On masentavaa ja ahdistavaa olla mies koska naiset asettaa liian kovat kriteerit miehille parisuhdemarkkinoilla.
Miksi naiset tasosta riippumatta haluaa kumppaniksi tasokkaan miehen eli pitkän,komean,koulutetun ja hyvä tuloisen?
Eikö naiset ymmärrä sitä että kaikki miehet ei voi olla hyvätuloisia tai pitkiä?
Naiset on nykyään todella pinnallisia ja se on sääli.
Kommentit (256)
Herää kysymys:
Mikä tutkimuslaitos Suomessa määrittelee ja mittaa nämä tasot?
Olisi kiva mittauttaa omansa. Ja toisten, ettei erehdy väärälle tasolle, viettien viemänä.
Voisiko tuosta vielä saada kastin merkin otsaan? Näkyisi heti deittiprofiilissakin, selkeyttäisi sitäkin prosessia.
Kenenkään ei tarvitsisi sitten enää koskaan milloinkaan ikinä miettiä, että joku yrittää ylemmäksi kuin mitä on rahkeita. Rauha laskeutuisi vihdoin maahamme, hallelujaa!
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan on oltava vähintään nainen. Mies ei noin hölmöjä kirjoittele. Ei pidä paikkaansa alkuunkaan.
Vakioitkuaihe Jonneilla Jylilaudalla. Täällä ja jokapaikassa: Miksi en saa 18 vuotiasta megabeibiä? Naiset on kranttuja ja hypergamisia, siksi.
Istuskelin vaalitoimitsijan hommissa kahdet juuri käydyt ennakkovaalit ja siellä ehdin miettiä myös tätä: suomalaiset miehet jotka väittävät, että mikään ei riitä.
Ennakkoäänestämässä käytiin vilkkaasti, ja vaikka naisia kävi tilastojen mukaan miehiä enemmän, myös miehiä siellä ehti nähdä satoja. Siis toistan, satoja. Tilanne on monelle jännittävä, sen ymmärrän, eikä kaikki tykkää henkilötodistusten syynämisestä, ymmärrän tämän myös.
Mutta se mitä en ymmärrä, on totaalinen käytöstapojen puute. Ei kaikilla miehillä, mutta niin suurella osalla että tämä ulina tuli siellä istuessa mieleen. Jos olet mies, ja et vastaa kun sinua tervehditään, et katso silmiin, suutut kun sinua ohjataan toimimaan niin että toisten vaalisalaisuus säilyy, ja suutut jos sinua ohjataan toimimaan kuten oikeusministeriö on määrännyt vaalin toimitettavaksi, niin älä ihmettele jos et kelpaa.
Aivan sama millä autolla kurvasit supermarketin yhteydessä olevalle äänestyspaikalle. Aivan sama, mitä sinulla oli päällä. Aivan sama, mitä tienaat. Jos olet epäkohtelias möllöttäjä tai ylimielinen "kyllä minä tiedän"-ihminen, niin ei sinulle helposti kumppania tule löytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen incel-harha: kehitetään tekosyitä omasta ulkonäöstä ja naisten nirsoudesta, jottei jouduta kohtaamaan sitä ikävää tosiasiaa, että ollaan kaukana normaalista miehestä.
Siirretään ongelma itsen ulkopuolelle, niin ei ole mitään vastuuta sen korjaamisesta ja voidaan turvallisesti vollotella hautaan asti. Kääriytyä itsesäälin ihanaan pehmoiseen vaippaan. Perustella syrjäytymisensä, laiskuutensa, jopa rikollisuutensa naisten nirsoudella ja pinnallisuudella. Jumaliste, miten lapsellista itsepetosta!
Sovitelkaas samaa metodia perussuomalaisuuteen ja rasismiin. Toimii.
En ole eka joka tämän on huomannut ja ilmiötä on myös tutkittu. Äärioikeistolaisuus, naisviha ja rasismi kulkevat käsikkäin.
Ongelma on siinä, että naiset haluavat miehen, joka on luonnostaan jotain hienoa. Ei saa käydä salilla vaan pitää olla luonnostaan jäntevä. I
Valtaosa naisista ei halua ryhtyä kiskomaan päihteitä viihtyäkseen suhteessa. Vasta nyt ollaan ruvettu keskustelemaan perheellisten naisten ahdingosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi vaivoikseen ruman, lyhyen ja köyhän miehen?
Oma mieheni on lyhyt, eikä se haittaa minua, koska hän on aivan huipputyyppi. Hän on menestynyt urallaan, mutta rakastaisin häntä kyllä köyhempänäkin. Olen huomannut, että moni luonteeltaan ikävä mies laittaa naisettomuutensa syyksi naisten nirsoilun, vaikka se vika löytyy omasta ikävästä luonteesta. Kivat tyypit saavat aina naisen, vaikka eivät olisi niin komeita ja olisivat lyhyitäkin. Suurin osa naisista ei juokse rikkauksien perässä, mutta he haluavat kuitenkin, että peruselämänhallinta on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Itselle kelpaisi nainen joka on kaunis ja kiva, lapseton ja hoikka. Ei meikkaa mutta sirot nätit kasvot, pitkät paksut hiukset, sporttinen mut kuitenkin naisellinen vartalo, ei lapsia mut hyväksyy miehen lapset,
Mies 45v
Etkö itse näe siinä mitään absurdia, että itselläsi on lapsia, mutta et halua naista, jolla myös itsellään on lapsia?
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Itselle kelpaisi nainen joka on kaunis ja kiva, lapseton ja hoikka. Ei meikkaa mutta sirot nätit kasvot, pitkät paksut hiukset, sporttinen mut kuitenkin naisellinen vartalo, ei lapsia mut hyväksyy miehen lapset,
Mies 45v
Etkö itse näe siinä mitään absurdia, että itselläsi on lapsia, mutta et halua naista, jolla myös itsellään on lapsia?
Trollia ei kannata ruokkia. Näkeehän tuon provoilun sokea Reettakin.
Vierailija kirjoitti:
"Ja usein se nörttimäisin jätkä saa sen todella kauniin naisen leffan lopussa... totta himputissa se sattuu kun tajuaa että oikeassa elämässä asiat eivät toimi näin, varsinkaan suomessa."
Tämä on koko ketjun kaksinaismoralistisin ulosanti. Kuinka hyväuskoinen pitää olla, että uskoo tällaista edes lapsena? Miksi epäviehättävillä olisi mitään jakoa kauniisiin? Uskotteko kaiken mitä teille syötetään? Lasten Disney-elokuvissakin prinssi saa prinsessan ja päinvastoin. Ulkonäköön panostaminen nimenomaan viestii, että pitää sitä tärkeänä muissakin.
"Tämä on koko ketjun kaksinaismoralistisin ulosanti. Kuinka hyväuskoinen pitää olla, että uskoo tällaista edes lapsena? Miksi epäviehättävillä olisi mitään jakoa kauniisiin? Uskotteko kaiken mitä teille syötetään? Lasten Disney-elokuvissakin prinssi saa prinsessan ja päinvastoin. Ulkonäköön panostaminen nimenomaan viestii, että pitää sitä tärkeänä muissakin. "
^ Aika ilkeä kommentti, en tule ikinä ymmärtämään näin miehenä missä aika neutraalikin kommentti saa täällä niin paljon suoranaista miesvihaan rinnastettavaa vastaargumenttia. Ja en puhu nyt näistä trolleista huom. (!)
Mikä tekee kyseisestä viestistä kaksinaismoralistisen? eikö ole mahdollista että ihminen sukupuolesta riippumatta unelmoi näistä "Disney tarinoista" ja toivoisi että asiat ehkä toimisivat oikeassa elämässäkin joskus kuten elokuvissa? eikö elämässä saa toivoa taikaa ja rakkautta? onko kaikki niin brutaalia ja kylmää kokoajan? aika ilkeitä olentoja täällä internetissä liikkeellä kuten aina, hirveän kyynistä meininkiä vaikka esittää ihan normaaleja mielipiteitä
Ja kyllä, nuorena miehenä ja varsinkin teini-ikäisenä uskoin, tai halusin uskoa, että rakkasuelämä toimii vähän kuten leffoissa. Konkreettisena esimerkkinä "love at first sight" ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisten täytyy myös muistaa että me miehet vartumme sillä idealla että ominaisuuksilla on merkitystä pariutumisessa, ei ulkonäössä."
Miksi miehet eivät ajattele naisista samoin kuin itsestään? Miksi naisten tulisi hyväksyä mies ämän ominaisuuksien perusteella eikä ulkonäön? Kaksinaismoralistista.
Sen takia koska sukupuolten välillä on eroja, miehet tavallaan laittavat naiset todella korkealle jalustalle josta nämä "vaatimukset" johtuvat. Itse nuorena miehenä luulin esimerkiksi että syypää siihen että nainen ei katso ulkonäköä pariutumisleikissä johtuu siitä että _kaikki_ naiset ovat kilttejä ja empaattisia "äitihahmoja".
Nainen on aina miehen silmissä korkeammalla
"Primitiivisillä vaistoilla ja biologialla on puolusteltu vaikka mitä hirveyksiä, jotka kuitenkin on kokonaan tai suurimmaksi osaksi sosiaalistettu nykyelämästä pois. Sinä et ehkä voi itsellesi mitään, mutta älä yleistä heikkouttasi koskemaan kaikkia miehiä. Ajatusmaailmasi ja ulosantisi on kauttaaltaan oksettavan vastenmielinen, puhumattakaan siitä miten keskenkasvuiselta kuulostat."
^ Ja kiitos taas ilkeästä kommentista. En tajua vieläkään miten mielipiteeni ovat niin pahoja että on pakko hyökätä tällä tavalla päälle :D "kauttaaltaan oksettavan vastenmiellinen" ja vielä "keskenkasvuinen" hui hirveetä, kommenttini tai mielipiteeni eivät ole millään tavalla radikaaleja taikka hyökkääviä naisia kohtaan.
Olisi hyvin kiinnostavaa tietää miksi uskot että primitiiviset vaistot ja evolutionaariset voimat ovat sosiaalistettu nykyelämästä pois? mikä saa sinut uskomaan näin? ja miksi rinnastat evoluutiobiologian (ja psykologian) heti toisen maailmansodan kauheuksiin? se että havainnoin maailmaa ja universumia historian, arkeologian, antropologian, paleontologian ja evoluutioteorian avulla ei tarkoita sitä että puolustan jotain Aktion-T4 juttuja. Ihan konkreettisesti näemme arkielämässä miten ihminen on eläin kuten muutkin planeetallamme. Tuntuu siltä että vasemmisto uskoo usein siihen että ihminen pystyy dialogin, kommunikoinnin ja varhaiskasvatuksen avulla tavallaan "kitkeä" ja kontrolloida eläinvaistojamme, kun taas oikeisto nojaa teologiaan ja uskonnollisiin teksteihin jotka väittävät että ihminen on eläintä yläpuolella hierarkiass - eikä suinkaan ole eläin ollenkaan vaan melkeinpä jumalolento ja jumalan / jeesuksen reflektio itsestään jne. Pidän näitä molempia väitteitä täysin vääränä, lähtökohta on että tarkastamme ihmistä kylmän viileästi ihan evoluution avulla.
Voit lukea enemmän täältä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Syyllist%C3%A4minen_assosiaatiolla + https://fi.wikipedia.org/wiki/Natsikortti
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 45v
!
Tasokkaat miehet ovat todella nirsoja.
Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle .
"Mikä tekee kyseisestä viestistä kaksinaismoralistisen? eikö ole mahdollista että ihminen sukupuolesta riippumatta unelmoi näistä "Disney tarinoista" ja toivoisi että asiat ehkä toimisivat oikeassa elämässäkin joskus kuten elokuvissa? eikö elämässä saa toivoa taikaa ja rakkautta? onko kaikki niin brutaalia ja kylmää kokoajan? aika ilkeitä olentoja täällä internetissä liikkeellä kuten aina, hirveän kyynistä meininkiä vaikka esittää ihan normaaleja mielipiteitä
Ja kyllä, nuorena miehenä ja varsinkin teini-ikäisenä uskoin, tai halusin uskoa, että rakkasuelämä toimii vähän kuten leffoissa. Konkreettisena esimerkkinä "love at first sight" ilmiö."
Saahan sitä unelmoida ja toivoa. Aika sitten näyttää, mitä elämästä todellisuudessa tuli.
Vierailija kirjoitti:
Ole mies ja ota mies. Säästyt monelta vaivalta.
Ecuadorista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole mies ja ota mies. Säästyt monelta vaivalta.
Ecuadorista?
Ihan mistä vain jos on sinun makuusi. Sehän se on tärkeintä. Latinot on komeitakin, suosittelen.
Olen kauniiksi kehuttu nainen, eikä mulla oo ollut koskaan ongelmia löytää seuraa. Omat ihastukseni ovat olleet minusta hurjan viehättäviä, puoleensavetäviä ja seksikkäitä. Valtaosa naisista ei varmaan ajattelisi näin, sillä nämä miehet, joihin olen ihastunut, ovat kaljuja tai kaljuuntumassa, osa hieman ylipainoisia eivätkä kasvoiltakaan ehkä kaikkein komeimpia. Osa on ollut duunareita ja osa parempi palkkaisia, ei ole mulle väliä, kunhan tulee itsekseen toimeen ja elämänhallinta on kunnossa. Mä kiinnostun kokonaisuudesta, rosoisuudesta, ja näen nämä miehet todella haluttavina. Toki mäkin osaan katsoa, kuka olisi valtaosan mielestä komea mies tai kaunis nainen, mutta ei se ainakaan mulle merkkaa kaikkea. Kunhan kemiat kohtaa ja on kipinää.
Oletko yhäri vai mielenterveyspotilas?