Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On masentavaa ja ahdistavaa olla mies koska naiset asettaa liian kovat kriteerit miehille parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
06.02.2024 |

Miksi naiset tasosta riippumatta haluaa kumppaniksi tasokkaan miehen eli pitkän,komean,koulutetun ja hyvä tuloisen?

Eikö naiset ymmärrä sitä että kaikki miehet ei voi olla hyvätuloisia tai pitkiä? 

Naiset on nykyään todella pinnallisia ja se on sääli.

Kommentit (256)

Vierailija
201/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen incel-harha: kehitetään tekosyitä omasta ulkonäöstä ja naisten nirsoudesta, jottei jouduta kohtaamaan sitä ikävää tosiasiaa, että ollaan kaukana normaalista miehestä.

Siirretään ongelma itsen ulkopuolelle, niin ei ole mitään vastuuta sen korjaamisesta ja voidaan turvallisesti vollotella hautaan asti. Kääriytyä itsesäälin ihanaan pehmoiseen vaippaan. Perustella syrjäytymisensä, laiskuutensa, jopa rikollisuutensa naisten nirsoudella ja pinnallisuudella. Jumaliste, miten lapsellista itsepetosta!

Sovitelkaas samaa metodia perussuomalaisuuteen ja rasismiin. Toimii.

En ole eka joka tämän on huomannut ja ilmiötä on myös tutkittu. Äärioikeistolaisuus, naisviha ja rasismi kulkevat käsikkäin.

Vierailija
202/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap valmis suhteeseen mielestään ruman, kouluttamattoman tai tuilla elävän naisen kanssa? Tai ylipäätään ihmisen kanssa, jolla on joku ominaisuus joka itselle estää pidemmän suhteen syntymisen. Jos on, niin miksi pidät riman niin matalalla ja teet elämästäsi kyseisen naisen kanssa epämukavaa ja vaikeaa? Näin naisena voin sanoa kokeilleeni suhdetta huonotuloisen kouluttamattoman miehen kanssa. Olimme lopulta aivan liian erilaisia, eri tuloluokissa (vaikka en ole mikään hyvätuloinen), eri näkemykset maailmasta (hänen maailmankuvansa juuri ja juuri syrjäytymisvaaran rajalla ei vastannut minun maailmankuvaani) ja täysin onnettomat tulevaisuudenkuvat suhteen jatkoa ajatellen. Yhdessä olimme hetken, koska mies oli mukava ja alkuun oli joitain yhteisiä mielenkiinnonkohteita, joiden varaan parisuhdetta ei kuitenkaan voi rakentaa. Itse suosittelen etsimään kumppanin, jota haluaa katsella pidempään (= riittävän hyvännäköinen omaan silmään) ja joka on riittävän samankaltainen ja samalla aaltopituudella kuin itse. Jokainen määritelköön itse, mikä on "riittävä" taso.

Vierailija
204/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstan parhaimmistoa. Joskus vielä pidetään Gaalailta ja yksi palkinnonsaajista olet sinä. Oletko harkinnut muuttamista arabiemiraatteihin? Ei tarvisi kuulla naisten keskustelevan miehistä julkisesti.

"Miesvihaa" tällä palstalla harvoin näkee. Toki ilkeitä vastauksia, osa varmasti myös naisten kirjoittamia, mutta osin kuittailu on myös aiheellista. Kenelle tällaiset "naiset on ronkeleita" -suuntaiset valitukset on suunnattu? Naisten johtajalle?

M35

Hei N95

Naisten keskustelu miehistä... onko se keskustelua kun keksii miesvihakiimassaan tarinoita joissa isä varastaa lapsen vanukkaat? Halveksutte miehiä sadoissa ketjuissa päivästä toiseen eikä jutuilla tarvitse olla mitään totuusperää, koska hei, joku jossain voisi tehdä noin.

Yleistätte keskustelun koskemaan kaikkia miehiä, mutta kas kun saman tekee vaikkapa viittamaalla jokaisen hoitajan sankarittareen, Aino Nykopp-Koskeen,

>onko se keskustelua kun keksii miesvihakiimassaan tarinoita joissa isä varastaa lapsen vanukkaat?

Se on enemmänkin MEEMI.

Vierailija
205/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat ruman lihavan ja työttömän vähän hullun naisen ja lakkaat valittamasta. Olet kuitenkin ilkeä ja ärsyttävä. Tasosi on tämä. Tai olet yksin, mikä on parasta kaikille. Typerys.

Joo en mä kyl AP:ta huolisi

t. ruma, lihava, työtön ja vähän hullu nainen, jolla on kyllä muutenkin vientiä

Vierailija
206/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkää ottaisi liian lihavaa ja rumaa naista, paremmankin saa.

Vierailija
207/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aika pienet vaatimukset. Tuntuu hyvältä, kun ottaa lähelle.

Tienaa itse omat rahat japystyy maksamaan omat menot. Osaa peruskotityöt. On isä lapsilleen. Ei kiroile, eikä sylje. Ei ole ääri mitään. Ei vegaani, ei hippi, ei matkusta vain maata pitkin.

Ulkonäöstä sen verran, osaa huolehtia hygieniasta ja käy säännöllisesti hammaslääkärissä

Vierailija
208/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pelkkä vulvan metsästys laittaa miehet ikään ja kokoon katsomatta yrittämään parastaan. Naisille ei miehen uloke ole päämäärä.

Vierailija
209/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät voi vain päättää, keneen tuntevat vetoa, sori. Miesten on vaikea ymmärtää tätä, koska suurimmalle heistä kelpaa lähes kuka tahansa tarpeeksi nätti nainen. Naiset ovat biologialtaan erilaisia, heidät on sisäisesti ohjelmoitu etsimään lapsillensa mahdollisimman laadukas isä. Naisilla on kuitenkin täysin eri miesmakuja. Jotkut painottavat ulkonäköä, jotkut luonnetta, jotkut varallisuutta. Tuskin keneenkään kuitenkaan vetoaa epätoivoinen vinkuja.

Vierailija
210/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen pitää olla seksikäs ja vähän meikata ja perus nätti.

Vierailija
211/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainaskaa miehenä kiinnosta koskeakkaa naista jos en tunne vetovoimaa tai hän ei oo mun tyyppinen tai seksikäs tai muutenkin nätti.

Vierailija
212/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takiako minä olen iksinkku ja jää lapset tekemättä? Pitäis opiskella lisää että saan paremppaa palkkaa ja pitäis mennä salille hommaamaa timmi lihaksikas kroppa.

Olen itse 178cm,iskäkroppanen,duunari ja palkka 3200e/kk.

No hehheh. Miehet ihan itse tekevät itselleen näitä omituisia luokituksia. Minulle ainakin olet ihan normaali mies. 

Oma kumppanini on kalju, treenamaton, ei korkeakoulutettu enkä oikeastaan edes tiedä, mitä hän tienaa, koska meillä on omat taloudet. Elän ihan omilla rahoillani. 

Se, mikä merkkaa, on positiivinen elämänasenne, huomaavaisuus, samankaltaiset arvot, huumorintaju ja elämäntyyli. Ja vetovoima, millä ei ole tekemistä lihasten tai leukaperien kanssa.

Mutta jos ei haluta katsoa pintaa syvemmälle, niin eihän sitä kumppania varmaan löydäkään.

Vierailija
213/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen haluaa tasokkaan miehen, kyllä. Miehen taso = omillaan toimeen tuleva ja fiksu, on hyvät käytöstavat ja henkinen selkäranka. Suomalainen nainen ei halua ruikuttavaa ja kitisevää miestä, joka katkeruuksissaan alkaa piikittelemään naisia puhumalla naisten tasosta. Eikä suomalainen nainen tarvitse miehen rahoja, vaan hankkii rahansa itse. Se on suomalaisen peruspentin märkä harhainen uni, että mediaanipalkalla saisi lassottua itselleen kodinhengettären, joka elättämisen toivossa tekee kaiken mitä pentti toivoo.

Tämä sama vinkuna tulee aina miehiltä, jotka pommittavat deittipalstoilla sitä pientä instababe-osastoa, jossa tosiaankin pitää olla lompakko ja ulkoiset kriteerit kunnossa. Sitten kun siellä ei onnista, niin KAIKKI naiset on pinnallisia. Samaan aikaan pentin sairas kuvitelma on alunperinkin ollut, että saisi itselleen hehkeän kodinhengettären, jota ei erota seksinukesta. Sama pimu siivoaa yläosattomissa pentin rintamami

Naiset ovat ymmärrettävästi tuohtuneita Pentin kodinhengettärestä.

Vierailija
214/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki pullukka naisetkin haluaa sen pitkän komean top 10 miehen. Niin me tavis miehet jäämme ilman parisuhdetta ja rakkautta. Olen saanut pakit kymmeniltä tavis naisilta ja olen itse 80 kg 166cm mies.

Vierailija
215/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On masentavaa ja ahdistavaa olla mies, koska kuvittelee, että kikkeli tuo valtaa ja automaattisen pillutakuun, vaikka kuupassa loiskuu vain kusta."

Korjasin.

Ei kannata yleistää kaikkia yksin eläviä miehiä kusipäiksi ja huonoiksi ihmisiksi. Eikä naisiakaan, vaikka tällä palstalla he korostuvatkin.

Vierailija
216/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sua ap kohtalo kolhii, kun et ole pitkä ja hyvätuloinen ja komeakin vielä pitäisi olla. Voi voi. Tekstistäsi paistaa epätoivo, ja se jos mikä karkottaa naisia. Kyllä köyhillä ja lyhyilläkin miehillä on parisuhteita, samoin niillä perunanenäisillä ja harvahiuksisilla. Ihan on asenteesta ja riman korkeudesta kiinni, miten paljon tai vähän saat seuraa. Lisäksi, jos saisitkin kiinnostavan naisen tapailemaan itseäsi, niin mitä tuot suhteeseen? Mitkä ovat ne avut, millä pidät sen toisen ihmisen siinä vierelläsi ja saat hänet pysymään kanssasi, vaikka aivan varmasti on tarjolla parempiakin vaihtoehtoja? (Ja ihan tosissaan, kaikilla ihmisillä on näin. Aina voisi teoriassa saada paremman, jopa ne kuuluisuudet ja komistukset kärsivät tästä.) Parisuhteeseen pyrkivän olisi hyvä miettiä, mitä itsellä on annettavana. Naisille on yleensä tärkeää, että puoliso tuo suhteeseen vakautta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Raha ja komea naama jäävät nopeasti toissijaiseksi, jos mies ei ole parisuhdekelpoinen ja hyvä kumppani.

Vierailija
217/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 195 cm pitkä mies,, vakityö.. tienaan sopivasti, ei vain naiset kiinnostu

No siinäpä olikin tuhti infopaketti persoonastasi, älystäsi ja elämänarvoistasi. Ihme, ettei naiset kiinnostu noin syvällisestä miehestä! 

Totta. Pää yhtä täynnä älyä, elämäniloa ja persoonallisuutta kuin tyhjäksi puhallettu muna. Mutta ei vaan naiset kiinnostu, taatana.

Nää tyypit pitäisi poimia alustalta ja viedä johonkin ihmiseksi kasvamisen peruskurssille, sen jälkeen sopeutumaan ihmispopulaatioon. Vaikka asiakaspalvelutöihin, jossa oppisivat sekä kohtaamaan muiden ihmisten kaikenlaiset tunteet että käsittelemään tietoa samalla kun vuorovaikutustaidot väkisinkin harjaantuvat. Myymään HSL:n lippuja, perkele.

Psykologiaa lukeneena suosittelen palstajormille myös lukuharrastusta. Lukekaa

Et tunne ainuttakaan tänne kirjoittelevaa miestä.

Vierailija
218/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuti ruikuti ruikuti. Ja vielä kerran ruikuti.

Ihme tosiaan, että aloittajaa ei kukaan jaksa katsella tai kuunnella. Täysin käsittämätöntä. 

Vierailija
219/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on ongelmana se että "alhaisen tason" nainen eli ei niin kaunis nainen jolla on kiloja kertynyt luulee olevansa hyvä nainen, tämä nainen sitten haluaa kumppaniksi hyvän miehen eli miehen joka on pitkä,komea ja hyväpalkkainen.

Naiset luulevat itsestään liikoja. 

Vierailija
220/256 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on ongelmana se että "alhaisen tason" nainen eli ei niin kaunis nainen jolla on kiloja kertynyt luulee olevansa hyvä nainen, tämä nainen sitten haluaa kumppaniksi hyvän miehen eli miehen joka on pitkä,komea ja hyväpalkkainen.

Naiset luulevat itsestään liikoja. 

minulla on ei niin kaunis ja lihava nainen jolle minä oon kelvannut ja olen pitkä ja suht komea, en adonis, mutta kelvannut hänelle