On masentavaa ja ahdistavaa olla mies koska naiset asettaa liian kovat kriteerit miehille parisuhdemarkkinoilla.
Miksi naiset tasosta riippumatta haluaa kumppaniksi tasokkaan miehen eli pitkän,komean,koulutetun ja hyvä tuloisen?
Eikö naiset ymmärrä sitä että kaikki miehet ei voi olla hyvätuloisia tai pitkiä?
Naiset on nykyään todella pinnallisia ja se on sääli.
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Tinder treffeillä ihan tavallisen, mun pituisen, AMK-koulutetun miehen kanssa vaan kuullakseni surkuttelua siitä kuinka komeimmat miehet vie kauneimmat tytöt. Sain esim. kuulla että minussa ois kuitenkin se hyvä puoli, että vieraat miehet ei heti yrittäisi mua. En tiedä missä fantasiamaailmassa sekin deitti oikein elää. Olen 167 cm / 60 kg, blondit hiukset olkapäille, normaali naama eikä niitä tatskoja tai lapsia. En ole kiinnostava, sillä tavallinen ulkonäköni ei riitä tavallisen näköisille miehille.
Nainen 27v
https://www.imgmodels.com/new-york/women/2058-elsa-hosk
Tuossa on miesten mielestä "naapurintyttö,tavallisen nätti nainen"
Eli huippumalli, superhoikka ja timmi.
Tuohan on yksi maailman kauneimpia naisia. Mikä vika on ap:n ja kaltaistensa päässä, kun kuvi
Ihanaa kun pari miesvihaajaa alkaa keksimään harhaisia valheita ja komppaa sitten toisiaan haukkuen ap:ta ja muita miehiä.
Eikä palstalla ole miesvihaa (katsokaa samalla tykkäykset noiden viesteistä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joku kun vielä kertoisi "miksi" miehen pitäisi lähteä naisen Sirkus Parisuhteeseen, koulutetuksi puudeliksi."
Kysy ap:ltä, miksi hän siihen haluaa. Ja vinkiksi sinulle: joskus välillä olisi kiva lukea muunlaisiakin kommentteja, kuin puhki kuluneita fraaseja, joita heittelet joka ketjuun.
Yritän kannustaa ap:ta pois siitä arvottomuuden ja masennuksen tunteesta mitä hän kokee kun ei "saa" naista. Olemme samalla puolellla, eikö?
Minustakin olisi muuten mukava lukea palstalla muutakin kuin miesvihaa, mutta harvemmin se onnistuu.
Sinä aloitat naisvihaketjuja päästäksesi ulisemaan "miesvihaa" kun naiset osoittavat väitteesi perättömiksi ja asenteesi häiriintyneiksi. Sulla on jotain pahasti vialla identiteetissä, kun et ole yksilö vaan "kaikki
Voisitko keskittyä siihen olemassaolevaan perheeseesi? Ai niin. Et voi.
Pitkät miehet ei kelpaa koska eivät ole tasokkaita ja se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Tinder treffeillä ihan tavallisen, mun pituisen, AMK-koulutetun miehen kanssa vaan kuullakseni surkuttelua siitä kuinka komeimmat miehet vie kauneimmat tytöt. Sain esim. kuulla että minussa ois kuitenkin se hyvä puoli, että vieraat miehet ei heti yrittäisi mua. En tiedä missä fantasiamaailmassa sekin deitti oikein elää. Olen 167 cm / 60 kg, blondit hiukset olkapäille, normaali naama eikä niitä tatskoja tai lapsia. En ole kiinnostava, sillä tavallinen ulkonäköni ei riitä tavallisen näköisille miehille.
Nainen 27v
Tuohan on yksi maailman kauneimpia naisia. Mi
Eipä oo ap tullut kumoamaan tuon kommentoijan väitettä siitä miltä näyttää inkkeleiden mielestä naapurintyttö tai millainen nainen "kelpaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 27v
Ja tässä
Siinähän se vitsi piileekin. Kun mies haluaa meikittömän naisen tai naisen joka käyttää meikkiä vain hyvin vähän, hän tarkoittaa tuota.
Ei ihan liity aiheeseen mutta miksi naiset luulee että me kaikki miehet etsimme tosi kauniita naisia luokkaa missi tai instabeibe? Minä ainakin kelpuutan vähän rumemman naisen kuin missi tai instabeibe mutta todella rumaa naista en kelpuuta.
T:miehekäs mies
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan liity aiheeseen mutta miksi naiset luulee että me kaikki miehet etsimme tosi kauniita naisia luokkaa missi tai instabeibe? Minä ainakin kelpuutan vähän rumemman naisen kuin missi tai instabeibe mutta todella rumaa naista en kelpuuta.
Ei kukaan halua tulla sinun kelpuuttamaksesi. Tai kenenkään muunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vaadi pitkää,koulutettua tai hyvätuloista. Ja se komeuskin on katsojan silmässä.
Mikä sitten selittää sen, että naiset lähestyvät baarissa aina samaa miestä meidän kaveriporukasta?
Milloin naiset ovat ruvenneet lähestymään miehiä? Ainahan valitetaan, että naiset vain odottavat, että miehet tekevät kaikki aloitteet.
Ala-asteen diskosta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joku kun vielä kertoisi "miksi" miehen pitäisi lähteä naisen Sirkus Parisuhteeseen, koulutetuksi puudeliksi."
Kysy ap:ltä, miksi hän siihen haluaa. Ja vinkiksi sinulle: joskus välillä olisi kiva lukea muunlaisiakin kommentteja, kuin puhki kuluneita fraaseja, joita heittelet joka ketjuun.
Yritän kannustaa ap:ta pois siitä arvottomuuden ja masennuksen tunteesta mitä hän kokee kun ei "saa" naista. Olemme samalla puolellla, eikö?
Minustakin olisi muuten mukava lukea palstalla muutakin kuin miesvihaa, mutta harvemmin se onnistuu.
Sinä aloitat naisvihaketjuja päästäksesi ulisemaan "miesvihaa" kun naiset osoittavat väitteesi perättömiksi ja asenteesi häiriintyneiksi. Sulla on jotain pahasti vialla identiteetissä, kun et ole yksilö vaan "kaikki
Tui tui senkin miehiä vihaava palstanart...neiti. En ole aloittanut yhtäkään ketjua täällä.
Myöskään mitään "väitteitä" ei osoiteta perättömiksi. Asenne häiriintynyt? Se on se sama miten te keskustelette miehistä. Ottaako koville kun näytän peiliä edessänne?
Ai niin joo, jätä se sika on ok, mutta sialle porsinut emakko ei ole.
Vauvapalstan parhaimmistoa. Joskus vielä pidetään Gaalailta ja yksi palkinnonsaajista olet sinä. Oletko harkinnut muuttamista arabiemiraatteihin? Ei tarvisi kuulla naisten keskustelevan miehistä julkisesti.
"Miesvihaa" tällä palstalla harvoin näkee. Toki ilkeitä vastauksia, osa varmasti myös naisten kirjoittamia, mutta osin kuittailu on myös aiheellista. Kenelle tällaiset "naiset on ronkeleita" -suuntaiset valitukset on suunnattu? Naisten johtajalle?
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistahan se on, kun on harhainen. Siihen on luultavasti jonkinlaista terapiaa saatavilla.
Naisille olisi, miehet eivät saa lähetettä ja terape
Väärin. Th-henkilöstöllä on vaitiolovelvollisuus,he eivät saa kertoa potilaistaan mitään, eivät edes sukupuolta. Ota tollo-trolli selvää asioista.
Asia selviää ihan tilastoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistahan se on, kun on harhainen. Siihen on luultavasti jonkinlaista terapiaa saatavilla.
Nai
Linkki, linkki!
Se että naiset käyvät enemmän terapiassa ei tarkoita sitä että miehiltä se terapia evättäisiin, muusinuija. Miehet uhriutuvat ja ryyppäävät yksiöissään sen sijaan että yrittäisivät parantaa elämänlaatuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 27v
Eipä oo ap tullut kumoamaan tuon kommentoijan väitettä siitä miltä näyttää inkkeleiden mielestä naapurintyttö tai millainen nainen "kelpaa".
Miksi pitäisi kumota jotain valheita mitä ne naiset kyvätte miesvihassanne? Mikä hyöty siitä olisi? Seuraava vaihe on että syytätte miestä joka kiistää tuon "valehterijaksi" ja alatte myllyttämään sitä porukallanne.
Kaikki näkee teidän pelikirjan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vaadi pitkää,koulutettua tai hyvätuloista. Ja se komeuskin on katsojan silmässä.
Mikä sitten selittää sen, että naiset lähestyvät baarissa aina samaa miestä meidän kaveriporukasta?
Milloin naiset ovat ruvenneet lähestymään miehiä? Ainahan valitetaan, että naiset vain odottavat, että miehet tekevät kaikki aloitteet.
Ala-asteen diskosta lähtien.
ahahahha
ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 27v
Eli huippum
Linkkaa esimerkki naapurintytöstä äläkä russuta turhanpäiväisyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ap:n listauksessa naisen pitää olla nätti, kaunis ja kiva.
Vauvapalstan parhaimmistoa. Joskus vielä pidetään Gaalailta ja yksi palkinnonsaajista olet sinä. Oletko harkinnut muuttamista arabiemiraatteihin? Ei tarvisi kuulla naisten keskustelevan miehistä julkisesti.
"Miesvihaa" tällä palstalla harvoin näkee. Toki ilkeitä vastauksia, osa varmasti myös naisten kirjoittamia, mutta osin kuittailu on myös aiheellista. Kenelle tällaiset "naiset on ronkeleita" -suuntaiset valitukset on suunnattu? Naisten johtajalle?
M35
Hei N95
Naisten keskustelu miehistä... onko se keskustelua kun keksii miesvihakiimassaan tarinoita joissa isä varastaa lapsen vanukkaat? Halveksutte miehiä sadoissa ketjuissa päivästä toiseen eikä jutuilla tarvitse olla mitään totuusperää, koska hei, joku jossain voisi tehdä noin.
Yleistätte keskustelun koskemaan kaikkia miehiä, mutta kas kun saman tekee vaikkapa viittamaalla jokaisen hoitajan sankarittareen, Aino Nykopp-Koskeen, siitä pillastutaan.
Tiesitkö muuten että naiset surmaavat vauvansa?
Mitä aloitukseen tulee niin se on tarpeetonta kitinää, sanoisin että ulílauta-ikäisen teinin tekosia. Se nauttii kun se saa satoja naisia täänne riehumaan. Hieroo pientä pippeliään, aivan kuten sinäkin kostut hänen haukkumisesta.
Mitä ne haluu ja mitä ne saa, on kaksi eri asiaa. Älä juokse naisten perässä, tee jotain järkevää.
Nykyään perusjutut, kuten osansa tekeminen parisuhteessa, toisen huomioon ottaminen, normaali hygienia, lupausten pitäminen ja töissä käyminen, ovat niin vaikeita miehille, ettei ihme ole kun ei naisille kelpaa. Ei kukaan nainen halua aikuista lasta, joka kohtelee huonosti, parisuhteeseen. Useimmille edelleenkin riittää normaali tulotaso ja normaali ulkonäkö.
Linkki, linkki!
Se että naiset käyvät enemmän terapiassa ei tarkoita sitä että miehiltä se terapia evättäisiin, muusinuija. Miehet uhriutuvat ja ryyppäävät yksiöissään sen sijaan että yrittäisivät parantaa elämänlaatuaan.
Etsi itse, terapiat ovat jo nyt täynnä, ei ole aikoja. Miten luulet että miehille saataisiin lähtete kun naiset ovat kuormittaneet järjestelmän ahdistuksellaan kun eivät edes tiedä sukupuoltaan.
Niin kai naisillekin. Sinä siis oot?