Selänne ärsyttää niin paljon, että äänestän periaatteesta nyt Haavistoa
Inhoan Selännettä ja hänen mölöytyksiään, pidän häntä tosi yksinkertaisena tyyppinä. Nyt ärsyttää tuo ikäeromöläytys niin paljon, että ihan vaan sen takia äänestä Haavistoa. Olin vielä eilen kahden vaiheilla, kun Stubb ja Haavisto kumpikin olisivat varmaan ihan ok presidenttejä. Mutta jos tuo marsun älykkyysosamäärällä varustettu, palvottu lätkäjäbä tukee kerran Stubbia, niin mun ääni menee Haavistolle.
Kommentit (418)
Vierailija kirjoitti:
Hiukkasen ihmettelen millä lihaksilla Teemu yrittää profiloitua suunnilleen ARVOJOHTAJANA.
"Ei kuulu mun arvoihin" Siis mitä v**tua! Jokaisen arvoihin kuulua osoittaa rakkautta niille, joita oikeasti rakastaa. Eikä kusta silmään jotakuta ressukkaa, joka menee valheellisin perustein kimppaan henkilön kanssa, joka ei pysty rakkautta tuntemaan häntä kohtaan. Kuten ennen vanhaan esim. homot menivät yhteen eri sukupuolta edustavan kanssa, vaikka tiesivät, etteivät voi rakastaa. Jossain edelleen tämäkin vaaditaan!
Siinä onkin liehunut suuri rakkaus, kun keski-ikäinen länsimaalainen miespoliitikko on poiminut hädintuskin täysi-ikäisen kehitysmaan pojan mukaansa.
Pitäisiköhän Selänteen ex-urheilijana kommentoida mieluummin vaikka tuota pesäpalloilija Joni Rytkösen syytettä alaikäisen seks*uaalinesta hyväksikäytöstä? Tällainen käytös tuntuu olevan urheilijapiireissä kammottavan yleistä, ja siinä oltaisiin edes Temen omalla tontilla, toisin kuin politiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä huvittava ilmiö - joskus jonkun henkilön 'suositukset' aiheuttavat päinvastaisen reaktion.
Muistan aikoinaan, kun vastakkain oli Esko Aho ja Tarja Halonen ja moni tuntemani oikeistolainen nainen pohti, että voi voi perhanaa, kumpaa noista nyt äänestäisi, kun toinen on kammottava hyvävelikorrupt... ja toinen taas vasemmistolainen, siis ihan eri aatesuuntaa kuin itse. (Eli sama tilanne kuin monella vasemmistolaisella on nyt, kun kumpikin ehdokas on oikeistolainen, niin saattaa olla hankalaa päättää, kumpi on vähemmän haitallisempi. )
Ja sitten Anne Pohtamo tuli kiekumaan julkisuuteen, että TIETENKIN porvarinaiset äänestää Esko Ahoa ja perhearvoja, kristillisyyttä ja isänmaallisuutta. Ja mitä kaikkea vielä (lue: perhearvot - vain tietyt ihmiset saavat perustaa perheitä, kristillisyys: viedään köyhiltä, annetaan rikkaille, isänmaallisuus: kupataan oman maan verorahoja niin paljon kuin sielu sie
Aina viherpunikkien ollessa ehdolla pitää olla ns. edistyksellinen. Ensin naista äänestämään ja sitten h*moa. Elisabeth Rehn ei ollut ilmeisesti aikoinaan nainen? Eikun sehän ei ollutkaan hyvis eli viherpunikki.
Mistä syistä Haavistoa. Presidentti ei aja mitään köyhien etuja jos joku sellaista kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen ja uhmakas tuo ap:n viesti. Miksi annat noin paljon painoarvoa yhden ihmisen, urheijan sanomisille, että äänestyspäätöksesi perustuu siihen. Tämä jos joku on älykkyyden puutetta. Olkaamme muut vastuullisempia ja ajatelkaa Suomen etua monilta kannoilta. Ei omia lapsellisia tunteita ehdokasta tai ehdokasta äänestäviä kohtaan.
Vihervasemmistohan vastuuttaa jo kaikkia Suomen jääkiekkoilijoita kollektiivisesta homofobiasta Selänteen sanomisten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat kyllä etovan suvaitsemattomia. Onko teillä tuomitsijoilla itsellänne niin ankeaa makuukammarissa, että pitää paheksua toisten parisuhdetta?
En tiedä mitään typerämpää kuin toisten ihmisten rakkauselämästä jauhaminen. Kertoo minulle kyllä kaiken tarpeellisen siitä ihmisestä.
Minua hämmästyttää eniten tämä, että aikuiset ihmiset ihan tosissaan kertovat kuinka homoseksuaali olisi meille epäedustava presidentti ulkomailla. Ihan kuin ulkomailla ei olisi lainkaan homoja, ja ulkomaalaiset kauhistuisivat tajutessaan vierailulle tulevan presidentin olevan homo. Ihan kuin useammassa maassa ei olisi tälläkin hetkellä homoseksuaaleja presidentteinä ja pääministereinä, ilman minkäänlaista ongelmaa.
Suomessa elää kammottavan takapajuista sakkia, joilla ei ole nykymaailman menosta mitään käsitys
Onneksi olkoon. Olet yksi niistä Suomessa elävistä kammottavan takapajuisista ihmisistä, jos homous on sinulle syy olla äänestämättä pätevämpää ehdokasta vastuulliseen, meidän kaikkien elämään ja tulevaisuuteen vaikuttavaan virkaan. Koulutus ei takaa sitä, että olisi ennakkoluuloista vapaa. Kukaan ei sinua nyt yritä aivopestä, vaan totean vain surullisen tosiasian.
Minua surettaa, hävettää ja huolestuttaa tämä suomalaisten suvaitsemattomuus. Sivistys voi näköjään ottaa takapakkia todella helposti. En muista, että vuonna 2012 Haaviston parisuhde olisi ollut läheskään vastaavassa valokeilassa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksei tämä jenkkilässä asuva miljonääri malta pitää suutaan kiinni Suomen asioista. Ukko kommentoi politiikkaa ihan kuin ymmärtäisi siitä jotain. Kun miettii, millaiset arvot jääkiekkopiireissä noin muutenkin on, niin aika vinoutunutta menoa. Viittaan nyt mediassa viime aikoina olleisiin, useampiin rais*kaustapauksiin niin kotimaissa kuin ulkomaillakin.
Stubbia tukevat kyllä kaiken maailman idi*ootit, jotka kuvittelevat että rahalla voi ostaa järkeä tai harkintakykyä.
Vain vihervassari saa ottaa kantaa politiikkaan ja arvokysymyksiin? Kuulostaa fasismilta ja totalitarismilta.
Ap ottaa siis persujen asenteen, eli äänestää tunteiden perusteella. Ja se saa persut raivon valtaan. Hauskaa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selänne ja se kasipallomainostaja eivät kyllä tee mitään muuta kuin hallaa Stubbin kampanjalle :D
Sunnuntaina nähdään! Veikkaan että Stubb voittaa vaalit reilusti. Vasemmisto tietää sen ja siksi kiukuttelee jo Halla-Ahollekin, jotta hänen runsas äänipotti menisi Pekalle. Oli tosiaan arvoton näytelmä. Vihervassareille on ollut poikkeuksellisen vaikeaa olla poissa vallan kahvasta. Miten ikinä saadaan talous tasapainoon niiden jäljiltä.
Se kesän takkuilu oli kyllä pesukarhukravatteineen jo pohjanoteeraus. Kukahan noille tolloille vihdoin kertoisi, että Suomessa on demokratia eikä kommunistinen yksipuoluejärjestelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mulla vaikutti myös se Hesarin täysin asiaton kasipallomainos.
Mua alkoi naurattamaan tuo, miksi kasipalloa ei olisi saanut käyttää mainoksessa ja mitä se symboloi. Nauroin oikein ääneen. Se on biljardipallo, missä on Stubbin äänestysnumero. Ei mitään muuta. Kaikkea se vastapuoli yrittääkin.
Tuossa viitattiin nyt siihen yritysrahoitusta tarjoavan yrityksen, Fundun mainokseen, jossa kasipallo esiintyi. Fundun toimitusjohtaja oli sitä mieltä, että nainen olisi presidenttinä ongelmallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo päättänyt, että en äänestä toisella kierroksella ollenkaan, kun kumpikaan ehdokkaista ei erityisesti miellytä. Olin Rehnin kannattaja ekalla kierroksella.
Nyt päätin kumminkin, että menen sunnuntaina äänestämään ja äänestän Haavistoa. Ei tämä Stubbin taustalla möykkäävä porukka vakuuta nyt yhtään, en halua heidän leiriinsä kuulua. Joten tavallaan protestiääni Haavistolle.
Stubbilla ei ole mitään tekemistä Selänteen kommenttien kanssa.
No sitten hän irtisanoutuisi niistä. Mutta eipä kuulu sellaista.
Se on tosiaan paljon puhuvaa, että Stubb ei ole kertaakaan huomauttanut seksuaalisen suuntautumisen olevan yhdentekevä asia presidenttiä valitessa. Kiusaajamentaliteetti on juuri tuollainen, että
Ainoa kiusaaja on se viherpunakaarti, jonka turvat ovat louskuttaneet taukoamatta viime kevään vaalituloksesta lähtien. Vain sairas mielikuvitus on rajana.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä huvittava ilmiö - joskus jonkun henkilön 'suositukset' aiheuttavat päinvastaisen reaktion.
Muistan aikoinaan, kun vastakkain oli Esko Aho ja Tarja Halonen ja moni tuntemani oikeistolainen nainen pohti, että voi voi perhanaa, kumpaa noista nyt äänestäisi, kun toinen on kammottava hyvävelikorrupt... ja toinen taas vasemmistolainen, siis ihan eri aatesuuntaa kuin itse. (Eli sama tilanne kuin monella vasemmistolaisella on nyt, kun kumpikin ehdokas on oikeistolainen, niin saattaa olla hankalaa päättää, kumpi on vähemmän haitallisempi. )
Ja sitten Anne Pohtamo tuli kiekumaan julkisuuteen, että TIETENKIN porvarinaiset äänestää Esko Ahoa ja perhearvoja, kristillisyyttä ja isänmaallisuutta. Ja mitä kaikkea vielä (lue: perhearvot - vain tietyt ihmiset saavat perustaa perheitä, kristillisyys: viedään köyhiltä, annetaan rikkaille, isänmaallisuus: kupataan oman maan verorahoja niin paljon kuin sielu sie
Stubbkin alkaa vaikuttamaan tunkkaisen vanhanaikaiselta, ahdasmieliseltä konservatiiviltä näiden Selänteen ja Fundun ulostulojen johdosta. Noissa piireissä nainen ei voi olla presidentti, vain perinteiset perheet ja parisuhteet ovat hyväksyttäviä. Korostetaan ylevästi ja tekopyhästi isänmaata ja kristillisyytti.
Köyhistä maista puolta nuoremman puolison hakeminen on jotenkin hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Kamalia ovat molemmat ehdokkaat.
Selänteellä ei ole mitään merkitystä. Stubbia on minun "PAKKO" äänestää, koska Haavisto on pohjimmiltaan kommunisti, joka aikoinaan laukkasi tiuhaan silloisessa Neuvostoliitossa luomassa suhteita ja saamassa käskyjä.
Koko sairas vihreä aate on luotu kommunistisessa Itä-Saksassa, tarkoitus oli vihreän aatteen kautta tuhota länsimaat sisältä päin.
Tihutöitään on Suomessa Pekka saanut tehtyä jo pitkään. Al-holin naisterroristien Suomeen tuomisesta koko vihreään siirtymään.
Amen to that
Haavisto sai jo ääneni ja oikeasti alkaa tulla jo myötähäpeä näistä stubbin kannattajien ulostuloista. Hyvä Stubb: et ole presidenttini vaikka saisitkin enemmän ääniä. Persut:ette edusta suomeani.
Vierailija kirjoitti:
Köyhistä maista puolta nuoremman puolison hakeminen on jotenkin hyväksikäyttöä.
On jos sen tekee lihava alkoholisti heteromies, ei silloin jos mies on menestyvä sateenkaari-ihminen
Vihervassareilla on tunnetusti liukuva moraali ja kaksilla rattailla ajelu rakas harrastus.