Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On masentavaa ja ahdistavaa olla mies koska naiset asettaa liian kovat kriteerit miehille parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
06.02.2024 |

Miksi naiset tasosta riippumatta haluaa kumppaniksi tasokkaan miehen eli pitkän,komean,koulutetun ja hyvä tuloisen?

Eikö naiset ymmärrä sitä että kaikki miehet ei voi olla hyvätuloisia tai pitkiä? 

Naiset on nykyään todella pinnallisia ja se on sääli.

Kommentit (256)

Vierailija
161/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jatka sinä porsiva emakko omalla linjallasi.

Siitosori hermostui.

Siitosori ei ole sana joka kuvaa palstalla naisille huutelevaa inkkeliä millään tavalla. :D

Ei niin. Ehkä joku alkulima olisi sopivampi tälle miesvihasialle, sillä sika on sentään sympaattinen eläin. Tämä alkulima ei millään tasolla.

Vierailija
162/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruikuttajia ei halua kukaan. Lisäksi minulla on oikeus haluta juuri sellainen mies kuin haluan. Ap:n mielipidettä en aio kysyä. 

Vastenmielinen ajatusmaailma. Olet arvatenkin kohta 40 ja edelleen sinkku.

Sinäkö kysyt ap:ltä mielipiteen seurustelukumppanista? Jännää :D

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vaadi pitkää,koulutettua tai hyvätuloista. Ja se komeuskin on katsojan silmässä.

Mikä sitten selittää sen, että naiset lähestyvät baarissa aina samaa miestä meidän kaveriporukasta?

Koska valtaosa ihmisistä, niin naisista, miehistä, heteroista kuin homoistakin tykkää hyvännäköisistä ihmisistä. Mikä vi t t u siinä voi olla vaikeaa ymmärtää? Et itsekään ota rumaa jos vaihtoehtoja on.

Kyllä me miehet ymmärrämme sen, ongelma on siinä että se tuntuu väärältä tietenkin. Kaikki haluavat rakkautta, positiivista huomiota ja validointia ulkonäöstä riippumatta, jopa ne nörtit insinöörimiehet.

Olen itse aina ollut varsin suosittu naisten keskuudessa mutta ymmärrän täysin "veljieni" katkeruuden. Naisten täytyy myös muistaa että me miehet vartumme sillä idealla että ominaisuuksilla on merkitystä pariutumisessa, ei ulkonäössä. Hyvänä esimerkkinä amerikkalaiset teinileffat kuten American Pie, niissä jopa nörteillä on paljon kysyntää. Ja usein se nörttimäisin jätkä saa sen todella kauniin naisen leffan lopussa... totta himputissa se sattuu kun tajuaa että oikeassa elämässä asiat eivät toimi näin, varsinkaan suomessa.

Vierailija
164/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vaadi pitkää,koulutettua tai hyvätuloista. Ja se komeuskin on katsojan silmässä.

Mikä sitten selittää sen, että naiset lähestyvät baarissa aina samaa miestä meidän kaveriporukasta?

Koska valtaosa ihmisistä, niin naisista, miehistä, heteroista kuin homoistakin tykkää hyvännäköisistä ihmisistä. Mikä vi t t u siinä voi olla vaikeaa ymmärtää? Et itsekään ota rumaa jos vaihtoehtoja on.

Kyllä me miehet ymmärrämme sen, ongelma on siinä että se tuntuu väärältä tietenkin. Kaikki haluavat rakkautta, positiivista huomiota ja validointia ulkonäöstä riippumatta, jopa ne nörtit insinöörimiehet.

Olen itse aina ollut varsin suosittu naisten ke

Kyllä mä luulen, että se ihan just noin toimii. Tiedän monta nörttimäistäkin tyyppiä, joilla on kuitenkin nainen. Eri asia sitten on ne miehet, ketkä ei ollenkaan huolehdi itsestään. Siis että pidetään jotain ihmeellistä sottaista risupartaa, on päästetty kroppa täysin holtittomasti paisumaan (tai vaihtoehtoisesti liian laiha, mutta joka tapauksessa ei urheilua tai fyysistä työtä nähnytkään), kulahtanut t-paita päällä jne. Että nekin nörtit, keillä se nainen on, osaa kuitenkin huolehtia itsestään. Ei ne naisia saavat nörtit niissä jenkkileffoissakaan mitään epäsiistejä ole ja miehen olisi aika helppo korjata tuo asia, jos haluaisi naisen.

Vierailija
165/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aina ollut varsin suosittu naisten keskuudessa mutta ymmärrän täysin "veljieni" katkeruuden. Naisten täytyy myös muistaa että me miehet vartumme sillä idealla että ominaisuuksilla on merkitystä pariutumisessa, ei ulkonäössä. Hyvänä esimerkkinä amerikkalaiset teinileffat kuten American Pie, niissä jopa nörteillä on paljon kysyntää. Ja usein se nörttimäisin jätkä saa sen todella kauniin naisen leffan lopussa... totta himputissa se sattuu kun tajuaa että oikeassa elämässä asiat eivät toimi näin, varsinkaan suomessa.

Tottahan niillä ominaisuuksilla on merkitystä. Jo olet koulutettu, hyväkäytöksinen, varakas, ihana naisia kohtaan, hauska ja sinulle on mielenkiintoiset jutut, saat varmasti naisen. Vai ajattelitko, että me naiset olemme toisenlaisista ominaisuuksista kiinnostuneita? Siitä tykkäätkö hernesopasta vai lehtipihvistä? Onko sulla siniset vai raidalliset kalsarit tms?

Vierailija
166/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisten täytyy myös muistaa että me miehet vartumme sillä idealla että ominaisuuksilla on merkitystä pariutumisessa, ei ulkonäössä."

Miksi miehet eivät ajattele naisista samoin kuin itsestään? Miksi naisten tulisi hyväksyä mies ämän ominaisuuksien perusteella eikä ulkonäön? Kaksinaismoralistista.

Vierailija
167/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisten täytyy myös muistaa että me miehet vartumme sillä idealla että ominaisuuksilla on merkitystä pariutumisessa, ei ulkonäössä."

Miksi miehet eivät ajattele naisista samoin kuin itsestään? Miksi naisten tulisi hyväksyä mies ämän ominaisuuksien perusteella eikä ulkonäön? Kaksinaismoralistista.

Sen takia koska sukupuolten välillä on eroja, miehet tavallaan laittavat naiset todella korkealle jalustalle josta nämä "vaatimukset" johtuvat. Itse nuorena miehenä luulin esimerkiksi että syypää siihen että nainen ei katso ulkonäköä pariutumisleikissä johtuu siitä että _kaikki_ naiset ovat kilttejä ja empaattisia "äitihahmoja".

Nainen on aina miehen silmissä korkeammalla tasolla verrattuna toiseen mieheen. "Toiset miehet" ovat moukkia, tyhmiä, itsekkäitä ja kiusaajia kun taas nainen nähdään usein pelastavana enkelhahmona. Uskon että aika moni mies ajattelee näin.

Vierailija
168/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen mallivartaloinen, akateeminen blondi, nykyisin keski-ikäinen enkä ihan mallivartaloinen. Mikäköhän olisi ollut mun syy parikymppisenä lähteä treffeille mua vanhemman, 20 cm lyhyemmän bussikuskin kanssa? Kun myös ne pitkät ja koulutetut, mun kaltaiset, pyysi treffeile. 

Tää on tietty kaikkien mielestä keksitty juttu, mutta ei ole. Bussikuski kirjoitteli mulle yksipuolisesti siis, mutta hän oli vain 1 esimerkki. Omat ominaisuuteni ovat myös totta; olen 180cm, eikä itseäni lyhyemmät kiinnostaneet, eikä kiinnosta nytkään.

Miksi toi linkitetty malli lähtisi pikku nörtin kaa ulos? Ihan sama miten elokuvissa asiat menee niin oikeesti syitä ei ole. 

Vierailija
169/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruikuttajia ei halua kukaan. Lisäksi minulla on oikeus haluta juuri sellainen mies kuin haluan. Ap:n mielipidettä en aio kysyä. 

Vastenmielinen ajatusmaailma. Olet arvatenkin kohta 40 ja edelleen sinkku.

Harmittaako palstainkkeliä kun nainen saakin nykyään ihan itse päättää, millaisen miehen haluaa, toisin kuin esiäitimme joilla ei ollut päätösvaltaa?

Nainen hellan ja nyrkin välissä olisi teikäläisten unelma, onneksi se on jo mennyttä maailmaa täällä sivistysmaassa

Vierailija
170/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia koska sukupuolten välillä on eroja, miehet tavallaan laittavat naiset todella korkealle jalustalle josta nämä "vaatimukset" johtuvat. Itse nuorena miehenä luulin esimerkiksi että syypää siihen että nainen ei katso ulkonäköä pariutumisleikissä johtuu siitä että _kaikki_ naiset ovat kilttejä ja empaattisia "äitihahmoja".

Nainen on aina miehen silmissä korkeammalla tasolla verrattuna toiseen mieheen. "Toiset miehet" ovat moukkia, tyhmiä, itsekkäitä ja kiusaajia kun taas nainen nähdään usein pelastavana enkelhahm

Ongelmahan ei silloin ole naisten vaatimukset vaan miesten typeryys. Kannattaisi opetella tuntemaan ihan eläviä naisia. 

Vierailija
171/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 195 cm pitkä mies,, vakityö.. tienaan sopivasti, ei vain naiset kiinnostu

Vierailija
172/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 195 cm pitkä mies,, vakityö.. tienaan sopivasti, ei vain naiset kiinnostu

Ja kun sulle on miljoona kertaa selitetty syy, niin tulet vinkumaan miljoonannen ensimmäisen kerran.

Vierailija
173/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin Tinder treffeillä ihan tavallisen, mun pituisen, AMK-koulutetun miehen kanssa vaan kuullakseni surkuttelua siitä kuinka komeimmat miehet vie kauneimmat tytöt. Sain esim. kuulla että minussa ois kuitenkin se hyvä puoli, että vieraat miehet ei heti yrittäisi mua. En tiedä missä fantasiamaailmassa sekin deitti oikein elää. Olen 167 cm / 60 kg, blondit hiukset olkapäille, normaali naama eikä niitä tatskoja tai lapsia. En ole kiinnostava, sillä tavallinen ulkonäköni ei riitä tavallisen näköisille miehille.

Nainen 27v

https://www.imgmodels.com/new-york/women/2058-elsa-hosk

Tuossa on miesten mielestä "naapurintyttö,tavallisen nätti nainen"

Eli huippumalli, superhoikka ja timmi. 

Tuohan on vartaloltaan ihan tavallinen. Nörtimmällä naamalla sopisi hyvin aloitteen tekijäksi

Huippumallin vartalo on "ihan tavallinen" 😂 ja sitten valitetaan, että naisilla on liian korkeat odotukset.... 

Vierailija
174/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules Allu, sulle on monta kertaa vastattu vuosien varrella, että ei sillä pituudella ja vakityöllä ole mitään merkitystä jos muut ominaisuudet ei natsaa mutta jostain syystä tämä ei vain tunnu menevän perille

Vierailija
175/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on aina miehen silmissä korkeammalla tasolla verrattuna toiseen mieheen. "Toiset miehet" ovat moukkia, tyhmiä, itsekkäitä ja kiusaajia kun taas nainen nähdään usein pelastavana enkelhahm

Kaikki noin ajattelevat miehet ovat äärimmäisen huonoja. Tuohan on täydellistä naisvihaa. Naisille asetetaan vaatimuksia ja vaaditaan korkeampaa moraalia, miehiltä (ja itseltä) hyväksytään kaikki.

Tuossahan on jo valmiiksi mietitty sekin että mies saa pettää, nainen rakastaa ehdoitta kuten äiti ja antaa anteeksi. Nainen (äiti) sen sijaan ei saa milloinkaan pettää, sillä nainen elää miestä varten.

Vierailija
176/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse aina ollut varsin suosittu naisten ke

Vähät siitä mistä te otatte väärät käsityksenne. Teidän ongelmanne se on. Kaikki leffat ovat miesten fantasiaa, koska ne ovat kaikki miesten tekeleitä (paitsi Barbie!!!). Jopa romanttiset muka naisten leffat ovat miesten naisille tekemää propagandaa, joka väittää että nainen tulee onnelliseksi vain ruman nörtin kanssa.

Vierailija
177/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi haluta nurkkiinsa joku tuhnutteleva pleikkarinpelaaja? Haisemaan pahalle? Sinkkuna oleminen on loistava elämäntapa. Siinä on omat miinuksensa, mutta on myös plussansa. Kannattaa miettiä tooosi tarkkaan, kenen takia vaihtaa statusta. Voi helposti tulla vain lisää miikkoja, eikä vältsisti yhtään plussaa.

Vierailija
178/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinäpä olikin tuhti infopaketti persoonastasi, älystäsi ja elämänarvoistasi. Ihme, ettei naiset kiinnostu noin syvällisestä miehestä! 

Vierailija
179/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ja usein se nörttimäisin jätkä saa sen todella kauniin naisen leffan lopussa... totta himputissa se sattuu kun tajuaa että oikeassa elämässä asiat eivät toimi näin, varsinkaan suomessa."

No tässä on taas näissä keskusteluissa tyypillinen mustavalkoinen ajatusmaailma. Ei todellisuudessa meillä ole vain hyvännäköisiä ja suosittuja miehiä tai rumia nörttejä. Todellisuudessa meillä on valtava kirjo erilaisia välimuotoja ja yhdistelmiä joilla kaikillla on se oma "tasonsa". Ja edelleen todellisuudessa suurin osa miehistä on sellaisia että heillä on mahdollisuus ainakin siihen tavalliseen naiseen. Eri asia on sitten se että kelpaako heille se tavallinen nainen mutta se on jo oma valinta.

Vierailija
180/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Ei miehilläkään ole ykkössijalla se yli 30 bmi tatuoitu, lävistetty, työtön ja räväkkä yksinhuoltaja kenellä monikulttuurisia lapsia useamman eri miehen kanssa.

Älä vihaa pelaajaa, vihaa peliä. Jos haluat voittaa, pyri peittoamaan niin monta kanssakilpailijaasi treenaamalla itsellesi jykevä leuka sekä kaikki muu tarpeellinen.