Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotkut 40v. luulee olevansa nuoria ja pukeutuvat

Vierailija
05.02.2024 |

sen mukaan, huvittaa.

Kommentit (237)

Vierailija
161/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti käytti nuoruudessani lupaa kysymättä vaatteitani jotka olin ostanut itse hankkimillani rahoilla ja oli sit olevinaan tosi nuorekas. Muistan miten suututti kun vaatteet tuoksui hänen parfyymiltään ja kenkiin oli venytetty vaivaisenluiden jäljet.

Tuossa tilanteessahan et voi syytää, kuin vain itseäsi jos annoit äiti käyttää lupaa kysymättä vaatteitasi.

Vierailija
162/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan mennä peilin eteen  katsomaan mitä miula on tänään päällä.. Pitkä hupullinen neuletakki New Yorkerista, pitkä toppi kirppikseltä, leggarit Lidlistä,äitini tekemät villasukat. Rastat ponnarilla,vähän meikkiä,nenärengas ja muutama tatska vaatteiden alla.

Arvatkaa ikäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tavaton! Eivätkö he ole kuulleet laista joka määrää neljäkymmentä vuotta täyttäneiden pukeutumisesta? Univormuun kuuluu tummat paksut jerseyhousut kuminauhavyötäröllä ja löysä takamuksen peittävä kirjava tunika. Kaulaan polyesterihuivi. Läskipohjajengät, talvella topattu makkaroita pullisteleva musta toppatakki ja villamyssy. Näin!

Vierailija
164/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei millään pahalla mutta nää 40 + yli on keksinyt todennäköisesti sinun käyttämän tyylisi :D

Vierailija
165/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 v nainen, minulla on oma maku pukeutumisen suhteen. Pukeudun siististi pienellä huolettomalla  twistillä. Siisti, mutta ei liian "huoliteltu". En tykkää liian hienoista vaatteista. Tyylini on pelkistetty, klassinen, isoja näyttäviä huiveja. Mustat kengät ja mustat laukut. Ei koruja. Tykkään päähineistä, itse neulomistani pipoista jne. Vaatteissa en tykkää liioista yksityiskohdista puhumattakaan mistään liuhukkeista ja muista hörhellyksistä. 

Vierailija
166/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut 40v. tietävät olevansa nuoria edelleen ja pukeutuvat sen mukaan mitä huvittaa laittaa päälle.

Vierailija
167/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hoikka voi pitää millaisia vaatteita vain missä iässä tahansa. 

Vierailija
168/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö nelikymppisen pukeutua jotenkin erityisesti?

Miehillä tietenkin musta puku ja naisilla harmaa jakkupuku.

Vierailija
169/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan mennä peilin eteen  katsomaan mitä miula on tänään päällä.. Pitkä hupullinen neuletakki New Yorkerista, pitkä toppi kirppikseltä, leggarit Lidlistä,äitini tekemät villasukat. Rastat ponnarilla,vähän meikkiä,nenärengas ja muutama tatska vaatteiden alla.

Arvatkaa ikäni.

52.

Vierailija
170/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap niitä jotka kuvittelevat legginsien ja pillifarkkujen olevan nuorisomuotia XD

Nuoriso ei pukeudu pillifarkkuihin kun ne on olleet out ainakin 5v.

Vierailija
171/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas epämääräinen provo.

Farmariasut on eläkeläisillä.

Vierailija
172/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49v mies, pitäisiköhän minun jo katsella beigenväristä eläkeukon takkia, 70-luvun villapaitaa, jotain suoria beigenvärisiä housuja, kävelykeppiä, kasvattaa kalapuikkoviikset, hankkia kakkulat nokalle, ja päähän joku baskeri ja ranteeseen joku analoginen viisarikello?

Vierailija
173/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 46 enkä tiedä oikeastaan yhtään mikä olisi tyypillinen tyyli nelikymppiselle. Olen huono arvaamaan muiden ikää ja töissä liikuntakeskuksessa, joten mulla ei oikeastaan ole hajuakaan miten tän ikäiset pukeutuu esim. toimistoon tai muihin virallisempiin töihin.

Itse menen noissa jumppavaatteissa tosi paljon, mikä on varmaan noloa, mutta tässä iässä helppous ja rentous alkaa olla koko ajan tärkeämpää. (Läpinäkyvissä leggareissa ja napapaidassa en siis kulje kuitenkaan :D)

Muuten mulla taitaa olla aika sama tyyli kuin nuorempana, eli pillifarkkuja, villatakkeja, tennareita, värikkäitä sukkiksia mekkojen kanssa ym. mutta en kuvittele niitä nuorekkaiksi, koska ne oli nuorekkaita 20-30 vuotta sitten :D Nykyinen nuorisomuoti ei iske, en osaa pukeutua esim leveisiin lahkeisiin. Collegepaidat sentään on kivoja, mutta ne olen napannut ihan omasta nuoruudestani, en nykynuorison muodista.

Toisaalta muhun ei iske myöskään se tyyli mitä vähän paremmin toimeentulevat keski-ikäiset tutut harrastavat. En tiedä edes mitä se on. Vaatteita, jotka näyttävät materiaaliltaan kauhean jäykiltä, ja sitä myötä epäistuvilta. Jotain kotimaista designia kai ne on. Mulle tulee aina vähän epämukava olo toisen puolesta kun näen ihmisillä sellaisia vaatteita.

Vierailija
174/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt sitten mulle kuinka mun tulee pukeutua?

Olen todellakin yli 40 v. Käytän farkkuja, t-paitoja, kivoja villarotseja syksyisin ja keväisin. Talvella ulkoilen ihan reiluilla lämpöhousuilla ja kunnon topparotsilla, alla "lekkarit", pitkähihainen paita ja välillä vielä villarotsikin jos oikein kylmä, pipo ja rukkaset tottakai. Mutta kesällä, jee silloin otan ilon irti sortseineen ja napapaitoineen.

Juhlavarustus on aina villi ja vapaa.

Please teenpä minulle lista mitä pitäis käyttää. (161 cm/ 48 kg)

Käytätkö vielä muunlaisia rotseja?

Z

Jos mikä tahansa "takki" on kyseessä niin ihan sama mikä sen etuliite on se on meitsille rotsi. Sitä se on ollut koko ikäni ja tulee olemaan. En ole itse valinnut synnyinkaupunkiani, joten slangi mitä meillä puhutaan on yhtä kelvollinen kun mikä tahansa murre kuin vaikka savolaisten/  manttelj, reohka ja sömplikkäät. 

Z

Vierailija
175/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun melko yksinkertaisesti. Ei liian kirjavaa kokonaisuutta. Ei papiljottikampausta, ei hiuslakkaa. Luonnollinen. Arkena yksinkertaisesti. Juhlaan näyttävämmin, ei liian avonaisia vaatteita.

Vierailija
176/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt sitten mulle kuinka mun tulee pukeutua?

Olen todellakin yli 40 v. Käytän farkkuja, t-paitoja, kivoja villarotseja syksyisin ja keväisin. Talvella ulkoilen ihan reiluilla lämpöhousuilla ja kunnon topparotsilla, alla "lekkarit", pitkähihainen paita ja välillä vielä villarotsikin jos oikein kylmä, pipo ja rukkaset tottakai. Mutta kesällä, jee silloin otan ilon irti sortseineen ja napapaitoineen.

Juhlavarustus on aina villi ja vapaa.

Please teenpä minulle lista mitä pitäis käyttää. (161 cm/ 48 kg)

Käytätkö vielä muunlaisia rotseja?

Z

Jos mikä tahansa "takki" on kyseessä niin ihan sama mikä sen etuliite on se on meitsille rotsi. Sitä se on ollut koko ikäni ja tulee olemaan. En ole itse valinnut synnyinkaupunkiani, joten slangi mitä meillä puhutaan on yhtä kelvollinen kun m

Lyyssi tae talavipalttoo, semmonen huonokuntonen voep olla reohka.

Vierailija
177/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa ikäni.

Yäk

Vierailija
178/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on miesten asialla. Vanha liha pitää erottua tuoreesta lihasta. Niin se on joka paikassa ja jotkut naisetkin tätä kannttaa. 

Vierailija
179/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaa ikäni.

48

Vierailija
180/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taas pitkästä aikaa teinejä oikein roppakaupalla ja olin vähän pettynyt nuorisotyyliin. Suoria tai leveitä farkkuja ja muita housuja, talvikenkiä ja lenkkareita. Huppareita, väljiä flanelli- ja villapaitoja ja muita neuleita. Mukavaa, peittävää, lämmintä. Tylsäää!

Olin itse ihan kauhea pissis ja hykertelin jo etukäteen, että nyt pääsisin vähän paheksumaan päätöntä nykynuorisomuotia. Minulla oli työntäyteinen päivä, joten olin pukeutunut tekemistä sietäviin vaatteisiin. Reiluun lämpimään puseroon, farkkuihin joissa on helppo liikkua ja tukeviin talvikenkiin. Huomasin pukeutuneeni nuorisomuotiin.