Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On masentavaa ja ahdistavaa olla mies koska naiset asettaa liian kovat kriteerit miehille parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
06.02.2024 |

Miksi naiset tasosta riippumatta haluaa kumppaniksi tasokkaan miehen eli pitkän,komean,koulutetun ja hyvä tuloisen?

Eikö naiset ymmärrä sitä että kaikki miehet ei voi olla hyvätuloisia tai pitkiä? 

Naiset on nykyään todella pinnallisia ja se on sääli.

Kommentit (256)

Vierailija
181/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Ei miehilläkään ole ykkössijalla se yli 30 bmi tatuoitu, lävistetty, työtön ja räväkkä yksinhuoltaja kenellä monikulttuurisia lapsia useamman eri miehen kanssa.

Älä vihaa pelaajaa, vihaa peliä. Jos haluat voittaa, pyri peittoamaan niin monta kanssakilpailijaasi treenaamalla itsellesi jykevä leuka sekä kaikki muu tarpeellinen.

Tämänkin aloituksen takana oli palstan tuttu leukahullu-incel 🤣 tyypin jutut oikein huutaa mt-ongelmia, mutta silti kuvittelee edelleen, että kaikki vika naisissa 

Vierailija
182/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen haluaa tasokkaan miehen, kyllä. Miehen taso = omillaan toimeen tuleva ja fiksu, on hyvät käytöstavat ja henkinen selkäranka. Suomalainen nainen ei halua ruikuttavaa ja kitisevää miestä, joka katkeruuksissaan alkaa piikittelemään naisia puhumalla naisten tasosta. Eikä suomalainen nainen tarvitse miehen rahoja, vaan hankkii rahansa itse. Se on suomalaisen peruspentin märkä harhainen uni, että mediaanipalkalla saisi lassottua itselleen kodinhengettären, joka elättämisen toivossa tekee kaiken mitä pentti toivoo.

Tämä sama vinkuna tulee aina miehiltä, jotka pommittavat deittipalstoilla sitä pientä instababe-osastoa, jossa tosiaankin pitää olla lompakko ja ulkoiset kriteerit kunnossa. Sitten kun siellä ei onnista, niin KAIKKI naiset on pinnallisia. Samaan aikaan pentin sairas kuvitelma on alunperinkin ollut, että saisi itselleen hehkeän kodinhengettären, jota ei erota seksinukesta. Sama pimu siivoaa yläosattomissa pentin rintamamiestaloa ja viis veisaa siitä, että pentillä on pieni palkka ja pieni muna.

Niin että kukahan täällä ei nyt ymmärrä omaa tasoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me miehet ymmärrämme sen, ongelma on siinä että se tuntuu väärältä tietenkin. Kaikki haluavat rakkautta, positiivista huomiota ja validointia ulkonäöstä riippumatta, jopa ne nörtit insinöörimiehet.

Olen itse aina ollut varsin suosittu naisten keskuudessa mutta ymmärrän täysin "veljieni" katkeruuden. Naisten täytyy myös muistaa että me miehet vartumme sillä idealla että ominaisuuksilla on merkitystä pariutumisessa, ei ulkonäössä. Hyvänä esimerkkinä amerikkalaiset teinileffat kuten American Pie, niissä jopa nörteillä on paljon kysyntää. Ja usein se nörttimäisin jätkä saa sen todella kauniin naisen leffan lopussa... totta himputissa se sattuu kun tajuaa että oikeassa elämässä asiat eivät toimi näin, varsinkaan suomessa.

Oma syynne, jos rakennatte maailmankuvanne, ihmiskuvanne ja etenkin parisuhdeihanteenne amerikkalaisiin teinielokuviin. Laajentakaa leffavalikoimaa, niin näette asiat monipuolisemmin! Jos laajennatte leffamakua vähän psykologisempiin draamaelokuviin, saatatte oppia myös ihmissuhteista jotain, tunteista, rakkaudesta, ihmisistä yleensä, ei vain jostain amerikkalaisesta high school -kiiltokuvamaailmasta.

Ja ei sillä, kyllä sen itsekin teini-ikäisten äitinä ymmärrän, että nuorena sitä voi vähän ollakin keskeneräinen maailmankuva. Mutta sitä en käsitä, että vielä aikuisenakin joku nuorena nähti amerikkalainen teinileffa dominoi ajattelua, että ei vieläkään ole oppinut itse miettimään, että onko edes se amerikkalaisen teinileffan tarjoama ratkaisu aidosti se, mitä itse haluaa. Siis onko se? Haluaisitteko oikeasti amerikkalaisen hollywood-leffan ihanteiden mukaisen naisen ja suhteen - se on siis aidosti myös TEITÄ ITSEÄNNE, eli vastaa kaikkia omia ihanteitanne, mieltymyksiänne, toiveitanne? Ja kysyn te-muodossa nyt yleisesti miehiltä, en siis varsinaisesti sinulta, jonka viestiin vastasin - tekstistäsi ymmärsin, että sinulla menee tällä osastolla hyvin, joten lienet jo löytänyt sellaista, mistä tykkäät.

Vierailija
184/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 195 cm pitkä mies,, vakityö.. tienaan sopivasti, ei vain naiset kiinnostu

Kuules Allu, sulle on monta kertaa vastattu vuosien varrella, että ei sillä pituudella ja vakityöllä ole mitään merkitystä jos muut ominaisuudet ei natsaa mutta jostain syystä tämä ei vain tunnu menevän perille

Juurihan joku tuossa kertoili, ettei 20cm lyhyempi bussikuski kelvannut. Mitään muita ominaisuuksia ei listannut. Oli lyhyt ja naisen mielestä huonossa työssä = ei voi olla parisuhdeainesta. Sama mies 20cm pidempänä ja "paremmassa" työssä olisi vissiin ollut unelmien täyttymys.

Vierailija
185/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 195 cm pitkä mies,, vakityö.. tienaan sopivasti, ei vain naiset kiinnostu

Kuules Allu, sulle on monta kertaa vastattu vuosien varrella, että ei sillä pituudella ja vakityöllä ole mitään merkitystä jos muut ominaisuudet ei natsaa mutta jostain syystä tämä ei vain tunnu menevän perille

Juurihan joku tuossa kertoili, ettei 20cm lyhyempi bussikuski kelvannut. Mitään muita ominaisuuksia ei listannut. Oli lyhyt ja naisen mielestä huonossa työssä = ei voi olla parisuhdeainesta. Sama mies 20cm pidempänä ja "paremmassa" työssä olisi vissiin ollut unelmien täyttymys.

Mitä sekoilet? Kun mies näyttää vastenmieliseltä, ei siinä tarvitse mitään listata. Ei tule parisuhdetta sellaisen kanssa, jonka ulkonäkö ei miellytä.

Lakatkaa tuijottamasta niitä prinssileffoja. Se ei ole todellisuutta.

Vierailija
186/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen haluaa tasokkaan miehen, kyllä. Miehen taso = omillaan toimeen tuleva ja fiksu, on hyvät käytöstavat ja henkinen selkäranka. Suomalainen nainen ei halua ruikuttavaa ja kitisevää miestä, joka katkeruuksissaan alkaa piikittelemään naisia puhumalla naisten tasosta. Eikä suomalainen nainen tarvitse miehen rahoja, vaan hankkii rahansa itse. Se on suomalaisen peruspentin märkä harhainen uni, että mediaanipalkalla saisi lassottua itselleen kodinhengettären, joka elättämisen toivossa tekee kaiken mitä pentti toivoo.

Tämä sama vinkuna tulee aina miehiltä, jotka pommittavat deittipalstoilla sitä pientä instababe-osastoa, jossa tosiaankin pitää olla lompakko ja ulkoiset kriteerit kunnossa. Sitten kun siellä ei onnista, niin KAIKKI naiset on pinnallisia. Samaan aikaan pentin sairas kuvitelma on alunperinkin ollut, että saisi itselleen hehkeän kodinhengettären, jota ei erota seksinukesta. Sama pimu siivoaa yläosattomissa pentin rintamami

Ei ole mitään syytä dissata "instabeibejä". Et tunne yhtäkään, joten älä tee oletuksia.

Vierailija
187/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On masentavaa ja ahdistavaa olla mies, koska kuvittelee, että kikkeli tuo valtaa ja automaattisen pillutakuun, vaikka kuupassa loiskuu vain kusta."

Korjasin.

Vierailija
188/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on evoluutiota. Eläinkunnassa huomattavasti harvempi uros pääsee parittelemaan kuin ihmiskunnassa, ja ehkäisyn keksiminen on toki lisännyt idioottienkin mahkuja päästä niihin hommiin.

Naisten valinnanvapauden kiistäminen tarkoittaa, että suosii, edistää ja mahdollistaa raiskauskulttuurin jatkumista.

Älkää ruikuttako naisten nirsoudesta ja seuraavana hetkenä huoritelko, vaan miettikää omia päänsisäisiä ajatusvääristymiänne ja opetelkaa niistä eroon.

Kunnoita toista ihmistä niin sinuakin kunnioitetaan, mutta "kiltteys" ei silti ole mikään erityisjuttu, josta pitäisi karvaisella kiitoksella palkita. Kiltteys (kohteliaisuus, asiallisuus ja törttöilyn välttäminen) on normaali henkisesti terveen ihmisen ominaisuus.

Ei ketään siitäkään palkita, että on kaksi jalkaa. 

Vierailija
189/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Ei miehilläkään ole ykkössijalla se yli 30 bmi tatuoitu, lävistetty, työtön ja räväkkä yksinhuoltaja kenellä monikulttuurisia lapsia useamman eri miehen kanssa.

Älä vihaa pelaajaa, vihaa peliä. Jos haluat voittaa, pyri peittoamaan niin monta kanssakilpailijaasi treenaamalla itsellesi jykevä leuka sekä kaikki muu tarpeellinen.

Tämänkin aloituksen takana oli palstan tuttu leukahullu-incel 🤣 tyypin jutut oikein huutaa mt-ongelmia, mutta silti kuvittelee edelleen, että kaikki vika naisissa 

Harvoin jos koskaan psykoottinen tai persoonallisuushäiriöinen tajuaa hulluutensa. Toki vikaa haetaan muista, jos omasta mielestä ollaan täydellisiä. Kun ei flaksi käy, katsotaan peiliin eikä nähdä pintaa syvemälle (eli ap tässä jälleen kerran pinnallisuutensa osoitti).

MIesihanteensa  incel hakee  kiinnittämällä heteroksi ihan hemmetin paljon huomiota muiden miesten ulkonäköön. Kyllä te tiedätte: leuka, erottuvat lihakset, hiusraja jne.

Itselleni tulee mieleen, että homohan hän silloin on, muttei myönnä sitä itselleen. Naisilla on hyvä homotutka.

Kaikille homoille itsensä tunnistaminen ei tuota yhtä kovaa tuskaa, koska he ovat rehellisiä itselleen eivätkä yritä väkisin toteuttaa ahdasta ja toksista miehen mallia. Väitänkin, että homomiehet on ihmisinä hemmetin paljon mukavampia ja miehekkäämpiä (kokonaisia ihmisiä) kuin nämä itseään väkisin pelimiehen lokeroon survovat pellet.

Vierailija
190/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe niinkään ongelmana naisten kriteerejä miehille. Suurempi ongelma on etteivät naiset aseta itselleen ja omalle käytökselleen mitään kriteerejä. Heidä mielestään he ovat oikeutettuja tekemään mitä lystävät ja muut sitten ymmärtää.

Vierailija
191/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinäpä olikin tuhti infopaketti persoonastasi, älystäsi ja elämänarvoistasi. Ihme, ettei naiset kiinnostu noin syvällisestä miehestä! 

Totta. Pää yhtä täynnä älyä, elämäniloa ja persoonallisuutta kuin tyhjäksi puhallettu muna. Mutta ei vaan naiset kiinnostu, taatana.

Nää tyypit pitäisi poimia alustalta ja viedä johonkin ihmiseksi kasvamisen peruskurssille, sen jälkeen sopeutumaan ihmispopulaatioon. Vaikka asiakaspalvelutöihin, jossa oppisivat sekä kohtaamaan muiden ihmisten kaikenlaiset tunteet että käsittelemään tietoa samalla kun vuorovaikutustaidot väkisinkin harjaantuvat. Myymään HSL:n lippuja, perkele.

Psykologiaa lukeneena suosittelen palstajormille myös lukuharrastusta. Lukekaa paljon ja monenlaista kirjallisuutta, koska siinä pääsee kirjoittajan ajatuksiin sisälle ja oppii empatiaa. Ehkä joku teistä on vielä kehityskykyinen ja saa päänsä ulos perseestään eikä huku narsismiinsa.

Vierailija
192/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tasosta riippumatta haluaa kumppaniksi tasokkaan miehen eli pitkän,komean,koulutetun ja hyvä tuloisen?

Tottakai haluaa parhaan mahdollisen.

Eikö naiset ymmärrä sitä että kaikki miehet ei voi olla hyvätuloisia tai pitkiä?

Ymmärrämme. Mitä sitten? Säälistäkö pitäisi ottaa joku, jota ei halua?

Vierailija
193/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe niinkään ongelmana naisten kriteerejä miehille. Suurempi ongelma on etteivät naiset aseta itselleen ja omalle käytökselleen mitään kriteerejä. Heidä mielestään he ovat oikeutettuja tekemään mitä lystävät ja muut sitten ymmärtää.

Ne muut päättää ihan itse, mitä tekevät.

Vierailija
194/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kovat vaatimukset miehillä on naiselle. T. ikisinkku nainen 35 v

Miehille riittää että nainen on nätti,kaunis ja kiva. 

Jaa, ja siksi kaikilla miehillä on identtiset vaimot. Haloo, juokse seinään.

Vierailija
195/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi vaivoikseen ruman, lyhyen ja köyhän miehen?

Hämmentävän monella kuitenkin on sellainen. Jospa me naiset emme olekaan pinnallisia, vaan miellymme miehen käytökseen ja arvomaailmaan, joka muistuttaa omaamme?

Vierailija
196/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takiako minä olen iksinkku ja jää lapset tekemättä? Pitäis opiskella lisää että saan paremppaa palkkaa ja pitäis mennä salille hommaamaa timmi lihaksikas kroppa.

Olen itse 178cm,iskäkroppanen,duunari ja palkka 3200e/kk.

Kelpaisko sulle 165cm, äitikroppainen, duunari, palkka 3400?

Vierailija
197/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kovat vaatimukset miehillä on naiselle. T. ikisinkku nainen 35 v

Miehille riittää että nainen on nätti,kaunis ja kiva. 

Jaa, ja siksi kaikilla miehillä on identtiset vaimot. Haloo, juokse seinään.

Onko kaikilla naisilla identtiset miehet?

Vierailija
198/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli havaittua nämä naisten korkeat standardit parisuhteessa ja olen ratkaissut asian siten että elelen ihan yksikseni kalsareissa kotonani.

Vierailija
199/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun sulle on miljoona kertaa selitetty syy, niin tulet vinkumaan miljoonannen ensimmäisen kerran.

tapailen kyllä naista mutta hän ei ole niin kaunis ja on lihava.. en tiedä onko tasoiseni.

Vierailija
200/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: sulla on sellainen paha ongelma, että kuvitelet olevasi jotenkin normaali mies.

Et ole, ja sen näkee pakkomielteestäsi väsätä näitä aloituksia, jotka on loukkaavia sekä muita miehiä että koko naissukupuolta kohtaan.

Ei sinulla ole miespuolisiakaan ystäviä, koska olet outo ja vaativa persoona. Syöt energiaa muilta ja jauhat paskaa  tajuamatta, että itsehän sinä näet jopa itsesi harhaisesti pelkkänä pintana, ulkonäkönä ja tulotasona. Et kykene itsekriittisyyteen etkä itsearviointiin. Niinpä et myöskään havaitse omia kehityspuutteitasi.

Yhtä lailla pinnallisesti näet naiset vain hyödykkeinä, joita sun pitäisi kikkeliperusteisesti päästä käyttämään koska kuvittelet, että se on sinun oikeutesi.

Naiset ovat vapaita ihmisiä siinä missä miehetkin. Kukaan ei ole velvollinen luovuttamaan ruumistaan toisen hyödynnettäväksi. Ystävyys, kumppanuus, läheisyys ovat kaikki etuoikeuksia, joita ihmiset  suovat toisilleen rakkaudesta  toisiinsa luottaen ja toinen toistaan kunnioittaen.