ahon huonoon äänisaaliiseen eduskunnan puhemiehenä. Epäreilua, eikö olekin? Selänne varmaan aivopierunsa kirjoittaessaan kuvitteli, että se sataisi Stubbin laariin. Selänne kun mielellään kuvittelee olev
Selänne kuuluu Stubbin tukijoihin.
Mölyävät ja uhkailevat vasurit ja takkulaiset sitten vakuuttavat? 🤪😆 No, semmoinen olet varmaan itsekin.