Jotkut 40v. luulee olevansa nuoria ja pukeutuvat
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan mennä peilin eteen katsomaan mitä miula on tänään päällä.. Pitkä hupullinen neuletakki New Yorkerista, pitkä toppi kirppikseltä, leggarit Lidlistä,äitini tekemät villasukat. Rastat ponnarilla,vähän meikkiä,nenärengas ja muutama tatska vaatteiden alla.
Arvatkaa ikäni.
58💕
Tämäkö oli se oikea vastaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 60 v nainen, minulla on oma maku pukeutumisen suhteen. Pukeudun siististi pienellä huolettomalla twistillä. Siisti, mutta ei liian "huoliteltu". En tykkää liian hienoista vaatteista. Tyylini on pelkistetty, klassinen, isoja näyttäviä huiveja. Mustat kengät ja mustat laukut. Ei koruja. Tykkään päähineistä, itse neulomistani pipoista jne. Vaatteissa en tykkää liioista yksityiskohdista puhumattakaan mistään liuhukkeista ja muista hörhellyksistä.
Minäkin käytin aina mustaa käsilaukkua, kunnes luin nettilehdistä pukeutumisasiqntuntijoilta, että kaikista vanhentavin asuste, mikä naisella voi olla, on musta käsilaukku. Se kuulemma sanoo selvimmin, että Vanha Nainen. Sain hirveän kriisin ja hankin erivärisiä laukkuja, mutten ikinä vaan oppinut käyttämään niitä. Palasin sitten siihen mustaan. Ei voi mitään, näytän nyt vaan suosiolla vanhalta.<
Hahaha, mä luin sen saman artikkelin! Ei voi mitään, ei jaksa koko ajan vaihtaa laukusta toiseen, ja musta vaan useimmiten sopii vaatteiden väriin. Ollaan sit yhdessä Vanhoja Naisia.
Jossain teeveeohjelmassakin joku 60-mamma kehtasi pukeutua navan paljastavaan paitaan, Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan mennä peilin eteen katsomaan mitä miula on tänään päällä.. Pitkä hupullinen neuletakki New Yorkerista, pitkä toppi kirppikseltä, leggarit Lidlistä,äitini tekemät villasukat. Rastat ponnarilla,vähän meikkiä,nenärengas ja muutama tatska vaatteiden alla.
Arvatkaa ikäni.
EVVK
Hah, vai pitäisi alkaa pukeutua iänmukaisesti 😅 Olen johtavassa asemassa yritysmaailmassa ja pukeudun farkkuihin, nahkarotsiin, tennareihin/nilkkureihin ja naisellisiin tpaitoihin sekä neuleisiin. Kauluspaitaa ja jakkua käytän vain äärimmäisen pakon edessä. Käsivarsien tatuointeja en peitä. Hius- ja meikkityyli luonnollinen.
Ostin juuri lasten käsilaukun ja täytin viikko sitten 62.
Käytän lappuhaalareita.
Tyylini on yhtä kuin työvaatteet. Ei hirveesti tule ostettua vaatteita, kun kaikki aika menee kuitenkin töissä. Vapaalla voi sitten käyttää niitä 10 vuotta vanhoja farkkuja ja jotain mukavia neuleita.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 44-vuotias ja tiedän että en ole enää nuori. Pukeudun kuitenkin just niinku mua huvittaa, vaikka ihan aloittajan kaltaisten pskanjauhajien kiusaksi. nainen
Mä olen myös +40 nainen. Pukeuduin nuorena yleensä arkisin farkkuihin ja tiukkoihin yläosiin. Ylppäreissä mulla oli kapea housupuku. Nykyisin pukeudun arkisin farkkuihin, joiden lahkeet on päivitetty ja paitiksiin. Juhlissa mulla on yleensä kapea housupuku. Pukeudun siis suurinpiirtein samoin kuin nuorena, vaatteet vaan laadukkampaa ja övereimmät nuoruuden minit ja napapaidat oon suosiolla jättänyt pois. Kokonikin on sama kuin parikymppisenä oli.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten nuoriso pukeutuu nykyään enkä miten nelikymppisen pitäisi. Itselläni näemmä tänään päällä:
- Nanson mustavalkokuvioinen villasekoitemekko, ostettu 2002, siihen aikaan kallein ostamani vaate
- Adidaksen pinkki ja hitusen hopeinen vyötärömittainen verkkatakki, ostettu 2015
- Mustat leggingsit ja harmaat villasukat viime vuodelta
Talvitakki on musta, villakankainen, leveähelmainen ja korjattu liian monta kertaa. Ostettu Ellokselta joskus 2011. Suosikkikengät on Adidaksen Marimekko -mallisto, parissa vuodessa kulahtaneet mutta menee vielä villasukkien kanssa.
44-vuotias olen.
Villakangasmekko, verkkatakki ja lenkkarit kuulostaa jokseenkin omituiselle yhdistelmälle :D mutta tärkeintä tietysti että itse tykkää.
Hyvää iltaa kaikille koppaville ikään katsomatta, heippa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa ikäni.
58💕
Tämäkö oli se oikea vastaus?
Ei kun arvaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten nuoriso pukeutuu nykyään enkä miten nelikymppisen pitäisi. Itselläni näemmä tänään päällä:
- Nanson mustavalkokuvioinen villasekoitemekko, ostettu 2002, siihen aikaan kallein ostamani vaate
- Adidaksen pinkki ja hitusen hopeinen vyötärömittainen verkkatakki, ostettu 2015
Talvitakki on musta, villakankainen, leveähelmainen ja korjattu liian monta kertaa. Ostettu Ellokselta joskus 2011. Suosikkikengät on Adidaksen Marimekko -mallisto, parissa vuodessa kulahtaneet mutta menee vielä villasukkien kanssa.
44-vuotias olen.
Villakangasmekko, verkkatakki ja lenkkarit kuulostaa jokseenkin omituiselle yhdistelmälle :D mutta tärkeintä tietysti että itse tykkää.
Tuo oli eka kuvaus tässä ketjussa joka oikeasti kuulosti nuorekkaalta. Eiks tää siis oo juurikin nykynuorison tyyliä, että yhdistellään omituisesti ja laitetaan vaikka lenkkarit ja sarjakuvacollegepaita tyllihameen kanssa :D Mun mielestä ihan hauskaa, vaikka itse pukeudun ihan toisin. Vaikka käytän halpis- ja kirpparivaatteita niin olen tosi tarkka siitä että vaatteet on suurinpiirtein yhtenäistä tyyliä, en vaan pysty päästämään siitä irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44-vuotias olen.
Tuo oli eka kuvaus tässä ketjussa joka oikeasti kuulosti nuorekkaalta. Eiks tää siis oo juurikin nykynuorison tyyliä, että yhdistellään omituisesti ja laitetaan vaikka lenkkarit ja sarjakuvacollegepaita tyllihameen kanssa :D Mun mielestä ihan hauskaa, vaikka itse pukeudun ihan toisin. Vaikka käytän halpis- ja kirpparivaatteita niin olen tosi tarkka siitä että vaatteet on suurinpiirtein yhtenäistä tyyliä, en vaan pysty päästämään siitä irti.
Mulle tästä kuvauksesta tuli jostain syystä mieleen Fakta homma :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44-vuotias olen.
Villakangasmekko, verkkatakki ja lenkkarit kuulostaa jokseenkin omituiselle yhdistelmälle :D mutta tärkeintä tietysti et
Mulla taas Maustetytöt🙂
Vierailija kirjoitti:
Se 40 v ei todenäköisesti mieti lainkaan mitä muut miettivät.
Tämä on totta. Nelikymppisiä ei voisi vähempää kiinnostaa. Teinejä sen sijaan hävettää kaikki, samoin kuin boomerit miettivät aina, mitä ne muut meistä ajattelevat.
Ei ne rytkyt näytä nuorempien päällä sen paremmilta jossei ole tyylitajua. Osa vaan luulee jos on 40-50v tarpeeksi hoikka näyttää hyvältä napapaidoissa ja legginseissä. Kuvittelevat olevansa rohkeita. Rohkean naisen ei tarvitse olla ryntäät ja per se pitkällä. Hienot leidit kerää paljon enempi katseita ja arvostusta kuin nämä joita vain huono moraaliset miehet katselevat irsokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä iässä oikein pitäisi pukeutua? Olen 45v ja kuljen farkuissa, huppareissa ja tennareissa.
Kuuntelet Metallicaa ja ajattelet olevasi nuorekas?
Jaa nytkö ei saa kuunnella musiikkiakaan josta pitää? Varmaan joku Matti ja Teppo olisi mielestäsi sopivaa?
Olen 74 ja nuoruudesta asti, Zeppelin,Uriah Heep Deep purple jne. Edelleen lempimusiikki on metallia.Pitäisikö makuni muuttaa Humppaveikkoihin, ei onnistu, kuten ei muutu vaatemakukaan niistä farkuista ja nahkatakista jossa vielä onniittejä runsaasti. Olkaa ihmiset aivan omia itsejänne, kaikin tänne mahdutaan, kohautetaan vain olkiamme ahdasmielisille. Ikää heillekin tulee vakka ei kiinni saa.
Saa tietysti kuunnella mitä vaan, mutta mitään nuorekasta ei näissä bändeissä ole. Itseasiassa nämä luettelemasi ovat nykyajan humppaveikkoja :D Ei niitä nuoriso kuuntele.
**Saa tietysti kuunnella mitä vaan, mutta mitään nuorekasta ei näissä bändeissä ole. Itseasiassa nämä luettelemasi ovat nykyajan humppaveikkoja :D Ei niitä nuoriso kuuntele.**
Luulitko, että niitä kuunnellaan siksi, että ne olis nuorekkaita? Höpsö olet 🥰
Vierailija kirjoitti:
Hah, vai pitäisi alkaa pukeutua iänmukaisesti 😅 Olen johtavassa asemassa yritysmaailmassa ja pukeudun farkkuihin, nahkarotsiin, tennareihin/nilkkureihin ja naisellisiin tpaitoihin sekä neuleisiin. Kauluspaitaa ja jakkua käytän vain äärimmäisen pakon edessä. Käsivarsien tatuointeja en peitä. Hius- ja meikkityyli luonnollinen.
Moro Sanna.
Mun mielestä ei ole olemassa ikään sopivaa vaatetusta. On olemassa tyylikästä ja ei niin tyylikästä vaatetusta ja nuorelle sitä helpommin sallii tyylittömyyden kuten nilkat paljaana talvella juoksentelun, överikorot, joilla ei osaa kävellä tai lantiofarkut napapaidan kanssa, koska nuori vasta etsii tyyliä. Vanhemman soisi jo oppineen mikä on fiksua, käytännöllistä, mukavaa ja silti ihan tyylikästä. Kokeilun kautta oppii mikä pukee itseä, napapaita pukee harvaa.