Työnantaja vaatii saikkutodistuksen
Olin tänään poissa ja normisti tämä olisi mennyt omalla ilmoituksella,mutta ta vaatii todistuksen.
Lääkäri kirjoitti kaksi päivää.
Mietin,että jos olen huomenna työkykyinen niin menisikö töihin kuitenkin vai olenko nyt molemmat päivät pois?
Kommentit (16)
Lääkärin lausunnon mukaan kannattaa mennä, joku syyhän siihen hänen mielestään on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ala?
Asiakaspalvelu
Ihan periaatteesta 2 päivää jos ta vaati todistuksen.
Minkä sanoi syyksi, ettet voi olla omalla ilmoituksella jos tämä käytäntö työmaalla on?
Eli olet ollut jo niin paljon omalla ilmoituksella pois. Hyvä että vahtii väärinkäytöksiä
Vierailija kirjoitti:
Eli olet ollut jo niin paljon omalla ilmoituksella pois. Hyvä että vahtii väärinkäytöksiä
En oo ollu. Vaan mul on ollu paljon saikkuja. Yksittäisiä. Oon siis suurennuslasin alla. Ja koska näin on niin olen myös huomisen pois
Siriina kirjoitti:
Minkä sanoi syyksi, ettet voi olla omalla ilmoituksella jos tämä käytäntö työmaalla on?
Ei se sanonu mitään ku sanoi että toimita todistus. Oon ollu paljon saikulla niin siks näin. Muut saa olla omalla ilmoituksella. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ollu. Vaan mul on ollu paljon saikkuja. Yksittäisiä. Oon siis suurennuslasin alla. Ja koska näin on niin olen myös huomisen pois
Eli ihan syystäkin sulta odotetaan todistusta saikusta.
Ei koske minua joka loisin kotona Minjan ohjeistuksen innoittamana. Saako Kelasta lisää kaljarahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ihan syystäkin sulta odotetaan todistusta saikusta.
Kyllä mä sen ymmärrän ja ehdotan sitä myös itse. Onneksi nyt on otettu paljon testejä niin ehkä saadaan selvyys. En tiedä miks yhtäkkiä puolen vuoden sisäl paljo sairastumisia ja sitä ennen ollu tosi vähän poissa töistä. Korona oli elokuussa ja sen jälkeen tää sairastelu alkoi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Ei se sanonu mitään ku sanoi että toimita todistus. Oon ollu paljon saikulla niin siks näin. Muut saa olla omalla ilmoituksella. Ap
Tässä vähän uhriutumisen tuntua. Sulla OLI sama oikeus kuin muillakin. Sitten keksit että ihana systeemi, sen kun vaan soittaa ja on pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Tässä vähän uhriutumisen tuntua. Sulla OLI sama oikeus kuin muillakin. Sitten keksit että ihana systeemi, sen kun vaan soittaa ja on pois.
Juu niin tietenkin. Todellisuudessa olen huolissani terveydestäni. Ap
No jos lääkärintodistuksessa on saikkua niin silloin ei mennä töihin. Tietenkään.
Jos on paljon poissaoloja, niin pitääkin käydä lääkärissä tutkituttamassa ongelma. Eli esihenkilö on oikeassa määrätessään lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ihanko tosi ? Että ihmiset saikuttaa yhtenään ja sitten märistään kun otetaan "omalla ilmoituksella" oikeus pois.
Mikä ala?