Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotkut 40v. luulee olevansa nuoria ja pukeutuvat

Vierailija
05.02.2024 |

sen mukaan, huvittaa.

Kommentit (237)

Vierailija
141/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo makuupussitakki ja Sorelit on kyllä ihan meidän nykykolmekymppistenkin talviuniformu, tosin trendikkäimmät laittaa Sorelien sijaan Uggit.

Vierailija
142/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä iässä oikein pitäisi pukeutua? Olen 45v ja kuljen farkuissa, huppareissa ja tennareissa.

Ja minä olen 73 ja kuljen farkuissa, huppareissa ja lenkkareissa. Jonku silmään ilmeisesti määrättynä ikänä kaikkien pitäisi olla pelkkää massaa, myös vaatetuksessa.

Farkut, huppari ja lenkkarit on kyllä nykyään ihan kaikenikäisten perusvaatetus, siis varsinkin miesten. Vaihteluna voi laittaa hupparin kaveriksi maastohousut tai farkkujen kanssa neuleen. Naisten pukeutuminen on vähän monipuolisempaa, mutta kyllä niitä farkut ja huppari-tyyppejä on paljon naisissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v. 

Pukeudun miten huvittaa. Useimmiten käytän tyttärieni vaatteita koska heillä on hyvä tyyli ja ollaan samaa  kokoa. Tyttäret 15v, 17v ja 19v.  Heistä tämä nykyajan nuorten tyyli sopii mulle hyvin, olen muutenkin nuorekkaan oloinen.

Btw olen opettaja ja saan nuorilta kehuja tyylistäni. 

Vierailija
144/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? 

Luulen, että sinäkin verhoat ruhosi haluamallasi tavalla. 

Vierailija
145/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pukeutunut lapsesta saakka (olen 40v) samanlailla kesät ja talvet eli minulla on aina farkut ja huppari koko ikäni. 

Miten minun pitäisi pukeutua? Kerro ap

Vierailija
146/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ihan samanlaisia vaatteita kuin teininäkin, vaikka olen 64-vuotias (nainen), eli farkkuja ja tunikoja (väljiä, en ole ikinä tykännyt kiristävistä vaatteista) eikä kukaan ole naureskellut eikä tullut sanomaan mitään. Hiuksetkin ovat samanlaiset ja samanväriset kuin ennen. Ainoa ero menneisyyteen verrattuna on se, että en enää meikkaa.

Vierailija
147/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v. 

Pukeudun miten huvittaa. Useimmiten käytän tyttärieni vaatteita koska heillä on hyvä tyyli ja ollaan samaa  kokoa. Tyttäret 15v, 17v ja 19v.  Heistä tämä nykyajan nuorten tyyli sopii mulle hyvin, olen muutenkin nuorekkaan oloinen.

Btw olen opettaja ja saan nuorilta kehuja tyylistäni. 

Jos olisin tyttäresi niin kyllä ärsyttäisi, kun koskisit mun vaatteisiin. Mitäpä jos hankkisit ihan omat etkä lokkeilisi lastesi kaapeilla?

Vierailija
148/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 52 v ja käytän suoria housuja, chinoja ja hitsin hyvin istuvia farkkuja. Perä on pyöreä ja treenattu.

Yläosassa neuleita, kauluspaitoja yms. 

Olen tosi hyvässä kunnossa ja freesi yhä edelleen. 

Vierailija
149/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän ihan samanlaisia vaatteita kuin teininäkin, vaikka olen 64-vuotias (nainen), eli farkkuja ja tunikoja (väljiä, en ole ikinä tykännyt kiristävistä vaatteista) eikä kukaan ole naureskellut eikä tullut sanomaan mitään. Hiuksetkin ovat samanlaiset ja samanväriset kuin ennen. Ainoa ero menneisyyteen verrattuna on se, että en enää meikkaa.

Ei kukaan kommentoi seinätapettiakaan.

Tuttavat kulkee ohitsesi

Tuolit viedään ympäriltä?

Vierailija
150/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? 

Luulen, että sinäkin verhoat ruhosi haluamallasi tavalla. 

Minulla on siro muodokas vartalo, jota haluan esitellä.

Vierailija
151/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se yläpää jos peräpää on treenattu? Onko miten kiristetty ja minkä ikäisenä?

Vierailija
152/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ole huoleti, kyllä sinäkin vanhenet, ihan joka päivä. Sinulle tulee enemmän viisautta ja ymmärrät, että 20 vuotias ei ole vielä ikäloppu ja elämää on vielä sen 20 jälkeenkin. Vaikka pääset ehkä sitten baariin joskus 6 vuoden päästä, kun täytät 18 niin ehkä silloin alkaa se alamäki?

Vierailija
153/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti käytti nuoruudessani lupaa kysymättä vaatteitani jotka olin ostanut itse hankkimillani rahoilla ja oli sit olevinaan tosi nuorekas. Muistan miten suututti kun vaatteet tuoksui hänen parfyymiltään ja kenkiin oli venytetty vaivaisenluiden jäljet.

Vierailija
154/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v tyttäreni  käyttää  goottityylisiä mustia pitsipaitoja sekä hameita,en tiedä miten muu teinit pukeutuu.

Itse taas käytän  mustaa prätkärotsi mallista nahkatakkia joka mulla on ollut 22vuotta,pitkiä neulepaitoja,legginsejä ja tennareita. Päässä  yleensä löysä  neulemyssy. Olen 41vuotias.

Vierailija
155/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

154 - oletan, että kysymyksesi oli minulle. Olen nro 151.

Sanoisin, että myös yläpää on treenattu, koska treenaan ihan koko kehoa, paras puoleni on ihan tuo peräsin ;). Jaa mitä kohotettu? Keho pysyy ylväänä, kun lihaksia treenaa. Myös kasvojen lihakset.  Lisäksi opiskelen korkeakoulussa parhaillaan, joten eiköhän aivonikin jumppaa saa?

Vierailija
156/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kevätrotsia jonka alla vois olla fliisrotsi, niiden lekkareiden kanssa vois käydä myös nahkarotsi tai pilottirotsi.

Rotsit on kuul😀

Vierailija
157/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat jatkavat nuorena omaksumassaan tyylissä, eivätkä vaihda erityisesti mihinkään mummotyyliin.  Ne on nuoret, jotka hakevat uuden tyylin koska haluavat erottua. 

Minä en ole ainakaan jatkanut nuorena omaksumassani tyylissä vaan vaatetus on muuttunut vuosien varrella ja myös sen mukaan mikä on muodissa. Mitään kaikkein trendikkäimpiä vaatteita en tosin harrasta, mutta housujen lahkeenleveys vaihtuu muodin mukaan ja muutenkin vähän katson uusia vaatteita hankkiessa, että mikä näyttää nykyaikaiselta.

N42

Muodin mukana ei kannata aikuisen naisen enää mennä, kun oma tyyli on löytynyt. Siihen sisältyy myös se, ettei ole niin herkkä

Toki voi jotakuta trendit kiinnostaa, mutta en tunne yhtään omanikäistä, joka seuraisi muotimaailmaa ja sen oikkuja. Milanossa ollaan kyllä käyty, kun saatiin halvat lennot. Yhtään vaatetta en ostanut. Jonkun klassisen villakangastakin olisin ostanut  jos tarvetta olisi ollut.

Vierailija
158/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epähygieenistä käyttää muiden vaatteita, jopa ottaa niitä tyttärien kaapeista ja laittaa pesemättömänä pokkana takaisin, yäk

Vierailija
159/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ap ajattelisi, jos näkisi 70 ikävuotta lähestyvän tätini pukeutumistyylin? Hän on pitkä ja hoikka, ja käyttää bootsikorkkareita, minihametta sekä napapaitaa. :D

Vierailija
160/237 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs skeidaa tää ap lässyttää?