Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko koira lapsen korvike?

Vierailija
03.02.2024 |

vai miksi syntyvyyv laskee ja koirien määrä lisääntyy Suomessa?

Kommentit (323)

Vierailija
181/323 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat on kyllä ihanii, mutta niin ovat pikkulapsetkin. Kyllä koira korvaa paljon jos ei ole lasta. Itselläni kissa ja meille syntynyt hyvä yhteys. Pääasia, että on joku jota paijata!

Mitä ihanaa 0n pikkulapsissa? Kertoisiko joku.

Vierailija
182/323 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä erolla että lapset eivät kuseskele ulos pitkin katuja

X

Tulin tovi sitten kaupasta ja kumma juttu pari eka-tai tokaluokkalaista poikaa olivat puskapissillä lumikasan päällä. Se on veetun vale, ettei lapset (myös aikuiset) kuseskele ja jopa pas kan tele ulos. Olet tasan tarkkaan sitä varmasti tehnyt itsekin.

X

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/323 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hyvin harvassa on sellainen ihana pikkulapsi joka osaa käyttäytyä. Suunapäänä juostaan ja huudetaan ja ollaan kuin joku odotettu stara esiintymässä jos kylään  tulevat, iloiseksi tulee vain siitä kun lähtevät.  Ja jos on kotona opetettu hyviä tapoja niin viimeistään koulussa ne unohtavat jos ei aio tulla siellä kiusatuksi ja pääsevät porukoihin. Eipä oo näitä ongelmia koiran kanssa.

Vierailija
184/323 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mulla ei ole koiraa eikä lasta, mutta koiran tai kissan haluaisin, raskauden alkaessa tekisin abortin. Parisuhteessa olen, joten siitäkään ei voi sanoa etteikö olisi miestä jonka kanssa perustaa perhe jos oltaisiin kumpikin sellaista vailla.

Jos/kun olet parissuhteessa miehen kanssa, niin tietääkö miehesi, että lapsi ei ole tässä suhteessaan mahdollinen? Mielestäni jos näin on, se pitäisi kertoa. Muu olisi huijaamista. Parin pitää olla suunnilleen samalla aaltopituudella lapsen hankkimisasian suhteen.

Vierailija
185/323 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirien määrä Suomessa on tosiaan jo aivan järkyttävällä tasolla. Koira on myös ekologinen katastrofi. Koiran ottaminen ilmastosyistä on pelkkää itsepetosta.

,

Koiran jätökset on sentään ihan sitä itseään, mitä sunkin takapuolesi tuottaa aukostaan. Koira ei ole lähelläkään sellainen saastuttaja kun ihminen. Koiran pa skas ta on vaan tehty numero, mutta käveleppäs joskus luonnossa ja katsele ympärillesi niin näen kuinka paljon sitä pas kaa sieltä löytyy ja muista vilkasta taivaalle välillä jottei klentävät paskojat osu päähäsi annoksellaan.

,

Vierailija
186/323 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi ottaa koira jos ei halua lasta.

Vierailija
187/323 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni koira on ihan ensisijainen asia, ei minkään muun asian korvike.

Vierailija
188/323 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan parempi vaihtoehto

Vierailija
189/323 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakki ole lapsi.

Vierailija
190/323 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin jo teini-ikäisenä, että mieluummin lemmikki kuin lapsi. Ja siinä olen pysynyt.

Vierailija
191/323 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on nelijalkainen lihaa syövä kaikkialle kakkiva ja pissivä ekokatastrofi.

Vierailija
192/323 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni koira on ihan ensisijainen asia, ei minkään muun asian korvike.

Rakki se on. 

Sun rakki syö paskaa kadunvarsilta.

Vierailija
193/323 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin varmasti onkin. Itse en ole koskaan varsinaisesti halunnut lapsia. Vauvat haisee, kiljuu, kuolaa,  on rumia ja kaikin tavoin ällöttäviä. Varmasti äitiys sokaisisi kaikilta huonoilta puolilta ja se oma lapsi olisi kaikista rakkain maailmassa, mutta ei musta olisi myöskään oikein hankkia lapsia vaan koska pitää ja luottaa sitten siihen että äidinvaistot herää ja se oma lapsi ei olisikaan niin ärsyttävä kuin muut lapset. Koiria taas olen aina rakastanut. Ihan kaikki koirat ovat mielestäni ihania ja suloisia enkä keksi koirasta yhtään sellaista huonoa puolta mikä saisi mut kieltäytymään koirista. Koirat vaan on kaikin puolin parempia kuin ihmiset. 

Vierailija
194/323 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kissa on vauvani. Omaa meillä ei ole. Kiva kun voi antaa hellyyttä ja huolehtia

Vierailija
195/323 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ottaa vastaan vastaan kiintymyksen ja hellyyden ja osoittaa lohdutusta jos on surullinen mieli. Itse pidän kissoista, kissa tulee syliin, hyväilee ja puskee kyseäkseen kuinka menee, kissa aistii hyvin syvästi omistajansa tuntemukset, kissat on minulle rakkaita ja aina kun palaan kotiin ne ottavat ilomielin minut vastaan.

Lapseni ovat jo aikuisia, mutta jos olisi nyt, niin ajattelisin toisin, ehdottomasti mieluimmin koira tai kissa.

Vierailija
196/323 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

Mies hedelmöitti minut ja ottaen minut käsiensä ympärille. Kasvava elämä sisälläni täyttää sydämeni ilolla. Tunnen joka päivä pienen potkun, joka muistuttaa minua uuden elämän ihmeestä. Raskaus saa minut tuntemaan itseni vahvaksi ja kauniiksi. Jokainen päivä on täynnä odotusta ja ihmetystä. Raskaus on lahja, joka täyttää elämäni uudella merkityksellä ja rakkaudella.

No jopas 🤣

Vierailija
197/323 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos haluaa lapsen, tai perheen, yrittää saada sen.  Lemmikki ei ole minkään korvike, se on sitä että haluaa lemmikin.  Moni voi todeta että tämähän riittääkin ihan hyvin. 

Vierailija
198/323 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on nelijalkainen lihaa syövä kaikkialle kakkiva ja pissivä ekokatastrofi.

Ja rakit syö p.askaa kadunvarsilta.

Vierailija
199/323 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon naisia jotka ovat tahtomattaan lapsettomia ja heille koira voi olla oikein hyvä korvike lapselle. Tämä ei ole tietenkään onnellinen tilanne, mutta parempi kuin kissa

Vierailija
200/323 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakki osoittaa lohdutusta syömällä pasc.aa ja räksyttämällä kovaäänisesti.