Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niistä naisen kahvilavalinnoista

Vierailija
02.02.2024 |

Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen. 

Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50.  Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin.. 

Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat? 

Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne. 

Siis mikä juttu?

Kommentit (617)

Vierailija
501/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Olet ilmeisesti keskivertoa kauniimpi nainen? Silloin riittää tunkua treffeille. 

Miehet ovat kyllä todella pinnallisia tuon suhteen. Järkevämpää olisi etsiä kumppania jonka kanssa synkkaa ja katsoa muutakin kuin sitä ulkonäköä. Minä olen kaunis nainen ja välillä ihmetyttää että miksi jotkut miehet pyytelevät treffeille vaikka selkeästi mitään yhteistä ei ole. 

Vierailija
502/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet harvinaisuus. Suurin osa naisista menee matalalla kynnyksellä treffeille nauttimaan vain miehen tarjoamia virvokkeita.

Sen vissypullon toiveissahan toki kannattaa mennä kenen tahansa ääliön jaaritteluja kuuntelemaan! 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tämmösiä vässyköitä nuoremmassakin miespolvessa. Ja näistä sitten pitäisi ottaa aviomiehiä ja tulla lasten isiä?

No tämä on ollut joskus jonkun mies. Miksiköhän ei ole enää...

Ei ole. Ei ole treffejä, ei ole tytärtä ja voileipä hintoineen on keksitty. Munkkikahvila sentään on oikeasti olemassa. 

Munkkikahvitkaan ei maksa 4,50 ja munkkien tekemisenkin lopetti terveystarkastaja jo vuosi sitten.

Vierailija
504/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaan asian ytimeen. Minusta treffeille tulleelle naiselta puuttui pelisilmää. Ei kahvilatreffeille tulla mahaa täyttämään vaan tutustumaan treffikaveriin. Pelkkä kahvikin riittäisi, jos ei kohtuuhintainen pulla kelpaa. Jos nyt tosiaan tarvii tankata niin silloin maksetaan itse. Miksi miehen pitäisi uppo-oudolle naiselle tarjota? Jos jatkoa seuraa voidaan sitten arvostella onko pihi vai ei, jos ei ikinä tarjoa. Taas-arvoa jaksetaan jauhaa, mutta tässä asiassa kaikki kaatuu aina miehen niskaan. 

Ei kai vissy ja patonki ole mitään tankkaamista vaan aivan normaalit kahvilaostokset! Suurin osa ihmisistä ei pidä patonkia ja vissyä mitenkään yliampuvana tilauksena. 

Vierailija
505/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Olet ilmeisesti keskivertoa kauniimpi nainen? Silloin riittää tunkua treffeille. 

Miehet ovat kyllä todella pinnallisia tuon suhteen. Järkevämpää olisi etsiä kumppania jonka kanssa synkkaa ja katsoa muutakin kuin sitä ulkonäköä. Minä olen kaunis nainen ja välillä ihmetyttää että miksi jotkut miehet pyytelevät treffeille vaikka selkeästi mitään yhteistä ei ole. 

Sama tilanne oli mullakin. Olen jo kauan ollut naimisissa, mutta nuorena ihmetytti, miksi selkeästi aivan eri lailla elävät miehet yrittivät iskeä näkyvästi tietyn alakulttuurin edustajaa. Eihän sellaisilla pikkuseikoilla kuin arvomaailmalla ole väliä. (/s)

Vierailija
506/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän keskustelun" kaltaisesi incel-länkyttäjän kanssa? Enpä usko. Jos jo kahvila on sulle uusi ja psyykkisesti sietämätön tuttavuus, mitä puhuttavaa meillä olisi muutenkaan, kun mä olen laajasti yleissivistynyt ja sosiaalinen ihminen. Ei kiinnosta jutella sun psyykkisistä ja neuropsykologisista ongelmista eikä myöskään kelan sairauspäivärahavaihtoehdoista.

En viihdy kahvilassa, koska minussa ei ole pätkääkään narsismia. Kahvilassa viihtyvät tavallista narsistisemmat ihmiset, jotka haluavat näyttää muille kuinka hieno kampaus tai vaatteet minulla on. 

Kysyin tuolla aikaisemmin jo, että entäs lounasravintolat, joissa ukot syövät työvaatteissaan? Ovatko nekin täynnä narsisteja, vai onko se ainoastaan kahviloiden ongelma?

Vierailija
507/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän keskustelun" kaltaisesi incel-länkyttäjän kanssa? Enpä usko. Jos jo kahvila on sulle uusi ja psyykkisesti sietämätön tuttavuus, mitä puhuttavaa meillä olisi muutenkaan, kun mä olen laajasti yleissivistynyt ja sosiaalinen ihminen. Ei kiinnosta jutella sun psyykkisistä ja neuropsykologisista ongelmista eikä myöskään kelan sairauspäivärahavaihtoehdoista.

En viihdy kahvilassa, koska minussa ei ole pätkääkään narsismia. Kahvilassa viihtyvät tavallista narsistisemmat ihmiset, jotka haluavat näyttää muille kuinka hieno kampaus tai vaatteet minulla on. 

Kysyin tuolla aikaisemmin jo, että entäs lounasravintolat, joissa ukot syövät työvaatteissaan? Ovatko nekin täynnä narsisteja, vai onko se ainoastaan kahviloiden ongelma?

Lounasravintolat on eri asia, koska ihmisen on pakko käydä syömässä jossain. 

Vierailija
508/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lounasravintolat on eri asia, koska ihmisen on p

Eli lounasravintola kävisi treffipaikaksi? On meitä moneen junaan... :D

Vierailija
509/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalainen mies valittaa tuollaisesta. Oikeasti jos on kiinnostunut, niin vie ravintolaan syömään.

Ei kai treffeillä kumpikaan "vie" toista minnekään? Ainakin minä menen vain sellaisille treffeille, jotka sovitaan yhdessä, ja itse en lähde ravintolaan syömään ekoilla treffeillä tuntemattoman kanssa. En lähde treffeille, joiden aikaan, paikkaan ja sisältöön en saa vaikuttaa, eli jos toinen haluaa päättää kaikesta ja "viedä" minut jonnekin, jätän väliin.

Kyllä minut on "viety" treffeille useammankin kerran, ovat olleet todella kivoja treffejä. Viime kesänä eräs mies vei minut ensin Mustikkamaan kiipeilyradalle ja sen jälkeen illallisristeilylle. Sanoi etukäteen että tarvin kahdet vaatteet mukaan, sekä urheiluun sopivat että illalliselle. Oli todella mukavaa ja tapailemme yhä silloin tällöin. Minä puolestani "vein" hänet sitten treffeille puhaltamaan lasia ja sen jälkeen syömään. Molemmilla toistemme tekemät lasivaasit muistona tästä.

Oikein hauskaa joskus tehdä jotain muutakin kuin oman mukavuusalueen juttuja. 

Vierailija
510/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää ei ole se, kuka tarjoaa. Tärkeää ei ole se, mitä ruoka maksaa. Tärkeää on se, että syötte puhdasta ruokaa.

Lue pipliaa, tutki viidettä Mooseksen kirjaa. Sieltä löytyy sinulle totuus, joka pelastaa. Sielusi ei ole vielä kadotuksessa.

Näin sanoo Herra:

Nämä ovat ne nelijalkaiset eläimet, joita saatte syödä: raavas, lammas ja vuohi, peura, gaselli, metsäkauris, vuorikauris, musta antilooppi, keihäsantilooppi ja betsoari-vuohi, kaikki ne nelijalkaiset eläimet, joilla on kokonansa halkinaiset, kaksivarpaiset sorkat ja jotka märehtivät; niitä saatte syödä.

Näitä älkää kuitenkaan syökö niistä, jotka märehtivät, ja niistä, joilla on kokonansa halkinaiset sorkat: kamelia, jänistä ja tamaania, jotka kyllä märehtivät, mutta joilla ei ole sorkkia: ne olkoot teille saastaiset; sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden ra

No nyt on kunnon harhat tulilla. Olen tainnut olla tämmöisen epelin kanssa yhteyksissä deittailuaikoinani. Ilmoitin jo profiilissa, että en halua asua yhdessä kenekään kanssa. Tämä otti yhteyttä ja kysyi ensin, että olenko nyt kiinnostunut hänestä. Kun sanoin, että no mikä ettei voitaisi tutustua. Sitten tuli jumalallinen saarna, miten syntistä on elää susiparina ja olenko miettinyt omia ongelmiani, kun kieltäydyn avioliitosta (tosin kieltäydyin yhteenmuutosta, mutta hän meni hieman pidemmälle päätelmissään). Kiitin saarnasta ja laitoin ukon estoon.

Tuli vaan mieleen, että millaiset olisi olleet ensitreffit tämmöisen tyypin kanssa? Olisi ollut varmaan värikästä meininkiä. Onkohan munkki syntinen?

Vierailija
511/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä ei naisen ulkonäkö miellytä, ei pysty harrastaa seksiä selvinpäin. Siksi on pakko valita nainen, jonka ulkonäkö miellyttää ja tehdä isoja kompromisseja muissa asioissa. 

Vierailija
512/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijaruokala käy, koska jos muutenkin on menossa syömään sinne. 

Vierailija
513/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilassa kävijät ovat narsisteja. Ei niin paljon, että se oli narsistinen persoonallisuus, mutta heillä kuitenkin on  tavallista enemmän narsismia. He tykkäävät olla esillä ja pitävät siitä, että muut katsovat kahvilassa heitä. Jos nainen haluaa vältellä narsistimiestä niin kannattaa valita mies, joka ei tykkää olla kahviloissa.

Jostain luin, että nämä ihmiset jotka näkevät narsismia joka puolella ovat todennäköisesti itse narsismiin taipuvaisia ja näkevät sitä kaikissa niissä ihmisissä jotka eivät tanssikaan juuri heidän pillinsä mukaan. 

Vierailija
514/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Voihan siinä tiskilläkin kieltäytyä maksamasta

Todellakin, ja silloinpa sulle ei sitä kahvia ja kuivaa känttyäsi annetakaan mukaan. Sulle osoitetaan ovea. Ihan ilmeisesti olet niin lapsi tai niin syrjäytynyt, ettet ole koskaan käynyt kahvilassa. Sinä olet nähnyt kahviloita kotimaisissa elokuvissa, jotka on tehty vuosina 1935-1955. 

On totta, että en ole käynyt vuosiiin kahvilassa, koska olen narsistin vastakohta. Mitä enemmän ihmisessä on narsismia, sitä enemmän hän haluaa mennä kahvilaan muiden katseltavaksi. Naisilla on luonteisesti enemmän narsismia kuin miehellä. Siksi he tykkäävät käydä kahviloissa ja postata kuvia itsestä someen.

Itse asiassa miehistä 7,7% on narsisteja ja naisista "vain" 4,8%.

Älä valehtele. 

Vierailija
515/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffit on sen tsekkausta, ollaanko mahdollisesti yhteensopivia. Mies joka välttelee rahankäyttöä ja jolle reilun kympin menot on liikaa, ei ole kanssani yhteensopiva.

On erittäin todennäköistä, että mies käyttää paljon rahaa johonkin muuhun järkevämpään asiaan kuin kahvilassa käynteihin.

Entä sitten? Jos kahvilassa rahan käyttäminen on miehelle jotenkin vastenmielistä niin sitten varmaan monessa muussakin tilanteessa. Kahvilat nyt kuitenkin ovat aivan normaaleja elämään kuuluvia asioita. Minun lompakossa kahvilakäynnit eivät tunnu vaikka erityisesti kahviloista en pidäkään, mutta jos seura on mukavaa niin mielelläni kahvilassa rahaa käytän.

En halua miestä joka käyttää rahaa vain ja ainoastaan joihinkin tiettyihin asioihin koska parisuhteessa on kaksi ihmistä. Minun elämääni kuuluu rahan käyttö ja se, että siitä ei kauheana tarvitse pihistellä tai laskea pennejä. Jopa sellaisiin asioihin joista itse en niin välitä.

En myöskään ottaisi miestä jonka lompakko ei kestäisi minun elämäntyylissä mukana. 

Eri

Vierailija
516/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elkää persaukiset menkö mihinkään missä voi joutua rahaa käyttämään kun näköjään siitä tulee paha mieli

Pitää olla 100% varma, että nainen lämpenee treffeillä. Muuten ei kannata lähteä ollenkaan maksullisille treffeille. Se on huono sijoitus.

Typerä tuo Tinder-luuserin asenne, että treffit tarkoittaa yhdyntää kymmenen euron satsauksella. Ei helvetti, eihän se nainen siitä saisi mitään eikä terve mieskään, mutta mitäpä sinä tunne-elämästä tajuaisit. Sulla ei edes seisoisi jos pääsisit sänkyyn, koska pelkäisit sitä naista ihan liikaa.

Nainenhan saa virvokkeiden lisäksi hyvän keskustelun, mutta ei silti suostu palkitsemaan miestä mitenkään. Se kuullostaa miehen hyväksikäytöltä.

Jos se keskustelu on hyvä niin sittenhän tietysti nainen haluaa toisetkin treffit! Miten muuten pitäisi palkita? 

Vierailija
517/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimonkin pitäsi hinnoitella synnytys ja lastenhoitopalvelut. Näitä kun ei usein ajatella työnteoksi parisuhteessa.

Minä jonkin aikaa sitten tutkin hintoja sijaissynnyttäjille ulkomailla. Aivan halvimmissa maissa hinnaksi tulisi reilut 100 000€, paremman toimeentulon maissa tuplasti. Suomessa varmaan raskauden ja synnyttämisen hinta olisi siis jossain 200 000€ tienoilla. Se tietysti ei vielä sisällä lastenhoitoa. 

Vierailija
518/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiiriini kuuluu mies, joka käyttää hurjia summia autoihin, ostaa viimeisen päälle hifilaitteita yms kiinnostustensa kohteita ja pihistää aivan kaikessa muussa.

Hauska seurata, kun ei tarvi elää kanssaan. Siis kyllä tuollaisia miehiä on. Kun mietin ja vertaan tähän, niin ei käy kahvilassa ikinä. Huoltamoilla ei maksa pysäköinti.

Ja jos to go -kahvi on vähän halvempi, ottaa sen ja juo ulkona. On hänelläkin silti pitkä avioliitto takana. On pihi mutta myös fiksu, raitis, hyvässä ammatissa oleva, kouluttautunut ja tosi mukava mies. On sukua niin en osaa sanoa onko komea, mutta ei varmaan rumakaan.

Eli palstan miehet vielä paljon pahempia tapauksia. Pihiys itsessään ei estä pariutumasta. Eikä taloudellisesti pihi ole välttämättä tunteissaan saita.

Vierailija
519/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuulkaa etiketin mukaan on niin,että pyytäjä tarjoaa. Oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
520/617 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet harvinaisuus. Suurin osa naisista menee matalalla kynnyksellä treffeille nauttimaan vain miehen tarjoamia virvokkeita.

Sen vissypullon toiveissahan toki kannattaa mennä kenen tahansa ääliön jaaritteluja kuuntelemaan! 😂

Tunteeko historia muuten tapausta jossa nainen joi miehen piikkiin 2 vichyä? Kun mies samaan aikaan otti kuusi ölppää. 

Siinä meillä oikein super vissyelostelija.