Kokemuksia provider-miehistä?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kyseessä on miesten propaganda, jota tuutataan ulos miesten hallinnassa olevien medioiden kautta. Todellisuudessa kaikissa maissa naiset käyvät töissä, vaikka te ette sitä edes udko tuon propagandatulvan takia.
Se on juuri näin. Lisäksi kaikissa maissa nimenomaa naiset tekevät ns. ilmaista työtä vaihdellen siitä onko se suurempi vastuu perheestä ja sukulaisista, ala jossa ylitöistä ei makseta tai vaikka ihan veden kanto. Huomattavaa on myös, että suurin osa orjuudessa elävistä on naisia. Usein naiset ovat niitä provindereita mahdollistaen miehille kerman kaapimisen päältä tekemällä tuota täysin näkymätöntä työpanosta.
Mutta toki white boy -podcastin sanoma on paljon totuutta parempi jos haluaa rinkirun kkausmateriaalia samanmielisten nettiorgiohin.
Provider puhe täällä pohjoismaalaisessa yhteiskunnassa on aivan vammaista. Varhaiskasvatuksen ja ylipäätään lastenhoidon kustannukset ovat täällä kymmenesosan verrattuna jenkkilään. Jopa rikkaat saavat elatusrahoja valtiolta.
Suomalaiset provideria etsivät naiset ovat vain isiongelmaisia rahanvonkaajia ilman ymmärrystä todellisuudesta. Jos pitää saada omat rahat säästää meikkeihin ja ylihintaisiin tekstiileihin, niin paree olla valmis imemään munaa posket lommolla vuosikymmenen kunnes se Provider äijä vaihtaa nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen pienissä määrin provider. Vaimollani on paljon omaisuutta, mutta pienet tulot. Minun tuloni taas ovat hyvää kokoomuslaista tasoa. Maksan suurimman osan ajasta esimerkiksi ravintolalaskut, vaimoni harvoin.
Lol, mä olen provinder kun hoidan meille safkan pöytään ja mies harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kyseessä on miesten propaganda, jota tuutataan ulos miesten hallinnassa olevien medioiden kautta. Todellisuudessa kaikissa maissa naiset käyvät töissä, vaikka te ette sitä edes udko tuon propagandatulvan takia.
Se on juuri näin. Lisäksi kaikissa maissa nimenomaa naiset tekevät ns. ilmaista työtä vaihdellen siitä onko se suurempi vastuu perheestä ja sukulaisista, ala jossa ylitöistä ei makseta tai vaikka ihan veden kanto. Huomattavaa on myös, että suurin osa orjuudessa elävistä on naisia. Usein naiset ovat niitä provindereita mahdollistaen miehille kerman kaapimisen päältä tekemällä tuota täysin näkymätöntä työpanosta.
Mutta toki white boy -podcastin sanoma on paljon totuutta parempi jos haluaa rinkirun kkausmateriaalia samanmielisten nettiorgiohin.
Ja jännästi eniten tästä "ilmiöstä" ovat huolissaan juuri ne yksilöt, joilla ei ole mitään mahdollisuutta tällaiseen suhteeseen päästä, kun rahat ei riittäisi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen pienissä määrin provider. Vaimollani on paljon omaisuutta, mutta pienet tulot. Minun tuloni taas ovat hyvää kokoomuslaista tasoa. Maksan suurimman osan ajasta esimerkiksi ravintolalaskut, vaimoni harvoin.
Meillä on sama tilanne paitsi etten maksa mitään ja omaisuuteni tuottaa lähinnä kuluja, jotka nekin joutuu mies maksamaan... Mutta silti en oikeastaan tunne omakseni ajatusta siitä, että mies olisi provider, se kuuluu johonkin toiseen maailmaan kuin mitä me olemme. T. Se joka kysyi mitä provider tarkoittaa
Ihmisillä on täysin harhaiset käsitykset siitä miten muka "ulkomailla" naiset ovat elättejä. Netistä löytyy tilastot. Ero työssäkäyvien miesten ja naisten välillä on muutamia prosentteja. Kyllä, myös Jenkeissä. Ja Thaimaassa. Ja kaikkialla, mistä ihmiset hokevat että siellä mies elättää. Ei elätä.
Ei ole olemassa maata missä naiset haluaisivat olla miesten elättejä. Se on ihan miesten tarkoituksella tekemä mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle sinä olet.
Minkä takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt hyvät ihmiset mitä se tarkoittaa, olla provider? Olen kotirouva, mutta en ole pitänyt miestäni providerina.
Mies tomii kuin sossun luukku. Maksaa sun lääkkeet, sähkön, ruuat. Veroluontoisena maksuna rinnastuu puhdas koti, ruoka aina valmiina ym. mitä mies ikinä haluaa.
Ahaa, kiitos vastauksesta. Sossuun liittynee jonkinlainen kontrolli, se ei kuvasta meidän suhdettamme ollenkaan. Joskus, jos haluan jotain vähän kalliimpaa tai jotain, mitä mies ei itse välttämättä halua, hän kysyy: Tekisikö se sinut onnelliseksi? Ja jos tekee, hän suostuu siihen. Samaten hän kysyy minulta hankinnoista ja ajankäytöstä. Suhteemme on vastavuoroinen ja vastikkeellinen, paitsi joskus läpällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppi Robinsonin kaltaiset tyypti ovat siis miehiä, jotka levittävät propagandaa? Kyllähän tämä on enemmän osa naisten alati kasvavaa vaatimuslistaa. Peppien mukaan naiset käyvät kyllä töissä, MUTTA käyttävät omat rahat itseensä - tämän lisäksi heille kuuluu myös miesten rahat.
Mistä paskalehdestä olet tuonkin tiedon löytänyt? Iltasanomien ja iltalehden pääasiallinen polttoaine on naisviha.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella, että naisen näkövinkkelistä nöyryytettynä oleminen voisi olla suuri elementti tällaisessa suhteessa koko suhteen keston ajan, jos mies elättäisi täysin kokonaisvaltaisesti. Mies voisi päättää esim. mitä alusvaatteita nainen pitää minäkin päivänä ja kuinka nainen saa kotonaan kävellä, jotta miellyttäisi miehensä silmää parhaiten.
Eihän tämä ole provider suhteen idea. Naisella on omat rahat ja mies kustantaa sitten kaiken, mikä liittyy suhteeseeen. Ei se ole provider- suhde, että mies voi kontrolloida taloudellisesti.
On kokemusta, naisena, providerina olemisesta kahden suhteen verran. Nämä molemmat miehet käyttivät omat palkkansa omiin huvituksiin, minä maksoin laskut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt hyvät ihmiset mitä se tarkoittaa, olla provider? Olen kotirouva, mutta en ole pitänyt miestäni providerina.
Näinähän tämä Suomessa menee. Mies elättää naisen, eikä nainen edes huomaa sitä.
Heh, ainakaan en kiinnitä siihen kovin paljon huomiota, välillä jää yritykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin mielenkiintoista miten usein naiset ja orjat luetellaan erikseen vaikka historiankirjoissa. Eli naisia ei sanota orjiksi, vaikka naiset eivät saaneet omistaa, eivät äänestää ja olivat miehensä täysin määräiltävissä. Miehet näkevät tänäkin päivänä tuon niin normaalina, että historia ei tunnista naisen orjanasemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppi Robinsonin kaltaiset tyypti ovat siis miehiä, jotka levittävät propagandaa? Kyllähän tämä on enemmän osa naisten alati kasvavaa vaatimuslistaa. Peppien mukaan naiset käyvät kyllä töissä, MUTTA käyttävät omat rahat itseensä - tämän lisäksi heille kuuluu myös miesten rahat.
Mistä paskalehdestä olet tuonkin tiedon löytänyt? Iltasanomien ja iltalehden pääasiallinen polttoaine on naisviha.
Ei kyseessä ole se, onko kyseessä paskalehti VAAN siitä, että provider ei ole miesten propagandaa vaan naisten luomaa fantasiaa toisille naisille, siitä miten aina voi vaatia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tomii kuin sossun luukku. Maksaa sun lääkkeet, sähkön, ruuat. Veroluontoisena maksuna rinnastuu puhdas koti, ruoka aina valmiina ym. mitä mies ikinä haluaa.
Ahaa, kiitos vastauksesta. Sossuun liittynee jonkinlainen kontrolli, se ei kuvasta meidän suhdettamme ollenkaan. Joskus, jos haluan jotain vähän kalliimpaa tai jotain, mitä mies ei itse välttämättä halua, hän kysyy: Tekisikö se sinut onnelliseksi? Ja jos tekee, hän suostuu siihen. Samaten hän kysyy minulta hankinnoista ja ajankäytöstä. Suhteemme on vastavuoroinen ja vastikkeellinen, paitsi joskus läpällä.
Luepa kuule vähän feminististä kirjallisuutta. Tajuntasi laajenee.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on täysin harhaiset käsitykset siitä miten muka "ulkomailla" naiset ovat elättejä. Netistä löytyy tilastot. Ero työssäkäyvien miesten ja naisten välillä on muutamia prosentteja. Kyllä, myös Jenkeissä. Ja Thaimaassa. Ja kaikkialla, mistä ihmiset hokevat että siellä mies elättää. Ei elätä.
Ei ole olemassa maata missä naiset haluaisivat olla miesten elättejä. Se on ihan miesten tarkoituksella tekemä mielikuva.
Jep. Joka ainoassa maassa naiset ovat taistelleet tai taistelevat parasta aikaa oikeudesta koulutukseen ja työhön. Jotku jopa henkensä ja turvallisuutensa uhalla. Miksi näin toimittaisiin, jos naiset haluaisivat olla kotona miesten elätteinä?
Näissä ulijutuissa ei ole mitään logiikkaa.
Ei oo kokemusta, itse tienaan enemmän ja näin ollen maksan kuluista enemmän. Suhteemme on aika tasa-arvoinen ja haluankin mieluummin kotitöitä tekevän ja arkeen osallistuvan kuin rahalla niistä maksavan miehen n 43 v. Kukin tavallaan toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyseessä ole se, onko kyseessä paskalehti VAAN siitä, että provider ei ole miesten propagandaa vaan naisten lu
Paskalehdet ovat miesten omistuksessa. Ne kertovat miesten yrityksistä muuttaa maailmaa mieleisekseen.
Pelle sinä olet.