Selänne ärsyttää niin paljon, että äänestän periaatteesta nyt Haavistoa
Inhoan Selännettä ja hänen mölöytyksiään, pidän häntä tosi yksinkertaisena tyyppinä. Nyt ärsyttää tuo ikäeromöläytys niin paljon, että ihan vaan sen takia äänestä Haavistoa. Olin vielä eilen kahden vaiheilla, kun Stubb ja Haavisto kumpikin olisivat varmaan ihan ok presidenttejä. Mutta jos tuo marsun älykkyysosamäärällä varustettu, palvottu lätkäjäbä tukee kerran Stubbia, niin mun ääni menee Haavistolle.
Kommentit (418)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit keksivät aina hyvän syyn äänestää pedaripekkaa.
Mikä v*tun pedari? Ovat tavanneet kun Pekka oli 39, Antonio 20 vuotta nuorempi. Eli 19. Eli täysi-ikäinen.
Jotain rydmania höykytettiin kun oli seurustellut 25 vuotiaana 18 vuotiaan kanssa. Nyt sitten ei olekaan mitään väliä jos 40 v setämies iskee lapsia. Silä todellakin alle 20 vuotiaat ovat lapsia verrattuna nelikymppisiin. Ja sitten se toinen esimerkki 28 v ikäero, niin ei sovellu sekään mun arvoihin että mennään naimisiin omia lapsia nuoremman kanssa.
Hiukkasen ihmettelen millä lihaksilla Teemu yrittää profiloitua suunnilleen ARVOJOHTAJANA.
"Ei kuulu mun arvoihin" Siis mitä v**tua! Jokaisen arvoihin kuulua osoittaa rakkautta niille, joita oikeasti rakastaa. Eikä kusta silmään jotakuta ressukkaa, joka menee valheellisin perustein kimppaan henkilön kanssa, joka ei pysty rakkautta tuntemaan häntä kohtaan. Kuten ennen vanhaan esim. homot menivät yhteen eri sukupuolta edustavan kanssa, vaikka tiesivät, etteivät voi rakastaa. Jossain edelleen tämäkin vaaditaan!
Ensimmäistä kertaa elämässäni kiitän Manua siitä, että presidentin valtaoikeudet ovat nykyään niin minimaaliset.
Kun presidentti on klovni, tällä asialla on suuri merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestän Stubbia kun ärsyttää tämän palstan mollaajat.
Älähän nyt. Tämähän on vain sitä kuuluisaa "homorummutusta". Ei omaa maailmankatsomusta ja mielipidettä tarvitse vihervassareilla hyväksyttää.
No, heterolle meni ääni täältäkin.
Jaa eka kierroksellako?
Nyt ei ole heteroa tällä kakkoskierroksella.
Väität, että Aleksander Subb on myös homo?
Lapsellinen ja uhmakas tuo ap:n viesti. Miksi annat noin paljon painoarvoa yhden ihmisen, urheijan sanomisille, että äänestyspäätöksesi perustuu siihen. Tämä jos joku on älykkyyden puutetta. Olkaamme muut vastuullisempia ja ajatelkaa Suomen etua monilta kannoilta. Ei omia lapsellisia tunteita ehdokasta tai ehdokasta äänestäviä kohtaan.
Oisko tuolla Teemulla jonkinmoinen ikäkriisi. Pitää kiusata muita, kun on oma ura ohi ja on jo ikääntyvä miekkonen. Ihailen entisiä urheilijoita, jotka käyttää tarmoa esim. nuorten valmentamiseen tai hyväntekeväisyyteen. Ihmisiin, jotka osaavat käyttää huomiotalouttaan maailman parantamiseen.
Muiden haukkuminen kielii, että omassa elämässä asiat ovat huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat kyllä etovan suvaitsemattomia. Onko teillä tuomitsijoilla itsellänne niin ankeaa makuukammarissa, että pitää paheksua toisten parisuhdetta?
En tiedä mitään typerämpää kuin toisten ihmisten rakkauselämästä jauhaminen. Kertoo minulle kyllä kaiken tarpeellisen siitä ihmisestä.
Ei ole ankeaa makuuhuoneessa. Panin just äitiäsi ja siskosi odottaa tuossa kiihkeänä vuoroaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on valitettavasti valkoisen lihaa syövien heteromiesten ajatusmaailma mitä teemukin edustaa. Siksi ei koskaan mitää huomioo valkoisille heteromiehille, afrikkalaiset ja arabimiehet ovat parhaita.
Pekka kuuluu sateenkaariväkeen joten häntä tottakai arvostan.
Muuta sitten täältä pois. Sinua jo siellä Isis kalifaatissa odotellaan kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen ja uhmakas tuo ap:n viesti. Miksi annat noin paljon painoarvoa yhden ihmisen, urheijan sanomisille, että äänestyspäätöksesi perustuu siihen. Tämä jos joku on älykkyyden puutetta. Olkaamme muut vastuullisempia ja ajatelkaa Suomen etua monilta kannoilta. Ei omia lapsellisia tunteita ehdokasta tai ehdokasta äänestäviä kohtaan.
Älykkyyden puutetta on antaa ääni viihdyttäjälle, jonka yleisivistys, harkitsevuus ja empatia loistavat poissaolollaan.
Sori siitä.
Teet päätöksesi äänestämisestä sen perusteella, ärsyttääkö eläkkeelle jäänyt jääkiekon pelaaja sinua?
Aika erikoinen tapa tehdä päätöksiä, mutta mikä minä olen arvostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedaripekka on vihervassarien arvopohjan mukainen valinta.
Mites toi Niinistö, sillähän on suurempi ikäero oman eukkonsa kanssa kuin Haavistolla ja Floresilla? Onko Niinistö pedari?
Tai Hjallis?
Haukio kolmikymppinen aloittaessaan Niinistön kanssa, Hjalliksen puoliso 35v. Mitä höpötätte pedareista? Lähes keski-ikäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mulla vaikutti myös se Hesarin täysin asiaton kasipallomainos.
Jep, täällä kans vaikutti äänestyspäätökseen ylimielinen tj ja tämä ex-urheilija varmisti sitten valinnan.
Höpö höpö. Punakaartilaisena olisit joka tapauksessa äänestänyt Haavistoa. Älkää menkö näihn vedätyksiin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap se vasta yksinkertainen onkin jos äänestää maalle presidentin sen mukaan mitä joku entinen jääkiekkoilija ajattelee asioista.
Itteä huvitti kans, että jos joku täysin ulkopuolinen henkilö antaa kommenttia, niin mitenkä se voi vaikuttaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat kyllä etovan suvaitsemattomia. Onko teillä tuomitsijoilla itsellänne niin ankeaa makuukammarissa, että pitää paheksua toisten parisuhdetta?
En tiedä mitään typerämpää kuin toisten ihmisten rakkauselämästä jauhaminen. Kertoo minulle kyllä kaiken tarpeellisen siitä ihmisestä.
Ei ole ankeaa makuuhuoneessa. Panin just äitiäsi ja siskosi odottaa tuossa kiihkeänä vuoroaan.
H*mo!!!
Vierailija kirjoitti:
Olin jo päättänyt, että en äänestä toisella kierroksella ollenkaan, kun kumpikaan ehdokkaista ei erityisesti miellytä. Olin Rehnin kannattaja ekalla kierroksella.
Nyt päätin kumminkin, että menen sunnuntaina äänestämään ja äänestän Haavistoa. Ei tämä Stubbin taustalla möykkäävä porukka vakuuta nyt yhtään, en halua heidän leiriinsä kuulua. Joten tavallaan protestiääni Haavistolle.
Stubbilla ei ole mitään tekemistä Selänteen kommenttien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestän Stubbia kun ärsyttää tämän palstan mollaajat.
Hehheh, siinähän äänestät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on ihme vaikutus muka joku Selänne.
Eikö sulla oikeasti vaikuta ihan oma mielipide vai jonkun muun.
Minulle ei vaikuta kenenkään muiden mielipiteet mitenkään eikä vaikuta.
Katsos kun se on niin, että sellainen fani, millainen idoli. Itselleni on tosin ollut jo pitkään päivänselvää, että ääneni menee Haavistolle.
En ole koskaan seurannut urheilua. Sulla on vapaus antaa äänesi kenelle lystäät ja minä annan ääneni Stubbille kun hänen koulutus ja parisuhde status painaa vaakakupissa enemmän edustaviin presidentin tehtäviin.
Haavistolle varmasti riittää muita hommia hänen kykyjään vastaavia ja miksi hän ei ole Niinistön presidentti aikoina suorittanut mitään tutkintoa jääden vain ylioppilaaksi?
Outo suhari se Haaviston puoliso vauvahaaveineen kun Pekka vaan sen kuittasi että hän on hyvin lapsirakas. Ostiko Pekka Antoniolle parturi liikkeen jotta se vähän rauhoittuu paikoilleen eikä sauhua joka viidakon ohjelmissa. Farmissa Antonio ei suostunut rakkauskirjettä kirjoittamaan kun sanoi ettei me Pekan kanssa nähdä välttämättä pitkään aikaan. Vaikuttaa kulissi suhteelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo päättänyt, että en äänestä toisella kierroksella ollenkaan, kun kumpikaan ehdokkaista ei erityisesti miellytä. Olin Rehnin kannattaja ekalla kierroksella.
Nyt päätin kumminkin, että menen sunnuntaina äänestämään ja äänestän Haavistoa. Ei tämä Stubbin taustalla möykkäävä porukka vakuuta nyt yhtään, en halua heidän leiriinsä kuulua. Joten tavallaan protestiääni Haavistolle.
Stubbilla ei ole mitään tekemistä Selänteen kommenttien kanssa.
No sitten hän irtisanoutuisi niistä. Mutta eipä kuulu sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit keksivät aina hyvän syyn äänestää pedaripekkaa.
Mikä v*tun pedari? Ovat tavanneet kun Pekka oli 39, Antonio 20 vuotta nuorempi. Eli 19. Eli täysi-ikäinen.
Jotain rydmania höykytettiin kun oli seurustellut 25 vuotiaana 18 vuotiaan kanssa. Nyt sitten ei olekaan mitään väliä jos 40 v setämies iskee lapsia. Silä todellakin alle 20 vuotiaat ovat lapsia verrattuna nelikymppisiin. Ja sitten se toinen esimerkki 28 v ikäero, niin ei sovellu sekään mun arvoihin että mennään naimisiin omia lapsia nuoremman kanssa.
Rydman seurusteli 18-vuotiaan kanssa mikä on ihan okei, hän itse oli 25. Kohu nousi siitä että väijyi, juotti, houkutteli ja ehdotteli ties mitä kolmen kimppaa paljon nuoremmille, siis teineille.
,
Naisena en ymmärrä tätä, että heteromiehellä ei saisi enää edes mielipidettä olla. Aivan sairaaksi mennyt. Teemu edustaa mitä suuremmassa määrin juuri valkoista lihaa syövää heteromiestä, niin johan vihervassarit käy karuimmalla tavalla kimppuun. Sitten verrataan johonkin Haukioon ja Niinistöön. Haukio oli kolmekymppinen, kun alkoivat seurustella. Anttonio oli 17, jos oikein muistan, kun Pekka ja hän aloittivat seurustella. Tietysti viisainta olisi olla kommentoimatta kenenkään seurusteluja. Mutta en minäkään halua homoa presidenttiä Suomeen, koska isossa osaa maailmaa homous ei ole kovinkaan hyväksyttävää. Jos tarjolla on heteroehdokas, joka on vähintään yhtä hyvä kuin Pekka, niin äänestän hänta eli Stubia. Suomelle pienenä ja vientivetoisena maana on tärkeää, mitä meidän ulkopolitiikan johtajasta ajatellaan.