On masentavaa ja ahdistavaa olla mies koska naiset asettaa liian kovat kriteerit miehille parisuhdemarkkinoilla.
Miksi naiset tasosta riippumatta haluaa kumppaniksi tasokkaan miehen eli pitkän,komean,koulutetun ja hyvä tuloisen?
Eikö naiset ymmärrä sitä että kaikki miehet ei voi olla hyvätuloisia tai pitkiä?
Naiset on nykyään todella pinnallisia ja se on sääli.
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki, linkki!
Se että naiset käyvät enemmän terapiassa ei tarkoita sitä että miehiltä se terapia evättäisiin, muusinuija. Miehet uhriutuvat ja ryyppäävät yksiöissään sen sijaan että yrittäisivät parantaa elämänlaatuaan.
Etsi itse, terapiat ovat jo nyt täynnä, ei ole aikoja. Miten luulet että miehille saataisiin lähtete kun naiset ovat kuormittaneet järjestelmän ahdistuksellaan kun eivät edes tiedä sukupuoltaan.
Psykiatri: https://match.talkspace.com/flow/90/step/1
Terapeutteja: https://www.betterhelp.com/get-started/?skip_redirect_question=1
Etkö löytänyt linkkejä venäjälle?
Kylläpä vanukasmiehillä meni taas niin tunteisiin, että aivoverenvuotokohtaus on lähellä. Laita osoite, niin lähetän sulle pari vanukaspurkkia, se saattaisi ilahduttaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään perusjutut, kuten osansa tekeminen parisuhteessa, toisen huomioon ottaminen, normaali hygienia, lupausten pitäminen ja töissä käyminen, ovat niin vaikeita miehille, ettei ihme ole kun ei naisille kelpaa. Ei kukaan nainen halua aikuista lasta, joka kohtelee huonosti, parisuhteeseen. Useimmille edelleenkin riittää normaali tulotaso ja normaali ulkonäkö.
"miehille"
#miesvohanäkyväksi
#Naisvihanäkyväksi. Tunnista naisvihayhdistyksen spämmit ja naisten hiljentämis yritykset.
#miesvihanäkyväksi
Mulle riittää normi duunari. Kunhan pitää huolta itsestään ja siistihköt elämäntavat.
Voitaisiin laittaa ruokaa yhdessä tai käydä joskus ulkona syömässä. Mennä tapahtumiin, saunoa, pitää seuraa toisilleen.
Näin 50+ ikäisenä ei enää vaadi ihmeitä. Katson pikkuvikoja läpi sormien, niin kauan kuin ne pysyvät pieninä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä vanukasmiehillä meni taas niin tunteisiin, että aivoverenvuotokohtaus on lähellä. Laita osoite, niin lähetän sulle pari vanukaspurkkia, se saattaisi ilahduttaa :D
Ei hätää, sun miesvihan osoittaminen on virkistävää. Ymmärrän hyvin miksi naiset nauttivat miesten haukkumisesta. Valitettavasti mun aika ei riitä siihen osallistumiseen samalla tavalla kuin teillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää normi duunari. Kunhan pitää huolta itsestään ja siistihköt elämäntavat.
Voitaisiin laittaa ruokaa yhdessä tai käydä joskus ulkona syömässä. Mennä tapahtumiin, saunoa, pitää seuraa toisilleen.
Näin 50+ ikäisenä ei enää vaadi ihmeitä. Katson pikkuvikoja läpi sormien, niin kauan kuin ne pysyvät pieninä.
Näin minäkin ajattelen, ikää 46v!
Alko ei saa olla ongelma eikä kapakassa pyöriminen. Sellainen mukava nallekarhu, kätevä käsistään, rauhallinen mukava mies. Sellanen minkä kanssa voi keskustella asioista maan ja taivaan välistä. Siksi kai olen sinkku, kun en käy missään oikeastaan ja pelottaa luottaa ihmisiin....
Mutta miksi tyytyisi huonompaan, jos voi saada hyvänkin? Eikä se oikeastaan edes ole mikään hyvä-huono-skaala, vaan ainoastaan kyse on sopivuudesta.
Omalta kohdaltani:
- pitkä: ei tarvitse olla. Exä oli 172cm ja nyksä sitten pidempi 183cm, mutta tuo ei todellakaan ollut mikään kriteeri minulle. - komea: no tottakai ulkonäön pitää miellyttää, että voi olla vetovoimaa parisuhteessa. Ihmiset kuitenkin tykkää erilaisista ulkonäöistä, esim. itse en yleensä syty sellaisista mallipoikamaisista sliipatuista miehistä (joista monet naiset tykkää), vaan tykkään vähän miehekkäämmistä)
- koulutettu: juu, kyllä tämä on melkeinpä kriteeri. Olen itsekin korkeakoulutettu, joten koen, että mulla on lähtökohtaisesti enemmän yhteistä samankaltaisen miehen kanssa.
- hyvätuloinen: Tienaan itsekin top 3 prosentissa Suomen työllisistä, joten onhan se kiva, jos mies on edes suurin piirtein samalla tasolla. Lähinnä tällä on merkitystä siinä, kun suunnitellaan yhteisiä tekemisiä, reissuja, ravintolaillallisia jne., että molemmilla on rahkeet suurin piirtein samaan tasoon ja kulujen jakaminen on täten mutkatonta. Vaikuttaa myös elintapoihin aika merkittävästi, että sopivuuden kannalta on se hyvä, että mies tienaa edes puolet minun tuloista (mikä sekin siis on mediaanipalkkaa melko reippaasti enemmän). Monilla miehillä tulee myös alemmuuskompleksi, jos nainen tienaa enemmän.
Että sikäli nämä on minusta kyllä ihan perusteltuja kriteerejä.
Ja miehillähän niitä kriteereitä ei ole ollenkaan... heko heko 😂
Te katsoititte minun ohi täysin, kun en istu mihinkään ns kauneusnormiin, on lävistyksiä ja tatuointi ja painoakin on. Nuo jo riittää siihen ettei miehet halua edes tehdä tuttavuutta. 😂 ei siis halua tutustua persoonallisuuteen kun ulkonäkö ei miellytä
Vierailija kirjoitti:
Mutta jatka sinä porsiva emakko omalla linjallasi.
Siitosori hermostui.
Mikä rupikonna siellä rupsuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, sun miesvihan osoittaminen on virkistävää. Ymmärrän hyvin miksi naiset nauttivat miesten haukkumisesta. Valitettavasti mun aika ei riitä siihen osallistumiseen samalla tavalla kuin teillä.
Ei kai se aika riitä, kun on niiiiin monta ketjua ja sivustoa, jonne pitää käydä laittamassa häshtägit. Se vanukasketjukin taitaa olla tosi pitkä jo, siellä kun jokaiseen kommenttiin häshtägit laittaa, niin meneehän siinä ikä ja terveys...
Vierailija kirjoitti:
Ja miehillähän niitä kriteereitä ei ole ollenkaan... heko heko 😂
Te katsoititte minun ohi täysin, kun en istu mihinkään ns kauneusnormiin, on lävistyksiä ja tatuointi ja painoakin on. Nuo jo riittää siihen ettei miehet halua edes tehdä tuttavuutta. 😂 ei siis halua tutustua persoonallisuuteen kun ulkonäkö ei miellytä
Minä taas olen tavis ja ihan näkymätön. Ei auta edes hoikahko normaalipainoinen kroppa. En käytä meikkiä, ei ole muotivaatteita, lävistyksiä, tatuointeja. Kukaan ei lähesty eikä syty minun lähestymisyrityksille.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takiako minä olen iksinkku ja jää lapset tekemättä? Pitäis opiskella lisää että saan paremppaa palkkaa ja pitäis mennä salille hommaamaa timmi lihaksikas kroppa.
Olen itse 178cm,iskäkroppanen,duunari ja palkka 3200e/kk.
Tuommoisia miehiä on suurimmalla osalla naisista. Onneksi olkoon, edusta keskimääräistä avio- tai aviomiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se aika riitä, kun on niiiiin monta ketjua ja sivustoa, jonne pitää käydä laittamassa häshtägit. Se vanukasketjukin taitaa olla tosi pitkä jo, siellä kun jokaiseen kommenttiin häshtägit laittaa, niin meneehän siinä ikä ja terveys...
Täytyykin käydä lukemassa vanukasketjua, jos sieltä saisi lisää viihdettä:D
Kyllä ne siitä rupsahtavat ja alkaa tavallinenkin mies kelpaamaan, jos nyt enää kelpaavat heilekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jatka sinä porsiva emakko omalla linjallasi.
Siitosori hermostui.
Mikä rupikonna siellä rupsuttaa?
Vastailetko reppana itsellesi jo kun en tartu nimittelyyn?
Porsiva emakko sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään perusjutut, kuten osansa tekeminen parisuhteessa, toisen huomioon ottaminen, normaali hygienia, lupausten pitäminen ja töissä käyminen, ovat niin vaikeita miehille, ettei ihme ole kun ei naisille kelpaa. Ei kukaan nainen halua aikuista lasta, joka kohtelee huonosti, parisuhteeseen. Useimmille edelleenkin riittää normaali tulotaso ja normaali ulkonäkö.
"miehille"
#miesvohanäkyväksi
Surullista. Kun argumentit loppuu, niin alkaa toi hashtag-jankutus.
Miten miesvihakiimaa tihkuvia valheita kannattaisi sinusta "argumentoida"?
Kiistää ettei nuo perusjutut ole miehille vaikeita? Okei...
LINKKI LINKKI SILLE ETTÄ NE ON VAIKEITA MIEHILLE
Tuleeko sitä linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"miehille"
#miesvohanäkyväksi
Surullista. Kun argumentit loppuu, niin alkaa toi hashtag-jankutus.
Miten miesvihakiimaa tihkuvia valheita kannattaisi sinusta "argumentoida"?
Kiistää ettei nuo perusjutut ole miehille vaikeita? Okei...
LINKKI LINKKI SILLE ETTÄ NE ON VAIKEITA MIEHILLE
Linkkiä mihin? Osaan jutella kertomalla omia mielipiteitäni. En tarvii linkkejä mihinkään tällaisessa höpöhöpö-ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Tinder treffeillä ihan tavallisen, mun pituisen, AMK-koulutetun miehen kanssa vaan kuullakseni surkuttelua siitä kuinka komeimmat miehet vie kauneimmat tytöt. Sain esim. kuulla että minussa ois kuitenkin se hyvä puoli, että vieraat miehet ei heti yrittäisi mua. En tiedä missä fantasiamaailmassa sekin deitti oikein elää. Olen 167 cm / 60 kg, blondit hiukset olkapäille, normaali naama eikä niitä tatskoja tai lapsia. En ole kiinnostava, sillä tavallinen ulkonäköni ei riitä tavallisen näköisille miehille.
Nainen 27v
https://www.imgmodels.com/new-york/women/2058-elsa-hosk
Tuossa on miesten mielestä "naapurintyttö,tavallisen nätti nainen"
Eli huippumalli, superhoikka ja timmi.
Tuohan on vartaloltaan ihan tavallinen. Nörtimmällä naamalla sopisi hyvin aloitteen tekijäksi
Mikä ihme palstamiehiä vaivaa, kun supermallitkin ovat meh, ja kaikkiin oikeisiin naisiin 'tyydytään'? Toivotaan, ettei kukaan muukaan ( ne komeat, menestyneet, ruotsinkieliset) löydä itselleen hyvää kumppania, kun itswlle ei ole osunut kohdalle?
Vierailija kirjoitti:
Ruikuttajia ei halua kukaan. Lisäksi minulla on oikeus haluta juuri sellainen mies kuin haluan. Ap:n mielipidettä en aio kysyä.
Vastenmielinen ajatusmaailma. Olet arvatenkin kohta 40 ja edelleen sinkku.
Yksikin prosentti käenpoikia on liikaa.