Poliitikot ovat työpaikkakiusaajia
Katsokaa vaikka miten ottavat kohteeksi vaikka puhemiehen ja alkavat lappaa lokaa niskaan - vain siksi, että hän ei mene samalla tavalla määkivänä lammaslaumana kulloisenkiin vouhotukseen mukaan.
Orpoa suomitaan kiusaajaporukan edellisen kahden hallituskauden aikana tehtyjen virheiden paikkauksesta. Orpo sitä ja tätä ja nyyh, kun edelliset ovat eläneet kuin kyyt pellossa.
Lokaa heitetään toisen niskaan kuin ameriikassa konsanaan. Taitaa poliittinen työ Arkadianmäellä olla nykyään enempi muiden kiusaamista kuin suomilaivan luotsaamista. Kun seuraa täysistuntoja niin "edustaja nönnönnöö sitä ja tätä ja tuota" - ja itse asiaan ei oteta mitään kantaa. Yhdenkin kerran (nyt vain murto-osan äänistä saanut) presidenttiehdokas ei kommentoinut kertaakaan itse siaa, vaan toisen edustajan sanomista. Pyysi sitä varten ihan puheenvuoroa. Jos ei toisen ehdotus kelpaa niin ehdota itse parempaa äläkä pälätä siitä kuinka toisen ehdokkaan sanavalinta oli hanurista.
Ainoa, joka tuntuu pitävän järjen päässään on puhemies ja toinen jatkoon päässeistä presidenttiehdokkaista (ei se alhol-tyyppi).