Selänne ärsyttää niin paljon, että äänestän periaatteesta nyt Haavistoa
Inhoan Selännettä ja hänen mölöytyksiään, pidän häntä tosi yksinkertaisena tyyppinä. Nyt ärsyttää tuo ikäeromöläytys niin paljon, että ihan vaan sen takia äänestä Haavistoa. Olin vielä eilen kahden vaiheilla, kun Stubb ja Haavisto kumpikin olisivat varmaan ihan ok presidenttejä. Mutta jos tuo marsun älykkyysosamäärällä varustettu, palvottu lätkäjäbä tukee kerran Stubbia, niin mun ääni menee Haavistolle.
Kommentit (418)
Vierailija kirjoitti:
Haaviston puolison vauva haaveet ihmetyttää että mistä se vauva miesparille sitten tulee.
Ihme viidakon suhari se Antonio ja ostiko Haavisto sille parturi liikkeen jotta se asettuisi aloilleen vaalien alla.
Antonio sanoi farmi ohjelmassa etteivät he välttämättä näe edes toisiaan pitkään aikaan kun siellä tehtävänä oli kirjoittaa rakkauskirje puolisolle ja se oli vaikeeta.
Haluaako kansa noin outoa miesparia presidentiksi niin se on nähtävä ensi sunnuntaina.
Tässäpä hyvä esimerkki Stubbin kannattajien sivistyneisyydestä. Saisit varmaan Selänteen kanssa hyvää pohdintaa aikaiseksi, kannattaa ehkä tavoitella häntä X:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo päättänyt, että en äänestä toisella kierroksella ollenkaan, kun kumpikaan ehdokkaista ei erityisesti miellytä. Olin Rehnin kannattaja ekalla kierroksella.
Nyt päätin kumminkin, että menen sunnuntaina äänestämään ja äänestän Haavistoa. Ei tämä Stubbin taustalla möykkäävä porukka vakuuta nyt yhtään, en halua heidän leiriinsä kuulua. Joten tavallaan protestiääni Haavistolle.
Stubbilla ei ole mitään tekemistä Selänteen kommenttien kanssa.
No sitten hän irtisanoutuisi niistä. Mutta eipä kuulu sellaista.
Se on tosiaan paljon puhuvaa, että Stubb ei ole kertaakaan huomauttanut seksuaalisen suuntautumisen olevan yhdentekevä asia presidenttiä valitessa. Kiusaajamentaliteetti on juuri tuollainen, että silloinkin kun itse ei olla aktiivisesti kiusaamassa, muiden kiusaajien tekemiset hyväksytään hiljaa vierestä katsoen. Ei kiitos tuollaista presidenttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo päättänyt, että en äänestä toisella kierroksella ollenkaan, kun kumpikaan ehdokkaista ei erityisesti miellytä. Olin Rehnin kannattaja ekalla kierroksella.
Nyt päätin kumminkin, että menen sunnuntaina äänestämään ja äänestän Haavistoa. Ei tämä Stubbin taustalla möykkäävä porukka vakuuta nyt yhtään, en halua heidän leiriinsä kuulua. Joten tavallaan protestiääni Haavistolle.
Stubbilla ei ole mitään tekemistä Selänteen kommenttien kanssa.
Niin, samoin kuin Haavistolla ei ole mitään tekemistä Halla-ahon huonoon äänisaaliiseen eduskunnan puhemiehenä. Epäreilua, eikö olekin? Selänne varmaan aivopierunsa kirjoittaessaan kuvitteli, että se sataisi Stubbi
Samat fiilikset täälläkin. Mua myös vähän epäilyttää kuinka kiinnostunut Stubb oikeasti olisi presidenttinä olosta tai Suomen asioista. Eihän se ole täällä pitkään aikaan edes asunut.
Vierailija kirjoitti:
Selänne ja se kasipallomainostaja eivät kyllä tee mitään muuta kuin hallaa Stubbin kampanjalle :D
Sunnuntaina nähdään! Veikkaan että Stubb voittaa vaalit reilusti. Vasemmisto tietää sen ja siksi kiukuttelee jo Halla-Ahollekin, jotta hänen runsas äänipotti menisi Pekalle. Oli tosiaan arvoton näytelmä. Vihervassareille on ollut poikkeuksellisen vaikeaa olla poissa vallan kahvasta. Miten ikinä saadaan talous tasapainoon niiden jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat kyllä etovan suvaitsemattomia. Onko teillä tuomitsijoilla itsellänne niin ankeaa makuukammarissa, että pitää paheksua toisten parisuhdetta?
En tiedä mitään typerämpää kuin toisten ihmisten rakkauselämästä jauhaminen. Kertoo minulle kyllä kaiken tarpeellisen siitä ihmisestä.
Ei ole ankeaa makuuhuoneessa. Panin just äitiäsi ja siskosi odottaa tuossa kiihkeänä vuoroaan.
Selännekö se vauvalle eksyi?
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit ottaa kaiken niin tosissaan. Relatkaa nyt vähän.
Toivottavasti pääsette yli sunnuntaista kun Stubb voittaa.
Ajatus homoseksuaalista presidentistä vaikuttaa aiheuttavan niin valtaisaa tosissaan ottamista siellä toisessa leirissä, ettei ole ennen nähty. Tai no, tuo ei ollut ihan totuudenmukaisesti sanottu. Mannerheimhan oli myös melko todennäköisesti (kaappi)homo. Siitäkin nousi tolkuton tosissaan ottamisen aalto kun asia kehdattiin ottaa julkisuudessa puheeksi. Samoin tästä Stubbin bi-seksuaalisuudesta, joka yritetään kaikin keinoin selittää valheeksi, vaikka Stubb on siitä itse maininnut ja myös avoimesti tukenut Pride-tapahtumia (paljon näkyvämmin kuin Pekka Haavisto).
Relatkaa nyt vähän?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa elämässäni kiitän Manua siitä, että presidentin valtaoikeudet ovat nykyään niin minimaaliset.
Kun presidentti on klovni, tällä asialla on suuri merkitys.
Joo, Stubb on vaan ydinasekiimassaan vähän vaarallinen klovni. Vähän niinkuin Trump, jota Selänne myös kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Selänne voi olla mitä mieltä haluaa Haavistosta. Ei todellakaan tarvitse häntä siitä arvostella.
Minun äänestyskäytytymiseen ei Selänne tai muut julkimot vaikuta, valintani on Stubb
Sama täällä. Itsenäinen ajattelija olen ja valintani Stubb. Sanokoon joku näyttelijä tai urheilija mitä vaan, mutta mielipiteen vapaus on heillä tietysti, se on demokratiaa. Ja yksi ääni vain jokaisella Suomen kansalaisella.
Tämä oli oikeasti ensimmäinen hauska vassarin aloitus. En edes laittanut alapeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap se vasta yksinkertainen onkin jos äänestää maalle presidentin sen mukaan mitä joku entinen jääkiekkoilija ajattelee asioista.
Ap on takuulla mielialalääkityksellä oleva läski rumilus.
Tämä kommentti kertoo kaiken toisen ehdokkaan kannattajakunnasta. Jotka onneksi on trimmattuja ja hyvännäköisiä, niin rumilukset saa ihastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on valitettavasti valkoisen lihaa syövien heteromiesten ajatusmaailma mitä teemukin edustaa. Siksi ei koskaan mitää huomioo valkoisille heteromiehille, afrikkalaiset ja arabimiehet ovat parhaita.
Pekka kuuluu sateenkaariväkeen joten häntä tottakai arvostan.
Sinä edustat asiaasi erittäin huonosti.
1. Olet tavallista suimalaista miestä halveksiva ja leimaava.
2. Stubb on enemmän sateenkaariviheraktivisti kuin Haavisto
3. Oikeastaan juttusi on niin älystä vapaa että oletkin luultavammin poteroitunut flamettajatrolli joka on Stubbin puolella ymmärtämättä mitä Stubbikin todellisuudessa on.
Naisena en ymmärrä tätä, että heteromiehellä ei saisi enää edes mielipidettä olla. Aivan sairaaksi mennyt. Teemu edustaa mitä
Ahaa, eli vihervasemmisto epäilee jopa naiseuttani, kun vain heidän mielipide hyväksytään. Missä demokratia? Kovin suppeaksi on mennyt vihervasemmiston suvaitsevaisuus tuossa Haavisto-huumassa.
Ainoita kieroutuneita täällä(kin)ovat teikäläisen kaltaiset ihmisvihaajat.Ja mistähän saitkin pikkuaivoihisi hulvattoman aasinsillan Pekka"pressa"Haavistoon?!
Veikkaan, että Temen sivusuhteet/yhden yön jutut on olleet siinä 18-25-vuoden välillä hekin...
Vierailija kirjoitti:
Selänne voi olla mitä mieltä haluaa Haavistosta. Ei todellakaan tarvitse häntä siitä arvostella.
Minun äänestyskäytytymiseen ei Selänne tai muut julkimot vaikuta, valintani on Stubb
Samaa mieltä. Presidentin pitää olla mies eikä mikään hiiri.
Kumpi presidentin puuoliso edustaa maailmalla enemmän. Onko se juristi vai parturi viidakko ohjelmista tuttu.
Kummallako on parempi koulutus ja miksi ei ole toisella muuta kuin ylioppilas.
Äänestän Stubb ,pikkuaivoset äänestää Haavistoa.Pikkutyttöjen lemmikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on valitettavasti valkoisen lihaa syövien heteromiesten ajatusmaailma mitä teemukin edustaa. Siksi ei koskaan mitää huomioo valkoisille heteromiehille, afrikkalaiset ja arabimiehet ovat parhaita.
Pekka kuuluu sateenkaariväkeen joten häntä tottakai arvostan.
Sinä edustat asiaasi erittäin huonosti.
1. Olet tavallista suimalaista miestä halveksiva ja leimaava.
2. Stubb on enemmän sateenkaariviheraktivisti kuin Haavisto
3. Oikeastaan juttusi on niin älystä vapaa että oletkin luultavammin poteroitunut flamettajatrolli joka on Stubbin puolella ymmärtämättä mitä Stubbikin todellisuudessa on.
Naisena en ymmärrä tätä, että heteromiehellä ei saisi enää edes mielipidettä olla. Aivan sairaaksi mennyt. Teemu edustaa mitä
Tämä oli hyvä ja asiallinen kommentti, joka kiteyttää omat tuntemukset asiasta aika hyvin. Äänestän Haavistoa ihan muista syistä kuin siitä, että elähtänyt ex-urheilija ryöpyttää omaa suvaitsemattomuuttaan somessa, mutta ei Stubbin asemia ainakaan paranna se, että hänen taakseen ovat asemoituneet koko Suomen taantumukselliset tyypit, jotka mielipiteidensä puolesta pärjäisivät hyvin itänaapurissamme.
Tää on kyllä huvittava ilmiö - joskus jonkun henkilön 'suositukset' aiheuttavat päinvastaisen reaktion.
Muistan aikoinaan, kun vastakkain oli Esko Aho ja Tarja Halonen ja moni tuntemani oikeistolainen nainen pohti, että voi voi perhanaa, kumpaa noista nyt äänestäisi, kun toinen on kammottava hyvävelikorrupt... ja toinen taas vasemmistolainen, siis ihan eri aatesuuntaa kuin itse. (Eli sama tilanne kuin monella vasemmistolaisella on nyt, kun kumpikin ehdokas on oikeistolainen, niin saattaa olla hankalaa päättää, kumpi on vähemmän haitallisempi. )
Ja sitten Anne Pohtamo tuli kiekumaan julkisuuteen, että TIETENKIN porvarinaiset äänestää Esko Ahoa ja perhearvoja, kristillisyyttä ja isänmaallisuutta. Ja mitä kaikkea vielä (lue: perhearvot - vain tietyt ihmiset saavat perustaa perheitä, kristillisyys: viedään köyhiltä, annetaan rikkaille, isänmaallisuus: kupataan oman maan verorahoja niin paljon kuin sielu sietää jne). Ja yhtäkkiä moni näistä tuntemistani naisista tiesi kristallinkirkkaasti, että TIETENKIN minä äänestän Tarja Halosta, hyvänen aika. Kiitos Anne, kun tulit asian selventämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat kyllä etovan suvaitsemattomia. Onko teillä tuomitsijoilla itsellänne niin ankeaa makuukammarissa, että pitää paheksua toisten parisuhdetta?
En tiedä mitään typerämpää kuin toisten ihmisten rakkauselämästä jauhaminen. Kertoo minulle kyllä kaiken tarpeellisen siitä ihmisestä.
Minua hämmästyttää eniten tämä, että aikuiset ihmiset ihan tosissaan kertovat kuinka homoseksuaali olisi meille epäedustava presidentti ulkomailla. Ihan kuin ulkomailla ei olisi lainkaan homoja, ja ulkomaalaiset kauhistuisivat tajutessaan vierailulle tulevan presidentin olevan homo. Ihan kuin useammassa maassa ei olisi tälläkin hetkellä homoseksuaaleja presidentteinä ja pääministereinä, ilman minkäänlaista ongelmaa.
Suomessa elää kammottavan takapajuista sakkia, joilla ei ole nykymaailman menosta mitään käsitystä.
Minä olen korkeasti koulutettu, useassa eri maassa asunutkin. Silti valitsen mieluummin heteron presidenttivaihtoehdon kuin homon, kun molemmat ovat suunnilleen yhtä päteviä hieman eri painotuksilla. Hetero on varmempi ja hyväksyttävämpi valinta kaikkialla mielestäni. Tätä mielipidettäni ei kukaan julkisuuden henkilö tai muukaan horjuta tässä tilanteessa. Turha yrittää aivopestä tai viharaivota. Minulla on yksi ääni.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mulla vaikutti myös se Hesarin täysin asiaton kasipallomainos.
Mua alkoi naurattamaan tuo, miksi kasipalloa ei olisi saanut käyttää mainoksessa ja mitä se symboloi. Nauroin oikein ääneen. Se on biljardipallo, missä on Stubbin äänestysnumero. Ei mitään muuta. Kaikkea se vastapuoli yrittääkin.