Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niistä naisen kahvilavalinnoista

Vierailija
02.02.2024 |

Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen. 

Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50.  Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin.. 

Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat? 

Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne. 

Siis mikä juttu?

Kommentit (617)

Vierailija
481/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffit on sen tsekkausta, ollaanko mahdollisesti yhteensopivia. Mies joka välttelee rahankäyttöä ja jolle reilun kympin menot on liikaa, ei ole kanssani yhteensopiva.

On erittäin todennäköistä, että mies käyttää paljon rahaa johonkin muuhun järkevämpään asiaan kuin kahvilassa käynteihin.

Joopa joo. Vaikka käyttäisi tonneja kuussa johonkin autoharrastukseen tai golfiin tai muuhun yhtä järkevään (hahhah), mutta kympin kahvilakäynnistä pitää ulista ja olla naama nurinpäin, emme ole yhteensopivia.

Vierailija
482/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffit on sen tsekkausta, ollaanko mahdollisesti yhteensopivia. Mies joka välttelee rahankäyttöä ja jolle reilun kympin menot on liikaa, ei ole kanssani yhteensopiva.

On erittäin todennäköistä, että mies käyttää paljon rahaa johonkin muuhun järkevämpään asiaan kuin kahvilassa käynteihin.

Joopa joo. Vaikka käyttäisi tonneja kuussa johonkin autoharrastukseen tai golfiin tai muuhun yhtä järkevään (hahhah), mutta kympin kahvilakäynnistä pitää ulista ja olla naama nurinpäin, emme ole yhteensopivia.

Tuo ois oikeastaan vielä pahempi. Köyhän miehen kahvilaulinan vielä jotenkin ymmärtää, mutta varakkaan miehen ulina kahvista ja särpimestä olisi jo täysin sietämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ois oikeastaan vielä pahempi. Köyhän miehen kahvilaulinan vielä jotenkin ymmärtää, mutta varakkaan miehen ulina kahvista ja särpimestä olisi jo täysin sietämätöntä.

Itse en kävisi yksin ikinä kahvilassa vaikka olisin miljonääri. Ainoastaan treffeillä, parisuhteessa tai ryhmäpaineen mukana voisin mennä kahvilaan.

Vierailija
484/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ois oikeastaan vielä pahempi. Köyhän miehen kahvilaulinan vielä jotenkin ymmärtää, mutta varakkaan miehen ulina kahvista j

Ei kukaan halua tai odota, että istut yksiksesi kahvilassa. Treffeille ne taas ovat loistava ympäristö. Jos sinulla on muita kiinnostavia ehdotuksia, niin loistavaa! Jos taas vaadit kävelytreffejä johonkin pyörätien pätkälle, koska et kestä käyttää kymppiä kahvilatuotteisiin tai muuhunkaan, emme ole yhteensopivia.

Vierailija
485/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elkää persaukiset menkö mihinkään missä voi joutua rahaa käyttämään kun näköjään siitä tulee paha mieli

Pitää olla 100% varma, että nainen lämpenee treffeillä. Muuten ei kannata lähteä ollenkaan maksullisille treffeille. Se on huono sijoitus.

Typerä tuo Tinder-luuserin asenne, että treffit tarkoittaa yhdyntää kymmenen euron satsauksella. Ei helvetti, eihän se nainen siitä saisi mitään eikä terve mieskään, mutta mitäpä sinä tunne-elämästä tajuaisit. Sulla ei edes seisoisi jos pääsisit sänkyyn, koska pelkäisit sitä naista ihan liikaa.

Nainenhan saa virvokkeiden lisäksi hyvän keskustelun, mutta ei silti suostu palkitsemaan miestä mitenkään. Se kuullostaa miehen hyväksikäytöltä.

Vierailija
486/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elkää persaukiset menkö mihinkään missä voi joutua rahaa käyttämään kun näköjään siitä tulee paha mieli

Pitää olla 100% varma, että nainen lämpenee treffeillä. Muuten ei kannata lähteä ollenkaan maksullisille treffeille. Se on huono sijoitus.

Typerä tuo Tinder-luuserin asenne, että treffit tarkoittaa yhdyntää kymmenen euron satsauksella. Ei helvetti, eihän se nainen siitä saisi mitään eikä terve mieskään, mutta mitäpä sinä tunne-elämästä tajuaisit. Sulla ei edes seisoisi jos pääsisit sänkyyn, koska pelkäisit sitä naista ihan liikaa.

Nainenhan saa virvokkeiden lisäksi hyvän keskustelun, mutta ei silti suostu palkitsemaan miestä mitenkään. Se kuullostaa miehen hyväksikäytöltä.

Pillu nyt vaan on arvokkaampi kuin pullakahvit ryyditettynä sekaisilla jorinoillasi. Mikään ei ole yhtä kysyttyä kuin pillu. Kahvia ja jorinaa taas on tarjolla kaikkialla, liiaksi asti.

Vierailija
487/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat valinnat teki kahvilassa. Minä pidän laadukkaasta vissystä ja leipomon patongeista. Kotona juon sodastream-vettä mutta kahvilassa tulee usein otettua vähän parempi vissy. Samoin kuin kotona juon kotikahvia ja kahvilassa valitsen vähän erilaisemman.

Olisin todennäköisesti tehnyt samat valinnat, munkeista en niin välitä. 

Vierailija
488/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kuuluisi itse asiassa tarjota niiden virvokkeiden lisäksi erittäin avokätinen rahallinen korvaus sellaiselle naiselle, joka jaksaisi kuunnella niitä omasta mielestäsi hyviä keskusteluita. Taitavat olla lähinnä saman asian toistoa tuntitolkulla.

Vierailija
489/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitreffit tulee paljon kalliimmaksi kuin tuollainen kahvilakäynti. Jo pelkkä keskitason viinipullo maksaa tuon verran, siihen sitten vielä tarjoiltavat päälle. 

Vierailija
490/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet aina hellyyttää ja huvittaa piheydessään. Olen aina vain seurustellut muiden kuin suomalaisten kanssa mm. hollantilaisen, brittiläisen ja ranskalaisen kanssa ja kellään heistä olisi tullut mieleen ensitreffeillä olla tarjoamatta. Ja ensitreffit olikin paremmissa ravintoloissa, ei missään kahvilassa :D kaikinpuolin ihanat ja kunnioittavat suhteet kaikkien heidän kanssa! Mitä ystäviltä kuullut, niin suomalaisten miesten kanssa suhteet on kirsikanpoimintaa. Eli tasa-arvo kelpaa vain kuin se hyödyttää miestä mm. juuri tää 50/50 menetelmä.

jep, tänään juuri todistin perussuomi-insinööriperhetouhua, missä ruoka-ostokset jaettiin kassahihnalla puoliksi ja maksettiin erikseen...ja näillä oli lapsikin. 

Yäk, nää on ihan painajaismaisia :D Nähnyt samoja itaruksia itsekin. Sääliksi k

Vaimonkin pitäsi hinnoitella synnytys ja lastenhoitopalvelut. Näitä kun ei usein ajatella työnteoksi parisuhteessa.

Vierailija
491/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mieluiten sovin treffit jonnekin jossa käytetään rahaa. Syy on se, että olen itse hyvin toimeentuleva nainen, ja haluan mm. tarkistaa miehen rahankäytön heti alkuun. En niinkään odota että mies tarjoaa, vaan tarkistan, että ollaanko hänen mukavuusalueellaan. Jos aletaan tapailla, elän elämää jossa rahaa käytetään. Haluan käydä ravintoloissa, tapahtumissa, matkoilla. Mikään köyhän ja kipeän tai pihikintun (ja huom. hyvin toimeentulevakin voi olla pihikinttu ja pakkomielteisen saita) ei kannata kanssani suhteeseen ryhtyä, siitä saa vain pahan mielen. En myöskään ala kenenkään sugar mamaksi, joka maksaa ateriat ja festariliput ja mökkiviikonloput kun mies itse vain raahaa persiinsä paikalle ja ihmettelee.Treffit on sen tsekkausta, ollaanko mahdollisesti yhteensopivia. Mies joka välttelee rahankäyttöä ja jolle reilun kympin menot on liikaa, ei ole kanssani yhteensopiva.

Hyvin kirjoitettu, olen samoilla linjoilla. Kerran Tinderissä matchasin nelikymppisen lääkärimiehen kanssa. Ehdotin, että käytäisiinkö ensitreffeillä ravintolassa syömässä. Tähän hän vastasi, että "minua ahdistaa ravintolassa syöminen, mutta mentäisiinkö kävelylle tai kahville?". Mietin vaan, että mikäköhän siinä ravintolassa syömisessä sitten tuntuu niin epämukavalta, kun useimmille se on nautinto. Ja tulee myös mieleen, että onko hänellä muitakin kammoja, kuten että "mä en voi mennä leffaan kun ahdistaa istua pimeässä salissa tuntemattomien ihmisten kanssa, joukkoliikenteessä en voi matkistaa kun ahdistaa istua vieraan ihmisen vieressä tunteja, enkä uimahalliin voi missää nimessä mennä kun siellä joutuu olemaan alasti muiden ihmisten seurassa". Ja eiköhän lääkärinä työskentelevällä henkilöllä ole varaa käydä ravintolassa syömässä, ellei ole sitten joku rahapeliriippuvainen, joka pelaa kaikki rahansa heti tilipäivänä.

Vierailija
492/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvän keskustelun" kaltaisesi incel-länkyttäjän kanssa? Enpä usko. Jos jo kahvila on sulle uusi ja psyykkisesti sietämätön tuttavuus, mitä puhuttavaa meillä olisi muutenkaan, kun mä olen laajasti yleissivistynyt ja sosiaalinen ihminen. Ei kiinnosta jutella sun psyykkisistä ja neuropsykologisista ongelmista eikä myöskään kelan sairauspäivärahavaihtoehdoista.

Vierailija
493/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotitreffit tulee paljon kalliimmaksi kuin tuollainen kahvilakäynti. Jo pelkkä keskitason viinipullo maksaa tuon verran, siihen sitten vielä tarjoiltavat päälle. 

On kyllä totta, että kotitreffit tulevat kalliimmaksi, mutta kotitreffeille pystyy karsimaan epäsopivat naiset jo etukäteen pois ja näin ollen onnistuminen kotitreffeillä on paljon suurempaa. 

Vierailija
494/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osaa olla naiseton mies katkera ja typerä :D

Niin typerä, ettei Dunning & Krugerin teoriaa tietämättään toteuttaen edes tajua olevansa itse suurin ongelmansa.

On pelkästään hyvä ja tarkoituksenmukainen asia, että surkimukset syrjätytyvät. Kela voisi kustantaa niille sen "aidon" seksinuken niin pääsisivät sen kanssa mylläämään ja olisivat poissa häiriköimästä oikeita ihmisiä.

Vierailija
495/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstapoja ja tilanteen lukemista ihmiset! Jos itse olisin vastaavassa tilanteessa kahvilassa ja toinen sanoisi tarjoavansa, kyllä seuraisin ensin että mitä hän itse ottaa, ja ottaisin samat tai arvoltaan suunnilleen samat. Mun mielestä se on ikään kuin itsestään selvää ja hyvää käytöstä.

Siis tyyliin jos toinen ottaa latten ja leivän, voisi itse ottaa cappuccinon ja paninin. Mutta jos toinen ottaa tavallisen kahvin ja munkin, ottaisin samat, tai vaikka teen ja korvapuustin.

Mielestäni aloituksen nainen nimenomaan tilasi vastaavaa kuin ap:kin. Juoma ja leipomon tuote. Eri asia olisi jos tarjoaja ravintolassa tilaisi veden ja jonkun pienen syötävän ja toinen sitten kolmen ruokalajin illallisen ja jokaiselle ruokalajille viini kylkeen. 

Vierailija
496/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän keskustelun" kaltaisesi incel-länkyttäjän kanssa? Enpä usko. Jos jo kahvila on sulle uusi ja psyykkisesti sietämätön tuttavuus, mitä puhuttavaa meillä olisi muutenkaan, kun mä olen laajasti yleissivistynyt ja sosiaalinen ihminen. Ei kiinnosta jutella sun psyykkisistä ja neuropsykologisista ongelmista eikä myöskään kelan sairauspäivärahavaihtoehdoista.

En viihdy kahvilassa, koska minussa ei ole pätkääkään narsismia. Kahvilassa viihtyvät tavallista narsistisemmat ihmiset, jotka haluavat näyttää muille kuinka hieno kampaus tai vaatteet minulla on. 

Vierailija
497/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme köyhäilyä taas, suomalaiset! Joku kympin tai parin kahvilareissu kaataa talouden, itsetunnon ja luottamuksen ja sitä märistään täällä jälkikäteen? Miksi sinne treffeille pitää edes ängetä, jos ne euron hilut kiinnostaa enemmän kuin se deitti?

Piheys on mielisairaus.

Miksei naiset sitten tarjoa miehille treffeillä, jos kerran 13 euroa on pikkuraha?

Minä olen tarjonnut, useinkin. Kahvilakäyntejä ja ihan kunnon ravintolaillallisiakin. Suurin lasku taisi olla reilut 200€/hlö, oli muuten tosi hauska ilta vaikka suhteeseen ei päädyttykään. Olemme kavereita nykyään. 😊

Vierailija
498/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse lähtisi jonkun tuntemattoman luo juomaan viiniä ja mahdollisesti humaltumaan ensitapaamisella.

Vierailija
499/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmetoista euroa ja jo nyt sun budjetti paukkui? 😂😂😂😂

Ehdotan etta laitat kerralla Tinderiisi ettet sitten maksa kellekaan naiselle yhtaan mitaan, koskaan. Pysyy noi ahneet vissya lipittavat kullankaivajat kaukana susta.

Eikö naisten kannattaisi deittalla sarjasyömäreitä? He ottaisivat laskun maksamatta jättämisen omaan piikkiinsä ja nainen voisi syödä ja juoda ilmaiseksi.

Palstan uusi hullu; vissyhullu. 

Vierailija
500/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat valinnat teki kahvilassa. Minä pidän laadukkaasta vissystä ja leipomon patongeista. Kotona juon sodastream-vettä mutta kahvilassa tulee usein otettua vähän parempi vissy. Samoin kuin kotona juon kotikahvia ja kahvilassa valitsen vähän erilaisemman.

Olisin todennäköisesti tehnyt samat valinnat, munkeista en niin välitä. 

Eli elostelijan vissy? ;)