Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään käynyt niin, että oli nuorena kranttu ja jäi lopulta ilman perhettä?

Vierailija
05.02.2024 |

Minulle kävi näin. Aikoinaan pidin lähes itsestään selvyytenä, että elämä tulee menemään sitä perusrataa, että löytää kumppanin ja saa lapsia. Olin varsin kranttu kumppaniehdokkaiden suhteen ja annoin monet pakit ihan hyvillekin tyypeille, mutta silloin sitä ajatteli niin naiivisti, että ihan jees tyyppi, mutta ei vain ole tunnetta itselläni tarpeeksi. Iän myötä sitä sai huomata, että eipä se vain niin mene että saat juuri sen, joka vie jalat alta, ja että hän tuntisi sinua kohtaan samoin. Lopulta näin 45 vuotiaana olen perheetön yksineläjä ja tuntuu ettei elämällä ole oikein merkitystä, ja on kyllä tullut jokusen kerran mietittyä, että olisiko pitänyt nuorempana olla hieman enemmän jalat maassa.

Kommentit (146)

121/146 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia voi tehdä yksinkin nykyisin. 

Ei kai miehet voi yksin tehdä lapsia?

Vierailija
122/146 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on täynnä näitä naisia. 30v+ "Nyt on aika asettua paikoilleen" profiileita tulee vastaan koko ajan. Sitä on biletetty, deittailtu ja Body Countia kasvatettu niin pitkään kun ollut vientiä nuorena ja hyvännäköisenä. Sitten kun päälle kolmekymppisenä tulee realitettit vastaan, ja pitäisi löytää äkkiä mies perheen perustamista varten.

Siinä kohtaa 30+ on se perheen perustaminen monellakin. Sitä enne on  edetty sitä nuoruutta, opiskeltu ym. Eikö se hyvä, niin ei tarvi 5-kymppisenä sitä nuoruutta alkaa haikailla. 

Miksi nuoruutta ei voisi elää uudestaan 50-vuotiaana? Ei mua ainakaan kiinnosta kotona homehtua, vaan elän elämää täysillä kunhan lapsilla on vähän enemmän ikää. 

No siitä yksinkertaisesta syystä, että ihminen on nuori vain kerran. Surullisia nämä 50v jotka yrittää kompensoida elämätöntä elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin aion viisikymppisenä elää täysillä enkä kiikkustuolissa muistella kultaista nuoruutta.

Vierailija
124/146 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen herrasmiies.

Vierailija
125/146 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on täynnä näitä naisia. 30v+ "Nyt on aika asettua paikoilleen" profiileita tulee vastaan koko ajan. Sitä on biletetty, deittailtu ja Body Countia kasvatettu niin pitkään kun ollut vientiä nuorena ja hyvännäköisenä. Sitten kun päälle kolmekymppisenä tulee realitettit vastaan, ja pitäisi löytää äkkiä mies perheen perustamista varten.

Siinä kohtaa 30+ on se perheen perustaminen monellakin. Sitä enne on  edetty sitä nuoruutta, opiskeltu ym. Eikö se hyvä, niin ei tarvi 5-kymppisenä sitä nuoruutta alkaa haikailla. 

Sitä paitsi ne 30+ vauhdikkaan nuoruuden eläneet pariutuu keskenään, ei ne mitään seinäruusuja/inkkeleitä halua vanhemmallakaan iällä.

Vierailija
126/146 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suomi naiset on maailman nirsoimpia ja sen takia sada tuhannet miehet jää ilman perhettä ja parisuhdetta.

Kuten tämä esimerkkitapauksemme ap:kin on vaikka on mies.

Olkaa nirsoja, sekä miehet että naiset! Kukaan ei halua olla se johon tyydytään paremman puutteessa.

Vierailija
127/146 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin etten halua parisuhdetta joten elän ilman omaa perhettä. Edelleen 62-vuotiaana olen sitä mieltä että valitsin oikein. Itsellisenä naisena on suojassa monenlaiselta.

Vierailija
128/146 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus: "Mietin vain, että kyllä pitää ihmisen olla tyhmä jos haluaa viiskymppisenä lasta."

Itselleni tulee kyllä mieleen montakin tunnettua miestä, jotka ovat teheet juuri näin... suomessakin. Ja tässä ulkomailta lisää (ja ikä jolloin tulivat isäksi):

Per Gyllenhammar, 81.

Paul McCartney, 61.

Mick Jagger, 56.

Hugh Hefner, 66.

Donald Trump, 62.

David Letterman, 56.

Steve Martin, 67.

Robert De Niro, 68.

Michael Douglas, 58.

Hugh Grant, 52.

Rod Stewart, 66.

Elton John, 66.

Bruce Willis, 57.

Julio Iglesias, 63.

Clint Eastwood, 66.

Vierailija
129/146 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, näitä tyhmiä 50+, 60+, 70+ ja 80+ näköjään riittää ;-) 

Vierailija
130/146 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko nämäkin sitten olleet ranttuja nuorena, mutta onnistuneet vanhempana...?! =) 

Vierailija
131/146 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut nuorena kranttu. Olin kiusattu ja välillä jopa hyljeksitty. Haaveet omasta perheestä menivät pesuveden mukana jo vuosikymmeniä sitten. Samaan aikaan kiusaajista tehdään presidenttejä. Hävettää olla suomalainen.

Vierailija
132/146 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus: "Mietin vain, että kyllä pitää ihmisen olla tyhmä jos haluaa viiskymppisenä lasta."

Itselleni tulee kyllä mieleen montakin tunnettua miestä, jotka ovat teheet juuri näin... suomessakin. Ja tässä ulkomailta lisää (ja ikä jolloin tulivat isäksi):

Per Gyllenhammar, 81.

Paul McCartney, 61.

Mick Jagger, 56.

Hugh Hefner, 66.

Donald Trump, 62.

David Letterman, 56.

Steve Martin, 67.

Robert De Niro, 68.

Michael Douglas, 58.

Hugh Grant, 52.

Rod Stewart, 66.

Elton John, 66.

Bruce Willis, 57.

Julio Iglesias, 63.

Clint Eastwood, 66.

Itse en tuossa iässä lähtisi edes yrittämään. Miksi? Koska en enää kykenisi olemaan sellainen vanhempi, jollaisen pieni lapsi ansaitsee. Terveisin, mies

Vierailija
133/146 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se niin kävi ja kranttu olen edelleen sekä ilman perhettä.

Sellaista ihmistä on mahdoton löytää jota jaksaisin nurkissani katsella joten en edes yritä.

Perhe ei ole koskaan ole minulle ollut mikään tavoite, ennemminkin olen ura-ihminen. 

Suuntaan energiani työhön, se on mielenkiintoista ja haastavaa ja saan siitä tosi paljon.  Tykkään siitä että on vastuita, sopiva stressi antaa enrgiaa.

En pidä kranttiutta ollenkaan pahana asiana. On hyvä että tietää itä tahtoo ja mitä ei. Ympäsitön paineen tai W"kun näin kuuluu tehdä" takia ei pidä alkaa kieltää itseään. Se ei taatusti johda mihinkään hyvään.

Nainen pian 40.

Olet siis kovis. 

Minulle elämä tuntuu täydeltä kun kohtaa ihmiset ja maailman sydän avoimena ja se on sitä voimallisempaa mitä syvemmin haluaa kohdata ja kokea toisen.

Vierailija
134/146 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Per Gyllenhammar, 81.

Paul McCartney, 61.

Mick Jagger, 56.

Hugh Hefner, 66.

Donald Trump, 62.

David Letterman, 56.

Steve Martin, 67.

Robert De Niro, 68.

Michael Douglas, 58.

Hugh Grant, 52.

Rod Stewart, 66.

Elton John, 66.

Bruce Willis, 57.

Julio Iglesias, 63.

Clint Eastwood, 66.

Itse en tuossa iässä lähtisi edes yrittämään. Miksi? Koska en enää kykenisi olemaan sellainen vanhempi, jollaisen pieni lapsi ansaitsee. Terveisin, mies

Ne listan wanhat miehet ovat miljonäärejä ketkä saa palkattua vaikka sata hoitajaa, siivoojat, butlerit ja kokit :D

Ja erillisiä taloja itselleen kuin muulle perheelle, ettei ressi ja nalkutus paina.

Vierailija
135/146 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne listan wanhat miehet ovat miljonäärejä ketkä saa palkattua vaikka sata hoitajaa, siivoojat, butlerit ja kokit :D

Ja erillisiä taloja itselleen kuin muulle perheelle, ettei ressi ja nalkutus paina.

Tiedän kyllä, keitä he ovat. En silti alkaisi tuossa iässä lapsia hankkimaan. Aivan sama kuinka paljon minulla olisi rahaa.

Vierailija
136/146 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. En huolinut miestä, ei ole perhettä.

Oma päätökseni joka yhä voimassa, Enää en alkaisi itseäni muutenkaan sitomaan ja orjuuttamaan, vapauteen kun on tottunut.

Kertokaapa joku näistä kyselevä miksi se teitä niin syö ja kalvaa että joku haluaa elää vapaana?

Aina udellaan ja päivitellään ja kauhistellaan ja syyllistetään, miksi?

Miksi jonkun ihmisen valinta ja halu elää toisin on niin kova pala niellä? Kertokaa!

N. 37

Vierailija
137/146 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Per Gyllenhammar, 81.

Paul McCartney, 61.

Mick Jagger, 56.

Hugh Hefner, 66.

Donald Trump, 62.

David Letterman, 56.

Steve Martin, 67.

Robert De Niro, 68.

Michael Douglas, 58.

Hugh Grant, 52.

Rod Stewart, 66.

Elton John, 66.

Bruce Willis, 57.

Julio Iglesias, 63.

Clint Eastwood, 66.

Olet viisas! Ajattelet lapsen parasta, etkä vain omaa etuasi, hienoa! 

Vierailija
138/146 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että nuoremmilla miehillä on jo erilainen ajattelutapa lapsistaan. Lapsia ei tehdä maailmaan vain pönkittämään omaa "miehuutta", vaan ymmärretään kuinka tärkeä isä on lapselle. 

Siinä ei paljon lapsuutta auta rahat, autokuskit tai butlerit, tai iskän oma asunto erillään muusta perheestä. Onhan noita nähty miten monelle on käynyt kun varttuvat.

Vierailija
139/146 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on surullista? Ihmisillähän voi olla erilaisia elämänvaiheita. Jotkut menevät odotetun kaavan mukaan, jotkut tekevät pieniä koukkauksia välillä. 

Niin kauan kuin ei vahingoita ketään matkansa varrella, niin eläkäämme kukin tavallamme, se mikä sopii itselle kullekkin.

Vierailija
140/146 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellinen oli vastausta tähän: 

"No siitä yksinkertaisesta syystä, että ihminen on nuori vain kerran. Surullisia nämä 50v jotka yrittää kompensoida elämätöntä elämää."

Miksi se on surullista? Ihmisillähän voi olla erilaisia elämänvaiheita. Jotkut menevät odotetun kaavan mukaan, jotkut tekevät pieniä koukkauksia välillä. 

Niin kauan kuin ei vahingoita ketään matkansa varrella, niin eläkäämme kukin tavallamme, se mikä sopii itselle kullekkin.

Lapsia kovin vanhana (50+) ei minusta kuitenkaan kannata tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi